Artipelag AB

4.3

3 omdömen om Artipelag AB

Karl G
Skrev om Artipelag AB

Har besökt Artipelag säkert 10 ggr, t ex när jag har gäster brukar jag visa upp denna Värmdös stothet. Tyvärr blir det nog inga fler besök hit, då Artipelag har tagit bort buffén - museets höjdpunkt - från nedervåningen och istället förlagt den till övervåningen, där det alltid är fullbokat. Den som spontant bestämmer sig för att åka hit får därmed hålla till godo med smörgåsar i det matmässigt slätstrukna kaféet på nedervåningen. Så har det varit mina senaste två besök. Då det innebär en avsevärt sämre upplevelse för mig som besökare tackar jag för mig och avråder även andra från att åka hit.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Karl E
Skrev om Artipelag AB

Mycket uppskattad kulturdestination för mig och min familj. Mycket vackert område och en fantastisk verksamhet som lyckas på alla fronter - intressant konst och fantastisk mat. Alla borde åka hit någon gång!

Arvid L
Skrev om Artipelag AB

Besökte fantastiska Artipelag vid en konstutställning och blev mycket imponerad över konsthallen som också har en utmärkt restaurang och presentbutik med mycket bra service från personalen.Rekommendera ett besök på Artipelag som kan ta ett par timmar

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen