63 rekommendationer

Johan Du Rietz
en del av Alexander White

Kommendörsgatan 38
114 58 Stockholm — Visa karta

Vad tror Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 63 kunder tycker om Johan Du Rietz

• Lena B
    Lena B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Fantastiskt proffsig ur alla aspekter.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Har sällan träffat en sådan korrekt,sympatisk och smidig fastighetsmäklare. Han för högsta betyg.
  • Katja H
    Katja H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    En utmärkt mäklare. Seriös och lyhörd.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket bra!
    Johan var ytterst professionell i sitt agerande, höll hela tiden mig som säljare informerad och gjorde sitt yttersta för att försäljningen skulle bli den allra bästa; med avseende på presentation, genomförande och slutresultat.

Jag ser fram emot att arbeta med Johan vid nästa köp eller försäljning.
  • Per B
    Per B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket kunnig och flitig mäklare med en genuin passion för sitt jobb och för att matcha både köparens och säljarens önskemål! Kan rekommenderas varmt.
  • Helen L
    Helen L skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan gav redan på visningen ett öppet, trevligt, positivt avspänt och professionellt intryck. Efter visningen var han mycket snabb med återkoppling och under budgivningen också snabb och lätt att få tag i.
    Avslutningsvis vid själva överlåtelsen var alla dokument på plats, han gav tydliga förklaringar och informerade om processen på ett tydligt sätt.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Ett gott och proffesionellt bemötande där även vi som kunder behandlades väl.
  • Christopher R
    Christopher R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag brukar normalt sett inte skriva reviews men Johan förtjänar verkligen ett bra betyg för sin insats. Otroligt kunnig, alltid tillgänglig för frågor och en lugn och behaglig personlighet. Hjälpte mig att sälja min lägenhet till ett pris långt över mina förväntningar samt rekordbra för den hyresförening jag bodde i. Tack för all hjälp Johan!
  • Irja I
    Irja I skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket bra bemötande. Motsvarade helt förväntningarna. Han var kunnig, tillgänglig och verkade mycket seriös, en mäklare som man fick stort förtroende för.
  • Svante H
    Svante H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan gjorde ett mycket bra jobbunder en seg process. Jag skulle rekommendera honom.
  • Louise H
    Louise H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Trevlig och kunnig mäklare. Punktlig och organiserad med papper och svar på frågor.
  • Ida K
    Ida K skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Genomgående trevlig och proffsig
  • Ludvig R
    Ludvig R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    10/10. Bästa mäklaren jag haft!
  • Gerd Å
    Gerd Å skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan har skött sitt jobb perfekt.
  • Ludvig C
    Ludvig C skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Altt var perfekt, hade inte kunnat skötas bättre - tyckte även om Alexander White som mäklare och de extra grejer man fick.
  • Turo T
    Turo T skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Professionell, allt gick smidigt. Bra kundbemötande.
  • Christian C
    Christian C skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan är otroligt professionell och har ett väldigt bra bemötande.
    Vi kände väldigt stort förtroende i honom och han lyckades få vårt objekt att se fantastiskt fint ut i prospektet.
    Organiserad och punktlig
    Kan inte annat än rekommendera Johan till alla.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Proffessionell, återkopplande, tillgänglig och kändes ärlig/rättvis. Alla egenskaper som är viktigt hos en fastighetsmäklare.
  • Olov O
    Olov O skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan har utfört uppdraget med ett extremt stort kunnande och dessutom på ett trevligt sött vilket bidragit till en mycket lönsam affär för mig som
    uppdragsgivare.

Olov Enström
  • Malin M
    Malin M skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Proffsigt bemötande och dessutom personligt och ödmjukt, mycket lätt samarbete
  • Filip F
    Filip F skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan levererade långt över mina redan högt satta förväntningar. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är mycket nöjd med Johans insats.
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Pålitlig, trovärdig, lättsam och enkel att ha att göra med. Vi har använt andra mäklare och Johan sticker helt klart ut, kan starkt rekommendera honom! Otroligt professionell och har en fingertoppskänsla!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden. Det blev en utdragen budprocess med många extra visningar och Johan hjälpte till på alla sätt. Även efteråt har Johan hjälpt oss med diverse värderingar m.m. för att underlätta vår bostadsaffär. Professionell, trevlig, seriös och säljande.
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan är professionell i sin yrkesroll och väldigt trevlig. Han följer de regelverk som finns och lämnar inga detaljer åt slumpen. Helt klart en av de bästa mäklare jag har haft att göra med.
  • Ihla I
    Ihla I skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Personlig service på en nivå långt över vad man kan förvänta sig. Vi skulle med glädje vända oss till Johan även i nästa försäljning. Har känt oss väldigt väl omhändertagna.
  • Sheng-ann S
    Sheng-ann S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag är väldigt njöd som kund med Johan.
  • Disa D
    Disa D skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Proffsigt och vänligt bemötande
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Trevlig, proffsig och alltid tillgänglig. Jag har inget att anmärka på i övrigt!
  • Johan W
    Johan W skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag var väldigt nöjd med Johan som sålde min lägenhet och rekommenderar honom till alla som ska sälja. Utmärker sig som trevlig, professionell och engagerad. Skulle känna mig trygg i att båda sälja med och köpa från Johan.
  • Kim L
    Kim L skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Bra bemötande. Flexibel vid visning och kontaktsakrivning. Rekommenderar Johan.
    /Kim
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan lyssnar och tar till sig det du säger till honom.
    Redan vid första mötet med Johan fattade jag tycke för honom. Han var lugn, han lyssnade och han var genuint intresserad av det dom sades samt om lägenheten.

Han var inte påträngande, vilka mpmga kan vara i mäklarbranschen. Johan var respektfull av önskemålen.
    Jag fick en respekt för honom.

Johan kommer sälja min nästa lägenhet, jag behöver inte leta vidare efter en bättre mäklare.
  • Johan V
    Johan V skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Trevlig, påläst, engagerad och kunnig mäklare med hjärna och hjärta för kunder och det han gör.
  • Isabel F
    Isabel F skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Hej, vi kan verkligen rekommendera Johan som mäklare. Han har alltid varit påläst, trevlig och svarat på alla våra frågor (förstagångsköpare). Vi kan absolut tänka oss att anlita Johan vid en framtida försäljning.

Bästa hälsningar, Isabel och Gustav
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Väldigt positiv!Förtroende ingivande hantering och bemötande.Bra info,feedback och avslut.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan ger ett otroligt proffesionellt intryck och förmedlade en trygghet till oss säljare som vi aldrig upplevt tidigare. Johan var tillgänglig i stort sett hela tiden och gav oss svar på alla de frågor vi hade. Vi kan starkt rekommendera Johan till andra och kommer definitivt använda oss av honom vid nästkommande försäljning.
  • Tuva G
    Tuva G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Engagerad, trevlig, lätt at ha att göra med. Toppen helt enkelt.
  • Lena G
    Lena G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan Du Rietz upplevs som kunnig, pålitlig samt mycket engagerad i sin kund.
    Han har givit feedback i varje steg av försäljningen och hanterat kniviga frågor på ett smidigt sätt.
    Han har ett trevligt bemötande av både säljare och köpare.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Vi köpte en lägenhet av Johan och fick ett mycket bra bemötande. Vi kunde ej gå på ordinarie visning så Johan fixade två extravisningar åt oss. Johan hade svar på de frågor vi hade och annars tog han reda på det. Det ingav förtroende att köpa av Johan och vi är nöjda.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Stort engagemang i alla led !
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Det var mycket trevligt på alla sätt.
    Jag kände till Johan Du Rietz eftersom han sålde min dotters lägenhet i våras. När det var min tur tog jag ändå in 2 konkurrenter, men valet föll på Johan.
    Vårt första möte i min bostad var mycket informativt. Johan tar god tid på sig för att förklara och engagerat hur man kan lägga upp en försäljning. Han inger förtroende. Han är lyhörd och verkar redan ha god erfarenhet av branschen. Försäljningen gick över förväntan och alla är glada och nöjda. Det kunde inte bli bättre. Jag kommer att rekommendera Johan å det varmaste och önskar honom allt gott inför framtiden i mäklarbranschen som passar honom så bra.
    Solveig Brunner
  • Martin S
    Martin S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Proffsig och kompetent. Snabb och relevant återkoppling.
  • Aline S
    Aline S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Är otroligt nöjd med Johan som mäklare. Han var proffsig, noggrann, trevlig och behjälplig med alla frågor vi hade som säljare. Skulle varmt rekommendera honom vidare.
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Helt fantastisk mäklare. Trygghet, känsla och jättebra bemötande. Tror han är lika grym för både köpare och säljare.
  • Christian S
    Christian S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan ger ett trevligt och professionellt intryck. Han levererar bra service och är uppmärksam utan att vara påträngande.
    Det känns tryggt att vara kund till Johan och man känner att han har ett genuint intresse att kunden ska vara nöjd.
  • Hans I
    Hans I skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag fick ett mycket positivt intryck av Johan och han svarade mycket väl upp mot mina förväntningar. Har redan anlitat honom inför en ytterligare kommande försäljning.
  • Ted R
    Ted R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Kan varmt rekommendera Johan! Värdering och slutpris stämde nästan på kronan samt att han gav oss en trygg känsla av att ge det lilla extra i allt. Gav även mycket bra input om delar vi kunde ändra hemma innan visning för att öka värdet. För att summera, vi är mycket nöjda!
  • Eva G
    Eva G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag upplevde Johan som mycket kunnig och seriös. Vi fick god kontakt och hjälp med en duktig stylist. Johan fanns alltid tillgänglig när jag sökte honom med olika spörsmål. Han höll mig hela tiden informerad om resultat av visningar och budgivning. Han genomförde flera privata visningar utöver de allmänna. Johan gick ut med ett i mitt tycke högt utgångspris men det visade sig att priset var relevant i förhållande till slutpriset! Jag rekommenderar honom absolut.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket nöjda med Johans arbete!
  • Jeroen B
    Jeroen B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    We have found working with Johan Du Rietz an extremely pleasant experience.

He went out of his way to deliver top quality. In our mind he has been one of the best real estate brokers in Stockholm to date that we have worked with. We base that on his knowledge of the apartment, the market, and his overall willingness to go above and beyond.

We would highly recommend Johan again.

Best regards.
  • Per M
    Per M skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Tillmötesgående, serviceminded oc hjälpsam.
Wilhelmina Bonde Alfvén
Joe Hed