Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Anne Blom Städservice

Anne Blom Städservice

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten — Visa karta

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 20 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om Anne Blom Städservice

• Anders L
    Anders L skrev om Anne Blom Städservice
    Hemstädningen har fungerat perfekt i flera år. Vi är nöjda !
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har anlitat Anne Blom Städservice för hemstädning sedan många år tillbaka, tror vi anlitade dom 2009 första gången. Från början hade vi städning varje vecka men nu när barnen är utflugna är det bara varannan vecka. Till skillnad från andra städbolag så har de fortsatt att leverera hög kvalitet även efter att "smekmånaden" är över. Uppskattar att de alltid jobbar två och två, dels går städningen snabbt men det känns också bra ur social synpunkt att de inte jobbar ensamma. Ett seriöst företag som levererar ett proffsigt resultat.
  • Annika S
    Annika S skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har städhjälp och har alltid varit mycket nöjda med allt.
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Anne Blom Städservice
    Bra bemötande med att ordna med vår hemstädning. Bra utfört och trevliga kvinnor som städar hos oss. Vi är nöjda!
  • Monika S
    Monika S skrev om Anne Blom Städservice
    Trevligt bemötande och proffsig service!
  • Ulla-britt S
    Ulla-britt S skrev om Anne Blom Städservice
    Hej!
    I stort sett bra men orientaliska mattor blir för hårt behandkade. Fransarna slits och är ganska ofta ett burr dvs. de borde slätas ut med en mjuk borste. Trevlig personal.
    Med vänlig hälsning
    Ulla
  • Carolin R
    Carolin R skrev om Anne Blom Städservice
    Vi använder oss av Anne Blom för att städa vårt hem, en villa på två våningar. vi är nöjda med städningen och tycker det är lätt att kommunicera med företaget. Städarna träffar vi sällan då vi är på jobbet då städning sker.
  • Marie L
    Marie L skrev om Anne Blom Städservice
    Pålitliga och effektiva, bra bemötande och service på kontoret, rent och fint och ser själva om ngt särskilt behöver fixas. Plus är användning av miljövänliga rengöringsmedel.
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Anne Blom Städservice
    Professionella, serviceintriktade, tydliga. Jag är väldigt nöjd och har använt Anne Blom Städservice i flera år.
  • Anders L
    Anders L skrev om Anne Blom Städservice
    Hemstädning varannan vecka. Har fungerat bra och smidigt. Ett seriöst och bra företag. Tycker dock att städningen har blivit något sämre på sistone. Svårt dock att sätta fingret på vad som har blivit sämre, men en känsla av att städningen är något slarvigare nu. Hade även uppskattat om soporna hade tömts också, gjordes så tidigare.
  • Micael J
    Micael J skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har anlitat Anne Blom för hemstädning i ca 6 år, och är supernöjda. Allt är "enkelt att lösa", hög kvalitet och professionalism, och snabb respons om vi någon gång har klagat.
  • Leo S
    Leo S skrev om Anne Blom Städservice
    Mycket tillmötesgående från början och genomgående. Jag får hjälp med städning hemma och har inga synpunkter på det, toppklass! Jag är mycket nöjd med Anne Blom städservice.
  • Samuel Y
    Samuel Y skrev om Anne Blom Städservice
    Hemstädning

Mycket nöjda med städningen. Trevlig personal
  • Helene C
    Helene C skrev om Anne Blom Städservice
    Från början har vi fått ett bra intryck. Vi köpper städtjänst var fjortonde dag. Vi har anlitat Anne under några år nu. Upplevelsen är att kvalitén på städningen har varit ojämn och sakta blivit sämre på helheten.
    Vi har alltid fått bra respons då vi kontaktat Anne när något t ex har gått sönder. Då har det omedelbart åtgärdats. Likaså om vi med kort varsel ahr behövt ändra städdag.
    Vi befinner oss nu i ett läge där vi funderar på att säga upp för att hitta en ny leverantör. Främst med hänsyn till att vi tycker att kvalitén har försämrats.
    2017-07-17 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Helene C
    Helene,

du är så välkommen att kontakta oss så skall vi se till att gå igenom din städning och göra vårt bästa för att du blir nöjd.

• Robert E
    Robert E skrev om Anne Blom Städservice
    Pålitliga, noggranna och service minded.
  • Anette K
    Anette K skrev om Anne Blom Städservice
    Jag har varit kund hos Anne Blom i olika omgångar under 10 år. Både när jag bott i villa och bostadsrätt. När jag har flyttat har de flyttat med :)

Alltid i tid, tillmötesgående med önskemål om städdag och har hjälpt mig med råd om känsliga trägolv.

Jag kan också tipsa om deras välsorterade inredningsbutik på kontoret.

Vill passa på att önska fin sommar till alla trevliga Anne Blommare.

Hälsar Anette Karlsson
  • Catrin R
    Catrin R skrev om Anne Blom Städservice
    Köper städning av Anne Blom Städservice varannan vecka. Är supernöjd med allt - från bemötande i telefon, till återkoppling och förstås själva städningen. Kontakten med all personal är super - alla glada och trevliga samt serviceminded och gör sitt bästa och lite till. Rekommenderar dem varmt.
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Anne Blom Städservice
    Har använt deras städtjänster under ganska lång tid o är nöjd. Alltid trevlig personal. Men de verkar ha en tuff arbetsdag.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har anlitat Anne Blom för hemstäd under många år och har alltid varit nöjda. Vi bytte till dem efter att ha provat två andra städbolag som inte fungerade. Anne Blom städar bra, är lätta och smidiga att ha och göra med, lätt att avboka eller göra uppehåll. Någon enstaka gång har de haft sönder något hos oss och se har då alltid erbjudit sig att ersätta det. Helt enkelt fungerar allt med dem bra.
  • Ulla-britt G
    Ulla-britt G skrev om Anne Blom Städservice
    Ulla-Britt är väldigt nöjd med städningen som utförs varannan vecka. Tjejerna som kommer är duktiga, trevliga och glada vilket även förhöjer livskvalitén hos en gammal människa. :-)
  • Monica L
    Monica L skrev om Anne Blom Städservice
    Mkt bra bemötande och noggrann städning varannan vecka.
    Nu har vi samma städare som kommer samma tid varje gång. Utmärkt. Vi hoppas på utökad service så vi kan få hemtjänst av Anne Blom när den dagen kommer.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har veckostädning med Anne Blom.

Alltid trevligt bemötande och en stor flexibilitet vilket uppskattas

Själva arbetet är perfekt genomfört, pålitligt och skinande rent.
  • Marie E
    Marie E skrev om Anne Blom Städservice
    Jag har varannan veckas städning . Tycker det i stora hela fungerar bra . Ville dock lägga till städning en vecka då vi skulle ha fest men detta kunde inte tillmötesgås . Tråkigt
  • Maria S
    Maria S skrev om Anne Blom Städservice
    Bra service från kontoret. Blivit lite sämre med städningen sista året inte alltid nöjd men fått kompensation då.
  • Baldvin J
    Baldvin J skrev om Anne Blom Städservice
    Vi får alltid ett fint bemötande av företaget via mail och telefon. Ni är alltid flexibla och hjälper till om vi vill göra ändringar i schemat eller lägga till något extra i städningen.
    Vi är i stort sett nöjda med städningen var fjortonde dag även om vi ibland upplever "mindre bra städat" efter vissa städtillfällen. Om det beror på att det är olika som kommer och städar, vet inte jag, eftersom vi inte är hemma när ni kommer.
    Jag känner mig trygg med företaget och de som städar mitt hem var fjortonde dag. Dock har vi inget annat att jämföra med eftersom ni är det första städföretag som vi har anlitat.
  • Björn N
    Björn N skrev om Anne Blom Städservice
    Flexibelt, professionellt.
    Köper städning hemma och fönsterputs.
    Fönsterputsen har varit sådär, men städingen i övrigt fungerar bra.

Däremot är jag inte så nöjd med Svea Ekonomi som fakturerar. De har väldigt gammaldags och fyrkantiga fakturor. De går till exempel inte att scanna och de har inte e-fakturor eller autogiro, och OCR-numret är 17 siffror. När Anne Blom använder sig av Svea Ekonomi är det enbart en förbättring för Anne Blom, men inte bra för oss kunder.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Anne Blom Städservice
    städhjälp hemma. Trevlig och mysig personal. Glömmer ibland bort att tömma papperskorgen i badrummet och damtorka på vissa ställen. men det ser jag inte som ett problem. jag kan lita på att ingen går igenom våra saker, att det sker respektfullt. Så jag är nöjd. Jag skulle vilja utveckla tjänsten till att tömma sopsortering av ev tvätta och vika tvätt.
  • Leif S
    Leif S skrev om Anne Blom Städservice
    Välstädat, fräscht och punktliga. Gör det där extra som är så betydelse fullt. Experter på att få rostfria ytor att se ur som nya!!!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anne Blom Städservice
    Mycket bra och pålitligt företag. Är supernöjd!
  • Helena K
    Helena K skrev om Anne Blom Städservice
    Alltid bra bemötande från kontoret.
    Trevliga och noggranna tjejer som kommer och städar. De levererar verkligen! Endast ett fåtal gånger då jag inte varit helt nöjd. Jag kommer definitivt att fortsätta engagera Anne Blom Städservice.
  • Jens M
    Jens M skrev om Anne Blom Städservice
    Vi har i en lång rad år anlitat Anne Blom Städservice. Kvalitén på det utförda städarbetet har genomgående varit hög. Vi utnyttjar löpande städning men har också använt flyttstäd samt fönsterputsning.

De gånger det brustit har man varit lyhörda och snabba att åtgärda eventuella fel. Aldrig något tjafs. En del av hennes personal är superstjärnor en del är bara stjärnor.
  • Ulla R
    Ulla R skrev om Anne Blom Städservice
    Blivit mycket vänligt bemött vid samtal till kontoret.jag är tämligen ny kund men städresultatet har i stort tillgodosett mina förväntningar.
    Har rek företaget till ett par goda vänner
  • Sara S
    Sara S skrev om Anne Blom Städservice
    En bra städfirma! Har städ varannan vecka.
  • Ann-charlotte T
    Ann-charlotte T skrev om Anne Blom Städservice
    Jag har beställt städning varannan vecka. Har alltid blivit bemött på ett trevligt och bra sätt. Är mycket nöjd med städningen på det hela. Har slarvats lite på sistone, men hoppas att det ändrar sig. Får alltid snabb respons då jag mailar eller ringer.
  • Jan P
    Jan P skrev om Anne Blom Städservice
    Hög servicenivå. De är punktliga och flexibla vad gäller ändringar i schemat mm. Dessutom håller städningen genomgående hög kvalitet och personalen är effektiv och trevlig.
  • Lars L
    Lars L skrev om Anne Blom Städservice
    får hjälp med städning
    fantastiskt bra bemötande
    bra kvalite på städning
  • Karin L
    Karin L skrev om Anne Blom Städservice
    Städning varannan vecka. Mycket bra bemötande och service. Bra resultat städning.
  • Karin R
    Karin R skrev om Anne Blom Städservice
    Storstädning och städning var14 dag. Alltid väl bemött på kontoret. Städning är ganska ojämn beroende på vem som har utfört det
  • Maria M
    Maria M skrev om Anne Blom Städservice
    Jag anlitar Anne Blom för hemstädning varannan vecka. Det fungerar utmärkt. Jag är jättenöjd!
  • Fredric G
    Fredric G skrev om Anne Blom Städservice
    Bra upplägg och resultat och dessutom är Anne blom flexibla och lyhörda för våra behov. Det är lite dyrare än vad vi betalat tidigare men än så länge har dom visat sig vara värda den extra kostnaden
  • Helena L
    Helena L skrev om Anne Blom Städservice
    Hej! Jag upplever att jag alltid blir bemött på ett mycket serviceinriktat och trevligt sätt när jag kontaktar Anne Blom. De är vänliga, kompetenta och försöker alltid få mig som kund nöjd. Jag har hemstädning varannan vecka.
  • Eva S
    Eva S skrev om Anne Blom Städservice
    Vid vissa tillfällen har städningen inte hållit normal kvalitet utan sängar varit slarvigt bäddade, vissa möbler inte avtorkade etc. Skiftar lite mellan veckorna (vi har full städning varje vecka). Ofta är det dock jättefint och vi är nöjda.
    Önskar att det fanns lite mer flexibilitet. Vid några tillfällen har jag önskat annan dag än normalt och det har då inte gått att ordna.
  • Lars Otto M
    Lars Otto M skrev om Anne Blom Städservice
    Som jag ser det är det utmärkt städning.
  • Aina E
    Aina E skrev om Anne Blom Städservice
    Är nöjd med städningen, skulle vara bättre om kvinnorna som kommer kunde lite mer svenska
    2017-06-28 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Aina E
    Aina,

Vi har som krav att all vår personal skall kunna prata svenska eller bra engelska, och naturligtvis går all utrikesfödd personal på svenskundervisning. Dock hamnar inte alltid två svensktalande i samma team.

• Anita H
    Anita H skrev om Anne Blom Städservice
    Nöjd hemstädskund sedan flera år. Inga klagomål alls. Tjejerna håller jämn standard.
  • Wibke J
    Wibke J skrev om Anne Blom Städservice
    Trevligt! Bra bemötande och noggrann personal!
  • Anna N
    Anna N skrev om Anne Blom Städservice
    Är nöjd med städningen men det var bättre för ett par år sedan. Nu varierar personalen och jag upplever att städningen inte utförs lika noggrant.
  • Kristoffer R
    Kristoffer R skrev om Anne Blom Städservice
    Bra månadsstädning med tanke på tiden de har till förfogande.
  • Malin P
    Malin P skrev om Anne Blom Städservice
    Alltid trevligt bemötande vid kontakt! Däremot har det växlat med vem som städar, lite ojämnt med kvaliteten. Alltid väldigt ytlig städning. Vissa hörn blir inte rengjorda. Oklart om tid är för kort, ingen kommunikation. Saknar proaktiv service, ex nu kanske det vore bra att lägga till en timme för att få badrummet mer rent eller för köket. Hänt att tid läggs på fakturan utan att stämmas av innan... ok är mitt betyg.
    2017-06-28 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Malin P
    Malin,

• Brian W
    Brian W skrev om Anne Blom Städservice
    Hi, we think we get fantastic, personal service. The Annie Blom staff is always friendly when we meet them and they pay attention to all the little details that make it wonderful to come home after cleaning.

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten