Axelssons Trafikskola Köping

Nygatan 12, 731 30 Köping — Visa karta

4.8 i betyg av av 104 omdömen

Axelssons trafikskola i Köping startade redan 1913, det gör oss idag till en av Sveriges mest erfarna trafikskolor. Här kan vi med hjälp av kunnig personal hjälpa dig under din väg till körkort. Oavsett om du vill ta B-körkort eller utbilda dig till yrkesförare gör vi vägen lättare för dig. Vi lär även ut EcoDriving där vi lär dig köra ekonomiskt och ha miljön i åtanke under din körning.

För att få ta körkortet krävs det att man genomför ett teoretiskt prov, samt ett praktiskt prov hos trafikverket, dessförinnan ska man även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. Hos oss på Axelssons trafikskola hjälper vi dig att komma igenom dessa steg på ett snabbt och säkert sätt. Vi har dessutom introduktionsutbildningar för handledare när det gäller övningskörning. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:30
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 104 kunder tycker om Axelssons Trafikskola Köping

• 2020-03-11

Entoanet A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Alla personal är duktiga i synnerhet tränare som är väldigt experter genom det här området 🚘🚘🚘🚦🚦🚦 Läs mer
  • 2020-03-10

Mohamed B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Den här trafikskolan e 100 gubbar, rekommenderas jävligt starkt om du ska ta körkortet, riktigt duktiga lärare som jobbar där Läs mer

Simon K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    B-Körkort
    Mycket trevlig personal. Fick den hjälp som behövdes.
    En körskola som bryr sig om eleven och dennes behov, om dessa behov är större eller mindre anpassas antalet lektioner. Läs mer

Lars J skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mitt köp inkluderade intensivkurs över 3 veckor (prov sista veckan) för körkort B. Jag blev mött av väldigt professionell som både hade fin förståelse och extremt flexibla att hjälpa till för att få saker att gå ihop med tiden med alla bokningar.

Jag tycker all personal var otroligt vänliga och duktiga på de saker de ansvarade över. Det är tydligt att det är ett seriöst företag med högsta prioritet att få ut säkra och kunniga personer i trafiken.

Förväntningarna var ungefär vad jag tänkt mig i sin helhet då jag gått igenom liknande process hos ev annan trafikskola.

Toppenbetyg och skulle varmt rekommendera till någon som vill ta körkort men också få livslångt bra riskbeteende, miljötänk och kunskaper att anpassa sig väl i körningen. Läs mer

Olivia B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag mött väldigt trevlig personal och körlärare som har hjälpt mig på min väg till körkortet. Jag har fått hjälp med teori och allt annat jag har behövt för att klara körningen. Läs mer

Trym A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tog körkort på Axelssons och är nöjd med vad jag fick Läs mer
  • Majd G

2020-01-24

Majd G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Yet bra behandleng bra lärare bilar ar smarta fongerar yet bra pisee passar for alla Läs mer
  • Hasan B

2020-01-17

Hasan B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Axselsson Trafikskola är ett mycket professionellt företag med en utomordentlig ledning.Det var trevligt att tog körlektionen på en Axselsson skola. Jag lärde mig mycket med de bästa lärarna, det var en bättre behandling än jag förväntade mig och hjälpte mig mycket att få mitt körkort. Jag kommer att råda alla att gå till Axsellssonskola. Läs mer
  • 2019-12-12

Emil S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Väldigt kunnig och trevlig personal.

Rekommenderas varmt om man ska ta någon av dom tyngre körkorts behörigheterna. Läs mer
  • 2019-12-10

Louise A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Superbra körskola! Noggranna, ärliga och flexibla. Kommer inte lura dig på massa lektioner du inte behöver. Jag trivdes jättebra hos Axelssons i Köping! Läs mer
  • Awet F

2019-12-04

Awet F skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Det var helt okej.

. Läs mer

Smret A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Köpte 20 lektionen då klarade
    Har jättebra bemötande glada och treviliga
    Hjälpsam det var oväntade Läs mer

Ebba P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker att Axelssons trafikskola är en bra skola med många erfarna bilskollärare. Deras engagemang i ens körning och lärande är fantastiskt! Jag är supernöjd med allt. Läs mer

Nematullah A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Hej! Jag tycker att Axelssons trafikskola är en bra skola, bra lärare, bra personaler och utbildningen Läs mer

Linn E skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker att jag har fått trevligt bemötande, bra information inför körkortet och bra utbildning! Är väldigt nöjd med mitt val att välja Axelssons trafikskola och kommer tipsa den till andra som ska ta körkort! Tack för all hjälp! Läs mer

Anders L skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Hej Jag körde upp för körkort b 96. allt var jättebra. Jätte bra körskolelärare. Tog en dubbel körlektion innan uppkörning det va jättenyttigt att bättra på sina kunskaper skulle nog alla behöva med 10 års mellanrum. Uppkörningen flöt på perfekt .tack för all hjälp.
    Mh Anders. Läs mer

Frida A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag blev otroligt bra bemött. Speciellt av receptionisten som är mysigast i världen.
    Jag tyckte att jag lärde mig allt jag behövde och på ett bra och pedagogiskt sätt som gör att jag kommer ihåg det. Läs mer
  • Nedzad A

2019-09-09

Nedzad A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Tog D behörighet
    Var väldigt bra bemött redan vid första samtalet över telefon. Alla mkt serviceinriktade och lärarena pedagogiska.
    Kan bara rekommendera för kommande elever.
    Tack Axelssons Trafikskola Köping Läs mer
  • 2019-09-02

Christian G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Körkort bil behörighet. Hade bästa läraren jätte bra och hela körskolan är trevliga och väldigt bra stöd och har man minsta frågor så är det bara höra av sig till dom, jag har dyslexi och fick otroligt bra hjälp tack så jätte mycket Läs mer
  • 2019-08-30

Bagher H skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker om lärarna där där för att du verkligen är kunniga och har ett stort tålamod vilket är jätte bra under övningskörningar samt är de så välutbildade i trafikperspektiv.
    Jag gillar alla de speciellt (Raja) Läs mer
  • 2019-08-28

Marcus B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Intensivkurs två veckor.
    Målet var att ta körkort efter utbildningen och det gjorde jag ju så, topp 👍
    Väldigt bra bemötande. Alla väldigt trevliga och stöttande!
    Stort stort tack till Tanja för all bra coaching och som stod ut med mig 😃
    Andreas var även någon som betydde mycket. Även om han inte hade något direkt ansvar för min utbildning så var han alltid väldigt trevlig och stöttande!

Rekommenderas starkt 👌 Läs mer
  • 2019-08-09

Filip S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Riktigt bra körskola! Bra och trevliga lärare! Fanns inga konstigheter över huvud taget!! Jag rekommenderar denna körskola Läs mer
  • 2019-06-14

Alexandra W skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tog mitt körkort hos trafikskolan och blev varje gång bemött av bra och trevlig personal. Jag hade egentligen inga förväntningar om hur det skulle vara på ett annat sätt än bra Läs mer
  • 2019-06-12

Mattias O skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket nöjd med min utbildning för B körkort. Trevlig och engagerad personal som ser elevens behov och bedriver en mycket bra utbildningsverksamhet. Läs mer
  • 2019-06-12

Felix F skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Very good yes, and you know. Läs mer
  • 2019-05-31

Ali A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Axelsson är den bästa trafikskolan i västmanland om inte hela Sverige. De hjälpte mig med precis allt. Jag fick planera mina lektioner, fokusera på vad jag kan göra det bättre. Jag blev bemött av trevliga och lärorika personal. Allting gick som planerat. Jag kunde inte bli nöjdare än såhär. Jag tackar Axelssons för det de har gjort för mig. Läs mer
  • 2019-04-12

Isabel A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Tyckte det var grymt bra och älskade hur bra dem bemötte mig Läs mer
  • Vilmer S

2019-04-10

Vilmer S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag har genom Axelssons köpt 8 körlektioner, gjort riskettan och risktvåan samt bokad teoriprov och körprov. Jag tränade mest med att köra hemma och de lektioner jag tog var mer kontrollektioner och de svårare momenten som är svårt att lära sig hemifrån hur de ska gå till rätt.
    Man blev alltid glatt bemött när man kom in på körskolan och var alltid där om man hade frågor.
    Det jag förväntade mig från företaget var att jag med hjälp av de skulle få de kunskaper och hjälp till att kunna klara teorin och uppkörningen vilket jag tyckte jag fick.
    Vid uppkörning satt min primära körskollärare och väntade under min uppkörning och mötte och gratulera mig när jag var klar. Jag är nöjd att jag valde Axelssons som min trafikskola! Läs mer
  • William B

2019-03-07

William B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag betalade de fasta kostnaderna som risk 1:an, risk 2:an samt de båda proven. Jag klarade mig undan på enbart 4 körlektioner då jag kört mycket privat och kände att jag inte behövde mer än så. Mina förväntningar på företaget var höga eftersom jag vet hur bra företaget är då jag tagit moppekort där för några år sedan. De levde upp till mina förväntningar och jag fick den hjälpen jag behövde samt att personalen var väldigt trevlig. Bara gott att säga om det. Fantastiskt nöjd generellt med allt jag gått igenom får att ta hem körkortet!🙌🏽 Läs mer
  • Fardin R

2019-02-09

Fardin R skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Utmärkt tjänst och rekommenderar till andra Läs mer
  • 2019-02-08

Proffsiga lärare och Amanda är snyggast i stan ;) Läs mer
  • Hjördis N

2019-01-23

Hjördis N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Vill passa på att tacka för pedagogiskt lärande, humor och ett stort tålamod. Ett speciellt tack till Raja som lyckades att förverkliga min dröm, nämligen att ta körkort och Amanda som alltid varit glad och positiv. Det är inte bara jag som är stolt, även min familj och vänner hurrar. Vänliga hälsningar Hjördis Nilsen Läs mer
  • 2019-01-19

Oliver R skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra service bra lärare bra lektioner Läs mer
  • 2019-01-17

William Å skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag beställde 20 lektions paketet och jag blev väldigt bra bemött av företaget Läs mer
  • 2019-01-11

Marcus S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tyckte jag blev bra bemött främst av receptionisten och lärarna var även väldigt snälla. Läs mer
  • 2019-01-11

Joel L skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tyckte allt gick bra och att lärarna var ihärdiga samt väldigt ödmjuka.De lyssnade och gjorde sitt yttersta för att hjälpa mig. Läs mer
  • Felicia Ö

2018-11-22

Felicia Ö skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Gjorde en intensivkurs och alla lärare var supersnälla och förklarade allt jättebra så att jag Lärde mig snabbt och var redo att ta mitt körkort bara någon vecka efter kursen. Allt var superbra!! Läs mer
  • 2018-10-26

Ann-sofie P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Toppen, de fullföljde min körkortsutbildning till fullo. Slut resultatet blev mycket bra.
    Väldigt trevlig personal, alltid lätta att prata med. Läs mer
  • Sandra G

2018-10-26

Sandra G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Min upplevelse av Axelssons Trafikskola var som jag förväntade mig, är mycket nöjd. Läs mer
  • Jannina A

2018-10-24

Jannina A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Övningskörde med dem.
    De har ett grymt tålamod och väldigt duktiga på att lära ut!!
    Skulle lätt rekommendera att köra med dem..
    Är lättsamma till humöret och väldigt tillmötesgående Läs mer
  • 2018-10-11

Lisa F skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Allt var superbra! Jag blev bra bemött och kände mig alltid omhändertagen. Elevcentralen funkade bra för mig och körningen lika så :) Läs mer
  • 2018-04-11

Max S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra! Alla på trafikskolan var alltid positiva och villiga att alltid hjälp till. Kan inte tacka alla på Axelssons nog! Läs mer
  • 2018-04-11

Shafick I skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är tacksam för att jag har kört med Axelsson trafikskolan med bästa lärare som har förståelse och förmåga att undervisa och förklara vad som är bra👍👍👍 Läs mer
  • 2018-03-16

Amanda J skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag köpte utbildning/lektioner för personbil.
    Jag blev bemött varmt varje gång.
    Dom nådde upp till mina förväntningar.
    En bra körskola, väldigt flexibel om något händer och alltid lika duktiga. Rekommenderar! Läs mer
  • 2018-03-16

Nora V skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tyckte det var ok, men var dock under mina förväntningar av mina rekommendationer Läs mer
  • 2018-03-14

Andreas C skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Superbra trafikskola. Bra och hjälpsam personal Läs mer
  • 2018-02-10

Andre B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Lärarna på Axelssons är snälla och bra Läs mer
  • 2018-02-09

Emma P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Det var superbra! Är verkligen nöjd att jag valde att ta
    Körkort via er Läs mer
  • 2018-02-08

Marcus A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Roligt, bra bemötande, effektiva lektioner Läs mer