Beautyface

Oxenstiernsgatan 33, 115 27 Stockholm — Visa karta

Vi utför våra fillerbehandlingar med stylage - en naturlig kroppsgen som drar till sig vattenmolekyler och skapar fukt, volym och mjukhet i huden!

Läs vad 6 kunder tycker om Beautyface

• Mia H

2018-06-24

Mia H skrev om Beautyface
    Mycket duktig seriös och informativ.Jag kan varmt rekommendera honom.Resultatet blev väldigt bra noggrann med kunden i fokus.Har knappt fått någon blånad eller liknande efter sprutan i läpparna.Grymt bra!! Läs mer
  • 2017-12-15

Gina skrev om Beautyface
    Okej ställe, har varit här flera gånger. Gillar stylage som Faramarz använder. Läs mer
  • Emma C

2017-03-03

Emma C skrev om Beautyface
    F. Imanuell är fantastiskt professionell, noggrann och väldigt informativ om exakt vad han gör under behandlingen. Varm och fin människa som jag starkt rekommenderar! Jättenöjd med mina läppar och botox! Läs mer
  • Frida S

2014-11-06

Frida S skrev om Beautyface
    Världens trevligaste och lugn miljö att genomföra behandlingar på. Faramaz är väldigt informativ och är noga med att man förstått allt. Han känns seriös och noggrann, och väldigt lyhörd!

Världens bästa ställe, prisvärt! Rekommenderar till alla jag känner! Läs mer
  • 2014-10-29

Malin R skrev om Beautyface
    Jag tycker att besöket var mycket trevligt, precis som sist jag var där. Han är supertrevlig, informativ, professionell och jag är mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2014-10-29

Josefin B skrev om Beautyface
    Jag är sjukt nöjd med mina läppar. Innan var dom ojämna och Imanuell fixade dom perfekta. Rekomenderar alla att gå till honom. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

David M David M tycker: