Backa Renovering AB

Backa Renovering AB

Ring 073-970 04 44 dinrenoveringsr.se
4.4

Vi utför alla typer av renoveringsarbeten i Göteborgsområdet, till ett rimligt pris. Våra specialiteter är många och vi har en bred kompetens i bolaget. Renovering av kök och badrum, belysning och elinstallation, golv- och kakel, målning...listan på vad vi är bra på kan göras lång. Våra hantverkare är yrkeskunniga och erfarna...

59 omdömen om Backa Renovering AB

REYES ORLANDO R
Skrev om Backa Renovering AB

Om du vill ha en fin badrum renovering välj INTE Backa Renovering! Mycket oprofessionellt och slarvigt jobb. De tog våra verktyg och stege utan att fråga. Lämnade smutsig och städades inte efter jobbet var klar som tog mer tid än vad vi planerade. De förstörde vår badrums dör. Efter 2 år klinkers är lösa och fläkten fungerar inte. Ringde Rajko och han vill inte ta ansvar. Mycket oseriösa! Vi rekommenderar inte Backa Renovering!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

RADOVAN V

Fredrik W
Skrev om Backa Renovering AB

Efter att jag hade tagit in offerter från BraByggare.se i augusti 2017 för en badrumsrenovering, så anlitade jag Din Renovering SR. Radovan var trevlig och de uppgav sig för att vara ett seriöst och certifierat företag, BKR logon var även synlig på offerten. Projektet började bra, men blev sämre med tiden. Positiva + Trevliga och avslappnade + Hjälpsamma/flexibla + Kunde snabbt påbörja jobbet efter första kontakt Negativa - Företaget har tilldelat mig ett falskt våtrumsintyg (företaget har aldrig varit registrerade...

Sara O
Skrev om Backa Renovering AB

Hittade RenoveraBadrum på nätet, kontaktade dem om en offert o bara några dagar senare kom de på besök. Fick ett väldigt bra intryck redan från början. Arbetet drog igång på avtalad tid, det flöt på smidigt o de var väldigt hjälpsamma o tillmötesgående. Resultatet blev jättebra, kanonduktiga killar! Jag är väldigt nöjd med RenoveraBadrum o skulle absolut rekommendera dem.

Christine A
Skrev om Backa Renovering AB

Vi är jättenöjda med renoverabadrum, de helrenoverade våra 2 badrum och tvättstuga. Det gick fort och smidigt och blev jättefint! Om vi får något mer som behövs kallas hemma så kommer vi anlita dem igen!

Roger J
Skrev om Backa Renovering AB

Jag tycker allt fungerade perfekt från början till slut, har inget att klaga på direkt. Det var lite småfel som jag påpekade, de åtgärdades utan något tjat, de höll också tidplanen perfekt, så jag är mycket nöjd med allt de gjort.

Erik F
Skrev om Backa Renovering AB

Arbetet utfört snabbare än vad som skrevs vid arbetsstart och resultatet blev väldigt bra. Arbetet utfördes också till fastpris vilket gjorde att inga överraskningar uppstod.

Per-henrik D
Skrev om Backa Renovering AB

Mycket bra jobb, prisvärt. Kommer att få hjälpa oss med nästa badrum också. Toppen :-)

Jennie B
Skrev om Backa Renovering AB

Jättenöjd. Lite besviken att det inte kom någon och fyllde i de "håll" som glömts och som jag sa till om och fick som svar att det kommer någon och fyller i det där. Ingen kom. Annars supernöjd verkligen!

Svar från Backa Renovering AB

Hej Jennie Ber om ursäkt för att vi missat fylla i fogen. Återkom på 0700907071 eller info@renoverabadrum.nu när du kan vara hemma.

Per J
Skrev om Backa Renovering AB

Bra och trevligt bemötande. Välorganiserad renovering. Lätta att Kommunisera med. De hade gärna fått erbjuda fler möjliga tillägg. Så som målning av fönster och dörrar i samband med renovering.

Maarit L
Skrev om Backa Renovering AB

RB renoverade mitt badrum. Renoveringen gick snabbt och effektivt. Det skulle ta en månad, men de var klara på 3 veckor - vilket var jätteskönt. Bra tillmötesgående personal.

Pelle
Skrev om Backa Renovering AB

Helrenovering av badrum på 3 veckor. Seriösa och oerhört bra/smidiga att ha och göra med. Utfört arbete motsvarade klart förväntningarna. Prisvärt!

Monica N
Skrev om Backa Renovering AB

Renovering av toalett i källare. Bra jobb till ett bra pris med extra beröm till kakelsättaren. Bra kommunikation med arbetsledare.

Tony E
Skrev om Backa Renovering AB

Renovering av badrum.Mycket bra från offert till slutfinish.Offerten bra specificerad och tydlig. Bra kommunikation utan krusiduller. Det som blev fel åtgärdades snabbt och villigt.Alla inblandade arbetare var jättebra och trevliga.Snabba, blev klara före utsatt tid.Priset helt okej.Rekommenderas varmt.

Conny M
Skrev om Backa Renovering AB

All planering och projektering som gick bra, jobbet med de olika hantverkarna fungerade långt över förväntan och slutresultatet blev verkligen bäst. Bra dialog och bra service hela tiden. Mycket nöjd kund!

Malin L
Skrev om Backa Renovering AB

Fantastiskt duktiga killar! Allt gick väldigt smidigt. Vi beställde möbler som RenoveraBadrum hämtade kostnadsfritt efter ett otroligt bra kaklingsarbete. Inga dolda kostnader Med vänlig hälsning, Malin L

Mattias T
Skrev om Backa Renovering AB

Effektivt arbete. De höll sina löften, gjorde ett snyggt jobb till ett bra pris.

Emma S
Skrev om Backa Renovering AB

Hej! Jag använde mig av Renovera Badrum för att göra en totalrenovering och är super nöjd! De höll budgeten som de hade lovat och var till och med klara 5 dagar innan utsatt tid! Jag kan varmt rekommendera dem! Resultatet blev jättefint! Tummen upp! //Emma

Michael R
Skrev om Backa Renovering AB

Helrenovering av 70-talsbadrum i hus. Efter renovering bokades löpte allt på. startade som avtalat. Snabbt arbete / bortforsling av mtrl innan varje veckoslut/ / flytt av golvbrunn i betonggolv mm / Bra utfört arbete / skötte dialogen med firman via e-post fungerade utmärkt/ de få klagomål (småfel) rättades till direkt. Hade gjort ritningar / skisser som firman kunde följa så det blev som vi ville. Totalt tog det 3 veckor efter start till fullt färdigt.

Peter A
Skrev om Backa Renovering AB

Bra bemötande, bra utfört arbete och rimligt pris. Rekommenderar absolut Firman

Sara K
Skrev om Backa Renovering AB

Ett total renoverat badrum. Jättebra bemötande, trevliga och tillmötesgående. Effektiva, duktiga och nogranna. Väldigt nöjd!

Yves G
Skrev om Backa Renovering AB

Bra jobb och bra kommunikation. Vi kommer absolut att anlita Renoverabadrum igen och kan varmt rekommendera dem.

Charlotta B
Skrev om Backa Renovering AB

Trevliga, lämnade bäst pris och jag upplevde dem som professionella. Jättefin plattläggning, väldigt bra återmontering av inredning (läge justerades på vissa saker som blev bättre än innan) men kanske inte fullt lika bra återställning av snickerier.

Dick D
Skrev om Backa Renovering AB

Bra och proffsigt bemötande från start till avslut. Detaljerad och välspecificerad offert som gjorde det lätt att följa arbetets gång och följa upp när väl arbetet var klart. Höll budgeten och tidsramen utan snack, även när det blev smärre ändringar. Trevlig och flexibel personal. Utförde hela renoveringen på ett föredömligt sätt, inklusive städning och bortfraktning av gamma inredning. Helnöjd med resultatet som dessutom var mycket prisvärt.

Marius C

100% snabba, effektiva, flexibla och pålitliga

Lina J
Skrev om Backa Renovering AB

Mycket nöjd med detta företag, snabba, effektiva och snabb återkoppling när det var något. Kan varmt rekommendera dem!!!

Jan-Olof J
Skrev om Backa Renovering AB

Renovering av badrum. Mycket bra dialog och kontakt med entrepenören. Badrummet blev mycket bra och i enlighet med vår beställning. De justeringar som behövde göras var det inget problem med.

Bianca B
Skrev om Backa Renovering AB

Jag kan varmt rekommendera företaget till alla som behöver hjälp med ombyggnad av badrumet/våtutrymmen m m, och inte bara det du kan även få råd och stöd inför inköp av inredningen/kaklet till badrummet/köket. De jobbar utan avbrott ingen rast och ingen vila, man får nästan tvinga på dem en kopp kaffe. Supertrevliga och mycket professionella kakelsättare, elektriker, rörläggare och inte minst ägaren som höll koll på läget till 110%. Prisvärt och tiden för renoveringen var mycket kortare än man kunde förvänta sig. Fick offert...

Renée G
Skrev om Backa Renovering AB

Jättebra! Väl utfört arbete, vi är jättenöjda.

Elisabeth G
Skrev om Backa Renovering AB

Nöjd, höll tiden, lite svårt att kommunicera då arbetaren och vi inte talade samma språk

Staffan L
Skrev om Backa Renovering AB

Företaget har gjort ett utmärkt arbete vid uppförandet av vårt badrum

Karin A
Skrev om Backa Renovering AB

Renovera badrum gav en mycket bra offert där tid o material stämde med verkligheten. Bra hantverk och vi blev väldigt nöjda med badrummet. De var noga ända ut i små detaljer. Efter avslutad dag städade de undan efter sig. Vi kan varmt rekommendera dem!

Johan H
Skrev om Backa Renovering AB

Mycket prisvärt och effektivt. Vissa skavanker i slutresultatet som gör att det inte blir fullt betyg. Överlag nöjda med såväl service som priset, tiden och själva renoveringsarbetets kvalitet.

Stefan J
Skrev om Backa Renovering AB

Jag rekommenderar Renoverabadrum Göteborg. Bra bemötande, bra dokumenterande av arbete, bra slutresultat och han kunde komma på kort varsel. Arbetet gällde reparation av kakelvägg i badrum som en annan, mindre skicklig, hantverkare förstört.

Alexander M
Skrev om Backa Renovering AB

Anlitade Renoverabadrum för att riva ut hela badrummet och bygga upp det från grunden. De hade god service hela vägen från start av byggen och även efter att allt var klart. Ska ni renovera ert badrum ska ni kontakta Renoverabadrum!

Ronny C
Skrev om Backa Renovering AB

Renoverabadrum renoverade mitt badrum. Dom gjorde ett bra jobb. Kontakten med ägaren/arbetsledare var smidig. Några av arbetarna pratade bara polska. Vissa fel blev det men dom rättades till utan diskussion.

Lillian M
Skrev om Backa Renovering AB

Kan varmt rekommendera detta företag. Dom renoverade min tvättstuga. Rev ut allt gammalt och byggde upp de igen. Bra samarbete mellan alla yrkesgrupper tex rörmokare, plattsättare, elektriker. Hela arbetet gick snabbt o smidigt. Mycket tillmötesgående. Rimligt pris. Min tvättstuga är så fin. Är mycket nöjd :)

Lennart N
Skrev om Backa Renovering AB

Helrenovering av badrum inklusive rivning, bilning av golv, spackling av väggar, avvägning av golv, värmegolv, klinker och kakel, vatten, avlopp och installation av VVS-möbler. Mycket bra bemötande och planering, utförande och städning efteråt. Badrummet fungerar helt enligt förväntan. Utmärkt!!

Daniel L
Skrev om Backa Renovering AB

Priset i offerten stämde på kronan. Snyggt arbete och billigt. Rekommenderas!

Hans P
Skrev om Backa Renovering AB

Inget att klaga på. Professionellt utförande på alla nivåer.

Jan H
Skrev om Backa Renovering AB

Bra service Kundvänlig, trevligt bemötande. Höll lovade tider. har gjort ett gott intryck på mig

Linnea A
Skrev om Backa Renovering AB

Jättenöjd! Lätta att få tag på, höll tiden och gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd. Kom med bra idéer och förslag då mitt badrum var litet. Rekommenderas!

Ann G
Skrev om Backa Renovering AB

Renovera Badrum var jätteproffsiga, och vi blev mycket nöjda. De höll sig till avtalad offert och var smidiga att ha att göra med.

Nina M
Skrev om Backa Renovering AB

Trevligt bemötande som levde upp till det arbetssätt som vi önskade och höll tidsplanen. Små detaljer var inte 100% som att man kunde valt att fästa badrumsskåpen och andra detaljer i fogar istället för att borra stora hål rakt genom kakelplattor. Fogar och silikonlister var inte detaljerat nog enligt mig.

Ewa T
Skrev om Backa Renovering AB

Renoveringen av mitt badrum 2013 har utförts inom den tid som vi kom överens om.Jag är mycket nöjd med hur arbetet gjordes och slutresultatet.Vissa mindre fel rättades till snabbt och på ett riktigt sätt.Jag rekommenderar verkligen Renovera badrum. Mvh Ewa Terborn

Magnus R
Skrev om Backa Renovering AB

Snabba, effektiva, följde offerten, städade. De gör mitt nästa badrum också.

Arezi E
Skrev om Backa Renovering AB

Jag kan bara säga att jag är jätte nöjd med renovera badrums arbete. Bra jobbat! Tack

Branislav M
Skrev om Backa Renovering AB

Ett fantastiskt företag. 100 procent proffsigt. Bra pris väldigt kunniga och trevliga. Ett företag som håller vad dom lovar.Kan starkt rekommendera dom.

Stig Ove E
Skrev om Backa Renovering AB

De gjorde ett utmärkt jobb, på utsatt tid och tii överenskommet pris! Renovering av badrum.

Malin M
Skrev om Backa Renovering AB

Mycket bra bemötande, seriös offert, bra tidshållning, bra återkoppling när problem uppstår. Svarar på alla frågor och rättar till felaktigheter.