Arka Energy AB

Arka Energy AB

Ring 08-80 08 80 arkaenergy.se

Arka Energy AB är en ledande aktör inom förnybar energi. Vi specialiserar oss på att leverera skräddarsydda energilösningar med fokus på solenergi och energieffektivisering. Vårt engagerade team arbetar för att göra övergången till hållbar energi smidig och kostnadseffektiv för våra kunder. Vi erbjuder expertis inom design,...

5 omdömen om Arka Energy AB

Daniel D
Skrev om Arka Energy AB

Riktig nöjd ägare av solceller och laddbox till bil installerat av Arka. Efter att ha tagit in 3 offerter från olika företag var Arka de som kändes bäst. De har inte gjort mig besviken. De håller va de lovar när de kommer till leverans, montörerna är på plats som utlovat och allting är installerat och klart på 3 dagar, riktigt smidigt. Riktigt förtroendeingivande när man inte behöver betala en krona förrän allt är monterat och testat för drift. Är så pass nöjd att jag har rekommenderat Arka till flera andra som också har beställt sin anläggning via dem. Det talar sitt tydliga språk 👍

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Per-Ola P
Skrev om Arka Energy AB

Fick en snabb och attraktiv offert. Leverans enligt ök samt en snabb och snygg installatio.n. Allt fungerade perfekt.

Mats S
Skrev om Arka Energy AB

Jag är väldigt nöjd och trevligt bemöt bra utförande och väldig snygg och proffsig installation.jag har insallerat solpaneler och är nöjd med produkten.bra kvalite och jag rekomenderar arka

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Michael W
Skrev om Arka Energy AB

Kollade runt med flera olika företag men bestämde mig för Arka då de hade mest prisvärt solcellssystem. Det var enkelt att få en uppskattning om kostnaden på deras hemsida, som även stämde vilket det inte gjort på andra sidor…Bra bemötande från säljaren och solcellsmontörerna. Solcellsmontörerna var riktigt duktiga och proffesionella. De lyssnade på önskemål och väldigt kunniga. Elektrikerna som sedan kom var också trevliga och kunniga. Alla jobbade på snabbt utan att slarva, installationen blev mycket bättre än vad jag...

Torbjörn E
Skrev om Arka Energy AB

Installation av solpaneler. Arka gav en mycket prisvärd offert som dom sen höll. Levererade solpaneler på utsatt tid. Arka höll i allt. Vi behövde endast ringa EON för att teckna ett avtal. Fick också ett trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda.

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 368 omdömen 4.9 av 368 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt