Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Alexander White Johan Du Rietz
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 99 Läs vad Johan Du Rietz

• Marcus S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-04-07

Du kan inte få en bättre mäklare än Johan. Kvalité och genomförande av toppklass. Och riktigt snygg paketering med Alexander White! Läs mer
  • Henrik B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-26

Oerhört professionell mäklare! Jag har köpt 1 lägenhet som Johan förmedlade och därefter sålt 2 stycken med Johan som mäklare.

Johan har ett mycket sympatiskt bemötande och är lyhörd för ens önskemål som säljare. Han gör ett väldigt noggrant arbete och håller en ständigt uppdaterad och delaktig i processen samtidigt som han tar ett helhetsansvar och verkligen engagerar sig till 100% med dygnet runt tillgänglighet. Jag tror hans största styrka är att på ett genuint sätt skapa förtroende och trygghet hos såväl köpare som säljare i vad som är ens största affär i livet. Vid framtida försäljning kommer jag definitvit anlita Johan igen! Läs mer
  • Stefan K skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-19

Jag sålde min bostadsrätt via Johan under en period då marknaden var skakig. Johan utförde försäljningen på ett fantastiskt sätt. Han fanns tillhands vid alla mina frågor och han levde upp mer än väl till mina förväntningar av en mäklare. Läs mer
  • Christos K skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-18

Köpte lägenhet. Riktigt bra och professionellt bemötande. Alltid tillgänglig och pålitlig. /C Läs mer
  • Mikaela R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-17

Vi sålde vår lägenhet på 88 kvm på Östermalm. Mäklaren som vi valde är mycket kunnig om området vi sålde i och resterande Östermalm/Norrmalm så han gjorde en jätte bra värdering av lägenheten.

Han kom med bra och konkreta råd kring styling både vid fotagrafering och visning som gav ett stilrent intryck. Vilket hjälpte vid försäljning av lägenheten.

Vi hade höga förväntningar som infriades. Jag kan varmt rekommendera Johan som mäklare vid försäljning av din lägenhet. Läs mer
  • Jacob S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-16

Johan är en otroligt duktig mäklare som kändes trygg att hantera försäljningen av vår 3a på Östermalm som fick ett mycket bra slutpris och nöjd köpare.

Kunnig, Johan höll sig väldigt påläst kring alla detaljer om lägenheten och föreningen vilket blev avgörande vid försäljningen. Inga genvägar där alls.

Säljare, Johan hanterade spekulanter väldigt bra samt la upp och justerade strategier för att få in flera budgivare.

Lyhörd och transparent. Johan höll oss hela tiden informerade om vad som hände kring spekulanter. Han tog även input från oss kring vad vi trodde på men styrde och snyggt kring vad han trodde var rätt beslut bedömt av erfarenhet.

Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Azra O
    Azra O skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-15

Johan sålde min etta på Södermalm under hösten 2018. Jag upplevde Johan som påläst, kunnig, flexibel, mycket trevlig och tillmötesgående. Han värnade om säljuppdraget på bästa sätt, vilket medförde att både säljare och köpare blev nöjda med affären. Sammanfattningsvis får Johan mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Richard P
    Richard P skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-15

Mycket genuin och förtroendeingivande mäklare med god tillgänglighet och kunskap. Tillgänglig, flexibel och behjälplig! Läs mer
  • iClinic Esthetic
    iClinic Esthetic skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-15

Köpt min lägenhet på Östermalm, och kunde inte vara nöjdare med Johan! Han är väldigt informativ, samt snabb på att svara. Väldigt nöjd med min upplevelse! Läs mer
  • Gabriela L skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White

2019-03-15

Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet på Östermalm. Jag fick ett mycket bra bemötande av Johan hela processen igenom. Jag renoverade innan försäljning och fick råd av Johan även inför renovering. Jag upplevde Johan som mycket kompetent och engagerad.

/ Gabriela Läs mer

Andra mäklare hos Alexander White