Atm Logistik

Gamla Dalarövägen 46, 122 31 Enskede — Visa karta

ATM Logistik är ett miljömedvetet flyttföretag som utför olika tjänster inom avveckling, återvinning, transport, stora kontorsflyttar, datortransporter, samt montering.

Våra medarbetares breda kompetens gör att vi, när det gäller företagsflyttningar, kan göra mycket mer än att bara planera och utföra flyttningen. I era nya lokaler kan vi montera fast inredning, Av-utrustning och rullarkiv.
Om ni vill, kan vi på ATM Logistik ta hand om det som blir kvar när ni lämnat era gamla lokaler. Vi demonterar då överblivna möbler och sorterar materialet. Även övriga sopor sorteras för en miljövänlig återvinning.
Starrängsringen 63, 11550, STOCKHOLM
Vanadis Care
Jamie W:
Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Flyttfirmor nära Atm Logistik:

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartne... Läs mer ›
Rebecca F:
Flytthjälp. Flexibel och hjälpsam personal med trevligt bemötande. Kan rekommenderas varmt till alla som vill flytta.

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service i din flytt! Läs mer ›
Daniel C:
Flytten blev väldigt smidig tack vare flyttbolaget! Punktliga, försiktiga, effektiva och härlig personal!

Götalandsvägen 216, Älvsjö
Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik! Läs mer ›
Susan B:
Toppen secondhand affär med bra priser!

Terrängvägen 16, HÄGERSTEN
N:
Att hantera ett dödsbo där en fullt möblerad lägenhet ingår med saker samlade från ett sjuttiotal år, är inte det lättaste. Dessutom dödsbo...

Läs vad 7 kunder tycker om Atm Logistik

• Fredrika H
    Fredrika H skrev om Atm Logistik
    Vi har ofta behov av att montera kontorsmöbler, flytta diverse möbler till vårt källarförråd och allmäna montering/snickeri tjänster och har därför anlitat ATM Logistik stadigt under ca 2 år.

Jag är väldigt nöjda med den service och bemötande vi får av dem och uppskattar särskilt deras flexibilitet och att vi kan känna oss trygga i att de har kunskapen och professionalismen för att kunna utföra de arbeten vi behöver hjälp med.

Jag vill därför varmt rekommendera ATM Logistik som en affärspartner vi är väldigt nöjda med.
  • Svante L
    Svante L skrev om Atm Logistik
    Ni har en personal som är kundorienterad dvs. alla försöker alltid att tillgodose våra önskemål utan ”långbänkar”.

Er personal visar stor vilja att lära sig allt som krävs för att hantera våra produkter och lämnar ingenting åt slumpen utan ringer oss vid minsta oklarhet.

Flytten av kontoret gick mycket bra och förutom kontorsmöbler och broschyrer samt administrativ utrustning och produkter av alla slag flyttade ni en ganska omfattande och tung utställning.

Allt fungerade föredömligt bra .

Vi kan ej komma på något negativt att säga om er handläggning av flytten-tvärtom!

Vi kan uppriktigt rekommendera er till andra potentiella kunder!

- Tubman AB
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Atm Logistik
    Superbra och seriös flyttfirma med anställda som jobbat länge i branschen. Kompetenta och pålitliga. Ju svårare jobb, desto större anledning att anlita dem.
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Atm Logistik
    Genomförde en rätt komplex kontorsflytt åt oss som föll ut till full belåtenhet. Kunnig och rutinerad personal. Bra försäkring. Inte billiga men riktigt bra.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Atm Logistik
    Kan rekommendera ATM varmt när det gäller kontorsflytt. Säkerligen ett av dem bästa företagen i branschen. Lämnar inget åt slumpen!!
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Atm Logistik
    Har samarbetat med ATM vid flertal tillfällen, de är alltid trevliga, engagerade och håller en hög service- och kvalitetsnivå till rätt värde för köparen.
  • Linda B
    Linda B skrev om Atm Logistik
    Bemötande var jätte bra och företaget levde verkligen upp till vår förväntan.
    Det var värt varenda öre.

Jag kan bara säga att så länge ATM finns kommer jag inte använda mig av någon annat bolag. Har haft och göra med ganska många flyttfirmor och jag har aldrig varit så nöjd som jag är med ATM.

Gamla Dalarövägen 46, 122 31 Enskede