Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty in the city

Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Beauty in the city

• jessica j
    jessica j skrev om Beauty in the city
    Jag håller helt med om vad Daniela D. Gå INTE till denna salong!

Jag gick till beauty in the city efter att jag fått ett presentkort på en Ögonfransförlägningen ( one in one metoden) av en släkting som köpt den via lets deal.

Direkt när jag la mig ner för att få behandlingen genomförd så fick jag en känsla i magen av att detta inte alls kändes rätt.
    Jag kände hur behandlaren satte ditt ögonfransar slumpvist på mina ögonfransar( samtidigt som det verkligen sved) var hårdhänt, och snackade skit om mig på spanska.
    Men trots det ignorerade varningsflaggorna ..

Behandlingen tog 15 min.
    I vanliga fall ska behandlingen ta 1 Tim och 20-30 min ( gjort en RIKTIG behandling förut)
    Och en extensions ska sättas på en för en på en av varje riktig ögonfrans. Detta gjordes inte.

Extensionen satt i klumpar och inte alla satt på mina ögonfransar utan på min hud som verkligen gjorde ont.
    Konfronterade personalen och chefen gloria angående behandlingen och hur jag hade hört dom snacka skit om mig

De förnekande allt och blev väldigt aggressiva och hotfulla. Men jag vet att de snackade skit( kan flytande spanska) och att behandlingen var fel gjort.

Bestämde mig för att gå till en annan salong för att ta bort fransarna. De på den nya salongen blev chockade när de fick se mina fransar och sa att jag blivit lurad.
    Efter en timme lyckades de få ut allt ... Det var så mycket lim och klumpar .. De flesta av mina egna fransar ramlade av och det gjorde verkligen ont ...

Varken lets deal eller beauty in the city vill ge mig tillbaka pengarna...

GÅ INTE TILL DENNA SALONG. OSERIÖS OTREVLIG PERSONAL OCH CHEF.
    OSÄKERT OM DE ENS ÄR UTBILDADE
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Beauty in the city
    Jag har upplevt/upplever just nu samma sak som Daniella nedan. Köpte en deal, var en "first timer" och fick samma usla service/mottagande av personalen. Hemsidan deras ger skenet av att vara en seriös klinik - men väl på plats bevisas motsatsen. Tragiskt nog gjorde jag min förlängning dagen innan D's inlägg. Just nu faller fransklumpar av tillsammans med massor av mina egna fransar och det ser inte klokt ut. Jag tänker inte gå dit för en påfyllning (som ingick i dealen) och jag uppmanar andra till att INTE besöka detta taffliga ställe.
    jessica j gillar detta
  • Daniela D
    Daniela D skrev om Beauty in the city
    Gå inte hit! jag fick en ögonfransförlängning via Letsdeal och tänkte det kunde vara kul att testa. Jag berättade att jag aldrig gjort detta förut. De gav mig ingen konsultation eller skötselråd. Tur att jag kom på att fråga när jag stod i dörren för att gå... men värst av allt var att de förstörde mina fransar, hade på massvis av lim. Jag gick till slut till en annan salong, eftersom de aldrig svarade i telefon eller ringde upp som de lovade. De på den nya salongen var chockade och sa att jag var tvungen att vila mina fransar i en månad innan hon kunde sätta på nya.
    Förutom allt detta stod den som behandlade mig och pratade spanska med sin kollega hela sessionen. HOn hade precis rökt en jättegod cigg, som jag fick ta del av via hennes andedräkt. Som sagt, välj en annan salong!!

Fleminggatan 99, 112 45 Stockholm