Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sundbyberg ANK Bygg & Renovering AB

ANK Bygg & Renovering AB

Vattugatan 21A, 172 73 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till ANK Bygg & Renovering!

Vi har snickare, elektriker och hantverkare med många års erfarenhet av renovering i hus och lägenheter. Vi är verksamma i hela Stockholm och gör allt från att slipa och lägga golv till hela ombyggnationer. Drag som utmärker våra snickare är att de är noggranna, har bred kunskap inom renovering och är punktliga.

Oavsett om du vill göra en renovering, bygga ut eller behöver en behörig elektriker eller VVS:are kan du höra av dig till oss. Kontakta oss och berätta om ditt projekt!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om ANK Bygg & Renovering AB

• Susanne E
    Susanne E skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Vi är mycket nöjda med den service och det arbete som ANK Bygg & Renovering AB gjorde för oss.
    Vi tog ner en vägg och slipade upp golv. Arbetet gick väldigt snabbt och smärtfritt.
  • Leif M
    Leif M skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Personalen kom i tid varje dag. Höll rent och snyggt omkring sig. Vad vi kunde se gjorde snyggt och bra underarbete.
  • d
    d skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Mycket bra renovering, bra känsla för kvalitet och självgående process. Rekommenderas varmt!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Vi gjorde om kök badrum, hall och vardagsrum med deras hjälp.
    Det mesta funka bra, dock lite struligt med att det inte barta var en som hade projekt utan vi pratade med olika
  • Matts J
    Matts J skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Bra kommunikation med arbetsledare och personal
  • Anna L
    Anna L skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Blev rekommenderad ANK bygg då jag skulle bygga om lägenheten, flytta hela mitt kök och bygga nytt rum till min dotter.
    Jag fick snabbt kontakt med dem och de kom och tittade på lägenheten redan samma vecka. Vi pratade igenom allt och de lämnade en offert.
    Jag ville absolut gå igenom alla detaljer igen och försäkra mig om det inte var några merkostnader mm och de var väldigt tålmodiga och svarade på alla mina frågor. Skönt!
    Stundtals lite "typiskt hantverkare" och svåra att få svar i telefon. Men arbetet satte igång i utsatt tid och var klart vid deadline.

Det var väldigt professionella och vänliga medarbetare på plats som kom i tid och visade hänsyn till mig och min dotter som bodde hemma under hela renoveringen.
    Arbetet utfördes snabbt och eventuella frågor eller justeringar jag hade togs emot med "inga problem det löser vi"
    Inte en enda krona tillkom från den ursprungliga offerten (om det inte var något jag själv aktivt hade lagt extra beställning på) Det kändes också tryggt och proffsigt då det ofta handlar om mycket pengar.

Jag är väldigt nöjd med både arbetsledningen och utförandet av renoveringen.
  • Martin T
    Martin T skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Har fått hjälp med att renovera badrummet.
    Mycket proffsigt bemötande, lätt att kommunicera med Robert, tydlig.
    Tidplan och budget hölls och resultatet blev mycket bra.
    Problem som uppstod löstes smidigt.
    Mycket nöjd! Kan rekommendera och anlita dom igen.
  • Göran B
    Göran B skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Visade stor kunnighet, var professionella och lyhörda. Renoverade vårt badrum från början till slut. Överträffade klart mina redan höga förväntningar. Glad över att jag fick tillfälle att tacka dem för ett utmärkt jobb. Allt fungerade perfekt.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Helrenoverade ett badrum på ca 3-4 kvm. Snyggt inplastat runtomkring byggarbetsplatsen och minimalt med byggdamm trots bilning av golv och brunn. Duktiga, trygga (och trevliga) hantverkare som vill att jag som kund är 100% nöjd genom hela processen. Allt flöt på bra och de höll den överenskomna tidsplanen. Inga märkliga kontantutlägg/förskottsbetalningar för material etc. Jag är mycket nöjd med A.N.K Bygg och Renovering AB och kan definitivt tänka mig att jobba med dem igen i framtiden.
  • Sten F
    Sten F skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Väldigt bra och proffessionellt, hela projektet löpte väldigt smidigt.
  • Charles E
    Charles E skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Jag anlita ANK BYGG efter att gått igenom offerter från fem olika företag. ANK BYGG gav det bästa priset samt lovade att genomföra uppdraget enligt överenskommet tid.

Renoveringen blev helt lyckat. ANK BYGG och jag hade en mycket bra dialog under renoveringstiden, och att de
    hade bra snickare m fl gjorde att renoveringen flöt bra.
    Slutresultatet blev mycket gott. Jag rekommenderar gärna ANK BYGG till de som har plan på att renovera.

Med hälsning
    Charles Erlander
  • Bengt W
    Bengt W skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    A.n.k Bygg och renovering har som underleverantör till Bauhaus renoverat ett duschrum.. Vi är mycket nöjda med bemötandet och arbetets utförande i alla delar. Punktlighet och noggrannhet.
    Allt klart på utlovad tid.
  • Ingela O
    Ingela O skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Vill man få en renovering utförd med hög kvalitet och under den utsatta tiden då ska man välja ANK. Cheferna är duktiga på att hålla bra kommunikation med kund och stöter vi på något byggproblem så hittar dom smarta lösningar på detta.
    Det som också uppskattades var att man byggstädade och snyggade till renoveringsområdet i slutet av varje dag så det var så smärtfritt som möjligt att bo hemma under renoveringen.
  • Johan M
    Johan M skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Professionellt team med dedikerad projektledare som hade god kontakt med oss och de olika arbetslagen. Upplevde att bolaget gjorde sitt yttersta för att vara överens om detaljerna innan byggstart och använde sig av konsumentverkets "Hantverkarformuläret 14" som hjälper båda parter med en gemensam spec.
    Hantverkarna utförde ett bra arbete där alla eventuella frågor som kom upp diskuterades med oss som beställare genom projektledaren. Arbetet utfördes med utmärkt resultat och finish.
    Några problem stöttes på längs vägen men vi upplever att de löstes på ett OK sätt tillsammans med oss som beställare. Bolaget hade även en hel del bra feedback på alternativa lösningar vid flera tillfällen vilket uppskattas varmt.
    Efter avslutat arbete har vi vid två tillfällen snabbt (inom ett par dagar) fått hjälp när något behövt "justeras".
  • Jaime E
    Jaime E skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Jag fick hjälp med badrumsrenovering från 2 rum(tvätt& badrum) till ett enda stor rum.
    jag kan bara säga positiva ord till hela gruppen,väldigt proffsiga,noggranna och det bästa va att de var lyhörda och hittade alltid på en lösning.
    mina bästa rekommendationer.
  • Berit D
    Berit D skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Hej!
    Vi är mycket nöjda med renoveringen
    av vårt badrum.

Hälsningar Berit o Jojje
  • Kristina B
    Kristina B skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Fantastiskt bemötande genom hela processen med totalrenovering av min lägenhet.
  • Rikard S
    Rikard S skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Seriösa duktiga och lätta att komma överens med.
    2017-03-16 Robert svarar Rikard S
    Tack för att du tar dig tid att skriva några ord.
    Ank bygg
  • Robert S
    Robert S skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Till Erik S kommentar. Det va tråkigt det som hände hos dem. Men hantverkarna va inte välkomna att avsluta jobbet. Så ett halvt avslutat jobb är vad som tvingades att lämnas. Vi erbjöd oss trots det att stå för kostnaden för skadan. Men inte då heller va hantverkarn välkommen tillbaka. Kan blir svårt att åtgärda problemet då. Hoppas det löste sig för er och allt vart bra till slut. All lycka till er. Mvh Robert på ANK
  • Erik S
    Erik S skrev om ANK Bygg & Renovering AB
    Vi fick ANK hem till oss genom Bauhaus Montageservice och vi var helt förfärade över resultatet. Felinkopplad diskho ledde till fuktskada i hela köket vilket gjorde att vi fick riva upp golvet de lagt och torka i VECKOR.

Rekommenderas INTE!

Vattugatan 21A, 172 73 Sundbyberg