Atm Logistik

Gamla Dalarövägen 46, 122 31 Enskede — Visa karta

ATM Logistik är ett miljömedvetet flyttföretag som utför olika tjänster inom avveckling, återvinning, transport, stora kontorsflyttar, datortransporter, samt montering.

Våra medarbetares breda kompetens gör att vi, när det gäller företagsflyttningar, kan göra mycket mer än att bara planera och utföra flyttningen. I era nya lokaler kan vi montera fast inredning, Av-utrustning och rullarkiv.
Om ni vill, kan vi på ATM Logistik ta hand om det som blir kvar när ni lämnat era gamla lokaler. Vi demonterar då överblivna möbler och sorterar materialet. Även övriga sopor sorteras för en miljövänlig återvinning.
Krossgatan 30, 16250, Vällingby
CaMa Service Flytt & Städ
Malin C:
Extremt nöjd med CaMa då jag fick hjälp med flytt till Göteborg från Stockholm. Inklusive flyttstädning. De var supertrevliga, proffsiga...

Flyttfirmor nära Atm Logistik:

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartne... Läs mer ›
Ulf S:
Beställde flytt, flyttstäd och magasinering. Fick snabb och bra hjälp från början - jag var lite frågande ett tag eftersom jag inte hörde av...

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service! Läs mer ›
Charlie L:
Över förväntan! Trevliga killar som gjorde ett snabbt och bra jobb. Inga skador på möblerna alls och väl packat. Mycket nöjd! Rekommenderas ...

Terrängvägen 16, HÄGERSTEN
Emma E:
Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Läs vad 7 kunder tycker om Atm Logistik

• Fredrika H
    Fredrika H skrev om Atm Logistik
    Vi har ofta behov av att montera kontorsmöbler, flytta diverse möbler till vårt källarförråd och allmäna montering/snickeri tjänster och har därför anlitat ATM Logistik stadigt under ca 2 år.

Jag är väldigt nöjda med den service och bemötande vi får av dem och uppskattar särskilt deras flexibilitet och att vi kan känna oss trygga i att de har kunskapen och professionalismen för att kunna utföra de arbeten vi behöver hjälp med.

Jag vill därför varmt rekommendera ATM Logistik som en affärspartner vi är väldigt nöjda med.
  • Svante L
    Svante L skrev om Atm Logistik
    Ni har en personal som är kundorienterad dvs. alla försöker alltid att tillgodose våra önskemål utan ”långbänkar”.

Er personal visar stor vilja att lära sig allt som krävs för att hantera våra produkter och lämnar ingenting åt slumpen utan ringer oss vid minsta oklarhet.

Flytten av kontoret gick mycket bra och förutom kontorsmöbler och broschyrer samt administrativ utrustning och produkter av alla slag flyttade ni en ganska omfattande och tung utställning.

Allt fungerade föredömligt bra .

Vi kan ej komma på något negativt att säga om er handläggning av flytten-tvärtom!

Vi kan uppriktigt rekommendera er till andra potentiella kunder!

- Tubman AB
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Atm Logistik
    Superbra och seriös flyttfirma med anställda som jobbat länge i branschen. Kompetenta och pålitliga. Ju svårare jobb, desto större anledning att anlita dem.
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Atm Logistik
    Genomförde en rätt komplex kontorsflytt åt oss som föll ut till full belåtenhet. Kunnig och rutinerad personal. Bra försäkring. Inte billiga men riktigt bra.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Atm Logistik
    Kan rekommendera ATM varmt när det gäller kontorsflytt. Säkerligen ett av dem bästa företagen i branschen. Lämnar inget åt slumpen!!
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Atm Logistik
    Har samarbetat med ATM vid flertal tillfällen, de är alltid trevliga, engagerade och håller en hög service- och kvalitetsnivå till rätt värde för köparen.
  • Linda B
    Linda B skrev om Atm Logistik
    Bemötande var jätte bra och företaget levde verkligen upp till vår förväntan.
    Det var värt varenda öre.

Jag kan bara säga att så länge ATM finns kommer jag inte använda mig av någon annat bolag. Har haft och göra med ganska många flyttfirmor och jag har aldrig varit så nöjd som jag är med ATM.

Gamla Dalarövägen 46, 122 31 Enskede