Ampere-Experten

Ampere-Experten

ampere-experten.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Ampere-Experten! Vi är din erfarna och kompetenta elektriker i Stockholm med omnejd. Med många års erfarenhet inom yrket utför vi alla typer av elarbeten och har alltid dig som kund i fokus. För oss på Ampere-Experten är säkerheten A och O. Alla våra medarbetare är utbildade, erfarna och jobbar under vårt egenkontrollprogram...

187 omdömen om Ampere-Experten

Sedan starten hos Reco 2020

Birgitta L
Skrev om Ampere-Experten

Jag kan rekommendera företaget som jag nu anlitat två gånger.

Joel

Fungerar perfekt! Fick jobbet gjort på en gång. Rekommenderar

David H
Skrev om Ampere-Experten

Duktiga elektriker. Bra service, bra pris. Rekommenderas absolut!!! Vi kommer säkert att återkomma till dem när vi behöver hjälp på något el-arbete igen i butiken.

Filip W
Skrev om Ampere-Experten

Väldigt nöjd med arbetet som utfördes.

Svar från Ampere-Experten

Tack för det fina omdömet Filip! Roligt att du är nöjd... Välkommen åter/Christer

Gunnel B
Skrev om Ampere-Experten

Bra service innan och efter. Jag är imponerad! Tack. Så bra att jag valde er.

Tack Gunnel Så roligt att ni är nöjda... välkomna åter/Christer

Ove B
Skrev om Ampere-Experten

Snabba svar och bra utfört arbete.

Tack för ditt fina omdöme Ove! Välkommen åter/Christer

Fredrik S
Skrev om Ampere-Experten

Ni tar er alltid tid och gör ett mycket bra jobb! Mycket trevlig och hjälpsam personal som kommer ut på jobbet! Rekommenderar alltid er till mina grannar och vänner. Humana priser.

Svar från Ampere-Experten

Tack Fredrik för ditt fina omdöme och så roligt att du även rekommenderar oss till grannar och vänner... Välkommen åter /Christer

Gunnar S
Skrev om Ampere-Experten

Bra bemötande och de kom snabbt. Elektrikern gjorde ett bra jobb och jag är helnöjd.

Svar från Ampere-Experten

Roligt att du är nöjd Gunnar och tack för ditt fina omdöme! Välkommen åter /Christer

Bjartur S
Skrev om Ampere-Experten

Snabba och bra service. Rekommenderar!

Tack för ditt fina omdöme Bjartur! Välkommen åter /Christer

Jan H
Skrev om Ampere-Experten

Slarvigt monterade installationer. Dålig framförhållning och planering. Uruselt att skicka faktura genom factoringbolag. Jag skulle inte rekommendera detta bolag till någon annan.

Svar från Ampere-Experten

Hej Jan Tråkigt att du inte känner dig nöjd men konstigt att du skriver slarvigt monterade installationer då ingen av de övriga (av totalt 60 p-platser) klagat på detta utan tvärtom så har vi fått beröm för våra installationer hos er på Kattfotsbacken. Gällande planering så var det ER styrelse som skulle ha kommunikationen med er och vi kom och utförde installationen som planerat men fick avbryta vid ett par tillfällen då några av BRF innehavarna EJ flyttat sina bilar/tömt garaget som det var planerat. Därav fick vi boka...

Jesper E
Skrev om Ampere-Experten

Anlitade Ampere-Experten för ett mindre installationsarbete, ledningsdragning och ändring av säkringar. De kom snabbt och gjorde det jag önskat till ett rimligt pris. Gav ett professionellt intryck både i arbete och bemötande. Städade även efter sig.

Svar från Ampere-Experten

Tack Jesper för ditt fina omdöme.. Roligt att du känner dig nöjd och bra att elektrikerna även städade efter sig som dom ska :) Välkommen åter /Christer

Markku K
Skrev om Ampere-Experten

snyggt jobbat, en snygg installation som ni gjorde här på Kattfotsbacken i Hässelby 👍😊

Svar från Ampere-Experten

Hej och Tack Markku för ditt fina omdöme ! Det var ett nöje att arbeta med installationen hos er på Kattfotsbacken, många trevliga personer som kom ut och pratade med oss under installationen. Mvh/Christer

Sofia M
Skrev om Ampere-Experten

Vi har anlitat Ampere-Experten för vår BRFs räkning. De har utfört eljobb åt oss flera gånger och vi är mycket nöjda med allt från kontakt runt beställning till utförande av önskad tjänst. Vår upplevelse är att de är kunniga, pålitliga och väldigt bra att ha göra med.

Svar från Ampere-Experten

Hej Sophia och tack för ert fina omdöme Roligt att ni är nöjda igen... och hör av er igen om ni behöver någon mer hjälp Ha en trevlig sommar ! /Christer

Joakim N
Skrev om Ampere-Experten

Mycket bra och snabb respons.Klart prisvärd! Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt fina omdöme Joakim ! Varmt välkommen åter Ha en fin sommar /Christer

Ventura D
Skrev om Ampere-Experten

Snabbt, professionellt och prisvärt.

Svar från Ampere-Experten

Hej och tack för ditt omdöme Ventura Roligt att du är nöjd.. Välkommen åter /Christer

Erik Å
Skrev om Ampere-Experten

Bra bemötande per mail. Elektrikern som kom hade dock bara med sig en sorts vägguttag som jag bedömde var klumpigt och som inte passade utseendemässigt med de övriga uttagen. Han fick då åka och köpa ytterligare uttag vilket tog cirka en timme. Slutkostnaden blev högre än jag hade förväntat mig. Jag tyckte även att det var svårt att kommunicera med elektrikern även om själva installationen blev bra gjord. Så: slutresultatet var okej men jag är inte helt nöjd med kommunikation och pris.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt omdöme Erik Vi hade ju lite kommunikation efter jobbet oss emellan, bra att du är nöjd med slutresultatet men lite frågande till att du inte är nöjd med priset då du nu betalat för vår minimidebitering om 1,5 tim (998 kr), Resa, trängsel och parkering 162 kr samt material ( 2 olika uttag samt kablage) 432 kr vilket slutade på ca 1600 kr Oavsett så är du välkommen åter om du vill och vi är glada att du är nöjd med själva installationen... Vi tar till oss att försöka förbättra vår kommunikation (dock så var...

Malin G
Skrev om Ampere-Experten

Mycket trevligt bemötande och kunnigt utförande av elinstallation.

Tack för ditt omdöme Malin Roligt att du är nöjd och välkommen åter /Christer

Mikael W
Skrev om Ampere-Experten

Snabb och proffsig hjälp till rimligt pris!

Tack Mikael för ditt omdöme Roligt att du är nöjd och välkommen åter /Christer

Fred G
Skrev om Ampere-Experten

Bästa service någonsin. Kunde inte varit bättre!

Svar från Ampere-Experten

Thanks Fred for the warming words... I am happy that you are satisfied with our service... You are always welcome back Best Regards /Christer

Mousawi N
Skrev om Ampere-Experten

Toppenbra service! Snabba och kunniga, och kunde komma samma dag som jag ringde.

Tack Mousawi för ditt omdöme Glad att du är nöjd, välkommen åter /Christer

Rolf V
Skrev om Ampere-Experten

Fick ett fast pris, men fakturan var på nästan en 100ring till så vad ska man säga ???

Svar från Ampere-Experten

Hej igen Rolf och tack för ditt omdöme Du fick ett fast pris på arbetet men det som tillkom var ju material på ca 90 kr, tråkigt att du missförstått vår offert om att material tillkommer, vi ska kolla om det går att göra våra offerter tydligare så detta missförstånd inte händer fler kunder. Mvh/Christer

Sebastian Carl Poul H
Skrev om Ampere-Experten

Fantastisk service och få hit en elektriker snabbt och löste mitt problem effektivt. Däremot tog dem tid på att skicka in min förändring till mitt elbolag, vilket var hela anledningen att jag tog hjälp. Så det gjorde att det blev ännu en månad med dyrare kostnad vilket jag kände var dåligt. Men annars väldigt bra.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt omdöme Carl Ja tyvärr tog det lite extra tid med det administrativa då det var lite körigt och mkt ledigheter och sjukdom här runt jul/nyår men vi tar till oss kritiken och skall försöka bättra oss på den punkten... Mvh/Christer

Kaj S
Skrev om Ampere-Experten

Vi bytte ut drygt 40 år gammal elcentral. Lite svajig kommunikation men annars var allt bra. ”Vår” elektriker Krister gjorde ett noggrant jobb och återkom för ett litet extrajobb vi bett om.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt Omdöme Kaj Glad att du är nöjd med resultat, ledsen för lite miss i kommunikationen Välkommen åter mvh/Christer

Margareta N
Skrev om Ampere-Experten

Snabb hjälp och proffsigt jobb med att installera en taklampa.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt omdöme Margareta Glad att du är nöjd med din taklampa mvh/Christer

John W
Skrev om Ampere-Experten

Christer svarade snabbt. Jobbet utfördes som avtalat. Trevliga är de också.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt omdöme John Roligt att du upplevde oss som trevliga för det tyckte vi om dig som kund också :) /Christer

Christina E
Skrev om Ampere-Experten

Vi är mycket nöjda med elarbetet de utförde och bemötandet från Ampere Experten.

Tack för ditt omdöme Christina Välkommen åter /Christer

Birgitta S

Snabbt, säkert, professionellt!

Tack för ditt omdöme Birgitta Välkommen åter /Christer

Arvid E
Skrev om Ampere-Experten

Bra och trevliga dom mailade det som skulle hända det kändes bra

Tack för ditt omdöme Arvid Välkommen åter /Christer

Åke E
Skrev om Ampere-Experten

Bra jobb. Bra kommunikation angående tider och el installation..

Tack för ditt omdöme Åke Välkommen åter /Christer

Joel
Skrev om Ampere-Experten

Fungerade snabbt och korrekt med ett rimligt pris i slutändan!

Tack för ditt omdöme Joel Välkommen åter /Christer

Magnus M
Skrev om Ampere-Experten

Perfekt jobb på kort tid. Pris mycket anständigt.

Tack för ditt omdöme Magnus Välkommen åter /Christer

Johanna S
Skrev om Ampere-Experten

Snabba på att återkoppla. Trevligt bemötande. Kom bara efter någon dag att för åtgärda våra problem. Elektrikern kom på utsatt tid. Kan varmt rekommendera dem.

Tack för ditt omdöme Johanna Välkommen åter /Christer

Johan S
Skrev om Ampere-Experten

Ett fantastiskt bemötande från alla jag varit i kontakt med. Kunniga, professionella, tillmötesgående och väldigt enkla att ha att göra med. Om jag skulle göra fler elarbeten eller rekommendera en firma skulle jag i första hand vända mig till Ampere-Experten.

Tack för ditt omdöme Johan Välkommen åter /Christer

Steven J
Skrev om Ampere-Experten

Superbra respons och kommunikation innan vi ens var överens om ett uppdrag. Felet blev identifierat och avhjälpt snabbt och proffsigt till ett vad jag upplever är ett bra pris, mycket nöjd och jag kommer definitivt kontakta ampere experten igen om behovet uppstår!

Tack för ditt omdöme Steven Välkommen åter /Christer

BJÖRN V
Skrev om Ampere-Experten

Trevliga, pålitliga, kunniga och håller vad de lovar. Prismässigt helt okay. Tydligt vad som ingår i arbetet. Jag är återkommande privat kund.

Tack igen Björn Alltid roligt med nöjda återkommande kunder Mvh/Christer

Jacob S
Skrev om Ampere-Experten

Vår lägenhetsrenovering blev kraftigt försenad av olika felmontage och missar i överlämning mellan montörer som elektrikern utförde. Dessa misstag rättades dock till utan bråk eller tjat och resultatet blev ändå bra i slutändan så vi tycker att man utfört ett godkänt arbete. Utan förseningar hade vi varit mycket nöjda!

Svar från Ampere-Experten

Hej Jacob och tack för ditt omdöme Ja tyvärr så var det en del sjukdomar, semestrar och annat som gjorde att vi fick byta elektriker under pågående projekt och där fanns en del att önska gällande kommunikationen mellan våra elektriker och mig på kontoret i denna överlämning, vi ber om ursäkt för detta. Förseningen handlar ju dock delvis om leveransproblem av belysningsarmaturer och ljuskällor till dessa vilket vi inte kan påverka då valet av armaturer var ert och det var beställningsvara och långa ledtider hos leverantör...

Lena R
Skrev om Ampere-Experten

Proffsiga, snabba och prisvärda.

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt omdöme Lena Härligt att du är nöjd och välkommen åter Mvh/Christer

Dagmar L
Skrev om Ampere-Experten

Snabb hjälp med installation av vägguttag, snyggt arbete.

Hej Dagmar och tack för ditt omdöme Välkommen åter /Christer

Mats E
Skrev om Ampere-Experten

Bra och snabbt hanterande av vårt ärende, vi fick det vi ville till ett bra pris.

Tack Mats Välkommen åter /Christer

Peter R

Jätte snabb service. Men jag hade en offert på 4000 men fick en räkning på 8400

Svar från Ampere-Experten

Hej Peter och tack för att du lämnar ett omdöme... Jag förstår att du känner dig lite besviken på att det blev så mycket dyrare... men det skulle från början bara bytas 1 liten undercentral för ditt spabad men det slutade med att vi fick montera 2st UC och dra kablage mellan som inte var kalkylerat från början utifrån dina bilder du skickade och den extra tid som gick åt var ca 2 tim (1300 kr ) resten var extra material... Om du hör av dig till mig så kanske vi kan justera arbetskostnaden något men materialet som användes måste vi tyvärr ta betalt för... Mvh/Christer

Marcus O
Skrev om Ampere-Experten

Supernöjd med elektrikern som hjälpte oss. Många mindre grejor som totalt tog längre tid än jag beställt, och då kom elektrikern tillbaka dagen efter och slutförde, proffsigt! Enda minus är att fakturan skickas via Eurofinans. De gör en UC på en som kund i samma ögonblick som de skickar fakturan. Kanske inte supersnyggt tycker jag. Borde framgå i kontakt med Ampere-Experten.

Svar från Ampere-Experten

Hej Marcus och tack för ditt omdöme och feedback Vi har tagit tag i detta med Eurofinans nu och har en dialog med dom, det dom meddelar oss är att dom tar stickprovskontroller ibland och det är inget som syns eller påverkar din kreditvärdighet då du inte ansöker om någon kredit eller liknande utan dom vill bara se din betalningsförmåga innan dom betalar ut till oss. Vi har med detta funderat på olika alternativa lösningar men i nuläget är det tyvärr så att jag ensam på kontoret inte hinner med att sköta även fakturering,...

Rikard Z
Skrev om Ampere-Experten

Trevligt bemötande, snabb och korrekt hjälp, stämde med offerten.

Tack för ditt omdöme Rikard Välkommen åter /Christer

Björn W
Skrev om Ampere-Experten

Fick hjälp att fastställa att ugnen var trasig och behövde bytas samt med hjälp med installation av ny ugn. Gick mycket snabbt att få kontakt. Gick snabbt att få hjälp. Trevligt bemötande. Väntar fortfarande på faktura...

Svar från Ampere-Experten

Hej Björn tack för ditt omdöme och vi är ju tyvärr underbemannade här på kontoret (jag är ensam) så ibland blir arbetsordrarna liggande lite väl länge innan dom blir fakturerade :) Mvh/Christer

Kent L
Skrev om Ampere-Experten

Toppen. Snabba och tillmötesgående på alla sätt. Supernöd.

Roligt att du är så nöjd Kent Välkommen åter /Christer

Anders H
Skrev om Ampere-Experten

Vänligt bemötande och kunniga. Trevliga att prata med. Bra utfört arbete

Toppen Anders och tack för ditt omdöme Välkommen åter /Christer

Jenny M
Skrev om Ampere-Experten

Elektrikerna som utförde ett skickligt jobb hos mig var snabba, trevliga och kunniga. Konsulterade mig innan de ersatte delar och berättade vad de gjorde och efter de var klara vad som hade gjorts. Vi fick dock en påminnelse av betalning trots att vi hade betalat innan förfallodatum. Vände mig då till Euro finans och bemött väldigt tråkigt. ”Fakturan överlämnas och ska betalas till oss, inte till Ampere-experten” Kvinnan malde på med en fras om och om igen trots att jag inte förstod. Vilket inte var konstigt då jag sedan...

Svar från Ampere-Experten

Hej Jenny och tack för din feedback och ditt omdöme... Vi har varit i kontakt med Eurofinans efter detta och framfört vårt beklagande att våra kunder kan bli bemötta på detta sätt, dom lovade att ta upp detta på ett av sina morgonmöten då dom agerar som vår förlängda arm och om dom är otrevliga mot våra kunder riskerar dom att vi byter leverantör... Troligtvis var det bara någon som hade en dålig dag då du ringde då det är första gången någon av våra kunder har återkommit med denna typ av problem... men ändock bör det aldrig...

Emmeli B
Skrev om Ampere-Experten

Fantastisk proffsiga. Kommer absolut att anlita om jag behöver en elektriker igen.

Hej igen Emmeli Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter /Christer

Agneta S
Skrev om Ampere-Experten

Bra bemötande. Gott genomfört arbete. Elektrikern som installerade min nya badrumsbelysning var snabb, korrekt och vänlig.

Roligt att höra Agneta och tack för ditt fina omdöme Välkommen åter /Christer

Jonas N
Skrev om Ampere-Experten

Mycket korrekt bemötande. snabb och tydlig. Kom med förslag på lösning. Återkom omgående när det var något som inte fungerande riktigt tillfredsställande Det tog dock tid att få fakturan men det gör ju inte så mycket

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt fina omdöme Jonas Ja tyvärr är detta ett återkommande problem att vi ligger efter med admin (läs faktureringen) men vi ser över våra rutiner för att försöka var mer effektiva och kunna fakturera snabbare Ha en fin höst/Christer

Ann-Christine T
Skrev om Ampere-Experten

Uppsättning av uttag. Byte av lysrörsarmatur Smidigt och snabbt!

Svar från Ampere-Experten

Tack för ditt fina omdöme Välkommen åter/Christer