Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Södertälje Ibadrum Djursholm AB

Silverstigen 4, 151 48 Södertälje — Visa karta

Svarvarvägen 12, 14250, Skogås

Byggföretag nära Ibadrum Djursholm AB:

Morabergsvägen 5A, SÖDERTÄLJE
Vi är ett litet och personligt byggföretag som gärna hjälper dig från idé till f... Läs mer ›
Michael B:
Super bra på alla sätt! Lätta att få tag i, flexibla och anpassningsbara!

Målarstigen 39, RÖNNINGE
Vi kan balkonger! Vill du bygga, renovera eller underhålla balkongen på bästa sä... Läs mer ›
Peter E:
Mycket bra bemötande. Kunniga, trevliga och service-minded.

Läs vad 1 kund tycker om Ibadrum Djursholm AB

• Karl-Ove
    Karl-Ove skrev om Ibadrum Djursholm AB
    Under hösten 2011 tog min granne och jag in offerter från nio företag för helrenovering av våra ca 4 kvm "stora" badrum i våra bostadsrätter. De flesta företag kom på hembesök innan de lämnade offert. Vi bestämde oss för Badrumsmannen AB, vilka varken var billigast eller dyrast. Ett val vi verkligen inte ångrar!

De började och avslutade renoveringen på i kontraktet utsatt datum (hela renoveringen tog ca 4 veckor, och pågick under februari 2012). Under tiden renoveringen pågick skyddade de omsorgsfullt resten av lägenheten med plast och papp, och efter avslutad arbetsdag städade de efter sig. Inte ens utanför porten lämnade de byggrester, utan fraktade bort allt nedrivet byggmaterial efter varje dag. Mycket värdefullt när man bor i lägenheten under tiden renoveringen pågår.
    Eftersom jag inte är fackman kan jag inte uttala mig om hur fackmannamässigt arbetet är utfört, men känslan (och efterlämnad dokumentation) talar för ett proffsigt utfört jobb.

Min granne och jag är mycket nöjda över hur arbetet fortlöpte, och självklart över resultatet. Nu har vi jättefina badrum!

Silverstigen 4, 151 48 Södertälje