Anne Blom Städ & Service

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 25 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi arbetar två och två - ett extra par ögon ger bättre resultat med färre missar. Det ger även både er och oss en ökad trygghet. Våra anställda åker dessutom alltid i patrullbil där de har med sig allt material som behövs. Med oss som städfirma behöver ni varken köpa rengöringsmedel eller tvätta trasor!

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.

Läs vad 215 kunder tycker om Anne Blom Städ & Service 2

2022-03-10 Insamlad av företaget
    Stabilt med hög kvalitet och alltid trevligt bemötande
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Städningen fungerar utmärkt! Trevliga städare som jobbar på och gör huset grundligt rent. Ibland görs det extra trevliga knorrar med handdukar.
    Att ändra tider eller avboka är lätt.
    Vi är mycket nöjda med A B som städ partner.
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    All kontakt med Anne Blom sker proffesionellt från företaget. Personalen som kommer till oss sköter sitt uppdrag klanderfritt.
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, superproffsig städning och de gör det lilla extra som gör att rummet ser fint ut. När det fanns tid över gjorde de till och med extra ytor, förutom de vi bett om, efter att ha frågat om det var okej. Vi är ner än nöjda!
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Ganska ojämn kvalitet. Vissa är superduktiga och noggranna.
    Medans andra glömmer att fylla på toapapper, diska kaffemaskinen eller plocka ur/i diskmaskinen.
    På det hela är vi ändå nöjda med städningen.
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Valt vardagstäd var fjärde vecka.Inleddes med storstädning.
    Så vänlig personal. Jätte nöjd!
    Inget att anmärka på. Dom har dessutom gjort det lilla extra,som tex vikt badhandukar så fint att det sett ut som lyxigt hotell .
    2022-02-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, det städas väldigt proffsigt och vi är väldigt nöjda.
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Vi hsr köpt städning av vårt stora hus
    Och det städar de utmärkt
    När vi var bortresta ett tag i höstas, var det inte så mycket att städa, då strök de tvätten i stället, bäddar sängarna
    Och plockar undan saker vi kan ha ganska stökigt ibland
    Vi är helnöjda just nu
    2022-01-27 Spontant omdöme
    Vi har haft några olika städbolag genom åren men det har alltid slutat med att vi oftast inom ett år sagt upp avtalet och fortsatt att städa själva av olika orsaker. Ibland har det varit för att städningen inte varit bra men oftast har det varit rutiner omkring som varit för krångliga och irriterande. Exempelvis ett 15-tal trasor att tvätta mellan varje gång, krånglig nyckelhantering då man behöver vara på plats varje gång, skör organisation som gjort att vi plötsligt stått utan städning inför en helg med gäster, säljare som lovat runt men som sen visat sig vara tunt, krav på specifika rengöringsmedel och/eller redskap, som exempelvis näst sista firman krävde att vi skulle köpa en ny dammsugare då de tyckte att vår professionella var för svår att lära sig.
    Men jag säger bara Anne Blom! Bästa städfirma ever !!!! Vi har haft dem ett bra tag nu så vi har passerat ”krispunkten” för länge sen. Superprofessionella! Vi är alltid nöjd med deras städning! De har en smart organisation som är mindre känslig för om någon är sjuk samtidigt som det alltid kommer någon som känner till vårt hem och varit här förut, det märks att de noterar och för vidare information emellan städningarna, det finns ett ”rullande tänk” som gör att man ser att de vissa gånger städar lite mer extra på vissa ställen, andra gånger på andra ställen. Tydlig debitering, enkel nyckelhantering, supertrevliga och serviceminded och sist men inte minst, de har all städutrustning med sig! Jag rekommenderar dem alla dagar i veckan!
    Stort tack för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2022-01-15 Insamlad av företaget
    The service is provided by a group that takes responsibility for the cleaning, thus we always have excellent results. We can see the day before, what time and witch people are coming to clean our house. We don't have to care about the cleaning products since they are always prepared with all consumables. It is important for us that up till now we never had a cancellation of our cleaning or a cleaning being postponed.
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med Städningen som Anne Bloms medarbetare utför. Kommer säkert använda dem under lång tid.
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Utmärkt städ.
    Bra och tydlig kommunikation.
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Mycket positivt, bra jobbat, kvalitetsstädning!
    Storstädning inkl. fönsterputsning.
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Vi har haft problem med svår sjukdom i familjen och kunde därför inte få ut allting innan det var städdags. Deras tålamod och förståelse har varit enorm . Heder och ett stort tack till er!💐
    Tack Eva för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra utförd flyttstädning. Uppskattade särskilt bekräftelse och kontakt någon dag innan, så att jag som kund kan känna mig säker inför själva leveransdagen. Kommer använda er igen.
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Trevliga är mycket nöjd med utfört arbete
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Har varit nöjd kund i många år. Kanonservice från kundtjänst också!
    2021-11-11 Insamlad av företaget
    Bra och balanserad nivå på städningen. Lyhörda och bra kommunikation. Bra att det är två personer varje gång och att det är samma personer som kommer. Också bra att de tar med sig egen utrustning.
    Hälsningar Johan
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Korrekt, utför det överenskomna, punktliga.
    Städar i hemmet.
  • Lennart N
    skrev om Anne Blom Städ & Service
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Anne Blom städar vårt kontor, deras arbete är toppklass. har bara gått att säga om dom.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster :) Anne Blom Städ & Service
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Väldigt väl utfört arbete hos oss.
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    Bästa städbolaget!
    De städar exemplariskt, har aldrig jobbat någonstans där det varit så rent. De som städar är hjälpsamma och så trevliga mot allt och alla.
    Tack Åsa för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Anna Blom har uppfyllt alla förväntningar. Trevlig, tillmötesgående och vänliga
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Utmärkt service vid beställningen .Fönsterputs utfördes snabbt och proffsigt av trevliga killar
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Noggrant och bra genomfört. Det blev verkligen skillnad. Hon som utförare så vänlig diskret. Är så nöjd.
  • Christian R
    skrev om Anne Blom Städ & Service
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    De kommer alltid två så det går mkt fort att städa lägenheten.
    2021-10-16 Insamlad av företaget
    Mycket utförlig beskrivning om de olika tjänsterna! Vänligt bemötande! Så trevliga glada ungdomar som var här och lämnade mitt lilla Stockholmshem i bästa skick!!
    2021-10-14 Insamlad av företaget
    Professionella, bra slutresultat samt flexibla.
    2021-10-11 Spontant omdöme
    Tyvärr inte alls nöjda. Slarvigt städat med smuts och damm kvar på golv och andra ytor! Betalar man för hemstädning förväntar vi oss att det `åtminstone` är ordentligt dammsuget och skurat på golven, vilket det tyvärr inte var trots att vi "klagade" (så upprepades den slarviga städningen)
    2021-10-10 Insamlad av företaget
    Bra service, superstädning, trevli personal
    2021-10-08 Insamlad av företaget
    Jag vart då glad när jag kom hem det hade gjort ett kanon jobb 5👍
    2021-10-08 Insamlad av företaget
    Vänligt o korrekt.
    Trevlig vänliga utförare
    2021-10-03 Insamlad av företaget
    Professionelllt, effektivt, , trevliga anställda. Storstädning
    2021-09-26 Insamlad av företaget
    Bra kvantitet på städning, väldigt nöjda. Ett litet utvecklingsområde är att hitta mer precisa städtider på dagen .. men aldrig nga problem
    2021-09-24 Insamlad av företaget
    Allt fungerar bra! Rent och prydligt. De kommer när de sagt och eftersom de har med egen städutrustning så är allt supersmidigt.
    2021-09-18 Insamlad av företaget
    Toppen kundservice och schysst företag. Städat hos oss något år, alltid skött sig och inget gått sönder. Trevliga och personalen verkar trivas vilket känns lika viktigt för oss.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår personal och vårt företag :) Anne Blom Städ & Service
    2021-09-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra och trevligt ! Bra utfört arbete!
    Vad trevligt att höra att ni är nöjda med hemstädningen :) Anne Blom Städ & Service
    2021-09-18 Insamlad av företaget
    Jag upplever att Anne Blom är ett mycket seröst och professionellt företag. Om jag har en fråga till dem behandlar de alltid den på absolut bästa sätt. Jag är mycket nöjd med Anne Blom städ,
    Tack Helena för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med personalen från Anne Blom. De är duktiga, glada och positiva att ha att göra med. Det är alltid så rent och fint när de varit hos oss.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med städningen och vår personal :) Anne Blom Städ & Service
    2021-09-16 Insamlad av företaget
    Allt var bra men de båda fönstertvättarna borde ha varit vaccinerade och ha haft munskydd. Också för sin egen skull.
    2021-09-16 Insamlad av företaget
    Fantastiskt fin städning. Administrationen angående få kontakt med en säljare och frågor kring faktureringen mindre bra.
    2021-09-16 Insamlad av företaget
    Bra ordning o reda ’trevlig personal
    Mycket bra städat
    2021-09-16 Insamlad av företaget
    Trevliga och glada hen som kommer hem till mig och fixar det fint. Snabba och duktiga!

Dammning utav fönsterbräder kunde vara något bättre men personalen får inte lyfta blomkrukor m m.

Jag har tre våningar på mitt hus och alla våningar blir städade.
    Hej Karina,

Vad trevligt att höra att ni är nöjda med vår personal och hemstädning :)

Det är väldigt viktigt att vi får feedback på utförd städning, vi vill att våra kunder känner sig nöjda med vår service. Ni är alltid välkomna att kontakta oss.
    2021-08-30 Insamlad av företaget
    Bra återkoppling och servicevilliga!
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Vi blev väldigt nöjda med städningen som vi bokade inför att vi skulle ha visning av vår lägenhet. Rekommenderas!
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Oftast 100% nöjd men ibland inte. Ni
    Är lätta att få kontakt med och tillmötesgående om man behöver byta tid för städning. Har rekommenderat er för många av mina vänner
    Hej Maria,

Vad trevligt att du rekommenderar oss till dina vänner :)

2021-05-27 Insamlad av företaget
    Har haft hemstäd i 6-7 år samt några flyttstäd. Företaget är oerhört lätt att arbeta med, bra kommunikation och bra städning. Följer kollektivavtal.
    Vad trevligt att höra att du är nöjd med städningen samt vårt bemötande :) Anne Blom Städ & Service
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    De var trevlig när de var här de får gärna komma

igen
    2021-05-24 Insamlad av företaget
    Företaget har ett utmärkt sätt att bemöta nya kunder, ett sätt som sedan genomsyrade arbetet. Köpte storstädning och fönstertvätt och jag är verkligen nöjd med utförandet. Kände inte företaget tidigare , läste deras hemsida och tyckte det i alla fall kunde vara värt ett försök, varför jag kanske inte hade så stora förväntningar. Måste säga att jag verkligen är nöjd med det arbete de gjorde och glad att jag valde Anne Blom. Kan rekommendera företaget!
    Tack Anna-Karin för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2021-05-03 Insamlad av företaget
    Flyttstädning av en liten lägenhet.
    Trevligt bemötande!
    Lägenheten var uthyrd i andrahand och väldigt nedgången, jag var väl fundersam om det skulle gå att fixa.
    Men den blev jättefin, jag är mer än nöjd!!!