Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Alexander White Johan Franzon
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 84 kunder tycker om Johan Franzon

• Marwan Y
    Marwan Y skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vill varmt rekommendra Johan Franzen på Alexander White. Trots en dålig bostadsmarknad lyckades Johan sälja vår lägenhet inom det pris vi var villiga att acceptera. Vi intervjuade tre mäklare från tre olika byråer. Johan kändes rätt med en gång. Så som det ska kännas när man lämnar över ansvaret till en person som ska hjälpa en med en av livets viktigaste affärer. Han är social, engagerad och målinriktad på ett sätt som tilltalar både kund och säljare.
    Tack Johan, på återseende vid nästa lägenhetsbyte! Läs mer
  • Emelie R skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Köpt bostad på Roslagsgatan 19. Positiv och proffig i sitt bemötande. Läs mer
  • Anna W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan var professionell, noggrann och trevlig! Vi var jättenöjda med processen och slutresultatet. Läs mer
  • Per W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi är jättenöjda med Johan. Han är ambitiös, balanserad och förtroendeingivande. Kort sagt, vi rekommenderar klart Johan som duktig mäklare! Läs mer
  • Carl R skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket duktig och positiv mäklare Läs mer
  • Peter L skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Hela processen sköttes väldigt professionellt Läs mer
  • Torvald S
    Torvald S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan Franzon på Alexander White sålde vår bostadsrätt på Östermalm. Johan var mycket professionell, engagerad och med ett personligt och trevligt bemötande genom hela processen. Vi är mycket nöjda med honom från vårt första möte till dess att affären var klar. Vi hade höga förväntningar och vi blev inte besvikna i något avseende. Läs mer
  • Eva N skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi har köpt en lägenhet genom Johan Franzon. Han gav ett lugnt och korrekt intryck och var påläst och vänlig. Läs mer
  • Johan L skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vi har köpt en lägenhet i Stockholms innerstad. Johan Franzon har varit saklig, informativ, korrekt, snabb och vänlig. En toppenmäklare.

Med vänlig hälsning
    Johan och Anna Lundberg Läs mer
  • Atosa S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Köpt lägenhet.
    Johan är väldigt trevlig, redan vid första mötet under visningen. Han är väldigt service minded, och behjälplig. Läs mer

Andra mäklare hos Alexander White

Johan Du Rietz