Beautyface

Oxenstiernsgatan 33, 115 27 Stockholm — Visa karta

Vi utför våra fillerbehandlingar med stylage - en naturlig kroppsgen som drar till sig vattenmolekyler och skapar fukt, volym och mjukhet i huden!
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 4 kunder tycker om Beautyface

• Emma C
    Emma C skrev om Beautyface
    F. Imanuell är fantastiskt professionell, noggrann och väldigt informativ om exakt vad han gör under behandlingen. Varm och fin människa som jag starkt rekommenderar! Jättenöjd med mina läppar och botox!
  • Frida S
    Frida S skrev om Beautyface
    Världens trevligaste och lugn miljö att genomföra behandlingar på. Faramaz är väldigt informativ och är noga med att man förstått allt. Han känns seriös och noggrann, och väldigt lyhörd!

Världens bästa ställe, prisvärt! Rekommenderar till alla jag känner!
  • Malin R
    Malin R skrev om Beautyface
    Jag tycker att besöket var mycket trevligt, precis som sist jag var där. Han är supertrevlig, informativ, professionell och jag är mycket nöjd med resultatet!
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Beautyface
    Jag är sjukt nöjd med mina läppar. Innan var dom ojämna och Imanuell fixade dom perfekta. Rekomenderar alla att gå till honom.

Oxenstiernsgatan 33, 115 27 Stockholm