Anders Gahns Byggnads AB

Anders Gahns Byggnads AB

Välkommen till Anders Gahns Byggnads AB! Anders Gahns Byggnads AB har nu funnits i över 30 år. Med över 30 år i en bransch där erfarenhet är A och O vet vi hur vi tar ditt byggprojekt från första kontakt till sista spik. Vi befinner oss för närvarande på Tyresö men utför jobb i hela Stockholm med omnejd. Våra främsta arbetsområden...

7 omdömen om Anders Gahns Byggnads AB

Anders T
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Anders är kunnig och noggrann, och har stort engagemang för sina projekt. Han kommer med egna förslag på lösningar som gör slutresultatet fantastiskt. För oss har han byggt kök och badrum samt rivit en innervägg. Jag rekommenderar honom varmt.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

margaret s
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Fick hjälp att bygga om köket med ny bänkskiva. Väldigt noggrann och seriös, lägger ner den lilla extra omtanken som gör att slutresultatet blir toppen! Väldigt trevligt bemötande, inget överpris, kom med egna idéer och lösningar som gjorde det lilla extra i mitt kök. Rekommenderas!

Peter H
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Engagerad hantverkare som utförde jobb snabbt och med kvalitet. Kunnig. Hallklinker lades.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Björn M
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Anders har gjort jobb åt oss många gånger och renoverat och fixat vårt hus, både inne och ute. Han har gjort ett jättebra jobb och är mycket noggrann. Har renoverat både kök, badrum såväl som resten av huset. Han har ofta bra idéer och förslag på jobbet han gör, lite av en konstnärlig ådra, som gör att det blir bättre än man förväntat sig. Han har också byggt ett Attefallshus åt oss från scratch. Blev jättefint, både ute och inne. Ni får gärna kontakta oss genom honom så kan vi sända lite foton på arbeten han gjort och om ni har frågor. Vh Björn

Svar från Anders Gahns Byggnads AB

Hej Björn ! Och tack för fina omdömet

Margareta M
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Gjorde ett fantastiskt jobb. Rekommenderar honom till alla mina vänner.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
johan b
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Anders hjälpte oss med plattsättning i kök och med diverse snickeriarbeten. Bra service och en genuint intresserad snickare som utförde arbetet i tid och levererade klart över förväntan.

mats h
Skrev om Anders Gahns Byggnads AB

Stor känsla av utförandet en duktig yrkesman .

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen