Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Södertälje Arkipre Bygg AB

Hälsovägen 11, 151 38 Södertälje — Visa karta

Kocksgatan 38, 11629, stockholm
Wall Bygg & Fastigheter
Philip S:
Vi valde Wall bygg efter att ha fått tips om dem från en granne. Vi fick ett mycket professionellt bemötande av firman när vi träffade Fredr...

Läs vad 3 kunder tycker om Arkipre Bygg AB

• Mike B
    Mike B skrev om Arkipre Bygg AB
    Vi har anlitat Arkipre Bygg AB två gånger. Första gången då trätrappan utomhus behövdes demonteras och byggas upp igen med anledning av dräneringsarbete. Mycket nöjd med planeringen, genomförandet och resultatet. Andra gången var mer omfattande; terassbyggnad och anlägga gräsmatta. Arkipre Bygg AB var med från början av projektet och bidrog med konkreta idéer, vilket vi upplevde som mycket värdefull input. Arbetet utfördes på ett bra och proffsigt sätt. Lätt att kommunicera med, alltid nåbar och man kände sig trygg under hela projektets gång. Resultatet blev mycket bra. Vi kan mycket väl tänka oss att Arkipre Bygg AB får nytt förtroende om nytt behov uppstår.” Mike &Helen
  • Lisbeth P
    Lisbeth P skrev om Arkipre Bygg AB
    De var professionella och vänliga. De förstod exakt vad ville få gjort och de såg till att det blev så. Stämningen var så gott som alltid munter men samtidigt mycket effektiv. De hade det bästa priset av de vi kollade men trots det så utfördes jobbet till hög standard. Rekommenderas.
  • Ginger S
    Ginger S skrev om Arkipre Bygg AB
    Mycket dåligt. Utförande av rivning samt uppgjorda steg i byggandet utfördes inte alls eller rent uselt. Det enda som fungerade var mailandet om ditt och datt samt fakturering var mycket frekvent. Men yrkesskicklighet saknas.

Hälsovägen 11, 151 38 Södertälje