Ampere-Experten Stockholm AB

Ampere-Experten Stockholm AB

Välkommen till Ampere-Experten!

Vi är din erfarna och kompetenta elektriker i Stockholm med omnejd. Med många års erfarenhet inom yrket utför vi alla typer av elarbeten och har alltid dig som kund i fokus.

För oss på Ampere-Experten är säkerheten A och O. Alla våra medarbetare är utbildade, erfarna och jobbar under vårt egenkontrollprogram som är registrerat hos Elsäkerhetsverket och vi har både ansvarsförsäkring som gäller för dig som kund och försäkringar för våra anställda.

Vi tar aldrig några risker och håller en dialog med dig som kund genom hela processen så du kan känna dig trygg med att våra installationer blir som du önskar.

Läs vad 83 kunder tycker om Ampere-Experten Stockholm AB 2

2021-07-25
    Snabbt svar och snabbt hembesök. Elektrikern utförde inte bara det önskade elarbetet (ett perilex-uttag) utan åtgärdade även en koppling i den spis som skulle kopplas in samt förvissade sig om att allt fungerade efteråt.
    2021-07-25
    Bra utfört arbete och flexibla med tidsbokning, tyvärr kom fakturan efter arbetet bort men efter några veckor dök den upp.
    2021-07-25
    Dåligt kommunikation. Kände mig bortglömd som kund. Personerna som skulle komma kom inte i tid trots att vi hade bestämt en tid.
    Överraskad av slutliga priserna för en timmes arbete i hemmet. Dyrt som fan.
    Rekommenderar inte.
    2021-07-25
    Proffsig snabb hantering. Prisvärt.
    Felsökte och löste problem med jordfelsbrytare som utlöstes.
    Skulle anlita igen.
    2021-07-25
    Mycket bra bemötande. Snabb och trevlig service.
    Mycket nöjd.
    2021-07-24
    Snabb återkoppling, noggrant utfört arbete, bra pris.
    2021-07-23
    Snabbt, bra, prisvärt och trevligt bemötande med genomgående bra kommunikation!
    2021-07-23
    Från första kontakt alltigenom trevligt bemötande. Tydlighet i offerten, proffsigt utförande, jag är mycket nöjd!
    2021-07-23
    Snabb service & hjälp vid åtgärd av fast installation i badrum!
    2021-07-12
    Seriöst, effektivt och mycket proffisionellt utfört arbete.Mycket nöjd hur de löste olika elinstallationer över förväntan bra!
    2021-07-11
    Installation av bastuaggregatet skedde mycket kunnigt och med färdigställande över förväntan. Trevlig dialog rakt igenom!
    2021-07-09
    Snabb service med detaljerad och korrekt offert. Jag kommer ringa dem till nästa jobb 👍🏻
    2021-07-09
    Mycket bra bemötande och snabb service.
    Väldigt hjälpsamma och väl utfört arbete.
    2021-06-12
    Mannen som kom hit var jättetrevlig och hjälpsam ! Kommer definitivt använda mih Ampere-experten igen.
    2021-06-11
    Supertrevlig kontakt från början till slut, effektiv hjälp. Rekommenderas varmt!
    2021-06-07
    Väldigt nöjd! Anlitade för att byta ut strömbrytare till dimmer samt montera en komplex upphängning av lampor över köksö.
    Allt gick smidigt och blev superbra. Plus för bra pris.
    2021-06-07
    Mycket positiv upplevelse. Vi beställde ett antal mindre eluppdrag utan att ha särskilt bra koll på detaljerna kring elinstallationer. Vi fick mycket bra förslag på lösningar. Själva arbetet gjordes snabbt och proffsigt och dialogen var mycket bra hela tiden. Fakturan på slutet var klart rimlig och jag kan helt klart rekommendera Ampere-Experten.
    2021-06-05
    Bra snabb service på enklare felsökning och justering. Även bra kommunikation före och efter arbetet.
    2021-06-05
    Fin och god service och bra genomfört arbete med förflyttning av eluttag bl a
    2021-05-15
    han som kom till oss var en riktigt bra i både bemötande och arbete.
    2021-05-10
    Sakkunnig rådgivning om elinstallation mm i brottmål. Jag fick MYCKET ambitiös, seriös och snabb hjälp.
    2021-05-10
    Reviderade elen i källaren.
    Duktiga, noggranna, punktliga och trevliga
    2021-05-09
    Fixade el till belysning i kök och badrum
    2021-05-07
    Alltid snabb hjälp, proffsigt skött.
    2021-05-06
    Det var ett enkelt mindre uppdrag, kontakten med företaget funkade bra, elektrikern kom på avtalad tid. Rekommenderas!
    2021-05-06
    Bra service o endast positiv upplevelse! Det är superlativ vad gäller hantverkare i stockholm!
    2021-05-06
    Bra och korrekt utförd elinstallation
    2021-04-22
    Diverse jobb i samband med utbyggnad.
    Mycket bra bemötande och service inkl råd och tips. Kom alltid som utlovat.
    Bra kvalitet och högt fokus på elsäkerhet
    2021-04-22
    Kontaktade Ampere-Experten för byte av en trasig strömbrytare. De svarade omgående och elektrikern kom förbi några dagar senare. Trevlig, kompetent personal. Kommer garanterat att använda mig av dem igen.
    2021-04-22
    Byte av gammalt proppskåp. Bra service, noggrant arbete, levde mycket väl upp till förväntningarna. Kan rekommenderas. Kommer att anlita dem igen när det behövs.
  • Birgitta H
    skrev om Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-04-22
    Vänligt och kompetent bemötande.
    Prisvärt och lätta att kommunicera med.
    2021-04-22
    Snabb och proffessionell hjälp!
    2021-04-14
    Snabba och proffsiga - jag är nöjd!
    2021-04-14
    Fick hjälp av företaget med att sätta upp lampan på taket som krävdes el-installation. Ansvarsfull, expert och kunnig med utmärkt kundbemötande samt rättvisa priser. Anlita företaget så kommer ni definitivt att bli nöjd, ett företag utöver kundens förväntningar!
    Tack för det fina omdömet Shahnaz ! Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-04-08
    Prisvärt, kunnig elektriker, noggrann och snabb.
    Tack Dennis Alltid roligt med nöjda kunder... Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-04-07
    Installation av ugn. God service. Bra utfört jobb. Snabb service.
    Hej Henrik och tack för det fina omdömet... Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-04-06
    Fick hjälp med installation av köksbelysning med mycket bra resultat. Bra service och råd under processen.
    Hej och Tack Jonas... Roligt att det blev bra och du är nöjd... Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-04-05
    Beställde ett elarbete som utfördes snabbt och enligt förväntning.
    Tack Birgitta för det fina omdömet... Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-04-05
    Jag beställde ett enkelt jobb och fick hjälp snabbt och effektivt.
    Toppen Viktor, roligt att du är nöjd... Tack för det fina omdömet och välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-03-30
    - Kom i exakt tid
    - Trevlig/artig
    - Snygg installation
    - Snabbt jobbat
    - Städade efter sig
    Hej och Tack Lars-Göran för det fina omdömet ! Roligt att du är nöjd och att våra elektriker skötte sig :) Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-03-26
    Snabb och proffesionellt genomfört uppdrag.
    Tack Magnus för det fina omdömet Roligt att du är nöjd... Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-03-26
    Bra service, proffsigt arbete och lätt att boka. Toppbetyg!
    Härligt Jan att du är nöjd och din upplevelse av oss blev så bra... Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-03-19
    Snabba och proffsiga. De anlitar jag igen.
    Toppen Eva, så roligt att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme... Välkommen åter /Christer Ampere-Experten Stockholm AB
    2021-03-16
    Löste felet snabbt och var på plats redan nästa morgon, dessutom till bra pris. Viss språkförbistring med elektrikern på plats, men han var trevlig, och det var inget som hindrade att jobbet kunde utföras snabbt.
    2021-03-11
    Utbyte av gammalt proppskåp.
    Bra bemötande och god service.
    Uppfyllde förväntningarna mycket väl.
    Kommer att anlita dem igen vid behov.
    2021-03-11
    Behövde få en del småsaker fixade bland annat installation av dimmer och byte av dvärgbrytare.

Jag fick ett meddelande bara några timmar efter min förfrågan och en elektriker var på plats kl 8 nästa dag.
    2021-03-10
    Bytte spishäll. Snabb och trevlig i sin kontakt och hade tid direkt. Skulle kunna anlita företaget igen vid behov.
    2021-03-03
    Jag hörde av mig till Ampere-Experten när vår el lade av. Vi hade problem med huvudsäkringarna. De kom ut snabbt när de fick veta att vi var utan vatten och värme. På kort tid konstaterade de vad som var fel och gjorde en provisorisk lösning så vi fick vatten och el, de kom sen tillbaka dagen efter och bytte hela elskåpet eftersom skåpet var i väldigt dåligt skick. Professionell hjälp från början till slut. De var väldigt pedagogiska och förklarade på ett bra sätt vad som var fel och hur det skulle åtgärdas. Jag kan varmt rekommendera Ampere-Experten och kommer definitivt anlita de igen vid kommande elarbeten.
    2021-03-03
    Snabb återkoppling. Väl utfört arbete. Korrekt faktura.
    2021-03-01
    Snabb och flexibel med trevlig service, rekommenderas