Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Anne Blom Städservice

Anne Blom Städservice

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten — Visa karta

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 20 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 87 kunder tycker om Anne Blom Städservice

• Angelica A
    Angelica A skrev om Anne Blom Städservice
    Bemötande var från början det bästa varför vi också valde företaget. Sedan har även tjänsten visat sig motsvara våra förväntningar så vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Merja E
    Merja E skrev om Anne Blom Städservice
    Tillmötesgående, vänliga och hjälpsamma. Vid ev. problem är företaget snabb att rätta till mindre lyckade resultat. Läs mer
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Anne Blom Städservice
    Mycket tillmötesgående, löser eventuella extra städbehov galant. Bra service och mycket bra städning. Altt går snabbt och smidigt. Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Anne Blom Städservice
    Proffsig service, och grymt trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • Karin V
    Karin V skrev om Anne Blom Städservice
    Hej jag har haft ett bra bemötande från start och vi är mycket nöjda med vår kontorsstädning Läs mer
  • Urban A
    Urban A skrev om Anne Blom Städservice
    Bra bemötande,
    Noggranna
    Trevliga

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Anne Blom Städservice
    Vi var nöjda från dag ett! De tänker på de små detaljerna och får vårt företagshus att kännas som ett extra hem. Ofta har de redan gjort de extra saker jag glömt att säga till om. Personalen är vänlig, serviceminded och ansvarsfulla och vi rekommenderar varmt Anne Blom Städservice. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Anne Blom Städservice
    Vi är kunder sen flera år och de levererar alltid 100% och mer därtill. Är otroligt nöjda och de ger fantastisk service. Vi har anlitat dem för städning av hem och kontor och är otroligt nöjda in i minsta detalj. Läs mer
    2017-11-06 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Camilla L
    Hej Camilla,

tusen tack för dina fina ord!

Anne
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har varit nöjda med Anne Blom från allra första början. De är alltid punktliga och om det skulle dyka upp förhinder får vi reda på det i god tid.

Städningen utförs noggrannt och effektivt och resultatet är lika bra varje gång.

Vi kan därför varmt rekommendera Anne Bloms städtjänst. Läs mer
  • Anne K
    Anne K skrev om Anne Blom Städservice
    Vi använder oss av Anne Blom Städservice och det har funkat utmärkt. De är lätta att få tag på och gör ett grymt jobb! Läs mer
  • Jill E
    Jill E skrev om Anne Blom Städservice
    Snabba och effektiva vad gäller trappstädningen Läs mer
  • Ingman K
    Ingman K skrev om Anne Blom Städservice
    Bra folk som kommer, bra bemötande och de gör det som ska göras. Säger jag till om något så ordnar det med det.
    Köpta tjänster: städning av lokal, inköp av material. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Anne Blom Städservice
    Jag, vi, i vår bostadsrättsförening är mycket nöjda med Anne Bloms städservice. Vi anlitar dem för regelbunden veckostädning av våra trapphus. Under hösten har vi också anlitat dem för storstädning av vindar, källare och trapphus. Vi är mycket nöjda med det resultatet. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Anne Blom Städservice
    Jag har varit regelbunden kund i många år, och är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera Anne Blom. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Anne Blom Städservice
    Anne Bloms städar hoss oss på kontoret det sköts utmärkt bra och trevlig personal som gör ett gediget jobb vi är mycket nöjda Mvh Micael Lamberg ETS.AB Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Anne Blom Städservice
    Anne Blom Städservice har utfört sina tjänster med hög kvalitet och trevligt bemötande. Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om Anne Blom Städservice
    Anne Blom Städservice kommer på utsatt tid och utför sitt arbete noga och effektivt.
    Deras trevliga personal lämnar ett rent och fräscht kontor efter sig när de är klar.
    Vi är verkligen nöjda och rekommenderar dem. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Anne Blom Städservice
    Helnöjd ................................................ Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Anne Blom Städservice
    Hemstädningen har fungerat perfekt i flera år. Vi är nöjda ! Läs mer
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har anlitat Anne Blom Städservice för hemstädning sedan många år tillbaka, tror vi anlitade dom 2009 första gången. Till skillnad från andra städbolag så har de fortsatt att leverera hög kvalitet även efter att "smekmånaden" är över. Uppskattar att de alltid jobbar två och två, dels går städningen snabbt men det känns också bra ur social synpunkt att de inte jobbar ensamma. Tyvärr är de väldigt oflexibla med städdag, vi har städning måndagar jämn vecka. Om den infaller på en röd dag kan man tyvärr inte få städning en annan dag utan får ett städuppehåll på 4 veckor. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har städhjälp och har alltid varit mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Anne Blom Städservice
    Bra bemötande med att ordna med vår hemstädning. Bra utfört och trevliga kvinnor som städar hos oss. Vi är nöjda! Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Anne Blom Städservice
    Trevligt bemötande och proffsig service! Läs mer
  • Ulla-britt S
    Ulla-britt S skrev om Anne Blom Städservice
    Hej!
    I stort sett bra men orientaliska mattor blir för hårt behandkade. Fransarna slits och är ganska ofta ett burr dvs. de borde slätas ut med en mjuk borste. Trevlig personal.
    Med vänlig hälsning
    Ulla Läs mer
  • Carolin R
    Carolin R skrev om Anne Blom Städservice
    Vi använder oss av Anne Blom för att städa vårt hem, en villa på två våningar. vi är nöjda med städningen och tycker det är lätt att kommunicera med företaget. Städarna träffar vi sällan då vi är på jobbet då städning sker. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Anne Blom Städservice
    Pålitliga och effektiva, bra bemötande och service på kontoret, rent och fint och ser själva om ngt särskilt behöver fixas. Plus är användning av miljövänliga rengöringsmedel. Läs mer
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Anne Blom Städservice
    Professionella, serviceintriktade, tydliga. Jag är väldigt nöjd och har använt Anne Blom Städservice i flera år. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Anne Blom Städservice
    Hemstädning varannan vecka. Har fungerat bra och smidigt. Ett seriöst och bra företag. Tycker dock att städningen har blivit något sämre på sistone. Svårt dock att sätta fingret på vad som har blivit sämre, men en känsla av att städningen är något slarvigare nu. Hade även uppskattat om soporna hade tömts också, gjordes så tidigare. Läs mer
  • Micael J
    Micael J skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har anlitat Anne Blom för hemstädning i ca 6 år, och är supernöjda. Allt är "enkelt att lösa", hög kvalitet och professionalism, och snabb respons om vi någon gång har klagat. Läs mer
  • Leo S
    Leo S skrev om Anne Blom Städservice
    Mycket tillmötesgående från början och genomgående. Jag får hjälp med städning hemma och har inga synpunkter på det, toppklass! Jag är mycket nöjd med Anne Blom städservice. Läs mer
  • Samuel Y
    Samuel Y skrev om Anne Blom Städservice
    Hemstädning

Mycket nöjda med städningen. Trevlig personal Läs mer
  • Helene C
    Helene C skrev om Anne Blom Städservice
    Från början har vi fått ett bra intryck. Vi köpper städtjänst var fjortonde dag. Vi har anlitat Anne under några år nu. Upplevelsen är att kvalitén på städningen har varit ojämn och sakta blivit sämre på helheten.
    Vi har alltid fått bra respons då vi kontaktat Anne när något t ex har gått sönder. Då har det omedelbart åtgärdats. Likaså om vi med kort varsel ahr behövt ändra städdag.
    Vi befinner oss nu i ett läge där vi funderar på att säga upp för att hitta en ny leverantör. Främst med hänsyn till att vi tycker att kvalitén har försämrats. Läs mer
    2017-07-17 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Helene C
    Helene,

du är så välkommen att kontakta oss så skall vi se till att gå igenom din städning och göra vårt bästa för att du blir nöjd.

Vänligen
    Anne
  • Robert E
    Robert E skrev om Anne Blom Städservice
    Pålitliga, noggranna och service minded. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Anne Blom Städservice
    Jag har varit kund hos Anne Blom i olika omgångar under 10 år. Både när jag bott i villa och bostadsrätt. När jag har flyttat har de flyttat med :)

Alltid i tid, tillmötesgående med önskemål om städdag och har hjälpt mig med råd om känsliga trägolv.

Jag kan också tipsa om deras välsorterade inredningsbutik på kontoret.

Vill passa på att önska fin sommar till alla trevliga Anne Blommare.

Hälsar Anette Karlsson Läs mer
  • Catrin R
    Catrin R skrev om Anne Blom Städservice
    Köper städning av Anne Blom Städservice varannan vecka. Är supernöjd med allt - från bemötande i telefon, till återkoppling och förstås själva städningen. Kontakten med all personal är super - alla glada och trevliga samt serviceminded och gör sitt bästa och lite till. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Anne Blom Städservice
    Har använt deras städtjänster under ganska lång tid o är nöjd. Alltid trevlig personal. Men de verkar ha en tuff arbetsdag. Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har anlitat Anne Blom för hemstäd under många år och har alltid varit nöjda. Vi bytte till dem efter att ha provat två andra städbolag som inte fungerade. Anne Blom städar bra, är lätta och smidiga att ha och göra med, lätt att avboka eller göra uppehåll. Någon enstaka gång har de haft sönder något hos oss och se har då alltid erbjudit sig att ersätta det. Helt enkelt fungerar allt med dem bra. Läs mer
  • Ulla-britt G
    Ulla-britt G skrev om Anne Blom Städservice
    Ulla-Britt är väldigt nöjd med städningen som utförs varannan vecka. Tjejerna som kommer är duktiga, trevliga och glada vilket även förhöjer livskvalitén hos en gammal människa. :-) Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Anne Blom Städservice
    Mkt bra bemötande och noggrann städning varannan vecka.
    Nu har vi samma städare som kommer samma tid varje gång. Utmärkt. Vi hoppas på utökad service så vi kan få hemtjänst av Anne Blom när den dagen kommer. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har veckostädning med Anne Blom.

Alltid trevligt bemötande och en stor flexibilitet vilket uppskattas

Själva arbetet är perfekt genomfört, pålitligt och skinande rent. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Anne Blom Städservice
    Jag har varannan veckas städning . Tycker det i stora hela fungerar bra . Ville dock lägga till städning en vecka då vi skulle ha fest men detta kunde inte tillmötesgås . Tråkigt Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Anne Blom Städservice
    Bra service från kontoret. Blivit lite sämre med städningen sista året inte alltid nöjd men fått kompensation då. Läs mer
  • Baldvin J
    Baldvin J skrev om Anne Blom Städservice
    Vi får alltid ett fint bemötande av företaget via mail och telefon. Ni är alltid flexibla och hjälper till om vi vill göra ändringar i schemat eller lägga till något extra i städningen.
    Vi är i stort sett nöjda med städningen var fjortonde dag även om vi ibland upplever "mindre bra städat" efter vissa städtillfällen. Om det beror på att det är olika som kommer och städar, vet inte jag, eftersom vi inte är hemma när ni kommer.
    Jag känner mig trygg med företaget och de som städar mitt hem var fjortonde dag. Dock har vi inget annat att jämföra med eftersom ni är det första städföretag som vi har anlitat. Läs mer
  • Björn N
    Björn N skrev om Anne Blom Städservice
    Flexibelt, professionellt.
    Köper städning hemma och fönsterputs.
    Fönsterputsen har varit sådär, men städingen i övrigt fungerar bra.

Däremot är jag inte så nöjd med Svea Ekonomi som fakturerar. De har väldigt gammaldags och fyrkantiga fakturor. De går till exempel inte att scanna och de har inte e-fakturor eller autogiro, och OCR-numret är 17 siffror. När Anne Blom använder sig av Svea Ekonomi är det enbart en förbättring för Anne Blom, men inte bra för oss kunder. Läs mer
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Anne Blom Städservice
    städhjälp hemma. Trevlig och mysig personal. Glömmer ibland bort att tömma papperskorgen i badrummet och damtorka på vissa ställen. men det ser jag inte som ett problem. jag kan lita på att ingen går igenom våra saker, att det sker respektfullt. Så jag är nöjd. Jag skulle vilja utveckla tjänsten till att tömma sopsortering av ev tvätta och vika tvätt. Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Anne Blom Städservice
    Välstädat, fräscht och punktliga. Gör det där extra som är så betydelse fullt. Experter på att få rostfria ytor att se ur som nya!!! Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anne Blom Städservice
    Mycket bra och pålitligt företag. Är supernöjd! Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Anne Blom Städservice
    Alltid bra bemötande från kontoret.
    Trevliga och noggranna tjejer som kommer och städar. De levererar verkligen! Endast ett fåtal gånger då jag inte varit helt nöjd. Jag kommer definitivt att fortsätta engagera Anne Blom Städservice. Läs mer
  • Jens M
    Jens M skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har i en lång rad år anlitat Anne Blom Städservice. Kvalitén på det utförda städarbetet har genomgående varit hög. Vi utnyttjar löpande städning men har också använt flyttstäd samt fönsterputsning.

De gånger det brustit har man varit lyhörda och snabba att åtgärda eventuella fel. Aldrig något tjafs. En del av hennes personal är superstjärnor en del är bara stjärnor. Läs mer
  • Ulla R
    Ulla R skrev om Anne Blom Städservice
    Blivit mycket vänligt bemött vid samtal till kontoret.jag är tämligen ny kund men städresultatet har i stort tillgodosett mina förväntningar.
    Har rek företaget till ett par goda vänner Läs mer

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten