Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Alexander White
Rekommenderat företag 2016 - Alexander White
Rekommenderat företag 2015 - Alexander White

Alexander White

Kommendörsgatan 38, 114 58 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Alexander White, när du genomför en bostadsaffär är vi din mentor, rådgivare, guide och pålitliga ledsagare på den rådande bostadsmarknaden. Vi förstår dig och dina behov och vi delar din syn på vad som gör en bostad till ett hem som du verkligen ska kunna trivas och må bra i. Vi erbjuder dig rätt område och rätt bostad för just dig.

På Alexander White fokuserar vi på stadsdelar, områden, och kvarter. Vi förstår att flytten handlar om två saker, dels att hitta rätt bostad och dels att flytta till rätt område, ett område som passar just er. Vi menar att bostaden och området den ligger i är en del av samma eminenta upplevelse, nämligen den vi kallar för vårt hem.

Vi är inte bara en mäklare som säljer bostäder, vi är också en mäklare som introducerar dig för din del av staden. Vi presenterar de butiker som finns, de bästa restaurangerna och olika parker som låter dig träffa dina grannar och upptäcka de guldkorn som finns i området.

Vår ambition är att förstå varje stadsdel till hundra procent. Allt det som är unikt och det som får människorna som bor där att trivas. Den här ambitionen, och den kunskapen vi samlar på oss gör att vi förstår bostadsmarknaden bättre och kan därav hjälpa dig att komma till en bostad och ett område där du hör hemma.

Läs vad 264 kunder tycker om Alexander White

Wilhelmina Bonde Alfvén