Alla kategorier Elektriker Uppsala Knivsta Åslunds el AB

Trunstavägen 37B, 741 30 Knivsta — Visa karta

Hunnebergsvägen 3, 16743, BROMMA
Alviks Elektriska
Åsa V:
Superbra! De kom och tittade på problemet en halvtimme efter att jag ringde, och själva arbetet utfördes på utsatt tid utan fördröjningar oc...

Läs vad 3 kunder tycker om Åslunds el AB

• Maria
    Maria skrev om Åslunds el AB
    Vi anlitade Åslunds el för en total renovering av elen i vårt femtiotalshus i Vallentuna och är supernöjda med utfört arbete. Vi upplevde elektrikerna som väldigt kunniga och engagerade. De kom med smarta kreativa lösningar och lade ner stor omsorg om ett snyggt och funktionellt slutresultat. De såg också till att vi hade tillgång till fungerande el under hela renoveringen. Vi vill verkligen rekommendera Åslunds el för liknande arbeten.
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Åslunds el AB
    Uppdraget var att installera nya vitvaror i ett kök, där gamla vitvarorna sedan tidigare suttit. Det kunde inte göras. Däremot bad jag elektrikern montera 3 st 230 V uttag. Det blev gjort. Tog elektrikern 5 timmar inklusive 2 resor för att hämta material på ca 1.5-2 timmar. Ringde till ägaren och ifrågasatte rimligheten i att 3 uttag (och en dosa) tar 5 timmar att utföra. Arbetet inkl material gick på mer än 5 tkr. Svaret jag fick var "Skyll dig själv, du har skrivit på" #ocker #bondfångeri #blåstkund Tips till er som ska välja elektriker, välj en annan snabbare firma!
  • Roger M
    Roger M skrev om Åslunds el AB
    Välj en bättre elfirma än den här. Dyrast i klassen.

Trunstavägen 37B, 741 30 Knivsta