Alla kategorier Restaurang Stockholms län Värmdö Artipelag AB

Artipelagstigen 1, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Artipelag AB

• Karl G
    Karl G skrev om Artipelag AB
    Har besökt Artipelag säkert 10 ggr, t ex när jag har gäster brukar jag visa upp denna Värmdös stothet. Tyvärr blir det nog inga fler besök hit, då Artipelag har tagit bort buffén - museets höjdpunkt - från nedervåningen och istället förlagt den till övervåningen, där det alltid är fullbokat. Den som spontant bestämmer sig för att åka hit får därmed hålla till godo med smörgåsar i det matmässigt slätstrukna kaféet på nedervåningen. Så har det varit mina senaste två besök. Då det innebär en avsevärt sämre upplevelse för mig som besökare tackar jag för mig och avråder även andra från att åka hit. Läs mer
  • Karl E
    Karl E skrev om Artipelag AB
    Mycket uppskattad kulturdestination för mig och min familj. Mycket vackert område och en fantastisk verksamhet som lyckas på alla fronter - intressant konst och fantastisk mat. Alla borde åka hit någon gång! Läs mer
  • Arvid L
    Arvid L skrev om Artipelag AB
    Besökte fantastiska Artipelag vid en konstutställning och blev mycket imponerad över konsthallen som också har en utmärkt restaurang och presentbutik med mycket bra service från personalen.Rekommendera ett besök på Artipelag som kan ta ett par timmar Läs mer

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM