Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Bromsten Arninge Fälg och Däckservice i Bromma AB

Arninge Fälg och Däckservice i Bromma AB

Winquists Väg 13, 163 41 Spånga — Visa karta

Galoppgatan 85, 19430, UPPLANDS VÄSBY
KM Däck & Fälg Specialisten - Däckia
007007 S:
Löst mitt problem på allra bästa sätt, varmt och trevligt bemötande, tumme upp och kommer säkert tillbaka!

Däckbytare nära Arninge Fälg och Däckservice i Bromma AB:

Vågögatan 4, Kista
Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverks... Läs mer ›
Barbro S:
Hej! Bra utfört jobb på verkstaden samt kunnig och bra personal bakom disken.

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden Läs mer ›
Erik H:
Mycket bra bemötande. Biltvätt.

Läs vad 1 kund tycker om Arninge Fälg och Däckservice i Bromma AB

• Thomas D
    Thomas D skrev om Arninge Fälg och Däckservice i Bromma AB
    Dessa trevliga servicesinnade killar som numera håller till i Bromstens industriområde, rättade till det som klantarna i Vällingby hade ställt till med på mina fina kromade 50-tals ekerfälgar som jag skrivit om tidigare. De plockade bort de fula balansvikterna av bly på utsidan och utan att det blev fula märken (bara det en bedrift). Sedan balanserade de om hjulen och placerade vikterna långt in på baksidan av hjulen, perfekt balans. Dessutom så fick jag kromade nipplar runt om på köpet. Jag bara frågar, kan det bli bättre service? Hur kan det skilja så i kunnande mellan olika däck/fälgfirmor är dock skrämmande.

Winquists Väg 13, 163 41 Spånga