Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Alexander White Wilhelmina Bonde Alfvén

Wilhelmina Bonde Alfvén
en del av Alexander White

Kommendörsgatan 38
114 58 Stockholm — Visa karta

Vad tror Wilhelmina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 74 kunder tycker om Wilhelmina Bonde Alfvén

• Axel E skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Väldigt bra! 🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝 Läs mer
  • Bengt H skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mycket punktlig, "rakt pa sak", och saklig. Trevlig personlighet. Enda negative ar att hon har fel angaende koparens mojlighet till inspektion/besicktning. Hon angav att det enda tillfallet for detta var den initiala visningen. Koparen har dock ratt till inspektion/besiktning mellan det att handpenning ges och slutlikvid betalas. Till foljd av detta missledande missade vi flera vesantliga fel med lagenheten. Formodligen kande bade saljaren och maklaren till dessa fel vilket gor saken an varre. Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Oerhört kompetent och bra bemötande av Wilhelmina, hon skötte hela processen strålande och levererade över mina förväntningar. Läs mer
  • Julia E skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mkt bra bemötande och väldigt nöjd med resultat vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Bra och klar kommunikation från Wilhelmina. Överlag bara positiva reaktioner. Läs mer
  • Christina S skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina Bonde Alfvén är mycket professionell i sin roll. Hon inger förtroende och representerar såväl säljare som köpare på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Wilhelmina. Läs mer
  • Katarina J skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Bra konstruktiv informativ. Saklig. Kunnig. Läs mer
  • Kent L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mycket bra. Hon ställde upp trots att hon hade semester Läs mer
  • Helena W skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Duktig tjej med driv och snabb att fatta beslut och lösa eventuella problem. Bra jobbat och lycka till önskar Anna och Helena Wallenberg Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Proffsig, snabb, rak, helt min typ Läs mer
  • Niklas L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Driven, kaxig och professionell Läs mer
  • Sandra O skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Bra bemötande, återkoppling och information. Läs mer
  • Charlotte T skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Dåligt påläst mäklare, fick istället själv kolla upp många frågor direkt med föreningen. Läs mer
    2016-02-21 Wilhelmina B svarar Charlotte T
    Tack för att du tog dig tid att ge mig feedback. Ibland tillhandahåller själva föreningen felaktig information eller undviker att återkomma gällande mina frågor. Däremot så kan jag alltid bli bättre och själv söka den fakta som finns tillgänglig. Jag tar med mig din kritik och göra mitt bästa för att utvecklas.
    Med vänlig hälsning, Wilhelmina
  • Christoffer Ö skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Alexander White levde väl upp till våra förväntningar. Proffsigt bemötande och ordning på alla bitar. Läs mer
  • Cecilia A skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Jag upplever Wilhelmina som duktig och engagerad. Läs mer
  • Frank W skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mycket proffsigt bemötande när jag skulle köpa min lägenhet Läs mer
  • Travis L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Jag tycker att Wilhemina är bra, duktig men upplevde att hon inte betedde sig helt opartisk som en mäklare i Sverige skall. Läs mer
  • Susanna H skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Kunnig, seriös, professionell och mycket trevlig! Super nöjd!
    Jag kan med nöje lämna henne min allra bästa och varmaste rekommendation! Läs mer
    2015-10-08 Wilhelmina B svarar Susanna H
    Tack för att du tog dig tid att beskriva din upplevelse!
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Tillmötesgående, trevligt sätt, kompetent. Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus T skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina mäklade vid försäljning av lägenhet och jag upplevde henne som proffsig, saklig och erfaren. Fick särskilt ett gott intryck av hennes goda lokalkännedom och nätverk på Östermalm. Läs mer
  • Sara S skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mycket professionellt och trevligt bemötande ! Läs mer
  • Mathilda G skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Ja kunde inte vara nöjdare med företaget och Wilhelmina, hon gjorde ett superjobb och var både proffsig och väldigt trevlig. Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Absolut en av de bästa mäklarna på en av de mest riktade mäklarbyråerna i Stockholm. Från förpackningen av tjänster och köp/säljupplevelse till hur de kommunicerar som företag, mycket tydligt och kvalitetsbetonat. Läs mer
  • Casper G skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Som en mäklare i stort, varken mer eller mindre. Glad i att sälja.
    Negativt; ville inte kännas vid att annonsen ljög om storlek på källarförrådet (4 kvadratm) som i verkligheten var 1 (!) kvadratmeter. "Det är säljarens ansvar att ange rätt uppgifter - inte mitt." Alltså, en insäljande lögn och enligt mäklaren fri från ansvar att kontrollera säljarens uppgifter. Uppenbarligen hade hon inte satt sin fot i källaren... Läs mer
    2015-10-05 Wilhelmina B svarar Casper G
    Tack Casper för att du tog dig tid att beskriva din upplevelse. Jag försöker i största möjliga mån inhämta info från säljaren men har som sagt inte ansvar för att kontrollera att uppgifterna stämmer. Däremot så tar jag med mig din kritik och skall bli bättre på att titta på övriga utrymmen i fastigheten i fortsättningen. Tack!
  • Caroline L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Fantastisk och palitlig firma och latt att jobba med. Läs mer
  • Olivia R skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Alexander White och Wilhelmina Bonde Alfven är mitt självklara val av mäklare. Jag har både köpt och sålt (2ggr) via Wilhelmina och processen har sköts mycket professionellt och noggrannt med kontinuerlig kommunikation och dialog om förfarandet (en viktig parameter enligt mig).
    /O Läs mer
  • Margareta F skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Hej!
    Jag har inga kommentarer eller betyg utifrån en mycket kort kontakt för flera år sedan.
    Margareta Haag Läs mer
  • Hugo C skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
  • Sophie R skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina är en av Stockholms absolut bästa mäklare. Hon tar sig an alla sina uppdrag med stor kunnighet och engagemang. Varje kund är viktig för Wilhelmina och hon jobbar lika hårt för de små objekten som för de stora. Läs mer
  • Jan K skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Det vare ett tag sedan jag sålde och träffade Wilhelmina, men jag minns henne som kunnig och engagerad. Har nyligen rekommenderat henne till en person i min närhet som också är nöjd. Läs mer
  • Anna W skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina var superproffsig och gjorde ett mycket bra jobb - rekommenderas varmt! Jag kommer själv att använda mig utav henne igen när tillfälle ges. Läs mer
  • Thomas P skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Har ingen erfarehet av det. Är med i kundregistret och får mail när mina önskemål på en lägenhet till salu är uppfyllda. Läs mer
  • Kicki L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Det är ju ett tag sen men jag minns henne som var väldigt trevlig och kunnig. Hade några kontakter med henne och allt var alldeles utmärkt. Läs mer
  • Andris L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Professionellt bemötande. Noggrann och detaljerad. Varm rekommendation. Läs mer
  • Felix S
    Felix S skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina har vid två tillfällen såld vår bostad och i båda fallen lyckats överträffa våra högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Alexandra M skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Vi köpte en bostad via Wilhelmina och Alexander White. Som mäklare kände vi nog att det kunde funnits mer positivitet och större engagemang under visningen. Däremot var Wilhelmina väldigt flexibel och lätt att nå. Sen blev det en del diskussioner mellan oss och säljarna kring köpet av olika anledningar, där vi vet att vi var relativt omständiga. Så hela köpet blev ganska ansträngt. Där var Wilhelmina engagerad och delaktig i alla diskussioner för att nå en lösning. Läs mer
  • Per S skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina är 10 poäng. Duktig och hjälpsam! Läs mer
  • Adam T skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    mycket snabbt och smidigt. Overlag mycket bra Läs mer
  • Suzanne W skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Det vare ett tag sedan jag träffade Wilhelmina, men jag minns henne som en seriös och engagerad märklare. Läs mer
  • Patrik W skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Professionella och duktiga, skulle absolut kunna tänka mig att be dem värdera min bostad Läs mer
  • Anders L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina förmedlade endast en lägenhet formellt, dvs endast kontraktskrivning mm erforderliga handlingar. Det fungerade korrekt och utan anmärkning.
    /Anders Lindén Läs mer
  • Inga H skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mycket sympatisk och proffsig. Jag skulle gärna vända mig till henne. Läs mer
  • Malin C
    Malin C skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Professionellt och trevligt bemötande! Wilhemina gjorde allt för att jag skulle få bästa pris och service. Vi skrev till och med på en lördagkväll kl 22 vilket jag tycker är en service utöver vad man kan förvänta sig.
    Kan varmt rekommendera Wilhemina! Läs mer
  • Märta L skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina värderade min dåvårande lgh. Hon va väldigt duktiv och professionell. Hon gjorde även ett väldigt pålitligt intryck som mäklare vilket är den viktigaste egenskapen hos en mäklare.
    E Läs mer
  • Charlotte B skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Wilhelmina är en fantastisk mäklare med ett genuint och stort intresse för sina kunder. Profesionalism har fått ett ansikte! Läs mer
  • Caroline K skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    snorkig och otrevlig. lyssnade ej på kunden, dvs mig Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Mycket professionell, trevlig och hjälpsam. Värnade om mig som säljare och kom med mycket bra tankar kring försäljningen. Läs mer
  • Lars-henrik T skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    proffsig, seviceminded, kort sagt bra, Lars-Henrik Tisell Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    Representativ, kunnig samt engagerad. Läs mer
  • Sabina S skrev om Wilhelmina Bonde Alfvén en del av Alexander White
    jättebra intryck, gav det där lilla extra för att sälja vår lgh i gamla stan 2013. Jag rekommenderar Wilhelmina varmt till alla som vill sälja. Läs mer
Johan Du Rietz
Johan Franzon