Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Bastard

Bastard

Mäster Johansgatan 11, 211 21 Malmö — Visa karta

Andreas Dahlberg presenterar sin tolkning av modern europeisk husmanskost som Côte de Boeuf med märglökar, konfiterat anklår eller långbakad gris med sviskon. En förkärlek för glada grisar och jordiga rötter. Generös, vällagad mat med ett stort hjärta.

Läs vad 4 kunder tycker om Bastard

• Anna L
    Anna L skrev om Bastard
    Spännande, kreativ meny och goda smaker. Trevlig personal!
  • Anna L
    Anna L skrev om Bastard
    Spännande och kreativ meny. Goda smaker! Trevlig personal
  • Peter N
    Peter N skrev om Bastard
    Fantastiskt trevligt ställe! Bra personal, avspänd lokal och riktigt god mat.
    Ett ställe jag rekommenderar till alla som vill ha god mat i Malmö.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Bastard
    Så här skrev jag sist:
    -----------------------
    Fantastisk mat.
    Bra personal.
    Dock är lokalen så naken att ljud förstör en hel del. Det är svårt att föra samtal.
    Fast det är maten man kommer hit för. Mat tystar munnen eller hur var det nu? ;)

-----------------------
    Nu var jag där för att ta en drink eller två med det sällskap jag var där med. När tre personer i baren inte har ett dugg att göra, ignorerar oss i 15 minuter när lokalen är ganska tom är oförlåtligt. Att de är långsamma och ser helt nonchalanta ut gör mig förbannad. Personalen igår var ingen höjdare. Hade dessa försökt jobba i en storstad som New York, hade de inte överlevt för ingen betalar dricks för sådan brist på service. Mitt råd är att säg upp och anställ personer som brinner för ett serviceyrke.

Hade inte maten varit så bra och mitt tidigare besök varit underbart hade det blivit en etta. Jag hoppas på förbättring och det snarast!

Mäster Johansgatan 11, 211 21 Malmö