Anne Blom Städ & Service

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 25 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi arbetar två och två - ett extra par ögon ger bättre resultat med färre missar. Det ger även både er och oss en ökad trygghet. Våra anställda åker dessutom alltid i patrullbil där de har med sig allt material som behövs. Med oss som städfirma behöver ni varken köpa rengöringsmedel eller tvätta trasor!

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.

Läs vad 180 kunder tycker om Anne Blom Städ & Service 2

2021-09-18
    Toppen kundservice och schysst företag. Städat hos oss något år, alltid skött sig och inget gått sönder. Trevliga och personalen verkar trivas vilket känns lika viktigt för oss.
    2021-09-18
    Mycket bra och trevligt ! Bra utfört arbete!
    2021-09-18
    Jag upplever att Anne Blom är ett mycket seröst och professionellt företag. Om jag har en fråga till dem behandlar de alltid den på absolut bästa sätt. Jag är mycket nöjd med Anne Blom städ,
    2021-09-17
    Vi är väldigt nöjda med personalen från Anne Blom. De är duktiga, glada och positiva att ha att göra med. Det är alltid så rent och fint när de varit hos oss.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med städningen och vår personal :) Anne Blom Städ & Service
    2021-09-16
    Allt var bra men de båda fönstertvättarna borde ha varit vaccinerade och ha haft munskydd. Också för sin egen skull.
    2021-09-16
    Fantastiskt fin städning. Administrationen angående få kontakt med en säljare och frågor kring faktureringen mindre bra.
    2021-09-16
    Bra ordning o reda ’trevlig personal
    Mycket bra städat
    2021-09-16
    Trevliga och glada hen som kommer hem till mig och fixar det fint. Snabba och duktiga!

Dammning utav fönsterbräder kunde vara något bättre men personalen får inte lyfta blomkrukor m m.

Jag har tre våningar på mitt hus och alla våningar blir städade.
    Hej Karina,

Vad trevligt att höra att ni är nöjda med vår personal och hemstädning :)

Det är väldigt viktigt att vi får feedback på utförd städning, vi vill att våra kunder känner sig nöjda med vår service. Ni är alltid välkomna att kontakta oss.
    2021-08-30
    Bra återkoppling och servicevilliga!
    2021-08-27
    Vi blev väldigt nöjda med städningen som vi bokade inför att vi skulle ha visning av vår lägenhet. Rekommenderas!
    2021-08-24
    Oftast 100% nöjd men ibland inte. Ni
    Är lätta att få kontakt med och tillmötesgående om man behöver byta tid för städning. Har rekommenderat er för många av mina vänner
    Hej Maria,

Vad trevligt att du rekommenderar oss till dina vänner :)

2021-05-27
    Har haft hemstäd i 6-7 år samt några flyttstäd. Företaget är oerhört lätt att arbeta med, bra kommunikation och bra städning. Följer kollektivavtal.
    Vad trevligt att höra att du är nöjd med städningen samt vårt bemötande :) Anne Blom Städ & Service
    2021-05-27
    De var trevlig när de var här de får gärna komma

igen
    2021-05-24
    Företaget har ett utmärkt sätt att bemöta nya kunder, ett sätt som sedan genomsyrade arbetet. Köpte storstädning och fönstertvätt och jag är verkligen nöjd med utförandet. Kände inte företaget tidigare , läste deras hemsida och tyckte det i alla fall kunde vara värt ett försök, varför jag kanske inte hade så stora förväntningar. Måste säga att jag verkligen är nöjd med det arbete de gjorde och glad att jag valde Anne Blom. Kan rekommendera företaget!
    Tack Anna-Karin för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2021-05-03
    Flyttstädning av en liten lägenhet.
    Trevligt bemötande!
    Lägenheten var uthyrd i andrahand och väldigt nedgången, jag var väl fundersam om det skulle gå att fixa.
    Men den blev jättefin, jag är mer än nöjd!!!
    2021-04-13
    Jag bokade storstädning,när jag kom hem såg jag att dom gjort sådant som jag inte förväntat skulle ingå 👍
    Personalen var jättetrevliga
    Vi kommer absolut återkomma
    2021-03-15
    Vi är mycket nöjda, det är rent och fint och känns lyxigt att komma hem de dagar då vi har haft städning.
    2021-02-18
    Storstädning jätte nöjd
    Mycket nöjd med bemötande
    Hoppades att det skulle bli ränt och det blev den
    Jag är mycket nöjd även med vecko städning och samma personer som kommer
    Agneta
    2021-02-08
    Genom min fars fastighets ägares nöjdhet måste jag också vara nöjd. De meddelade när de var klara med städningen och det uppskattas av mig .
    2021-01-14
    Flyttstädning i min mammas lägenhet efter att hon dött. Städningen gjorde att lägenheten kändes fräsch och fin och blir därför lättare att sälja.
    2021-01-14
    Anne Blom är ett toppen bra städbolag kan verkligen rek. detta.
    Sakliga, förståelse, duktiga, vill tacka Sten och Manzena för ett perfekt arbete. Detta var ett bra samarbetes team, önskar dessa stor lycka med sitt fortsatta arbete
    Diana Brunström
    Vad roligt att höra :)

Vi kommer att hälsa till Sten och Marzena.
    2021-01-14
    Vi är en väldigt nöjd kund. Den städning som görs hos oss är outstanding. Anne Bloms medarbetare håller alltid tid, är supertrevliga och får vårt kontor att glänsa och kännas trivsamt.
    2021-01-13
    Flyttstäd. Trevlig personal, lite svårt m språket, men det gick bra. Jättefint städat. Mkt, mkt nöjd
    2020-12-11
    Hemstädning. Utförd med bravur
    2020-12-11
    Så fint och skinande rent! Kunde inte blivit bättre🌟
    2020-12-06
    Det var första gå gen jag anlitade ett städföretag. Bra och trevligt bemötande jag är mycket nöjd
    2020-11-25
    Hemstäd
    Alltid nöjd! Dom levererar verkligen! Proffsigt och bra städföretag.
    2020-11-22
    Otroligt proffsiga och noggranna!
    2020-11-20
    Väldigt proffsig och trevlig service. Som kund känner man sig trygg med att de erbjuder bra arbetsvillkor och att de engagerar sig i olika projekt för välgörande ändamål är strålande.
    2020-11-20
    Superbra företag som verkligen lyssnar och erbjuder bästa service efter önskat behov.
    Hej Frida,

Tack för dina fina ord :)
    2020-11-12
    Vi har fått mkt fint bemötande och bra service. Städningen har varit fantastisk. Att Anne Blom har kollektivavtal och att alla som städar kan ta bil till jobbet värmer! Tack till er tappra som hjälpt oss med städningen.
    Vad roligt att höra. Tack för dina fina ord :) Anne Blom Städ & Service
    2020-11-11
    Emilia utförde en fantastiskt bra och noggrann visningsstädning av vår lägenhet i Solna, vilket säkerligen var en av anledningarna till ett försäljningspris över förväntan! Kan absolut rekommenderas och kommer användas igen.
    Vad trevligt att höra :)
    Jag hälsar till Emilia.
    2020-11-07
    Jag har valt städning och tycker att det fungerar ganska bra. Trevligt bemötande på kontoret och trevliga tjejer som städar. Jag har väldigt höga förväntningar så städningen uppfyller inte riktigt dom. Jag ska vara ärlig och säga att dom bara varit här 2ggr.
    2020-10-26
    Köpte storstädning och blev fantastiskt nöjd!!!!!
    Känns så bra att fortsätta med veckostädning nu!!
    2020-10-22
    Storstädning av huset, inklusive fönsterputs. Allt är skinande rent, vi är mycket nöjda. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas varmt.
    2020-10-22
    Jag fick storstädning i present av min dotter som tidigare köpt städning av Anne Blom och jag njuter fortfarande av presenten. Lägenheten är skinande ren, de två personerna som kom jobbade hårt hela tiden och bemötte mig på ett trevligt sätt. Mycket nöjd alltså!
    2020-10-21
    Är alltid oerhört tacksam efter att eran duktiga personal har hemstädat. Glada,proffsiga och tänker på de små detaljerna. Underbart! Rekommenderar
    2020-10-20
    Otrolig duktiga! Alltid rent och fint när dem varit och städat. Filtarna är fint vikta och handdukarna hänger fint. Rekommenderas!
    2020-10-18
    Stort tack!

Från första kontakt så gick det smidigt och dom håller verkligen en nivå utöver det vanliga. Vi har aldrig haft ett så rent hem som nu när ni städar hos oss. Kan verkligen rekommendera Anne Blom Städ & Service AB
    2020-10-15
    Snabbt, noggranna och kommer på minuten dom lovat.
    Provat vecko, flytt och byggstäd
    2020-10-15
    Trevliga tjejer som gör ett bra jobb
    2020-10-15
    Trevlig personal och korrekt bemötande
    2020-06-17
    Mycket nöjda med våran flyttstädningen av vårat sommarhus
    2020-06-15
    Väl utfört uppdrag av trevlig personal /Johan
    2020-06-08
    Utmärkt städning med fingertoppskänsla.
    2020-04-24
    Vi är en bostadsrättsförening som har anlitat Anne Blom Städ flera år nu och är väldigt nöjda med deras arbete! Trevligt bemötande och proffsigt arbete!
    2020-01-21
    Jag bytte städföretag privat
    p g a att jag är så nöjd med de två tjejerna som städar på mitt jobb. De är alltid glada positiva och duktiga när de är här på jobbet och städar.
    2020-01-14
    Gör ett jätte bra jobb. Trevligt bemötande och förstående. Kunden är en väldigt gammal dam. Vi är väldigt nöjda med dem och hur de utför sina uppgifter.
    2019-11-23
    Vi har städning av vår lägenhet ett par gånger i månaden. Anne Bloms personal är både kunniga och har ett gott bemötande. Rekommenderas för alla som söker bra kvalitetstjänster inom städ + service.
    2019-11-22
    Professionell städning med gott bemötande.