Läs vad 161 kunder tycker om Anne Blom Städ & Service 2

• 2021-01-14
    Flyttstädning i min mammas lägenhet efter att hon dött. Städningen gjorde att lägenheten kändes fräsch och fin och blir därför lättare att sälja.
  • 2021-01-14
    Anne Blom är ett toppen bra städbolag kan verkligen rek. detta.
    Sakliga, förståelse, duktiga, vill tacka Sten och Manzena för ett perfekt arbete. Detta var ett bra samarbetes team, önskar dessa stor lycka med sitt fortsatta arbete
    Diana Brunström
    skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vad roligt att höra :) Vi kommer att hälsa till Sten och Marzena.

• 2021-01-14
    Vi är en väldigt nöjd kund. Den städning som görs hos oss är outstanding. Anne Bloms medarbetare håller alltid tid, är supertrevliga och får vårt kontor att glänsa och kännas trivsamt.
  • 2021-01-13
    Flyttstäd. Trevlig personal, lite svårt m språket, men det gick bra. Jättefint städat. Mkt, mkt nöjd
  • 2020-12-11
    Hemstädning. Utförd med bravur
  • 2020-12-11
    Så fint och skinande rent! Kunde inte blivit bättre🌟
  • 2020-12-06
    Det var första gå gen jag anlitade ett städföretag. Bra och trevligt bemötande jag är mycket nöjd
  • 2020-11-25
    Hemstäd
    Alltid nöjd! Dom levererar verkligen! Proffsigt och bra städföretag.
  • 2020-11-22
    Otroligt proffsiga och noggranna!
  • 2020-11-20
    Väldigt proffsig och trevlig service. Som kund känner man sig trygg med att de erbjuder bra arbetsvillkor och att de engagerar sig i olika projekt för välgörande ändamål är strålande.
  • 2020-11-20
    Superbra företag som verkligen lyssnar och erbjuder bästa service efter önskat behov.
    skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hej Frida, Tack för dina fina ord :)

• 2020-11-12
    Vi har fått mkt fint bemötande och bra service. Städningen har varit fantastisk. Att Anne Blom har kollektivavtal och att alla som städar kan ta bil till jobbet värmer! Tack till er tappra som hjälpt oss med städningen.
    skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vad roligt att höra. Tack för dina fina ord :)

• 2020-11-11
    Emilia utförde en fantastiskt bra och noggrann visningsstädning av vår lägenhet i Solna, vilket säkerligen var en av anledningarna till ett försäljningspris över förväntan! Kan absolut rekommenderas och kommer användas igen.
    skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vad trevligt att höra :) Jag hälsar till Emilia.

• 2020-11-07
    Jag har valt städning och tycker att det fungerar ganska bra. Trevligt bemötande på kontoret och trevliga tjejer som städar. Jag har väldigt höga förväntningar så städningen uppfyller inte riktigt dom. Jag ska vara ärlig och säga att dom bara varit här 2ggr.
  • 2020-10-26
    Köpte storstädning och blev fantastiskt nöjd!!!!!
    Känns så bra att fortsätta med veckostädning nu!!
  • 2020-10-22
    Storstädning av huset, inklusive fönsterputs. Allt är skinande rent, vi är mycket nöjda. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas varmt.
  • 2020-10-22
    Jag fick storstädning i present av min dotter som tidigare köpt städning av Anne Blom och jag njuter fortfarande av presenten. Lägenheten är skinande ren, de två personerna som kom jobbade hårt hela tiden och bemötte mig på ett trevligt sätt. Mycket nöjd alltså!
  • 2020-10-21
    Är alltid oerhört tacksam efter att eran duktiga personal har hemstädat. Glada,proffsiga och tänker på de små detaljerna. Underbart! Rekommenderar
  • 2020-10-20
    Otrolig duktiga! Alltid rent och fint när dem varit och städat. Filtarna är fint vikta och handdukarna hänger fint. Rekommenderas!
  • 2020-10-18
    Stort tack!

Från första kontakt så gick det smidigt och dom håller verkligen en nivå utöver det vanliga. Vi har aldrig haft ett så rent hem som nu när ni städar hos oss. Kan verkligen rekommendera Anne Blom Städ & Service AB
  • 2020-10-15
    Snabbt, noggranna och kommer på minuten dom lovat.
    Provat vecko, flytt och byggstäd
  • 2020-10-15
    Trevliga tjejer som gör ett bra jobb
  • 2020-10-15
    Trevlig personal och korrekt bemötande
  • 2020-06-17
    Mycket nöjda med våran flyttstädningen av vårat sommarhus
  • 2020-06-15
    Väl utfört uppdrag av trevlig personal /Johan
  • 2020-06-08
    Utmärkt städning med fingertoppskänsla.
  • 2020-04-24
    Vi är en bostadsrättsförening som har anlitat Anne Blom Städ flera år nu och är väldigt nöjda med deras arbete! Trevligt bemötande och proffsigt arbete!
  • 2020-01-21
    Jag bytte städföretag privat
    p g a att jag är så nöjd med de två tjejerna som städar på mitt jobb. De är alltid glada positiva och duktiga när de är här på jobbet och städar.
  • 2020-01-14
    Gör ett jätte bra jobb. Trevligt bemötande och förstående. Kunden är en väldigt gammal dam. Vi är väldigt nöjda med dem och hur de utför sina uppgifter.
  • 2019-11-23
    Vi har städning av vår lägenhet ett par gånger i månaden. Anne Bloms personal är både kunniga och har ett gott bemötande. Rekommenderas för alla som söker bra kvalitetstjänster inom städ + service.
  • 2019-11-22
    Professionell städning med gott bemötande.
  • 2019-10-28
    Beställde storstädning och vi är mycket nöjda. Arbetet har vida överträffat våra förväntningar
  • 2019-09-23
    Har beställt byggstädning efter ett renoveringsarbete i två fastigheter. Bemötandet var vänligt och serviceinriktat.
    Jag hade ganska höga förväntningar och de infriades på alla plan.
    Kan verkligen rekommendera Anne Blom Städ och Service!
  • 2019-08-27
    Jag anlitade Anne Blom för en storstädning med fönsterputsning och de överträffade alla mina förväntningar och resultatet blev fantastiskt. Företaget är proffessionellt från första kontakt och personal på plats var mycket kunniga och trevliga. Anne Bloms personal löste snabbt utmaningen att jag på kort varsel (samma dag) beställde extra städtimmar. Ett plus är även att det går att få en uppskattad kostnad på hemsidan. Jag rekommenderar varmt Anne Blom om du ska anlita ett städföretag. Birgitta/Huddinge
  • 2019-06-08
    Jättenöjda. Bra kommunikation, välstädat och flexibla
  • 2019-06-07
    Jag beställde en storstädning med fönsterputs och blev mycket nöjd med resultatet, en välgjord städning som slog mina förväntningar. All kontakt med företaget har varit trevlig och professionell. Jag kommer absolut att anlita dem igen.
  • 2019-05-11
    Detta var andra gången vi använde Anne Blom vid en flyttstädning och vi är mer än nöjda, med både det personliga och professionella bemötandet vid bokningen och själva städningen som var ordentligt gjort ner på minsta detalj.
    Tor A
  • 2019-05-09
    Jag köpte flyttstädning. Städningen var toppenbra och så långt infriades mina förväntningar MEN jag hade tydligt gjort upp med personalen som kom på morgonen att de skulle ringa en halvtimme innan de blev klara så att jag garanterat skulle hinna hem från jobbet innan de skulle iväg. I stället ringde de först när de var klara och då fakturan kom hade de lagt till en post på närmare ca 600 extra för att de "fick vänta" på mig. Det gjorde mig jättebesviken på företaget och jag undrar så klart om detta är något som de sätter i system för att tjäna extra.
  • 2019-04-18
    Jättebra städning och trevligt bemötande
  • 2019-03-29
    Super proffsig o mycket flexibla - gör min vardag med gjädjefylld! De svarar snabbt på mail o är även flexibla med fakturor
  • 2019-03-28
    Utökad städning, blev snabbt bemött via email med klara och tydliga instruktioner om hur allt fungerade. De kom vid utlovad tid och levererade ett mycket bra resultat. Jag hade höga förväntningar, vilka de - efter en gång - lever upp till. Enda missnöjet är att de lägger på en faktureringsavgift fast fakturan är elektroniskt...känns som om man har missat själva poängen då.
  • 2019-03-11
    Oerhört lyhörda, trevliga och effektiva! Vi gillar allt de gör och allt de är!
    Joël Ä
  • 2019-03-07
    Inköp av trapphus städ samt avflyttningsstädning av lägenheter. uppdragen har genomförts med stor flexibilitet tillsammans med hög kvalité.
  • 2019-03-06
    Hade fönsterputs, sååå nöjd. Riktigt fina fönster, trevlig personal, väl utfört!
  • 2019-02-16
    Hemstädning varje vecka. Mycket hjälpsamma och tillmötesgående.
  • 2019-02-16
    Riktigt bra städat men lite överarbetat (=onödig tid på)
    - Handdukar i badrummet var omhängda på annat sätt än vad vi vill ha dem
    - Säng utan lakan (vi brukar tvätta i samband med städning) var bäddad.
    - Kläder som låg framme på stol var ihopvikta
  • 2019-02-15
    + Bra bemötande
    + Bra städat

- Det skulle vara bra med en regelbunden städtid
    - Skulle vilja ha E-faktura
  • 2019-02-14
    Städ varannan vecka som uppfyllde förväntningarna. Tillmötesgående och bra utfört arbete.
  • 2019-02-14
    Vi har Anne bloms städ på många av våra objekt och vi är alltid nöjda , dom är proffsigare än många andra städfirmor som vi har haft under åren som vi hållit på med fastigheter.
  • 2019-02-13
    Hemstädning. Ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, liksom städning. Har provat flera bolag. Annes är solklart bäst. Så som det ska fungera. Tack!