Wilhelmina Bonde Alfvén

Wilhelmina Bonde Alfvén

Wilhelmina Bonde Alfvén är mäklare på Alexander White

Wilhelmina Bonde Alfvén har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Wilhelmina Bonde Alfvén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.5. Wilhelmina Bonde Alfvén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Wilhelmina Bonde Alfvén

Sedan starten hos Reco 2015
Jonas A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White

Wilhelmina sålde vår 3:a vid Mariatorget hösten 2018 med resultat över förväntan. Hon utmärker sig genom sitt stora kontaktnät som hon jobbar aktivt med, och hon har en tydlig idé för hur hon ska sälja varje objekt. Driven och intresserad. Rekommenderar henne varmt.

Richard U

Sålde lägenhet på 59kvadrat på Södermalm i Stockholm. Kunde inte haft en behagligare process. Wilhelmina såg till att alla detaljer löstes otroligt smidigt från start till slut. Hon gör så att man känner sig trygg, hon är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Ständigt tillgänglig för att svara på frågor eller för att bolla tankar och idéer. Kommer kontakt Wilhelmina vid nästa försäljning också!

Marta L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White

Vi köpte en bostad med värde 13 M Kr i centrala Stockholm. Hon var super otrevlig. Hon fokuserade inte på våra frågor. Hon helst undrade om hennes dotter kan ära pizza hemma hos oss när vi skriver avtal och frågade om min dotter var sjuk. Vi fick ingen present (rättare sagt bara rabatt erbjudande till restauranger vilka vi aldrig använde). Hon också hade en negativ kommentar om min man och hans stil (vilken inte matchade med hennes high class stil) vilken är helt oacceptabelt.

Linus H
Vasastan

Wilhelmina var otroligt professionell genom hela säljprocessen och överträffade mina förväntningar på en i övrigt osäker bostadsmarknad. Rekommenderar starkt!

Yasmine B
Östermalm

Köpte en liten bostad på Östermalm

Hans Åke H
Katarina

Jag köpte en lgh där hon var mäklare- proffsigt skött!

Maria L

Sålde 140 kvm etagevåning i Vasastan med hjälp av Wilhelmina. Hon är kunnig, seriös, erfaren och förtroendeingivande och har ett mycket trevligt bemötande. Våra förväntningar på försäljningen överträffades! Kort sagt en mäklare vi gärna rekommenderar.

Nils-Anders D

Väldigt bra! 🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

Wilhelmina B gillar detta
Bengt H
Skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White

Mycket punktlig, "rakt pa sak", och saklig. Trevlig personlighet. Enda negative ar att hon har fel angaende koparens mojlighet till inspektion/besicktning. Hon angav att det enda tillfallet for detta var den initiala visningen. Koparen har dock ratt till inspektion/besiktning mellan det att handpenning ges och slutlikvid betalas. Till foljd av detta missledande missade vi flera vesantliga fel med lagenheten. Formodligen kande bade saljaren och maklaren till dessa fel vilket gor saken an varre.

Wilhelmina B gillar detta