Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Anne Blom Städ & Service

Anne Blom Städ & Service

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten — Visa karta

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 20 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi arbetar två och två - ett extra par ögon ger bättre resultat med färre missar. Det ger även både er och oss en ökad trygghet. Våra anställda åker dessutom alltid i patrullbil där de har med sig allt material som behövs. Med oss som städfirma behöver ni varken köpa rengöringsmedel eller tvätta trasor!

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 109 kunder tycker om Anne Blom Städ & Service

• Ewa N skrev om Anne Blom Städ & Service
    Flyttstädning. Fräscht och rent, värden godkände direkt o tänker rekommendera firman till andra hyresgäster. Läs mer
  • Eva F skrev om Anne Blom Städ & Service
    Underbar städfirma, med fokus på kvalitet. Läs mer
  • Tommy H skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag blev bra bemött. Bra kommunikation. Läs mer
  • Anna K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi är mkt nöjda med hemstädningen. Duktig och proffsig personal. Läs mer
  • Marie S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städning varannan vecka.
    Hade hoppats och uppfattat att det var ett mer personligt bolag. Att det var kontinuitet med samma personer som kom hit. Så har det inte varit.
    Önskar att det är grundligare städning. Läs mer
  • Evita F
    Evita F skrev om Anne Blom Städ & Service
    Trevlig personal o proffsig service :) Läs mer
  • Anni C
    Anni C skrev om Anne Blom Städ & Service
    Alltid väldigt trevliga och tillmötesgående och strålande resultat efter städning! Läs mer
  • Wenche B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Pålitliga och duktiga, kommer när de skall och det blir rent och snyggt Läs mer
  • Inger B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Proffsigt genomfört av trevlig personal. Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Flyttstädning som blev väldigt välgjord. Trodde inte att spisen+ ugnen kunde bli så ren som den blev. Badrummet välstädat och karmar, lister m m allt skinande rent. Mycket nöjd och rekommenderar gärna företaget vidare. Vänligen Margareta Läs mer
  • Lena B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi bokade flyttstädning med Anne Blom Städ & Service. När vi kontaktade dem kort innan städningen skulle utföras visade det sig att det blivit något strul med bokningen, men trots superkort varsel löste de situationen och lägenheten blev toppenfint städad i tid innan nya ägaren skulle ta över.
    Jättebra service av trevlig personal och väldigt noggrann städning utförd! Läs mer
  • Ole U
    Ole U skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har precis använt Anne Blom för storstädning av våran lägenhet. Vi har varit imponerad hela vägen från bemötande till ren lägenhet. Vi gjorde en storstädning förre året också med en annan firma så vi har lite jämföringsunderlag. Jag kan tryggt säga att Anne Blom lämnade ett strålande resultat! Läs mer
  • Sverker R skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städning; storstädning och fönsterputs och därefter städning var 14.e dag.
    Bra bemötande av företaget. Smidigt att byta dag för städning.

Kritik för missar i städning mottagits bra. Läs mer
  • Eva T skrev om Anne Blom Städ & Service
    Det är för tidigt att svara. Jag har inte träffat personerna som ska städa min lägenhet och jag vet inte hur dags de kommer i morgon. I morgon är jag intehemma och kan därför inte träffa dem. Hoppas få två stycken som kommer tillbaka och som jag är nöjd med.

Med vänlig hälsning

Eva Tygård Läs mer
  • Mikael K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Inget att klaga på, alltid välstädat! Läs mer
  • Karina A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Smidigt! Bra service, lyhörda för behov, trevlig personal och välstädat. Läs mer
  • Lali B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Storstädning inklusive fönsterputs som gjordes toppenfint av trevliga och proffsiga personer precis som utlovat! Läs mer
  • Mikaela E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städservice var annan vecka, helt perfekt när man vill spendera tiden man är ledig med annat än att städa.
    Alltid bra bemötande och aldrig några problem. Läs mer
  • Lina O skrev om Anne Blom Städ & Service
    Har haft hemstädning i några månader och är mycket nöjd. Arbetsledningen är tillmötesgående och alltid lika serviceinriktade, och städningen är jättebra. Känns bra att veta att de anställda omfattas av kollektivavtal, vilket långt ifrån alla hemserviceföretag gör. Läs mer
  • Anette B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Medarbetarna på Anne Blom städservice är mycket noggranna och pålitliga. Vi är väldigt nöjda och njuter av ett skinande rent hem.
    Anette och Stefan Läs mer
  • Lina B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi är supernöjda med Anne Blom Städservice, det är alltid lika skönt att komma hem efter att de har varit på plats. Allt är skinande rent! Vi var skeptiska till att betala för städning men numera ser vi det som våra bäst spenderade slantar. Läs mer
  • Amra T skrev om Anne Blom Städ & Service
    Varmt rekommenderar Anne Blom Städ&Service. Jag känner företaget mer om 15 år och hade alltid nöjd med städning och jätte trevligt personalen. Läs mer
  • Angelica A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Bemötande var från början det bästa varför vi också valde företaget. Sedan har även tjänsten visat sig motsvara våra förväntningar så vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Merja E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Tillmötesgående, vänliga och hjälpsamma. Vid ev. problem är företaget snabb att rätta till mindre lyckade resultat. Läs mer
  • Jimmy N skrev om Anne Blom Städ & Service
    Mycket tillmötesgående, löser eventuella extra städbehov galant. Bra service och mycket bra städning. Altt går snabbt och smidigt. Läs mer
  • Karin R skrev om Anne Blom Städ & Service
    Proffsig service, och grymt trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • Karin V skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hej jag har haft ett bra bemötande från start och vi är mycket nöjda med vår kontorsstädning Läs mer
  • Urban A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Bra bemötande,
    Noggranna
    Trevliga

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Jenny S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi var nöjda från dag ett! De tänker på de små detaljerna och får vårt företagshus att kännas som ett extra hem. Ofta har de redan gjort de extra saker jag glömt att säga till om. Personalen är vänlig, serviceminded och ansvarsfulla och vi rekommenderar varmt Anne Blom Städservice. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi är kunder sen flera år och de levererar alltid 100% och mer därtill. Är otroligt nöjda och de ger fantastisk service. Vi har anlitat dem för städning av hem och kontor och är otroligt nöjda in i minsta detalj. Läs mer
    2017-11-06 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Camilla L
    Hej Camilla,

tusen tack för dina fina ord!

Anne
  • Marcus J skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har varit nöjda med Anne Blom från allra första början. De är alltid punktliga och om det skulle dyka upp förhinder får vi reda på det i god tid.

Städningen utförs noggrannt och effektivt och resultatet är lika bra varje gång.

Vi kan därför varmt rekommendera Anne Bloms städtjänst. Läs mer
  • Anne K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi använder oss av Anne Blom Städservice och det har funkat utmärkt. De är lätta att få tag på och gör ett grymt jobb! Läs mer
  • Jill E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Snabba och effektiva vad gäller trappstädningen Läs mer
  • Ingman K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Bra folk som kommer, bra bemötande och de gör det som ska göras. Säger jag till om något så ordnar det med det.
    Köpta tjänster: städning av lokal, inköp av material. Läs mer
  • Annika B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag, vi, i vår bostadsrättsförening är mycket nöjda med Anne Bloms städservice. Vi anlitar dem för regelbunden veckostädning av våra trapphus. Under hösten har vi också anlitat dem för storstädning av vindar, källare och trapphus. Vi är mycket nöjda med det resultatet. Läs mer
  • Mats A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag har varit regelbunden kund i många år, och är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera Anne Blom. Läs mer
  • Mikael L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Anne Bloms städar hoss oss på kontoret det sköts utmärkt bra och trevlig personal som gör ett gediget jobb vi är mycket nöjda Mvh Micael Lamberg ETS.AB Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Anne Blom Städ & Service
    Anne Blom Städservice har utfört sina tjänster med hög kvalitet och trevligt bemötande. Läs mer
  • Hans N skrev om Anne Blom Städ & Service
    Anne Blom Städservice kommer på utsatt tid och utför sitt arbete noga och effektivt.
    Deras trevliga personal lämnar ett rent och fräscht kontor efter sig när de är klar.
    Vi är verkligen nöjda och rekommenderar dem. Läs mer
  • Mia S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Helnöjd ................................................ Läs mer
  • Anders L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hemstädningen har fungerat perfekt i flera år. Vi är nöjda ! Läs mer
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har anlitat Anne Blom Städservice för hemstädning sedan många år tillbaka, tror vi anlitade dom 2009 första gången. Till skillnad från andra städbolag så har de fortsatt att leverera hög kvalitet även efter att "smekmånaden" är över. Uppskattar att de alltid jobbar två och två, dels går städningen snabbt men det känns också bra ur social synpunkt att de inte jobbar ensamma. Tyvärr är de väldigt oflexibla med städdag, vi har städning måndagar jämn vecka. Om den infaller på en röd dag kan man tyvärr inte få städning en annan dag utan får ett städuppehåll på 4 veckor. Läs mer
  • Annika S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har städhjälp och har alltid varit mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Jessica E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Bra bemötande med att ordna med vår hemstädning. Bra utfört och trevliga kvinnor som städar hos oss. Vi är nöjda! Läs mer
  • Monika S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Trevligt bemötande och proffsig service! Läs mer
  • Ulla-britt S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hej!
    I stort sett bra men orientaliska mattor blir för hårt behandkade. Fransarna slits och är ganska ofta ett burr dvs. de borde slätas ut med en mjuk borste. Trevlig personal.
    Med vänlig hälsning
    Ulla Läs mer
  • Carolin R skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi använder oss av Anne Blom för att städa vårt hem, en villa på två våningar. vi är nöjda med städningen och tycker det är lätt att kommunicera med företaget. Städarna träffar vi sällan då vi är på jobbet då städning sker. Läs mer
  • Marie L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Pålitliga och effektiva, bra bemötande och service på kontoret, rent och fint och ser själva om ngt särskilt behöver fixas. Plus är användning av miljövänliga rengöringsmedel. Läs mer
  • Elisabet L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Professionella, serviceintriktade, tydliga. Jag är väldigt nöjd och har använt Anne Blom Städservice i flera år. Läs mer
  • Anders L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hemstädning varannan vecka. Har fungerat bra och smidigt. Ett seriöst och bra företag. Tycker dock att städningen har blivit något sämre på sistone. Svårt dock att sätta fingret på vad som har blivit sämre, men en känsla av att städningen är något slarvigare nu. Hade även uppskattat om soporna hade tömts också, gjordes så tidigare. Läs mer

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten