Beautyface

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.7

Om företaget

Vi utför våra fillerbehandlingar med stylage - en naturlig kroppsgen som drar till sig vattenmolekyler och skapar fukt, volym och mjukhet i huden!

7 omdömen om Beautyface

Visar 7 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Rachelle A
Skrev om Beautyface

Emanuell är duktig seriös, professionell och informativ. Stämningen på hans kliniken är aslappnande. Miljön är lugn och hygienisk. Jag rekommenderar honom!

Nordiska Kliniken
4.5/5 i betyg av 133 omdömen 4.5 av 133 omdömen
BadgeFiveYears

Från första besöket då konsultationen hölls, tills operationsdagen och all egen eftervård, har bemötandet varit varmt och professionellt! M

Victoria A Victoria A
Läs mer omdömen
Mia H
Skrev om Beautyface

Mycket duktig seriös och informativ.Jag kan varmt rekommendera honom.Resultatet blev väldigt bra noggrann med kunden i fokus.Har knappt fått någon blånad eller liknande efter sprutan i läpparna.Grymt bra!!

Gina
Skrev om Beautyface

Okej ställe, har varit här flera gånger. Gillar stylage som Faramarz använder.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 280 omdömen 4.8 av 280 omdömen
BadgeSevenYears

Väldig nöjd med bemötande och service.

Emma S
Skrev om Beautyface

F. Imanuell är fantastiskt professionell, noggrann och väldigt informativ om exakt vad han gör under behandlingen. Varm och fin människa som jag starkt rekommenderar! Jättenöjd

Frida S
Skrev om Beautyface

Världens trevligaste och lugn miljö att genomföra behandlingar på. Faramaz är väldigt informativ och är noga med att man förstått allt. Han känns seriös och noggrann, och väldigt lyhörd! Världens bästa ställe, prisvärt! Rekommenderar till alla jag känner!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1032 omdömen 4.8 av 1032 omdömen
BadgeNineYears

Mycket trevlig och professionell! En mycket perfekt herrklippning men något för dyr för c 35 minuter.

Malin R
Skrev om Beautyface

Jag tycker att besöket var mycket trevligt, precis som sist jag var där. Han är supertrevlig, informativ, professionell och jag är mycket nöjd med resultatet!

Josefin B
Skrev om Beautyface

Jag är sjukt nöjd med mina läppar. Innan var dom ojämna och Imanuell fixade dom perfekta. Rekomenderar alla att gå till honom.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 448 omdömen 4.9 av 448 omdömen
BadgeSixYears

Mitt första, men absolut inte sista besök hos Sandra!! Äntligen en frisör som hör vad jag säger och ser vad jag vill ha. Otroligt nöjd!

Filtrera omdömen