Anders Gahns Byggnads AB

Krönetvägen 7, 135 69 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Anders Gahns Byggnads AB!

Anders Gahns Byggnads AB har nu funnits i över 30 år. Med över 30 år i en bransch där erfarenhet är A och O vet vi hur vi tar ditt byggprojekt från första kontakt till sista spik. Vi befinner oss för närvarande på Tyresö men utför jobb i hela Stockholm med omnejd. Våra främsta arbetsområden är ombyggnationer, snickerier, badrumsarbeten samt inredningsarbeten. För att vi ska kunna bygga den där altanen du alltid drömt om eller renovera ditt badrum så har vi under våra 30 år skaffat oss ett brett kontaktnät med andra erfarna hantverkare.

Varmt välkommen att höra av dig till oss på Anders Gahns Byggnads AB!

Läs vad 6 kunder tycker om Anders Gahns Byggnads AB

• 2019-04-10

margaret s skrev om Anders Gahns Byggnads AB
    Fick hjälp att bygga om köket med ny bänkskiva. Väldigt noggrann och seriös, lägger ner den lilla extra omtanken som gör att slutresultatet blir toppen!
    Väldigt trevligt bemötande, inget överpris, kom med egna idéer och lösningar som gjorde det lilla extra i mitt kök.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-28

Peter H skrev om Anders Gahns Byggnads AB
    Engagerad hantverkare som utförde jobb snabbt och med kvalitet. Kunnig. Hallklinker lades. Läs mer
  • 2019-02-20

Björn M skrev om Anders Gahns Byggnads AB
    Anders har gjort jobb åt oss många gånger och renoverat och fixat vårt hus, både inne och ute.
    Han har gjort ett jättebra jobb och är mycket noggrann. Har renoverat både kök, badrum såväl som resten av huset.
    Han har ofta bra idéer och förslag på jobbet han gör, lite av en konstnärlig ådra, som gör att det blir bättre än man förväntat sig.
    Han har också byggt ett Attefallshus åt oss från scratch. Blev jättefint, både ute och inne.
    Ni får gärna kontakta oss genom honom så kan vi sända lite foton på arbeten han gjort och om ni har frågor. Vh Björn Läs mer
    2019-02-20 Anders Gahns Byggnadsaktiebola svarar Björn M
    Hej Björn ! Och tack för fina omdömet
  • 2019-02-13

Margareta M skrev om Anders Gahns Byggnads AB
    Gjorde ett fantastiskt jobb. Rekommenderar honom till alla mina vänner. Läs mer
  • 2019-01-23

johan b skrev om Anders Gahns Byggnads AB
    Anders hjälpte oss med plattsättning i kök och med diverse snickeriarbeten. Bra service och en genuint intresserad snickare som utförde arbetet i tid och levererade klart över förväntan. Läs mer
  • 2019-01-23

mats h skrev om Anders Gahns Byggnads AB