Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Basterapi Stockholm HB

Basterapi Stockholm HB

Luxgatan 19, 112 62 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Företag inom hälsovård nära Basterapi Stockholm HB:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Maria T:
Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.

Läs vad 1 kund tycker om Basterapi Stockholm HB

• sara n
    sara n skrev om Basterapi Stockholm HB
    VARNING FÖR ETT MYCKET OSERIÖST FÖRETAG - Basterapi!
    Jag och min sambo bokade möte med Thomas Boman på basterapi i Stockholm, vi tog båda ledigt från jobbet och förlorade inkomst för att kunna mötas. Tre timmar innan bokad tid så ringer han och säger han att han tyvärr inte hinner möta oss då han är upptagen på annat håll vilket vi tvingades acceptera och vi bokade om mötet till dagen efter istället. Vi åker in till stockholm city dagen efter och står utanför hans lokal på bestämd tid och knakar på utan framgång, när vi fått vänta 20 minuter efter bestämd tid så ringer vi Thomas Boman, men han svarar inte, vi ringer ett flertal gånger och lämnar ett röstmeddelande att vi väntat utan att han har dykt upp och önskar att han ringer upp oss snarast med en rimlig förklaring på händelsen, vilket han fortfarande inte har gjort! Mycket oseriöst företag och opålitlig människa, gå INTE till basterapi!

/ Ett besviket par som hoppades på att få hjälp

Luxgatan 19, 112 62 Stockholm