Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Alexander White Johan Du Rietz
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 86 kunder tycker om Johan Du Rietz

• Caroline C skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag rekommenderar Johan till absolut alla. Han var så otroligt hjälpsam och omhändertagande när jag skulle köpa min lägenhet. Det gick alltid att få tag på honom, oavsett tid, och han hade alltid energi att vara bollplank och lyssna på mina utläggningar om högt och lågt. Johan kändes så geniuint glad över att jag var glad och jag rekommenderar därför honom gärna varmt! Läs mer
  • Svante S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpt bostad i Saltsjöbaden. Mycket bra bemötande. Johan levde upp till alla mina förväntningar. Totalt sett en mycket bra upplevelse Läs mer
  • Philip S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan är kanon som mäklare! Professionell, lyssnande och lugn person samtidigt som han är personlig och väldigt bemötande.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Martin R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan var mäklare i vår försäljning och gjorde tillsynes ett exceptionellt bra jobb. Han agerade professionellt och höll en transparent och öppen dialog med oss och köparen. Om jag skulle rekommendera en mäklare i Stockholm så är det Johan Läs mer
  • Viktor M skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpte bostad där Johan var mäklare. Han såg till att processen gick snabbt och säkert. Bra på alla sätt! Läs mer
  • Maria V skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpt bostadsrätt Sthlm innerstad Läs mer
  • Marie B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpt bostadsrätt med trevlig och flexibel mäklare. Tydlig och bra info. Tryggt! Läs mer
  • Sara H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan med Johan och kände verkligen att han gjorde sitt yttersta och att vi var i trygga händer. Han är proffsig och erfaren, har ett trevligt bemötande och är enkel att samarbete med. Läs mer
  • Marcel G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    +10/10
    +Mycket professionell
    +Utmärkt bemötande
    +Bra energi
    +Engagerad, kunnig, förtroendeingivande
    +Gör sig tillgänglig 24/7 Läs mer
  • Marie-christine D skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Sålde en lägenhet med en fantastisk mäklare - som gjorde ett grymt bra jobb. Proffesionellt bemötande som nådde alla förväntningar och som också tog egna initiativ. Kände mig trygg och att min affär var mycket väl omhändertagen!! Läs mer

Andra mäklare hos Alexander White

Johan Du Rietz