Alla kategorier Trafikskola Västmanland Köping Axelssons Trafikskola Köping

Axelssons Trafikskola Köping

Nygatan 12A, 731 30 Köping — Visa karta

Axelssons trafikskola i Köping startade redan 1913, det gör oss idag till en av Sveriges mest erfarna trafikskolor. Här kan vi med hjälp av kunnig personal hjälpa dig under din väg till körkort. Oavsett om du vill ta B-körkort eller utbilda dig till yrkesförare gör vi vägen lättare för dig. Vi lär även ut EcoDriving där vi lär dig köra ekonomiskt och ha miljön i åtanke under din körning.

För att få ta körkortet krävs det att man genomför ett teoretiskt prov, samt ett praktiskt prov hos trafikverket, dessförinnan ska man även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. Hos oss på Axelssons trafikskola hjälper vi dig att komma igenom dessa steg på ett snabbt och säkert sätt. Vi har dessutom introduktionsutbildningar för handledare när det gäller övningskörning. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:30
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Axelssons Trafikskola Köping

• Ida D
    Ida D skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Riktigt trivsam och bra trafikskola!
  • Thea A
    Thea A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevlig, kunnig och engagerad personal som anpassar sig efter elevens behov. Sköna samt fina övningsbilar som känns trygga och säkra. Bra arbetsmiljö och bra atmosfär. Stort plus att det finns hjälpmedel i form av iPads som man får låna och använda sig av.
  • Emil K
    Emil K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
  • Daniel
    Daniel skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket trevlig personal som verkligen vill att du ska lyckas med ditt körkortstagande. Är väldigt duktiga på att hitta uppkörningstider, och har väldigt pedagogiska körskolelärare. Rekommenderar en intensivkurs här om du ska ta körkort

Nygatan 12A, 731 30 Köping