Alla kategorier Snickare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Alpholmen Produktion AB

Alpholmen Produktion AB

Sveavägen 88, 113 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Alpholmen Produktion AB

• Henrik I
    Henrik I skrev om Alpholmen Produktion AB
    Vi håller på och tar in offerter för en ganska omfattande utbyggnad av vårt hus. Efter rekommendation av en granne kontaktade vi Olsson & Stjärnborg AB och de var intresserade. Ett möte bokades snabbt in och vi fick ett bra intryck av företagets representant under tiden vi gick igenom alla bygghandlingar och annat underlag.

Mot slutet av mötet frågar representanten om vi kommer att ta in offerter från något företag med utländsk arbetskraft. Vi förklarar att så är fallet och vi får då veta att Olsson & Stjärnborg AB inte är så sugna på att lämna en offert. Vi skiljs i alla fall åt och senare under dagen får vi veta att de inte vill lämna en offert.

Detta beteende tycker jag är mycket märkligt. Det är som att Olsson & Stjärnborg AB inte tror på sin egen förmåga att kunna konkurrera med andra företag. Som beställare kollar man naturligtvis inte enbart på prislappen utan gör en helhetsbedömning av lämnade offerter.

Ska ni göra en upphandling där något av företagen använder utländsk arbetskraft så behöver ni alltså inte bry er om att kontakta Olsson & Stjärnborg AB. Läs mer

Bästa snickarna i Stockholm:

Jakob P Jakob P tycker: