en del av Alexander White

4.9 / 5 i betyg — 35 rekommendationer

Läs vad 35 användare tycker om Johan Franzon

• Sofie J
    Sofie J skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan är svårslagen när det gäller professionalism, tillgänglighet, vänligt bemötande och skicklighet. Han är påläst, kunnig och noggrann. Dessutom har han en lugn och behaglig framtoning som naturligt inger förtroende.
    Jag har rekommenderat Johan till alla jag känner och kommer att anlita honom igen nästa gång jag säljer. Bättre än så här blir det inte! 5 av 5 utan tvekan.
  • Arvid A
    Arvid A skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Otroligt professionell, noggrann och kunnig mäklare. Påläst, lyhörd och mycket trevlig genom hela säljprocessen.
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Jag kan varmt rekommendera Johan Franzon!
    Professionell, engagerad och trevlig!
  • David J
    David J skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan är med största säkerhet en av Sthlms bästa mäklare. Jag kommer aldrig anlita någon annan framöver. Han är professionell, har stenkoll på marknaden i Stockholm och framförallt så fick han ut ett riktigt bra slutpris på min lägenhet. Rekommenderas starkt.
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Bästa mäklaren vi sålt med!
    Johan är trevlig, har koll & förmedlar boendet på bästa sätt med ett stort engagemang.
    FranZon, mäklarnas Zlatan.
  • Carolina J
    Carolina J skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    En mäklare med en hög professionell servicekänsla! Som köpare känner vi oss trygga med Johan. Vi har från första stund fått ett trevligt mottagande, fått snabba svar på frågor och känt oss väl omhändertagna. Han tar sig tid och det märks tydligt att han har koll och trivs i sin roll. Rekommenderas starkt, vi har träffat en del!
  • Lars H
    Lars H skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Hej,

Vi fick en bra känsla får början och den höll i dag under hela försäljningsprocessen.

Vi är nöjda och kan med glädje rekommendera Johan och Alexander White.
  • Martin B
    Martin B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket bra och professionellt bemötande
    Lever mycket väl upp till mina förväntningar.
    Precis som man tänker och hoppas att en mäklare ska vara.
  • Kamran S
    Kamran S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan är väldigt förtroendeingivande, lyhörd och professionell. Han är kompetent och vet hur man driver och håller igång en bra budgivning. Han vet hur man värnar säljaren på ett bra sätt. Det är en mäklare som har respekt för sitt arbete och rutiner. Samtidigt som han vill driva igenom en bra försäljning så förklarar han på ett bra sätt för alla parter varje del i processen - vad de betyder och vad som skall göras. Han är genuint mån om att få säljarens förtroende och att de ska känna sig trygga i hela processen - vilket är en av hans bästa egenskaper.

Rekommenderar Johan starkt, då han är en av Stockholms bästa mäklare.
  • Nader A
    Nader A skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Was clear and decent.
    Pushed hard to finish the contract fast.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Stockholms bästa och seriösaste mäklare! Högsta betyg i min bok!
    Var professionell, hjälpsam och återkopplade bra genom hela affären.
    Gjorde hela tiden det där lilla extra.
    Jag kan varmt rekommendera Johan & jag hoppas han vill sköta mina försäljningar även i fortsättningen!
  • Robin P
    Robin P skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Väldigt trevlig och professionell, dock lite dålig på att återkoppla.
  • Anna N
    Anna N skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Otroligt service inriktad, hjälpsam, noggrann inför fotografering, kändes säker på sin sak gällande omhändertagande av bud, snabb. Högt förtroende.
    Kommer anlita Johan igen.
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Väldigt trevlig och proffsig på alla sätt och vis!
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Proffsigt och trevligt. Skulle absolut rekommendera
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan är en exceptionellt trevlig och professionell mäklare. Inget är krångligt i arbetet med Johan och han är påläst och ytterst seriös.
  • Sara L
    Sara L skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Toppen! 10 av 10. Trevligt bemötande och alltid tillgänglig om man hade frågor. Proffsig och jordnära!
  • Neda K
    Neda K skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Engagerad, påläst och värd varje krona. Rekommenderar Johan starkt!
  • Johan N
    Johan N skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket professionellt intryck. Seriös, kunnig och mycket tillmötesgående. Engagerad och tack vare detta lyckades få till en fantastisk budgivning. Då jag bor långt från bostaden var Johan nyckeln till att detta skulle gå så bra och smärtfritt som det gjorde. Johan var nyckeln till denna lyckade bostadsaffär, utan tvivel!
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Väldigt proffsigt och kompetent bemötande. Rekommenderas starkt!
  • Ida M
    Ida M skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Absolut Stockholms bästa mäklare!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Oerhört förtroendeingivande från första möte till slutförd affär. Noggrann och tydlig. Väl medveten om att han förmedlar affärer som i slutändan betyder så oerhört mycket för andra människor, både känslomässigt och ekonomiskt.
    Rekommenderar å det varmaste att anlita Johan, och kommer själv göra det i framtiden.
  • Axel L
    Axel L skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Trevlig och professionell mäklare med hög servicenivå. Gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av min lägenhet och tvekade inte på att göra det lilla extra när det behövdes. Jag kan varmt rekommendera Johan!
  • Marie B
    Marie B skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Positivt och professionellt bemötande.
    Snabb på att svara och återkoppla.
    Trevlig och serviceminded som person
  • Lars J
    Lars J skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Vänligt, proffsigt, förtroendeingivande.
  • Bogumil H
    Bogumil H skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Elegant, professionellt bemötande. Hela försäljningen gick som på räls med ett bra slutpris. Jag rekommenderar Johan varmt.
  • Erik W
    Erik W skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Bra service och mycket proffsigt bemötande, gjorde ett kanonjobb!
  • Carl J
    Carl J skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Johan har hjälp mig och min fru flera gånger genom åren. Han är trevlig, flexibel och pragmatisk. Lyhörd för våra önskemål och lätt att ha att göra med. Personlig i kontakten utan att göra avkall på uppdraget. Rekommenderas starkt.
  • Catharina V
    Catharina V skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Proffsigt, trevligt och bra. Vi fick hjälp av Johan Franzon. Han fanns alltid tillgänglig och är trevlig och hjälpsam. Allt gick snabbt och smidigt och de frågor som uppstod löstes lätt. Vi anlitar gärna Alexander White (Johan) igen!
  • Anja T
    Anja T skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Han är utan tvekan den bästa mäklaren jag träffat. Gjorde verkligen en extra effort för att sälja vår lägenhet och hjälpte oss sedan med bla ekonomi i föreningen när vi skulle köpa nytt. Allt sköttes mycket professionellt. Har strakt rekommenderat honom till vänner som ska sälja!
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Kompetent, trevlig och lätt att få kontakt med. Var ett bra stöd i försäljningen av vår lägenhet.
  • Sara S
    Sara S skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Jättetrevlig och professionel!
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Kan varmt rekommendera Johan som mäklare. Trevlig, mycket kunnig och finns alltid tillgänglig. Skulle gärna både sälja och köpa lägenhet med hjälp av Johan igen.
  • Elin D
    Elin D skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Fantastisk mäklare! Engagerad och proffesionell. Vi kommer anlita Johan nästa gång vi ska sälja igen.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Johan Franzon en del av Alexander White
    Mycket nöjd! Johan var trevlig, påläst och alltid redo. Jag kommer absolut använda honom i framtiden!
Wilhelmina Bonde Alfvén
Joe Hed