Åslunds el AB

3.6

9 omdömen om Åslunds el AB

UNAI L
Skrev om Åslunds el AB

Det värsta elektriker jag har någonsin upplevt. Elektrikern kunde inte fixa ett eluttag som inte funkade. Utöver det bytte han en armatur som redan fungerade istället att fixa dimmern för att göra lampan fungera. Jag betalde 2 500 kr men de reparerade ingenting tyvärr. Rekommenderar inte alls det här företaget. Jag känner mig lurad.

Svar från Åslunds el AB

Hej, Det är tråkigt att höra att du inte har fått en bra upplevelse! Vi har via mailkontakt med dig förklarat att vi utför det arbete du har beställt, vilket var ett nytt takuttag eftersom din nya armatur inte passade i det som satt. Det har vi gjort. Vi har inte byt en armatur. Sedan kan vi inte veta att du vill sätta in en LED-lampa och att du har en dimmer för halogen installerad utan att få den informationen av dig. Som vi sagt tidigare är det tråkigt att det har varit miss i kommunikationen, vi kommer gärna ut och sätter in en dimmer som är anpassad för LED.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 217 omdömen 4.8 av 217 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

NATALIA R
Skrev om Åslunds el AB

Fantastiskt bra service! Snabbt svar, trevligt bemötande, väl utfört arbete. Kan varmt rekommendera företaget!

YASMINE S
Skrev om Åslunds el AB

Niklas och Björn har gjort ett jobb långt utöver förväntan. Aldrig har man väl stött på så problemlösande, medgörliga, flexibla, trevliga och proffsiga elektriker. De tänkte till och med på att varna innan de skulle borra, så att min hund inte skulle bli rädd. 🌹 Jag uppskattar också deras öga för detaljer när det kommer till ex armaturer, att gömma sladdar etc, för att få ett perfekt resultat. Jag har fullt förtroende för Åslunds El och vi kommer definitivt kontakta dem vid framtida behov samt varmt rekommendera dem till vänner och bekanta som är i behov av elektriker.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Anna Miriam Olivia S
Skrev om Åslunds el AB

Installerade jordfelsbrytare och kopplade golvvärme. Trevligt och tydligt bemötande både från Sandra på kontoret och från Milan som kom och utförde jobbet. Blev klart på två timmar. Rimligt pris. Jag är jättenöjd!

Eva B
Skrev om Åslunds el AB

Fantastiskt fin och snabb service när vi behövde hjälp med elen i köket! Så proffsigt och trevligt bemötande och dessutom snabbt fixat. Jag kunde inte vara mer nöjd! :)

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Linn
Skrev om Åslunds el AB

Fantastiskt bra företag att jobba med! Hade kontakt med Sandra på kontoret, som var toppen och mycket hjälpsam och tillmötesgående. Anton var den tekniker som kom till mig och han var helt fantastisk. Snabb och bra hjälp, med fullt fokus på att lösa kundens problem på bästa sätt snarare än att sko företaget på kundens bekostnad. Jag skulle absolut rekommendera detta företag till vem som helst som behöver denna typ av tjänster.

Maria
Skrev om Åslunds el AB

Vi anlitade Åslunds el för en total renovering av elen i vårt femtiotalshus i Vallentuna och är supernöjda med utfört arbete. Vi upplevde elektrikerna som väldigt kunniga och engagerade. De kom med smarta kreativa lösningar och lade ner stor omsorg om ett snyggt och funktionellt slutresultat. De såg också till att vi hade tillgång till fungerande el under hela renoveringen. Vi vill verkligen rekommendera Åslunds el för liknande arbeten.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Tommy C
Skrev om Åslunds el AB

Uppdraget var att installera nya vitvaror i ett kök, där gamla vitvarorna sedan tidigare suttit. Det kunde inte göras. Däremot bad jag elektrikern montera 3 st 230 V uttag. Det blev gjort. Tog elektrikern 5 timmar inklusive 2 resor för att hämta material på ca 1.5-2 timmar. Ringde till ägaren och ifrågasatte rimligheten i att 3 uttag (och en dosa) tar 5 timmar att utföra. Arbetet inkl material gick på mer än 5 tkr. Svaret jag fick var "Skyll dig själv, du har skrivit på" #ocker #bondfångeri #blåstkund Tips till er som ska välja elektriker, välj en annan snabbare firma!

UNAI L gillar detta
Roger M
Skrev om Åslunds el AB

Välj en bättre elfirma än den här. Dyrast i klassen.

UNAI L gillar detta
Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R