Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Lidingö Austra Bygg och Import AB

Austra Bygg och Import AB

Tryffelslingan 12, 181 57 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Austra Bygg och Import AB!

Behöver du renovera kök eller badrum? Då är det oss du ska kontakta. Vi är ett byggföretag som erbjuder tjänster som innefattar allt från hela husbyggen till köks- eller badrumsrenovering. Dessutom är vi specialiserade på fönster. Vi importerar fina, handgjorda fönster från Lettland som vi arbetar med - allt för att du ska få så hög kvalitet som möjligt vid ditt fönsterbyte.

Du finner oss på Lidingö men vi utför arbeten i hela Stockholmsområdet. Kontakta oss och berätta om ditt byggprojekt så finner vi en lösning!

Läs vad 3 kunder tycker om Austra Bygg och Import AB

• Eva L skrev om Austra Bygg och Import AB
    De här gjort ett topp jobb. Helrenoverat lägenhet perfekt. REKOMMENDERAS !! Läs mer
  • Mats H skrev om Austra Bygg och Import AB
    Golvslipning och lackning (4 gånger) av bottenvåningens ekgolv. Arbetet uppdelades i två etapper med en provisorisk vägg mellan delarna. Det blev smidigt med möbelflyttar mellan. Inga märken efter väggen eller på golvsocklar och dörrfoder. Bra utfört underarbete och bra lackningar. Läs mer
  • Peder L skrev om Austra Bygg och Import AB
    Byggkvaliteten var/är den bästa av alla byggfirmor vi har använt för ombyggnader/renovering i vårt hus.
    Beräkningen av antal timmar i offerten var något sämre. Läs mer

Tryffelslingan 12, 181 57 Lidingö