Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Baranowski Badrum & Kök
Rekommenderat företag 2016 - Baranowski Badrum & Kök

Baranowski Badrum & Kök

Döbelnsgatan 64, 113 52 Stockholm — Visa karta

Snart öppnar vi vårt egna Showroom i Stockholm. Här vill vi visa upp våra egna idéer.

Läs vad 14 kunder tycker om Baranowski Badrum & Kök

• Jonas N
    Jonas N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Baranowski bygg har gjort ett utomordentligt gott arbete när de renoverade mitt kök. Genomgående hög kvalitet på utförandet och de har en mycket bra känsla för detaljer. Jag har byggt ett avancerat kök från en lyxproducent varför kravet på hög finnish var viktig, och detta har Baranowski bygg lyckats upprätthålla utan undantag. Jag hade även många icke standadiserade lösningar vilket de byggde precis efter mina önskemål.

Oliver Baranowski som är byggledare är engagerad i processen och lätt att kommunicera med. Han har god smak och förståelse för detaljer. Det är hela tiden en feedback över hur arbetet går och han har kontroll över ekonomin och meddelar kontinuerligt förhållandet till budget.
    Detta inger en trygghet och sann professionalism.

Jag kan starkt rekommendera Baranowski bygg!
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Föreningen där jag bor har haft mycket problem med läckage vid renoveringar. Därför har styrelsen gjort en checklista för badrumsrenoveringar.
    Under våren 2016 kontaktade jag två olika firmor för min badrumsrenovering. Båda drog sig ur när jag presenterade checklistan.
    Därefter fick jag kontakt med Baranowski AB och där var förhållningssättet ett helt annat. De var väl medvetna om regelverket för badrum och kunde applicera det på mitt femtio år gamla badrum. De anlitade också certifierad elektriker och rörmokare.
    Arbetet kom snabbt igång, stor hänsyn togs till att 'damm- och skrapsäkra' väggar, golv och angränsande
    rum.
    Under arbetets gång anlitade jag en besiktningsman och samarbetet mellan honom och Baranowski AB var utmärkt - två yrkesmän som hanterade regelverk och förutsättningar för att uppnå bästa resultat.
    Arbetet blev klart i tid och var precis så som jag hoppats. Mina grannar tyckte att 'byggkillarna' varit trevliga och vänliga när de mötts i farstun.
    Jag är mycket nöje
  • Carl B
    Carl B skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Riktigt bra och professionellt från start till mål. Bra hjälp med planeringen av bygget (vad man ska tänka på, material osv). Bra pris och bra kvalitet. Mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag anlitade Baranowski Badrum & Kök för att totalrenovera mitt badrum. Det var den smidigaste och mest lyckade renovering jag hört om. Efter drygt två veckor hade jag ett färdigt badrum som blev precis som jag tänkt mig till ett bra pris. De var snabba och enkla att jobba med. En trygg dialog fördes under arbetets gång och det blev aldrig några missförstånd. De tog hand om allt från rena smakråd till besvärliga grannar. Jag fick uppriktiga rekommendationer kring materialval och samtidigt beaktades alla mina önskemål. I en värld av annars besvärliga hantverkare står Baranowski ut från mängden och jag kan ge dem mina varmaste rekommendationer.
  • Antti N
    Antti N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Jag är mycket nöjd med Baranowski Badrum & Kök.
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Gjorde ett riktigt bra jobb med vårt totalrenoverade badrum! Effektiva och håller vad de lovar. Vi är nöjda.
  • Charlie L
    Charlie L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Kan varmt rekommendera Baranowski Badrum & Kök! Yrkeskunniga hantverkare som levererade ett fantastiskt badrum. Lyhörd arbetsledare med ett estetiskt sinne som var toppen i att guida genom processen!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Allt perfekt från början till slut, bra kommunikation, hjälpsam, noggran o en vilja att diskutera o tillmötesgå våra önskemål och synpunkter. Verkligen seriöst. Rekommenderas med varm hand
  • Emma L
    Emma L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Toppklass! Inte bara fick vi vårt nya badrum på ganska prick tre veckor (inklusive rivning och etablering av ny vägg då vi gjorde badrummet nästan dubbelt så stort), vi fick också ett badrum i världsklass. Otroligt snyggt och proffsigt utfört! Vi är supernöjda! /Emma
  • Wiktor P
    Wiktor P skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Väldigt nöjda med Baranowskis tjänster. Vi fick ett fint nytt badrum. Kan varmt rekommendera.
  • Jan R
    Jan R skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Duktigt gäng, de renoverade min lägenhet som tack vare renoveringen steg flera hundra tusen i värde, vilket var långt ifrån vad renoveringen kostade. Hantverket var också imponerande.
  • Alve N
    Alve N skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Baranowski Badrum & Kök anlitades vid total renovering i 1930 tals lägenhet.

Arbetet utfördes med omsorg och alla steg i arbetets gång återkopplades och förklarades vilket kändes väldigt bra då jag hade önskemål om endel special lösningar.
    Hantverkarna arbetade effektivt och ett stort plus var den grundliga städningen efteråt.

Har egentligen inget att anmärka på.
    Tack för er tid.
  • Eva L
    Eva L skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Mycket bra utfört jobb med tajta tidsramar. Trevlig personal.
  • Inger W
    Inger W skrev om Baranowski Badrum & Kök
    Vi har just fått vårt badrum renoverat. Det blev verkligen fint. De lyssnade på oss och gav råd. (De vet ju bäst). Företaget höll vad de lovat vad gäller tidssram och kvalitet. Vi har det största förtroende och rekommenderar gärna Baranowski Badrum & Kök
    Inger och Bengt

Döbelnsgatan 64, 113 52 Stockholm