en del av Alexander White

4.9 / 5 i betyg — 35 rekommendationer

Läs vad 35 användare tycker om Johan Du Rietz

• Johan W
    Johan W skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag var väldigt nöjd med Johan som sålde min lägenhet och rekommenderar honom till alla som ska sälja. Utmärker sig som trevlig, professionell och engagerad. Skulle känna mig trygg i att båda sälja med och köpa från Johan.
  • Kim L
    Kim L skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Bra bemötande. Flexibel vid visning och kontaktsakrivning. Rekommenderar Johan.
    /Kim
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan lyssnar och tar till sig det du säger till honom.
    Redan vid första mötet med Johan fattade jag tycke för honom. Han var lugn, han lyssnade och han var genuint intresserad av det dom sades samt om lägenheten.

Han var inte påträngande, vilka mpmga kan vara i mäklarbranschen. Johan var respektfull av önskemålen.
    Jag fick en respekt för honom.

Johan kommer sälja min nästa lägenhet, jag behöver inte leta vidare efter en bättre mäklare.
  • Johan V
    Johan V skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Trevlig, påläst, engagerad och kunnig mäklare med hjärna och hjärta för kunder och det han gör.
  • Isabel F
    Isabel F skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Hej, vi kan verkligen rekommendera Johan som mäklare. Han har alltid varit påläst, trevlig och svarat på alla våra frågor (förstagångsköpare). Vi kan absolut tänka oss att anlita Johan vid en framtida försäljning.

Bästa hälsningar, Isabel och Gustav
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Väldigt positiv!Förtroende ingivande hantering och bemötande.Bra info,feedback och avslut.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan ger ett otroligt proffesionellt intryck och förmedlade en trygghet till oss säljare som vi aldrig upplevt tidigare. Johan var tillgänglig i stort sett hela tiden och gav oss svar på alla de frågor vi hade. Vi kan starkt rekommendera Johan till andra och kommer definitivt använda oss av honom vid nästkommande försäljning.
  • Tuva G
    Tuva G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Engagerad, trevlig, lätt at ha att göra med. Toppen helt enkelt.
  • Lena G
    Lena G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan Du Rietz upplevs som kunnig, pålitlig samt mycket engagerad i sin kund.
    Han har givit feedback i varje steg av försäljningen och hanterat kniviga frågor på ett smidigt sätt.
    Han har ett trevligt bemötande av både säljare och köpare.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Vi köpte en lägenhet av Johan och fick ett mycket bra bemötande. Vi kunde ej gå på ordinarie visning så Johan fixade två extravisningar åt oss. Johan hade svar på de frågor vi hade och annars tog han reda på det. Det ingav förtroende att köpa av Johan och vi är nöjda.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Stort engagemang i alla led !
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Det var mycket trevligt på alla sätt.
    Jag kände till Johan Du Rietz eftersom han sålde min dotters lägenhet i våras. När det var min tur tog jag ändå in 2 konkurrenter, men valet föll på Johan.
    Vårt första möte i min bostad var mycket informativt. Johan tar god tid på sig för att förklara och engagerat hur man kan lägga upp en försäljning. Han inger förtroende. Han är lyhörd och verkar redan ha god erfarenhet av branschen. Försäljningen gick över förväntan och alla är glada och nöjda. Det kunde inte bli bättre. Jag kommer att rekommendera Johan å det varmaste och önskar honom allt gott inför framtiden i mäklarbranschen som passar honom så bra.
    Solveig Brunner
  • Martin S
    Martin S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Proffsig och kompetent. Snabb och relevant återkoppling.
  • Aline S
    Aline S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Är otroligt nöjd med Johan som mäklare. Han var proffsig, noggrann, trevlig och behjälplig med alla frågor vi hade som säljare. Skulle varmt rekommendera honom vidare.
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Helt fantastisk mäklare. Trygghet, känsla och jättebra bemötande. Tror han är lika grym för både köpare och säljare.
  • Christian S
    Christian S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan ger ett trevligt och professionellt intryck. Han levererar bra service och är uppmärksam utan att vara påträngande.
    Det känns tryggt att vara kund till Johan och man känner att han har ett genuint intresse att kunden ska vara nöjd.
  • Hans I
    Hans I skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag fick ett mycket positivt intryck av Johan och han svarade mycket väl upp mot mina förväntningar. Har redan anlitat honom inför en ytterligare kommande försäljning.
  • Ted R
    Ted R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Kan varmt rekommendera Johan! Värdering och slutpris stämde nästan på kronan samt att han gav oss en trygg känsla av att ge det lilla extra i allt. Gav även mycket bra input om delar vi kunde ändra hemma innan visning för att öka värdet. För att summera, vi är mycket nöjda!
  • Eva G
    Eva G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag upplevde Johan som mycket kunnig och seriös. Vi fick god kontakt och hjälp med en duktig stylist. Johan fanns alltid tillgänglig när jag sökte honom med olika spörsmål. Han höll mig hela tiden informerad om resultat av visningar och budgivning. Han genomförde flera privata visningar utöver de allmänna. Johan gick ut med ett i mitt tycke högt utgångspris men det visade sig att priset var relevant i förhållande till slutpriset! Jag rekommenderar honom absolut.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket nöjda med Johans arbete!
  • Jeroen B
    Jeroen B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    We have found working with Johan Du Rietz an extremely pleasant experience.

He went out of his way to deliver top quality. In our mind he has been one of the best real estate brokers in Stockholm to date that we have worked with. We base that on his knowledge of the apartment, the market, and his overall willingness to go above and beyond.

We would highly recommend Johan again.

Best regards.
  • Per M
    Per M skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Tillmötesgående, serviceminded oc hjälpsam.
  • Martin S
    Martin S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Trevligt och bra bemötande, 100 procent service.
  • Sara S
    Sara S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och gjorde ett väldigt bra jobb. Han var alltid kontaktbar, höll oss ständigt uppdaterade och gjorde en väldigt fin presentation av lägenheten (bilder, text, prospekt, annonser osv). Kändes påläst och gav ett väldigt seriöst intryck. Kan varmt rekommendera honom och Alexander White.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag rekommenderar Johan som mäklare då han var otroligt tillmötesgående, snabb på att svara, serviceinriktad och utförde alla tjänster över förväntan. Som köpare fick jag ett mkt professionellt intryck och skulle rekommendera honom när tid kommer att sälja
  • Shoan P
    Shoan P skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Kunnig, professionell och tillgänglig.
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag kan verkligen rekommendera Johan till alla som skall sälja sin bostad. Jag har använt mig av flera mäklare och Johan är överlägset den bästa jag har haft att göra med. Han är väldigt snabb, lyhört och gav oss dessutom ett riktigt bra slutpris! Väldigt tacksam för den hjälp vi fick, tack Johan!
  • Fredrik I
    Fredrik I skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Imponerande insats och ett unikt engagemang i vår försäljning. Rekommenderar starkt.
  • Anders W
    Anders W skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan är mycket serviceminded, är tillgänglig "dygnet runt", social, trevlig. Får mig som kund att känna mig prioriterad. Bland det positiva är också att han ofta låter mig avsluta samtalet, d v s jag upplever inte att han forcerar ett avslut eller förmedlar stress, även om jag förstår att han har mycket på sin agenda. Finns egentligen ingenting negativt att säga.
  • Anders S
    Anders S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket professionellt och bra!
  • Bo Fredrik W
    Bo Fredrik W skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Väldigt trevlig och bra bemötande, kändes dock något ung i sitt agerande.
    2015-10-01 Johan D svarar Bo Fredrik W
    Hej Fredrik!
    Hoppas allt är bra. Tack för feedback! Om du har tid får du hemskt gärna maila mig och utveckla, jdr@alexanderwhite.se
    Johan
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Utmärkt! Oerhört tryggt bemötande allt från initial kontakt och värdering till färdigt köp. Kontinuerlig kontakt, konstant anträffbar. Oerhört sympatisk och mycket goda råd och samtidigt lyssnande till mig som kund. Upplevde även att samtliga intressenter fick gott bemötande. Kändes tryggt och kommer gärna använda mig av Johan igen vid framtida försäljningar samt ger honom mina varmaste rekommendationer!
    2015-10-01 Johan D svarar Henrik B
    Stort tack för rekommendationen Henrik! Kul att du är nöjd med mitt jobb.
    /Johan
  • Gisela Å
    Gisela Å skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan ger ett bra och professionellt intryck. Välbalanserat lugn och entusiasm.
    Jag är jättenöjd med Johan som mäklare och uppskattar stort hans flexibilitet och tillgänglighet.
    2015-10-01 Johan D svarar Gisela Å
    Trevligt att höra Gisela, tack!
    /Johan
  • Anna D
    Anna D skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Hög tillgänglighet. Bra fokus. Förtroendeingivande. Seriös.
    2015-10-01 Johan D svarar Anna D
    Hej Anna! Tack för dem orden! Hoppas ni trivs bra i huset.
    Vi hörs!
    Johan
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Fantastiskt proffsig, otroligt engagerad.
    Mycket nöjda med slutpriset!
    Johan D gillar detta
Wilhelmina Bonde Alfvén