Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Baranowski Badrum & Kök

Baranowski Badrum & Kök

Döbelnsgatan 64, 113 52 Stockholm — Visa karta

Tycker du som många andra att en renovering verkar vara en komplicerad och ganska långdragen process? Vi på Baranowski Badrum & Kök har utvecklat ett system för att bygga badrum på bara 10 dagar, utan att tumma på kvaliteten i arbetet. Resultatet: du får ett vattentätt badrum efter dina specifikationer på under två veckor!

Vi är proffs på kök och badrum, men kan även hjälpa till med andra mindre byggprojekt. När du renoverar kanske du inser att du vill ha elementskydd som matchar de nya köksluckorna, slipade golv eller nya fönster. Vi fixar det mesta, och kan vi inte just det du vill få hjälp med kan vi med största säkerhet rekommendera någon som kan.

Kontakta oss för att boka ett besök så att vi kan ge dig en tydlig kostnadsfri offert på ditt projekt!

Läs vad 25 kunder tycker om Baranowski Badrum & Kök

• Dino S
    Dino S skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Anställde Baranowskis för en totalrenovering av en bostadsrätt och är mycket nöjd med arbetet. Då jag själv jobbar inom byggsektorn fast vid större projket, måste jag säga att arbetet flöt på från början till slut. Tidsplanen hölls fast en oväntade problem dök upp och hanterades bra via arbetsledaren. Resultatet blev bättre än förväntat då budgeten var lite mindre. Kompetent företag som jag kommer rekommendera till andra!
  • Ouisem S
    Ouisem S skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Vid en renovering av badrum repade hantverkarna vårt golv i hall och ett av sovrummen och när vi begärda att det skulle återställa golvet gjordes detta jobbet väldigt hafsigt. När detta har påtalats har vi blivit hänvisade till golvfirman som ville ha betalt för att slutföra återställningen.
    När fakturan kom var även hela felmarginalen (enl offerten) på 15% debiterad utan ngn som helst förklaring.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Kan varmt rekommendera. Proffsigt och kunnigt bemötande. Håll tidsplanen exakt. Löste uppkomna frågor snabbt och var alltid tillgänglig för frågor och gav bra tips.
    Renoverat flera badrum tidigare men detta var det första med Oliver och skulle använda han och hans gäng igen om nytt behov uppstår.
    Tomas Salzmann
  • Andres V
    Andres V skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Bra och proffsigt utfört arbete! Hörde av sig med kort varsel och utförde arbetet snabbt o smidigt.
    Rekommenderas!
    mvh
    A
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Mycket proffsiga och noggranna i allt från projektering till minsta detalj för ett bra slutresultat. De gjorde vårt badrum snabbt och mycket bra. Vi kan inte säga annat än att vi är jättenöjda.
  • Fanny B
    Fanny B skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Vi är oerhört nöjda med vårt badrum från Baranowski Badrum & Kök. Oliver var ett enormt tryggt stöd under hela processen. Han är kunnig, professionell, lätt att kommunicera med och få tag på och hans anställda gjorde ett väldigt fint jobb. De höll undan efter sig under arbetets gång och städade snyggt när de var klara. Slutpriset stämde bra överens med given offert och beräknade kostnader. Oliver såg till att processen var så smidig som möjligt för oss, plus det där lilla extra. Vi rekommenderar dem varmt!
  • Alin
    Alin skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Allt gick jättebra och smidigt. Arbetet gick snabbare än förväntat och kommunikationen var jättebra. Har inget ont att säga och kommer ta hjälp av bolaget igen
  • Pam F
    Pam F skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag har aldrig träffat en sådan professionell hantverkare som Oliver, allt minutiöst beskrivet och antecknat i avtalet, inga fel någonstans, och arbetet genomfört i tid och utan några fel.
    Överträffade mina förväntningar på alla möjliga sätt.
    Rekommenderas varmt!
  • Clara D
    Clara D skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag har fått fantastik hjälp av Baranowski Badrum & Kök med en större vattenläcka i anslutning till badrum/vardagsrum samt med lite skönhetsfläckar i badrum. Baranowski är snabba, skickliga, trevliga, tydliga och väldigt pålitliga. Jag rekommenderar dem varmt och jag kommer att fortsätta anlita dem.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag drabbades av tätskiktsläckage i mitt badrum och var tyvärr tvungen att totalrenovera hela badrummet. Jag kontaktade 4 st entreprenörer och fick anbud som varierade stort och det var därför svårt att jämföra mellan dom. På rekomendation antog jag Baraniwskis anbud som inte var lägst men inte heller högst. Oliver B och jag gick igenom hur jag ville ha badrummet men Oliver hade flera ggr invändningar därför att mina idéer inte skulle uppfylla myndihets kraven. Jag uppskattar detta och hela renoveringsprosessen visade sedan att Oliver B vet vad han sysslar med. Hela arbetet fortlöpte snabbt och på mindre än beräknad tid. Jag är mycket nöjd med Det Baranowski har utfört och kan varmt rekomendera dem.
  • Benjamin R
    Benjamin R skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Baranowski gjorde en totalrenovering av vårt badrum inklusive nya vitvaror. Baranowski var tillgängliga, responsiva och jobbade proaktivt för att hitta lösningar som skulle funka för oss. Arbetet började i tid, avslutades före överenskommet datum och var snyggt utfört. Därtill är Oliver mycket trevlig och skötte all kommunikation med grannar samt styrelse. Rekommenderas varmt.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Baranowski bygg har gjort ett utomordentligt gott arbete när de renoverade mitt kök. Genomgående hög kvalitet på utförandet och de har en mycket bra känsla för detaljer. Jag har byggt ett avancerat kök från en lyxproducent varför kravet på hög finnish var viktig, och detta har Baranowski bygg lyckats upprätthålla utan undantag. Jag hade även många icke standadiserade lösningar vilket de byggde precis efter mina önskemål.

Oliver Baranowski som är byggledare är engagerad i processen och lätt att kommunicera med. Han har god smak och förståelse för detaljer. Det är hela tiden en feedback över hur arbetet går och han har kontroll över ekonomin och meddelar kontinuerligt förhållandet till budget.
    Detta inger en trygghet och sann professionalism.

Jag kan starkt rekommendera Baranowski bygg!
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Föreningen där jag bor har haft mycket problem med läckage vid renoveringar. Därför har styrelsen gjort en checklista för badrumsrenoveringar.
    Under våren 2016 kontaktade jag två olika firmor för min badrumsrenovering. Båda drog sig ur när jag presenterade checklistan.
    Därefter fick jag kontakt med Baranowski AB och där var förhållningssättet ett helt annat. De var väl medvetna om regelverket för badrum och kunde applicera det på mitt femtio år gamla badrum. De anlitade också certifierad elektriker och rörmokare.
    Arbetet kom snabbt igång, stor hänsyn togs till att 'damm- och skrapsäkra' väggar, golv och angränsande
    rum.
    Under arbetets gång anlitade jag en besiktningsman och samarbetet mellan honom och Baranowski AB var utmärkt - två yrkesmän som hanterade regelverk och förutsättningar för att uppnå bästa resultat.
    Arbetet blev klart i tid och var precis så som jag hoppats. Mina grannar tyckte att 'byggkillarna' varit trevliga och vänliga när de mötts i farstun.
    Jag är mycket nöje
  • Carl B
    Carl B skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Riktigt bra och professionellt från start till mål. Bra hjälp med planeringen av bygget (vad man ska tänka på, material osv). Bra pris och bra kvalitet. Mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag anlitade Baranowski Badrum & Kök för att totalrenovera mitt badrum. Det var den smidigaste och mest lyckade renovering jag hört om. Efter drygt två veckor hade jag ett färdigt badrum som blev precis som jag tänkt mig till ett bra pris. De var snabba och enkla att jobba med. En trygg dialog fördes under arbetets gång och det blev aldrig några missförstånd. De tog hand om allt från rena smakråd till besvärliga grannar. Jag fick uppriktiga rekommendationer kring materialval och samtidigt beaktades alla mina önskemål. I en värld av annars besvärliga hantverkare står Baranowski ut från mängden och jag kan ge dem mina varmaste rekommendationer.
  • Antti N
    Antti N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag är mycket nöjd med Baranowski Badrum & Kök.
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Gjorde ett riktigt bra jobb med vårt totalrenoverade badrum! Effektiva och håller vad de lovar. Vi är nöjda.
  • Charlie L
    Charlie L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Kan varmt rekommendera Baranowski Badrum & Kök! Yrkeskunniga hantverkare som levererade ett fantastiskt badrum. Lyhörd arbetsledare med ett estetiskt sinne som var toppen i att guida genom processen!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Allt perfekt från början till slut, bra kommunikation, hjälpsam, noggran o en vilja att diskutera o tillmötesgå våra önskemål och synpunkter. Verkligen seriöst. Rekommenderas med varm hand
  • Emma L
    Emma L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Toppklass! Inte bara fick vi vårt nya badrum på ganska prick tre veckor (inklusive rivning och etablering av ny vägg då vi gjorde badrummet nästan dubbelt så stort), vi fick också ett badrum i världsklass. Otroligt snyggt och proffsigt utfört! Vi är supernöjda! /Emma
  • Wiktor P
    Wiktor P skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Väldigt nöjda med Baranowskis tjänster. Vi fick ett fint nytt badrum. Kan varmt rekommendera.
  • Jan R
    Jan R skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Duktigt gäng, de renoverade min lägenhet som tack vare renoveringen steg flera hundra tusen i värde, vilket var långt ifrån vad renoveringen kostade. Hantverket var också imponerande.
  • Alve N
    Alve N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Baranowski Badrum & Kök anlitades vid total renovering i 1930 tals lägenhet.

Arbetet utfördes med omsorg och alla steg i arbetets gång återkopplades och förklarades vilket kändes väldigt bra då jag hade önskemål om endel special lösningar.
    Hantverkarna arbetade effektivt och ett stort plus var den grundliga städningen efteråt.

Har egentligen inget att anmärka på.
    Tack för er tid.
  • Eva L
    Eva L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Mycket bra utfört jobb med tajta tidsramar. Trevlig personal.
  • Inger W
    Inger W skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Vi har just fått vårt badrum renoverat. Det blev verkligen fint. De lyssnade på oss och gav råd. (De vet ju bäst). Företaget höll vad de lovat vad gäller tidssram och kvalitet. Vi har det största förtroende och rekommenderar gärna Baranowski Badrum & Kök
    Inger och Bengt

Döbelnsgatan 64, 113 52 Stockholm