Arkipre Bygg AB

3.7

3 omdömen om Arkipre Bygg AB

Mike B
Skrev om Arkipre Bygg AB

Vi har anlitat Arkipre Bygg AB två gånger. Första gången då trätrappan utomhus behövdes demonteras och byggas upp igen med anledning av dräneringsarbete. Mycket nöjd med planeringen, genomförandet och resultatet. Andra gången var mer omfattande; terassbyggnad och anlägga gräsmatta. Arkipre Bygg AB var med från början av projektet och bidrog med konkreta idéer, vilket vi upplevde som mycket värdefull input. Arbetet utfördes på ett bra och proffsigt sätt. Lätt att kommunicera med, alltid nåbar och man kände sig trygg under...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lisbeth P
Skrev om Arkipre Bygg AB

De var professionella och vänliga. De förstod exakt vad ville få gjort och de såg till att det blev så. Stämningen var så gott som alltid munter men samtidigt mycket effektiv. De hade det bästa priset av de vi kollade men trots det så utfördes jobbet till hög standard. Rekommenderas.

Ginger S
Skrev om Arkipre Bygg AB

Mycket dåligt. Utförande av rivning samt uppgjorda steg i byggandet utfördes inte alls eller rent uselt. Det enda som fungerade var mailandet om ditt och datt samt fakturering var mycket frekvent. Men yrkesskicklighet saknas.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.