Autoimprove i Berghem AB

2.0

5 omdömen om Autoimprove i Berghem AB

Martin S
Skrev om Autoimprove i Berghem AB

Vi vill varna för detta företag, Autoimprove AB sålde en husbil till oss som vägde ca 450 kg för mycket, den är olaglig att köra och vi kan inte heller sälja vidare bilen. man hänvisar att Besikta som reg besiktigat bilen gjort fel och tar inget ansvar. Vi har vägt bilen själva hos just företaget besikta och kan bevisa viktförhållandet. Företaget vägrar ta tillbaka husbilen på grund av att "de skall sälja företaget och har inte pengar ".. Vi har nu startat en rättsprocess mot företaget!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Marcin D
Skrev om Autoimprove i Berghem AB

Har köpt mina sista 3 bilar där och är mkt nöjd, proffsigt sälj inget krångel och tagit mina inbyten. Såg ganska etablerade ut och ger tillgång till bilens historik, det räcker för mig!

Anna N
Skrev om Autoimprove i Berghem AB

Hej, köpte nyligen en X5 från 2009 hos de och måste bara berömma personalen, bilen var precis som säljaren beskrev och allt gick snabbt och smidigt och vilken bilsalong verkligen något utöver det vanliga, kan verkligen rekomendera firman och lycka till

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

J
Skrev om Autoimprove i Berghem AB

Killarna kan inte mycket om bilar. Men pröva fråga om parfym och nagellack så vet dom säkert ett och annat. Var spekulant på en bil hos dom. Hittade allvarliga brister på fordonet. Försäljaren låtsades ringa runt till någon märkeskunnig mekaniker som påstod att det skulle vara så. Dom trodde verkligen att jag var född igår. Nä nä nä pojkar. Mig lurar ni inte! Passa er!

J