Alla kategorier Trafikskola Västmanland Köping Axelssons Trafikskola Köping

Axelssons Trafikskola Köping

Nygatan 12A, 731 30 Köping — Visa karta

Axelssons trafikskola i Köping startade redan 1913, det gör oss idag till en av Sveriges mest erfarna trafikskolor. Här kan vi med hjälp av kunnig personal hjälpa dig under din väg till körkort. Oavsett om du vill ta B-körkort eller utbilda dig till yrkesförare gör vi vägen lättare för dig. Vi lär även ut EcoDriving där vi lär dig köra ekonomiskt och ha miljön i åtanke under din körning.

För att få ta körkortet krävs det att man genomför ett teoretiskt prov, samt ett praktiskt prov hos trafikverket, dessförinnan ska man även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. Hos oss på Axelssons trafikskola hjälper vi dig att komma igenom dessa steg på ett snabbt och säkert sätt. Vi har dessutom introduktionsutbildningar för handledare när det gäller övningskörning. Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:30
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 53 kunder tycker om Axelssons Trafikskola Köping

• Amanda J
    Amanda J skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra och tydlig vägledning från start.
    Bra att själv kunna välja instruktör inför sina lektioner. Inget blev rörigt om man bytte instruktör, de hade koll på vad som var gjort och vad som behövde göras.
    Körkortsportalen var väldigt hjälpsam och ett superbra komplement till teoriböckerna.
    Negativt att information kunde skilja sig beroende på vilken instruktör man pratade med.
    I övrigt hade jag en väldigt bra upplevelse med Axelssons och kände mig trygg hela tiden genom min utbildning. Läs mer
  • Filip S
    Filip S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Allt var kanon från början till slutet, fick hjälp med allt som jag bad om att få hjälp med! Stort tack, kommer rekommendera Axelssons till alla jag känner Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket nöjd! Blev klar med mitt körkort enligt planering. Duktiga lärare som fick en motiverad. Läs mer
  • Jachim S
    Jachim S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Har tagit C- och CE-kort, mycket bra rakt igenom. Lärt mig mycket. Läs mer
  • Amir H
    Amir H skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Dom var väldigt tillmötesgående och hjälpte med allt man behövde göra för att kunna ta körkort så snabbt som möjligt. Professionella lärare som förklarar allt och alltid är lungna. Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag hade intensivkurs på Axelssons som funkade perfekt. Dom var flexibla och enkla att fåtag i Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag har gått en 2 veckor lång intensivkurs och allting har varit över förväntan! Har fått all hjälp som jag behövt och ett väldigt bra upplagt schema för mig. Sä jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Mycket nöjd!! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bemötande är toppen! Har fått hjälp med mitt körkort skulle aldrig lyckats utan dom! Läs mer
  • Linus H
    Linus H skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevliga lärare som hjälper dig på ett bra sätt om du har svårt att förstå. Läs mer
  • Lydia B
    Lydia B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jättetrevlig och bra personal som ville hjälpa till och anpassa inlärningen för eleven Läs mer
  • Moa B
    Moa B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Det var en bra upplevelse. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Darko M
    Darko M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Tack för ett trevligt bemötande. Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Alice J
    Alice J skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    jag tyckte det var bra lektioner, uppkörningen hade kunnat vart lite tydligare och mer beskrivande var och hur allt fungerande Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Hade axelssons när jag tog mitt b-körtkort i unga dagar och var nöjd därav att mitt val föll på dem igen när jag skulle utöka mitt b-körkort med tyngre vikt.
    Tyvärr var det väldigt lång väntetid på uppkörning vilket var lite trist, men jag tar ändå med mig en positiv upplevelse av dem då de var väldigt trevliga och när det krockade med körlektion (tror dom ej hade ekipage vid min körlektion så fick byta dag) så gick det ändå att lösa att jag fick köra dagen efter innan jag började jobba för dagen!
    Har nu vänner som vill köra upp för utökat B och kommer rekommendera dom att vända sig till Axelssons :) Läs mer
  • Yuusuf H
    Anna  B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Axelsson är bästa trafikskolan! 😃 Läs mer
  • Theodor P
    Theodor P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är mycket nöjd med bemötande och dom är väldigt proffsiga och duktiga på att lära ut, jag har tagit B körkort. Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker att trafikskolan var jättebra. Personalen var jätte snälla och de lär eleverna bra Läs mer
  • Emil A
    Emil A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Fyfan jävla bra körskola👌 riktigt nöjd dom var trevliga pratglada o önska en alltid lycka till😊 precis som de ska vara. Och hjölpte mig med allt ja car osäker på Läs mer
  • Fanny N
    Fanny N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bästa Axelssons! Utan dom hade jag aldrig klarat detta! Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevligt bemötande samt en saklig, lugn och riktigt bra utbildning Läs mer
  • Poppy T
    Poppy T skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Lärarna är underbara! Finns alltid där och vet precis vad dem håller på med. Jag lärde mig snabbt och fick precis det stöd jag behövde! Läs mer
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    De var vänlig och trevliga. Kag fick bra hjälp med att lära mig och kunde ta körkort på första försöket Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag ger det högsta betyg som går att ge!Kicki min handledare som gav mig allt självförtroende till att lyckas med mitt körkort!All personal är oerhört proffsiga!Tack till er alla. Läs mer
  • Joel P
    Joel P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Monica D
    Monica D skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    En bra trafikskola där det finns en väldigt trevlig personal , kan varmt rekommendera andra att ta körkort där har en son som snart ska ta körkort och han kommer att ta det hos er ... Läs mer
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker att Axelssons Trafikskola var en jättebra trafikskola. Man var så välkommen dit och man fick verkligen hjälp med det man behövde. De kollade även så man låg bra till i teorin och hjälpte till med planering av körkortet. Läs mer
  • Alex E
    Alex E skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är nöjd med min utbildning och klarade körkortet på första försöket. Jag har dessutom ett funktionshinder som innebär att jag behövde ha tydliga instruktioner. Trevlig personal. Tillhör den andra generationen i min familj som tagit körkort hos Axelsson. Kan rekommendera andra att ta körkort hos Axelssons. Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevligt bemötande och mycket kunnig personalen. Läs mer
  • Saranda M
    Saranda M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bästa trafikskolan och bästa kicki <3 Läs mer
  • Carl N
    Carl N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket bra service med hela schemaläggningen, trevligt bemötande. Helnöjd! Läs mer
  • Warinporn W
    Warinporn W skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket nöjd o jag kan rekommendera denna bilskola , tack för hjälpen till mitt körkort! Läs mer
  • Malin G
    Malin G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Så otroligt nöjd med min intensivkurs på Axelssons! Trevlig personal och hjälpen jag fick under dessa veckor var toppen. Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Effektiv och rolig utbildning! Läs mer
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tyckte Axelssons trafikskola var super! Tack vare dom så tog jag körkortet på 2 veckor. Rekommenderar dom verkligen. Läs mer
  • Noah N
    Noah N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra trafikskola. Kunnig och trevlig personal samt bra priser. Rekommenderar starkt att välja denna trafikskola. Läs mer
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Riktigt bra körskola. Bilarna funkar utan problem staden e lagom liten för att göra uppkörningen "enkel" men lagom stor för att man inte ska krocka första dagen när man kör hemma i Stockholm som jag bor i. Läs mer
  • Damian C
    Damian C skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Ni är bra skola och skulle lugnt rekommendera er Läs mer
  • Robin R
    Robin R skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Toppen att ta körkort hos er!!!, underbar personal! Läs mer
  • Linn L
    Linn L skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är väldigt nöjd med Axelsons trafikskola, jag fick enormt med hjälp & stöttning under tiden jag tog mitt körkort. Väldigt bra & trevliga körskolelärare. Jag hade svårt med terorin men med hjälp av lärarna så klarade jag teoriprovet vid första försöket. Läs mer
  • Nickie P
    Nickie P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hjälp om jag behövde! Jag fick hjälp att anpassa mina lektioner så det passade mig, jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är väldigt nöjd med hjälpen jag fick från körskolan! Innan jag började övningsköra var jag väldigt osäker bakom ratten men ni (speciellt Hilli) hjälpte så mycket. Fortsätt med det bra jobbet ni gör! Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Hej!

Riktigt bra trafikskola. Personligt och proffsigt bemötande med pedagogiska körlärare som verkar brinna starkt för sitt yrke.

Detta uppskattar en nybörjare, som jag tidigare var, något enormt mycket.

TACK Axelssons Trafikskola för att ni hjälpte mig att ta mitt körkort!! Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra, anpassar allt utefter erfarenhet samt elevens krav. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket trevlig trafikskola! Professionella lärare. Smidiga och flexibla lösningar som passade oss som egna företagare perfekt! Läs mer
  • Margaret M
    Margaret M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag fick allt hjälp som jag behövde att klara min kör kort.
    Väldigt kunniga förarna som hade stort intresse att man klarade.

Am happy. Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Supertrevlig, duktig och hjälpsam personal!
    Det var väldigt kul och de könns genuina 😊 Läs mer
  • Gerit G
    Gerit G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevligt och professionellt hjälp. Läs mer
  • Ida D
    Ida D skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Riktigt trivsam och bra trafikskola! Läs mer

Nygatan 12A, 731 30 Köping