Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Anne Blom Städ & Service

Anne Blom Städ & Service

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten — Visa karta

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 20 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi arbetar två och två - ett extra par ögon ger bättre resultat med färre missar. Det ger även både er och oss en ökad trygghet. Våra anställda åker dessutom alltid i patrullbil där de har med sig allt material som behövs. Med oss som städfirma behöver ni varken köpa rengöringsmedel eller tvätta trasor!

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 127 kunder tycker om Anne Blom Städ & Service

• 2019-06-08

Caroline B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jättenöjda. Bra kommunikation, välstädat och flexibla Läs mer
  • 2019-06-07

Johanna B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag beställde en storstädning med fönsterputs och blev mycket nöjd med resultatet, en välgjord städning som slog mina förväntningar. All kontakt med företaget har varit trevlig och professionell. Jag kommer absolut att anlita dem igen. Läs mer
  • Tor A

2019-05-11

Tor A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Detta var andra gången vi använde Anne Blom vid en flyttstädning och vi är mer än nöjda, med både det personliga och professionella bemötandet vid bokningen och själva städningen som var ordentligt gjort ner på minsta detalj. Läs mer
  • 2019-05-09

Lizbeth L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag köpte flyttstädning. Städningen var toppenbra och så långt infriades mina förväntningar MEN jag hade tydligt gjort upp med personalen som kom på morgonen att de skulle ringa en halvtimme innan de blev klara så att jag garanterat skulle hinna hem från jobbet innan de skulle iväg. I stället ringde de först när de var klara och då fakturan kom hade de lagt till en post på närmare ca 600 extra för att de "fick vänta" på mig. Det gjorde mig jättebesviken på företaget och jag undrar så klart om detta är något som de sätter i system för att tjäna extra. Läs mer
  • 2019-04-18

RIKARD N skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jättebra städning och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-29

Anna S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Super proffsig o mycket flexibla - gör min vardag med gjädjefylld! De svarar snabbt på mail o är även flexibla med fakturor Läs mer
  • 2019-03-28

Jessica P skrev om Anne Blom Städ & Service
    Utökad städning, blev snabbt bemött via email med klara och tydliga instruktioner om hur allt fungerade. De kom vid utlovad tid och levererade ett mycket bra resultat. Jag hade höga förväntningar, vilka de - efter en gång - lever upp till. Enda missnöjet är att de lägger på en faktureringsavgift fast fakturan är elektroniskt...känns som om man har missat själva poängen då. Läs mer
  • Joël Ä

2019-03-11

Joël Ä skrev om Anne Blom Städ & Service
    Oerhört lyhörda, trevliga och effektiva! Vi gillar allt de gör och allt de är! Läs mer
  • 2019-03-07

Jani J skrev om Anne Blom Städ & Service
    Inköp av trapphus städ samt avflyttningsstädning av lägenheter. uppdragen har genomförts med stor flexibilitet tillsammans med hög kvalité. Läs mer
  • 2019-03-06

Britt P skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hade fönsterputs, sååå nöjd. Riktigt fina fönster, trevlig personal, väl utfört! Läs mer
  • 2019-02-16

Katarina G skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hemstädning varje vecka. Mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-16

Anette P skrev om Anne Blom Städ & Service
    Riktigt bra städat men lite överarbetat (=onödig tid på)
    - Handdukar i badrummet var omhängda på annat sätt än vad vi vill ha dem
    - Säng utan lakan (vi brukar tvätta i samband med städning) var bäddad.
    - Kläder som låg framme på stol var ihopvikta Läs mer
  • 2019-02-15

Patrik S skrev om Anne Blom Städ & Service
    + Bra bemötande
    + Bra städat

- Det skulle vara bra med en regelbunden städtid
    - Skulle vilja ha E-faktura Läs mer
  • 2019-02-14

Camilla L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städ varannan vecka som uppfyllde förväntningarna. Tillmötesgående och bra utfört arbete. Läs mer
  • 2019-02-14

Ulf A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har Anne bloms städ på många av våra objekt och vi är alltid nöjda , dom är proffsigare än många andra städfirmor som vi har haft under åren som vi hållit på med fastigheter. Läs mer
  • 2019-02-13

Olle B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hemstädning. Ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, liksom städning. Har provat flera bolag. Annes är solklart bäst. Så som det ska fungera. Tack! Läs mer
  • 2018-12-13

Ann Z skrev om Anne Blom Städ & Service
    Haft både storstädning och nu vanlig städning. De kom på utlovad tid och var både snabba och proffsiga. Är jättenöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-12-12

Sandra L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi köpte en storstädning som blev helt perfekt! Läs mer
  • 2018-12-10

Ewa N skrev om Anne Blom Städ & Service
    Flyttstädning. Fräscht och rent, värden godkände direkt o tänker rekommendera firman till andra hyresgäster. Läs mer
  • 2018-12-10

Eva F skrev om Anne Blom Städ & Service
    Underbar städfirma, med fokus på kvalitet. Läs mer
  • 2018-12-03

Tommy H skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag blev bra bemött. Bra kommunikation. Läs mer
  • 2018-12-02

Anna K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi är mkt nöjda med hemstädningen. Duktig och proffsig personal. Läs mer
  • 2018-12-02

Marie S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städning varannan vecka.
    Hade hoppats och uppfattat att det var ett mer personligt bolag. Att det var kontinuitet med samma personer som kom hit. Så har det inte varit.
    Önskar att det är grundligare städning. Läs mer
  • Evita F

2018-11-30

Evita F skrev om Anne Blom Städ & Service
    Trevlig personal o proffsig service :) Läs mer
  • Anni C

2018-11-30

Anni C skrev om Anne Blom Städ & Service
    Alltid väldigt trevliga och tillmötesgående och strålande resultat efter städning! Läs mer
  • 2018-11-25

Wenche B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Pålitliga och duktiga, kommer när de skall och det blir rent och snyggt Läs mer
  • 2018-11-01

Inger B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Proffsigt genomfört av trevlig personal. Läs mer
  • Margareta A

2018-10-31

Margareta A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Flyttstädning som blev väldigt välgjord. Trodde inte att spisen+ ugnen kunde bli så ren som den blev. Badrummet välstädat och karmar, lister m m allt skinande rent. Mycket nöjd och rekommenderar gärna företaget vidare. Vänligen Margareta Läs mer
  • 2018-07-31

Lena B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi bokade flyttstädning med Anne Blom Städ & Service. När vi kontaktade dem kort innan städningen skulle utföras visade det sig att det blivit något strul med bokningen, men trots superkort varsel löste de situationen och lägenheten blev toppenfint städad i tid innan nya ägaren skulle ta över.
    Jättebra service av trevlig personal och väldigt noggrann städning utförd! Läs mer
  • Ole U

2018-07-04

Ole U skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har precis använt Anne Blom för storstädning av våran lägenhet. Vi har varit imponerad hela vägen från bemötande till ren lägenhet. Vi gjorde en storstädning förre året också med en annan firma så vi har lite jämföringsunderlag. Jag kan tryggt säga att Anne Blom lämnade ett strålande resultat! Läs mer
  • 2018-03-20

Sverker R skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städning; storstädning och fönsterputs och därefter städning var 14.e dag.
    Bra bemötande av företaget. Smidigt att byta dag för städning.

Kritik för missar i städning mottagits bra. Läs mer

Eva T skrev om Anne Blom Städ & Service
    Det är för tidigt att svara. Jag har inte träffat personerna som ska städa min lägenhet och jag vet inte hur dags de kommer i morgon. I morgon är jag intehemma och kan därför inte träffa dem. Hoppas få två stycken som kommer tillbaka och som jag är nöjd med.

Med vänlig hälsning

Eva Tygård Läs mer

Mikael K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Inget att klaga på, alltid välstädat! Läs mer

Karina A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Smidigt! Bra service, lyhörda för behov, trevlig personal och välstädat. Läs mer

Lali B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Storstädning inklusive fönsterputs som gjordes toppenfint av trevliga och proffsiga personer precis som utlovat! Läs mer

Mikaela E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städservice var annan vecka, helt perfekt när man vill spendera tiden man är ledig med annat än att städa.
    Alltid bra bemötande och aldrig några problem. Läs mer

Lina O skrev om Anne Blom Städ & Service
    Har haft hemstädning i några månader och är mycket nöjd. Arbetsledningen är tillmötesgående och alltid lika serviceinriktade, och städningen är jättebra. Känns bra att veta att de anställda omfattas av kollektivavtal, vilket långt ifrån alla hemserviceföretag gör. Läs mer

Anette B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Medarbetarna på Anne Blom städservice är mycket noggranna och pålitliga. Vi är väldigt nöjda och njuter av ett skinande rent hem.
    Anette och Stefan Läs mer

Lina B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi är supernöjda med Anne Blom Städservice, det är alltid lika skönt att komma hem efter att de har varit på plats. Allt är skinande rent! Vi var skeptiska till att betala för städning men numera ser vi det som våra bäst spenderade slantar. Läs mer

Amra T skrev om Anne Blom Städ & Service
    Varmt rekommenderar Anne Blom Städ&Service. Jag känner företaget mer om 15 år och hade alltid nöjd med städning och jätte trevligt personalen. Läs mer
  • 2017-11-08

Angelica A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Bemötande var från början det bästa varför vi också valde företaget. Sedan har även tjänsten visat sig motsvara våra förväntningar så vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2017-11-07

Merja E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Tillmötesgående, vänliga och hjälpsamma. Vid ev. problem är företaget snabb att rätta till mindre lyckade resultat. Läs mer
  • 2017-11-07

Jimmy N skrev om Anne Blom Städ & Service
    Mycket tillmötesgående, löser eventuella extra städbehov galant. Bra service och mycket bra städning. Altt går snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2017-11-06

Karin R skrev om Anne Blom Städ & Service
    Proffsig service, och grymt trevliga att ha att göra med. Läs mer

Karin V skrev om Anne Blom Städ & Service
    Hej jag har haft ett bra bemötande från start och vi är mycket nöjda med vår kontorsstädning Läs mer

Urban A skrev om Anne Blom Städ & Service
    Bra bemötande,
    Noggranna
    Trevliga

Vi är mycket nöjda! Läs mer

Jenny S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi var nöjda från dag ett! De tänker på de små detaljerna och får vårt företagshus att kännas som ett extra hem. Ofta har de redan gjort de extra saker jag glömt att säga till om. Personalen är vänlig, serviceminded och ansvarsfulla och vi rekommenderar varmt Anne Blom Städservice. Läs mer
  • Camilla L

2017-11-05

Camilla L skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi är kunder sen flera år och de levererar alltid 100% och mer därtill. Är otroligt nöjda och de ger fantastisk service. Vi har anlitat dem för städning av hem och kontor och är otroligt nöjda in i minsta detalj. Läs mer
    2017-11-06 Representant för Anne Blom Städservice AB svarar Camilla L
    Hej Camilla,

tusen tack för dina fina ord!

Anne
  • 2017-11-04

Marcus J skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har varit nöjda med Anne Blom från allra första början. De är alltid punktliga och om det skulle dyka upp förhinder får vi reda på det i god tid.

Städningen utförs noggrannt och effektivt och resultatet är lika bra varje gång.

Vi kan därför varmt rekommendera Anne Bloms städtjänst. Läs mer
  • 2017-11-03

Anne K skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi använder oss av Anne Blom Städservice och det har funkat utmärkt. De är lätta att få tag på och gör ett grymt jobb! Läs mer

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten