Autoplatsen Göteborg

Autoplatsen Göteborg

Ring 070-473 53 41 www.autoplatsen.se

Välkommen till Autoplatsen Göteborg! Autoplatsen är stället för dig som letar efter en ny bil, vill sälja din gamla bild eller byta din gamla bil mot en ny bil. Vi har många bilar lager som är av god kvalitet. Behöver du hjälp att finansiera ditt köp av ny bil så har vi förmånliga avbetalningslösningar samt 6-36 månaders garanti...

23 omdömen om Autoplatsen Göteborg

Said H
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Trevliga personal och bästa service för om man att sälja bilen. Snabbt , säkerhet ,jag har säjlat bilen och jag fått pengarna på min konto i 10 minuter

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Timmi S
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Köpt Många bilar genom livet, mött lika många försäljare.. Denna försäljaren Förtjänar en "Walk of Fame" bland Bilförsäljare, den Absolut Trevligaste och mest Genuina Person inom denna yrkeskår.. Han Brinner för Dig Som Kund, DU är i Focus från 1a Stund tills att du åker därifrån med ett leende på läpparna, med eller utan bil.. Jag åkte Väldigt Nöjd därifrån med en BMW, pga Eller Tack Vare i detta fall, ett Dåligt Intryck timman innan av föregående försäljare(annan stad), Verkligen som Natt och dag, GODHET SÄLJER! Lycka till med Ditt livs Bilaffär!

Clas Göran W
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Mycket bra bemötande, trevlig personal 👍

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Niklas H
Skrev om Autoplatsen Göteborg

En väldigt trevlig, ärlig, vänlig, proffesionell, erfaren, serviceminded person att göra affärer med. Köpte en Audi A3 2019. Kan verkligen rekommendera att köpa din bil här. Supernöjd! Tack för all hjälp Amin.

Alexander H
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Aldrig mött någon med så mycket fokus på kunden. Han är seriös , ärlig, snabb återkoppling. Gjort 3 affärer här och kommer aldrig gå någon annanstans! Ses när det är dags igen.

Svar från Autoplatsen Göteborg

Tack för din fina orden Alexander! Du är mer än välkommen, det vet du💫

Benny P
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Trevlig säljare som verkligen tänker på kunden!

Svar från Autoplatsen Göteborg

Tack för dom fina orden Benny! Utan er kunder är vi ingenting🙏

Felix E
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Så otroligt bra och smidig affär! Jag är så nöjd med min nya bil! Tack för en bra affär! Toppen killar👍🏻👍🏻

Tack själv Felix! Ser fram emot framtida affärer👌

Björn E
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Grymt bra, trevlig super smidig affär /Björn

Tack själv Björn! Njut rejält av bilen nu👌

Emilio A
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Professionell service & bemötande av Amin. Fick kontinuerliga uppdatering på mitt fordon samt olika tips & råd för framtida köp/sälj. Kommer definitivt rekommendera samt återkomma till Autoplatsen för framtida affärer. 🤝

Svar från Autoplatsen Göteborg

Stort tack för dom fina orden Emilio! Vi är glada att få hjälpa dig med dina fordon.

Michelle A
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Jättebra erfarenhet hos Autoplatsen. Amin var ärlig, sjysst och trevlig. Bilen jag köpte hos honom fungerar jättebra och passar mina behov utmärkt. Köpet var smidigt och enkelt att utföra och vi är så nöjda att min mamma också vill köpa sin nästa bil hos Amin.

Svar från Autoplatsen Göteborg

Hej Michelle! Stort tack för dom fina orden, verkligen! Mamma är mer än välkommen 🤩

Josefine J
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Snabbt och enkelt, bra bemötande och hälrog snubbe och hjälpte oss med bilen!

Svar från Autoplatsen Göteborg

Tack Josefine! Är glad att få leverera er en sådan fin bil🤩

Jimmy F
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Mycket bra och trevligt bemötande! Säljaren tog sig tid att fixa fram info och protokoll på bilen.

Hedra A
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Professionellt bemötande av Amin och riktigt bra och uppskattad service! Stort tack för ett smidigt bilköp! /Nöjd kund 😊

Anders L
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Gott bemötande. Hjälpsam med att hålla kontakt och erbjuda skjuts.

Ulf A
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Trevligt bemötande, bra lösningar för kontrakt och betalning, rekommenderas vid försäljning och köp av bil

Niclas T
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Fantastisk kundservice! Amin är alltid tillgänglig och lösningsorienterad :)

Kasim W
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Han var en trevlig och snäll person och jag är glad att jag köpte bilen av honom.

William Ö
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Trevlig o välbemötande personal, ärlig och kunnig samt väldigt lätt att göra affär med!

Svar från Autoplatsen Göteborg

Tack för en trevlig affär William! Ta de lugnt ute på gatorna, 440hk i den lille känns rätt bra ;)

Stefan O
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Efter letat efter en Audi a5, hittade jag en på Autoplatsen i Göteborg. Bilen var precis vad jag hade tänkt mig. Försäljaren var väldigt trevlig och hjälpsam, affären gick väldigt snabbt och smidigt, kan bara rekommendera. Tack för en bra affär. / Stefan.

Svar från Autoplatsen Göteborg

Stort tack själv Stefan för en oerhört smidig och bra affär. Glad att ni valde just oss! Vi ses snart på en kaffe.

Fredrik B
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Mycket bra bemötande när vi köpte bil till grabben som precis tagit körkort. Proffsig och ordningssam, det gav en mycket positiv upplevelse

Svar från Autoplatsen Göteborg

Tack för dom fina orden Fredrik! Kul att ni är så nöjda, vi lär synas/höras av snart igen!

Merlinda N
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Jag köpte min första bil i januari hos Amin och är himla nöjd!! Fantastik bil, Amin var mycket tillmötesgående och professionell. Löste en bra affär mycket fort och simpelt. Är definitiv en återkommande kund 👌🏼

Svar från Autoplatsen Göteborg

Tack för dom fina orden Merlinda! Kul att du blev nöjd med din pärla, ni är mer än välkomna nästa gång det är dags att byta bil igen.

Dante O
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Köpte min första bil här. Kändes lite nervöst pga att det är en väldigt främmande situation. Blev väl bemött och kände mig med det samma trygg. Smidig affär och super hjälpsam med alla frågor jag hade. Kan endast rekommenderas :^)

Svar från Autoplatsen Göteborg

Stort tack för dom fina orden Dante! Glädjer mig att ni kunde känna er trygga. Grattis ännu en gång till körkortet!

Berat I
Skrev om Autoplatsen Göteborg

Jag köpte en BMW 118 från Autoplatsen och har aldrig besökt en bättre och smidigare bilfirma! Enormt nöjd!

Svar från Autoplatsen Göteborg

Stort tack för dom fina orden Berat! Du är mer än välkommen tillbaka när det är dags att byta upp sig igen.