Autoimprove i Berghem AB

Läs vad 5 kunder tycker om Autoimprove i Berghem AB

• Martin S

2019-03-07

Martin S skrev om Autoimprove i Berghem AB
    Vi vill varna för detta företag, Autoimprove AB sålde en husbil till oss som vägde ca 450 kg för mycket, den är olaglig att köra och vi kan inte heller sälja vidare bilen. man hänvisar att Besikta som reg besiktigat bilen gjort fel och tar inget ansvar. Vi har vägt bilen själva hos just företaget besikta och kan bevisa viktförhållandet. Företaget vägrar ta tillbaka husbilen på grund av att "de skall sälja företaget och har inte pengar ".. Vi har nu startat en rättsprocess mot företaget! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilselect
    4.5 / 5 i betyg — 191 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket väl bemött och mottagen, tack för affären"
  • Marcin D

2014-01-07

Marcin D skrev om Autoimprove i Berghem AB
    Har köpt mina sista 3 bilar där och är mkt nöjd, proffsigt sälj inget krångel och tagit mina inbyten. Såg ganska etablerade ut och ger tillgång till bilens historik, det räcker för mig! Läs mer
  • 2013-09-17

Anna N skrev om Autoimprove i Berghem AB
    Hej, köpte nyligen en X5 från 2009 hos de och måste bara berömma personalen, bilen var precis som säljaren beskrev och allt gick snabbt och smidigt och vilken bilsalong verkligen något utöver det vanliga, kan verkligen rekomendera firman och lycka till Läs mer
  • Reco tipsar!
    Car 4 Sale
    4.6 / 5 i betyg — 235 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Rekommenderar alla ett besök hos car4sale. Sökte efter ett bra alternativ till vår andra bil och då jag är mkt nöjd med min första volvo ja"
    Kristofer G
  • 2009-09-01

J skrev om Autoimprove i Berghem AB
    Killarna kan inte mycket om bilar. Men pröva fråga om parfym och nagellack så vet dom säkert ett och annat. Var spekulant på en bil hos dom. Hittade allvarliga brister på fordonet. Försäljaren låtsades ringa runt till någon märkeskunnig mekaniker som påstod att det skulle vara så. Dom trodde verkligen att jag var född igår. Nä nä nä pojkar. Mig lurar ni inte!
    Passa er! Läs mer
  • 2009-09-01