Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Alexander White

Alexander White

Kommendörsgatan 38, 114 58 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Alexander White, när du genomför en bostadsaffär är vi din mentor, rådgivare, guide och pålitliga ledsagare på den rådande bostadsmarknaden. Vi förstår dig och dina behov och vi delar din syn på vad som gör en bostad till ett hem som du verkligen ska kunna trivas och må bra i. Vi erbjuder dig rätt område och rätt bostad för just dig.

På Alexander White fokuserar vi på stadsdelar, områden, och kvarter. Vi förstår att flytten handlar om två saker, dels att hitta rätt bostad och dels att flytta till rätt område, ett område som passar just er. Vi menar att bostaden och området den ligger i är en del av samma eminenta upplevelse, nämligen den vi kallar för vårt hem.

Vi är inte bara en mäklare som säljer bostäder, vi är också en mäklare som introducerar dig för din del av staden. Vi presenterar de butiker som finns, de bästa restaurangerna och olika parker som låter dig träffa dina grannar och upptäcka de guldkorn som finns i området.

Vår ambition är att förstå varje stadsdel till hundra procent. Allt det som är unikt och det som får människorna som bor där att trivas. Den här ambitionen, och den kunskapen vi samlar på oss gör att vi förstår bostadsmarknaden bättre och kan därav hjälpa dig att komma till en bostad och ett område där du hör hemma.

Läs vad 368 kunder tycker om Alexander White

• Caroline C skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag rekommenderar Johan till absolut alla. Han var så otroligt hjälpsam och omhändertagande när jag skulle köpa min lägenhet. Det gick alltid att få tag på honom, oavsett tid, och han hade alltid energi att vara bollplank och lyssna på mina utläggningar om högt och lågt. Johan kändes så geniuint glad över att jag var glad och jag rekommenderar därför honom gärna varmt! Läs mer
  • Marwan Y
    Marwan Y skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vill varmt rekommendra Johan Franzen på Alexander White. Trots en dålig bostadsmarknad lyckades Johan sälja vår lägenhet inom det pris vi var villiga att acceptera. Vi intervjuade tre mäklare från tre olika byråer. Johan kändes rätt med en gång. Så som det ska kännas när man lämnar över ansvaret till en person som ska hjälpa en med en av livets viktigaste affärer. Han är social, engagerad och målinriktad på ett sätt som tilltalar både kund och säljare.
    Tack Johan, på återseende vid nästa lägenhetsbyte! Läs mer
  • Emelie R skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Köpt bostad på Roslagsgatan 19. Positiv och proffig i sitt bemötande. Läs mer
  • Anna W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan var professionell, noggrann och trevlig! Vi var jättenöjda med processen och slutresultatet. Läs mer
  • Per W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi är jättenöjda med Johan. Han är ambitiös, balanserad och förtroendeingivande. Kort sagt, vi rekommenderar klart Johan som duktig mäklare! Läs mer
  • Carl R skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket duktig och positiv mäklare Läs mer
  • Peter L skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Hela processen sköttes väldigt professionellt Läs mer
  • Torvald S
    Torvald S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan Franzon på Alexander White sålde vår bostadsrätt på Östermalm. Johan var mycket professionell, engagerad och med ett personligt och trevligt bemötande genom hela processen. Vi är mycket nöjda med honom från vårt första möte till dess att affären var klar. Vi hade höga förväntningar och vi blev inte besvikna i något avseende. Läs mer
  • Eva N skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi har köpt en lägenhet genom Johan Franzon. Han gav ett lugnt och korrekt intryck och var påläst och vänlig. Läs mer
  • Svante S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpt bostad i Saltsjöbaden. Mycket bra bemötande. Johan levde upp till alla mina förväntningar. Totalt sett en mycket bra upplevelse Läs mer
  • Johan L skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi har köpt en lägenhet i Stockholms innerstad. Johan Franzon har varit saklig, informativ, korrekt, snabb och vänlig. En toppenmäklare.

Med vänlig hälsning
    Johan och Anna Lundberg Läs mer
  • Atosa S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Köpt lägenhet.
    Johan är väldigt trevlig, redan vid första mötet under visningen. Han är väldigt service minded, och behjälplig. Läs mer
  • Fanny S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan har varit driven, noggrann och skött allt rätt som man som säljare önskar. Rekommenderas Läs mer
  • Veronica S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan har den där perfekta balansen som trygg seriös mäklare / säljare. En sån du vill möta/ha i dörren vid en visning. Du kan lita på Johan fullt ut, han tar hand om allt, stort som smått, under hela processen. För mig var detta ovärderligt med mkt annat att ta hand om. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Magnus S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Tydlig, trevlig och alltid med senaste status kring försäljning.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Lotta W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi har sålt vår lägenhet på Nybrogatan med hjälp av Johan Franzon. Har fått ett professionellt och mycket trevligt bemötande hels vägen. Han inger stort förtroende både hos spekulanter och oss som säljare. Läs mer
  • Daniel K skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Köpt en 2a.
    Väldigt bra bemötande.
    Skulle starkt rekommendera Johan Franzon. Läs mer
  • Philip S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan är kanon som mäklare! Professionell, lyssnande och lugn person samtidigt som han är personlig och väldigt bemötande.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Martin R skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan var mäklare i vår försäljning och gjorde tillsynes ett exceptionellt bra jobb. Han agerade professionellt och höll en transparent och öppen dialog med oss och köparen. Om jag skulle rekommendera en mäklare i Stockholm så är det Johan Läs mer
  • Viktor M skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpte bostad där Johan var mäklare. Han såg till att processen gick snabbt och säkert. Bra på alla sätt! Läs mer
  • Pehr H skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Bra, tillmötesgående och flexibel. Vi är mycket nöjda som köpare. Läs mer
  • Maria V skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpt bostadsrätt Sthlm innerstad Läs mer
  • Alexander K skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Grymt bra! 110% engagagerad, från start till mål. Läs mer
  • Marie B skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Köpt bostadsrätt med trevlig och flexibel mäklare. Tydlig och bra info. Tryggt! Läs mer
  • Catharina N skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vänlig, tillmötesgående och professionell. Jag gör gärna även min nästa affär tillsammans med Johan :-) Läs mer
  • Cecilia  G
    Cecilia G skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket trevlig, kunnig och seriös. Kan varmt rekommendera Johan Franzon. Läs mer
  • Karl S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Seriös, noggrann och lyhörd! Tack Johan! Läs mer
  • Sara H skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan med Johan och kände verkligen att han gjorde sitt yttersta och att vi var i trygga händer. Han är proffsig och erfaren, har ett trevligt bemötande och är enkel att samarbete med. Läs mer
  • Marcel G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    +10/10
    +Mycket professionell
    +Utmärkt bemötande
    +Bra energi
    +Engagerad, kunnig, förtroendeingivande
    +Gör sig tillgänglig 24/7 Läs mer
  • Kent E skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket engagerad, duktig och kunnig om områden innanför tullarna. Läs mer
  • Marie-christine D skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Sålde en lägenhet med en fantastisk mäklare - som gjorde ett grymt bra jobb. Proffesionellt bemötande som nådde alla förväntningar och som också tog egna initiativ. Kände mig trygg och att min affär var mycket väl omhändertagen!! Läs mer
  • Rosanna T skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Proffsig och punktlig och levererande i allt han sade.
    Mycket trevlig. Läs mer
  • Magnus J skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Sålde vår lägenhet på Kungsholmen med hjälp av Johan. Professionellt bemötande, alltid snabb återkoppling, god känsla för marknaden. Rekommenderas. Läs mer
  • Håkan K skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi sålde en trea på Kungsholmen i en tuff marknad. Johan hanterade hela processen på ett föredömligt sätt genom att vara extremt professionell i bemötandet mot såväl oss som uppdragsgivare som mot spekulanterna.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sirus H skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Smart mäklare som vet vad han sysslar med. Läs mer
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Vi träffade Johan när vi köpte vår nuvarande lägenhet. Vi fick ett fantastiskt bemötande från Johan och han gav ett jättebra intryck. Under budgivningen, han var alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade under hela processen. Kontraktskrivningen gick väldigt smidigt och allting var tidligt förklarad. Framförallt, vi fick en känsla av hur glad Johan var att hjälpa oss göra en bra affär och hur han verkligen trivs med det han jobbar med. Läs mer
  • Ruben C skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Trevligt och proffsigt mycket nöjd Läs mer
  • Julia W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan har varit toppen! Kommer rekommendera honom till alla!!
    Han är mycket proffsig, kompetent, trevlig, kunnig, tillgänglig och egagerad! Hela sälj processen kändes så smidig från början till slut. Vi är så nöjda! Läs mer
  • Johan B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi är väldigt nöjda med det arbete Johan utförde i samband med försäljning av vår lägenhet. Han var tydlig kring processen och höll oss informerade på ett bra sätt. Vi upplever att han fick ut ett bra pris för lägenheten med tanke på marknaden. Vi kan verkligen rekommendera Johan! Läs mer
  • Magnus B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan gjorde ett helt igenom gott arbete och med ett gott bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
  • Tomas M skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Har träffat på många mäklare under den tid jag sökte lägenhet, men ingen som har det engagemang och intresse som Johan. Glad att jag fick köpa lägenhet genom en så proffsig mäklare. Läs mer
  • Carl B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Jag fick ett proffsigt intryck av Johan som mäklare. Erfaren mäklare som tydligt förklarade vad som pågick under processen. Hela köpet kändes tryggt och välarbetat. Läs mer
  • Gustaf P skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan var väldigt professionell genom hela processen. Han inger ett starkt förtroende och är lyhörd samt mycket kunnig. Jag kan varmt rekommendera Johan. Gustaf Läs mer
  • Albert W skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket professionellt och bra bemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen Läs mer
  • Fredrich D
    Fredrich D skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Vänligt, professionellt och resultat inriktat Läs mer
  • Magnus O skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Mycket gedigen och förtroendegivande insats. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonas S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Johan,
    Supersnubbe :) Läs mer
  • Jessica O skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Engagerad och kunnig. Mkt god service och kändla för marknaden. Läs mer
  • Elias G skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Jag är mycket nöjd med Johan Du Rietz! Johan har från första dag/möte till sista, hela under säljprocessen, varit mycket professionell, visat stort engagemang för sitt uppdrag och överträffat mina förväntningar. Jag vill varmt rekommendera Johan. Läs mer
  • Steffen S skrev om Johan Du Rietz en del av Alexander White
    Otroligt professionell mäklare. Trevlig och snabb i kommunikationen. Läs mer