Beautyface

Beautyface

Llama 08-667 07 25 www.beautyface.nu

About company

Vi utför våra fillerbehandlingar med stylage - en naturlig kroppsgen som drar till sig vattenmolekyler och skapar fukt, volym och mjukhet i huden!

7 omdömen om Beautyface

Rachelle A
Escribió sobre Beautyface

Emanuell är duktig seriös, professionell och informativ. Stämningen på hans kliniken är aslappnande. Miljön är lugn och hygienisk. Jag rekommenderar honom!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Mia H
Escribió sobre Beautyface

Mycket duktig seriös och informativ.Jag kan varmt rekommendera honom.Resultatet blev väldigt bra noggrann med kunden i fokus.Har knappt fått någon blånad eller liknande efter sprutan i läpparna.Grymt bra!!

Gina
Escribió sobre Beautyface

Okej ställe, har varit här flera gånger. Gillar stylage som Faramarz använder.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1078 omdömen 4.8 av 1078 omdömen

Emma S
Escribió sobre Beautyface

F. Imanuell är fantastiskt professionell, noggrann och väldigt informativ om exakt vad han gör under behandlingen. Varm och fin människa som jag starkt rekommenderar! Jättenöjd

Frida S
Escribió sobre Beautyface

Världens trevligaste och lugn miljö att genomföra behandlingar på. Faramaz är väldigt informativ och är noga med att man förstått allt. Han känns seriös och noggrann, och väldigt lyhörd! Världens bästa ställe, prisvärt! Rekommenderar till alla jag känner!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Malin R
Escribió sobre Beautyface

Jag tycker att besöket var mycket trevligt, precis som sist jag var där. Han är supertrevlig, informativ, professionell och jag är mycket nöjd med resultatet!

Josefin B
Escribió sobre Beautyface

Jag är sjukt nöjd med mina läppar. Innan var dom ojämna och Imanuell fixade dom perfekta. Rekomenderar alla att gå till honom.

Skin Care By Louise Labero
4.8/5 i betyg av 292 omdömen 4.8 av 292 omdömen

Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!