Alla kategorier Trafikskola Västmanland Köping Axelssons Trafikskola Köping

Axelssons Trafikskola Köping

Nygatan 12A, 731 30 Köping — Visa karta

Axelssons trafikskola i Köping startade redan 1913, det gör oss idag till en av Sveriges mest erfarna trafikskolor. Här kan vi med hjälp av kunnig personal hjälpa dig under din väg till körkort. Oavsett om du vill ta B-körkort eller utbilda dig till yrkesförare gör vi vägen lättare för dig. Vi lär även ut EcoDriving där vi lär dig köra ekonomiskt och ha miljön i åtanke under din körning.

För att få ta körkortet krävs det att man genomför ett teoretiskt prov, samt ett praktiskt prov hos trafikverket, dessförinnan ska man även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. Hos oss på Axelssons trafikskola hjälper vi dig att komma igenom dessa steg på ett snabbt och säkert sätt. Vi har dessutom introduktionsutbildningar för handledare när det gäller övningskörning. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:30
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Axelssons Trafikskola Köping

• Alice J
    Alice J skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    jag tyckte det var bra lektioner, uppkörningen hade kunnat vart lite tydligare och mer beskrivande var och hur allt fungerande
  • Frida H
    Frida H skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Hade axelssons när jag tog mitt b-körtkort i unga dagar och var nöjd därav att mitt val föll på dem igen när jag skulle utöka mitt b-körkort med tyngre vikt.
    Tyvärr var det väldigt lång väntetid på uppkörning vilket var lite trist, men jag tar ändå med mig en positiv upplevelse av dem då de var väldigt trevliga och när det krockade med körlektion (tror dom ej hade ekipage vid min körlektion så fick byta dag) så gick det ändå att lösa att jag fick köra dagen efter innan jag började jobba för dagen!
    Har nu vänner som vill köra upp för utökat B och kommer rekommendera dom att vända sig till Axelssons :)
  • Yuusuf H
    Yuusuf H skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket bra. Så skulle jag säga. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • Moa S
    Moa S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bästa skolan, klarade min uppkörning. Tack!
  • Anna  B
    Anna  B skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Axelsson är bästa trafikskolan! 😃
  • Theodor P
    Theodor P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är mycket nöjd med bemötande och dom är väldigt proffsiga och duktiga på att lära ut, jag har tagit B körkort.
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker att trafikskolan var jättebra. Personalen var jätte snälla och de lär eleverna bra
  • Emil A
    Emil A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Fyfan jävla bra körskola👌 riktigt nöjd dom var trevliga pratglada o önska en alltid lycka till😊 precis som de ska vara. Och hjölpte mig med allt ja car osäker på
  • Fanny N
    Fanny N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bästa Axelssons! Utan dom hade jag aldrig klarat detta!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevligt bemötande samt en saklig, lugn och riktigt bra utbildning
  • Poppy T
    Poppy T skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Lärarna är underbara! Finns alltid där och vet precis vad dem håller på med. Jag lärde mig snabbt och fick precis det stöd jag behövde!
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    De var vänlig och trevliga. Kag fick bra hjälp med att lära mig och kunde ta körkort på första försöket
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag ger det högsta betyg som går att ge!Kicki min handledare som gav mig allt självförtroende till att lyckas med mitt körkort!All personal är oerhört proffsiga!Tack till er alla.
  • Joel P
    Joel P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra service och trevlig personal.
  • Monica D
    Monica D skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    En bra trafikskola där det finns en väldigt trevlig personal , kan varmt rekommendera andra att ta körkort där har en son som snart ska ta körkort och han kommer att ta det hos er ...
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tycker att Axelssons Trafikskola var en jättebra trafikskola. Man var så välkommen dit och man fick verkligen hjälp med det man behövde. De kollade även så man låg bra till i teorin och hjälpte till med planering av körkortet.
  • Alex E
    Alex E skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är nöjd med min utbildning och klarade körkortet på första försöket. Jag har dessutom ett funktionshinder som innebär att jag behövde ha tydliga instruktioner. Trevlig personal. Tillhör den andra generationen i min familj som tagit körkort hos Axelsson. Kan rekommendera andra att ta körkort hos Axelssons.
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevligt bemötande och mycket kunnig personalen.
  • Saranda M
    Saranda M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bästa trafikskolan och bästa kicki <3
  • Carl N
    Carl N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket bra service med hela schemaläggningen, trevligt bemötande. Helnöjd!
  • Warinporn W
    Warinporn W skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket nöjd o jag kan rekommendera denna bilskola , tack för hjälpen till mitt körkort!
  • Malin G
    Malin G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Så otroligt nöjd med min intensivkurs på Axelssons! Trevlig personal och hjälpen jag fick under dessa veckor var toppen.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Effektiv och rolig utbildning!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag tyckte Axelssons trafikskola var super! Tack vare dom så tog jag körkortet på 2 veckor. Rekommenderar dom verkligen.
  • Noah N
    Noah N skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra trafikskola. Kunnig och trevlig personal samt bra priser. Rekommenderar starkt att välja denna trafikskola.
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Riktigt bra körskola. Bilarna funkar utan problem staden e lagom liten för att göra uppkörningen "enkel" men lagom stor för att man inte ska krocka första dagen när man kör hemma i Stockholm som jag bor i.
  • Damian C
    Damian C skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Ni är bra skola och skulle lugnt rekommendera er
  • Robin R
    Robin R skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Toppen att ta körkort hos er!!!, underbar personal!
  • Linn L
    Linn L skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är väldigt nöjd med Axelsons trafikskola, jag fick enormt med hjälp & stöttning under tiden jag tog mitt körkort. Väldigt bra & trevliga körskolelärare. Jag hade svårt med terorin men med hjälp av lärarna så klarade jag teoriprovet vid första försöket.
  • Nickie P
    Nickie P skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hjälp om jag behövde! Jag fick hjälp att anpassa mina lektioner så det passade mig, jag är väldigt nöjd.
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag är väldigt nöjd med hjälpen jag fick från körskolan! Innan jag började övningsköra var jag väldigt osäker bakom ratten men ni (speciellt Hilli) hjälpte så mycket. Fortsätt med det bra jobbet ni gör!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Hej!

Riktigt bra trafikskola. Personligt och proffsigt bemötande med pedagogiska körlärare som verkar brinna starkt för sitt yrke.

Detta uppskattar en nybörjare, som jag tidigare var, något enormt mycket.

TACK Axelssons Trafikskola för att ni hjälpte mig att ta mitt körkort!!
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Bra, anpassar allt utefter erfarenhet samt elevens krav.
  • Emma E
    Emma E skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket trevlig trafikskola! Professionella lärare. Smidiga och flexibla lösningar som passade oss som egna företagare perfekt!
  • Margaret M
    Margaret M skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Jag fick allt hjälp som jag behövde att klara min kör kort.
    Väldigt kunniga förarna som hade stort intresse att man klarade.

Am happy.
  • Elin K
    Elin K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Supertrevlig, duktig och hjälpsam personal!
    Det var väldigt kul och de könns genuina 😊
  • Gerit G
    Gerit G skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevligt och professionellt hjälp.
  • Ida D
    Ida D skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Riktigt trivsam och bra trafikskola!
  • Thea A
    Thea A skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Trevlig, kunnig och engagerad personal som anpassar sig efter elevens behov. Sköna samt fina övningsbilar som känns trygga och säkra. Bra arbetsmiljö och bra atmosfär. Stort plus att det finns hjälpmedel i form av iPads som man får låna och använda sig av.
  • Emil K
    Emil K skrev om Axelssons Trafikskola Köping
  • Daniel
    Daniel skrev om Axelssons Trafikskola Köping
    Mycket trevlig personal som verkligen vill att du ska lyckas med ditt körkortstagande. Är väldigt duktiga på att hitta uppkörningstider, och har väldigt pedagogiska körskolelärare. Rekommenderar en intensivkurs här om du ska ta körkort

Nygatan 12A, 731 30 Köping