Besiktningsman.se Sverige AB

3.9 i betyg av av 7 omdömen

Läs vad 7 kunder tycker om Besiktningsman.se Sverige AB

• 2019-09-05

Alexander S skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Beställde besiktning av vår nya lägenhet, inga konstigheter, fick utlåtandet samma dag. Läs mer
    Dryft
    5.0 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2019
    "Hej Jag anlitade bolaget Källden och Granath AB till att vara min Kvalitetsansvarig när jag skulle bygga mitt hus. Samarbetet har fungera"
  • 2019-07-02

Maxim R skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Väldigt bra service, kunde inte ha vart mer nöjd! Läs mer
  • 2019-06-26

Natalia T skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Min besiktningsman var i tid, väldigt noga när han utförde slutbesiktningen och jag fick felbilagan direkt efter.
    Absolut inget att klaga på, skulle rekommendera Besiktningsman.se till alla jag känner!

/N Läs mer
  • Sponsor
    Bygglovshjälpen.se
    4.9 / 5 i betyg — 7 omdömen
    "Allt gick snabbt och smidigt med min bygglovsansökan. Fick hjälp av mycket trevliga och förstående personer. Mycket nöjd!"
  • Maximilian R

2019-06-26

Maximilian R skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Anlitade nyligen Besiktningsman.se för en garantibesiktning och är väldigt nöjd!

Besiktningsmannen hittade fel i min fastighet som jag inte hade upptäckt och jag fick felen åtgärdade gratis för att de blev upptäckta inom garantitiden. Läs mer
  • Anton Erik Joel F

2019-05-10

Anton Erik Joel F skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Använde nyligen Besiktningsman.se för att besiktiga en bostad vi nyligen köpt inför renoveringsarbete vi ska göra.

Vi fick ett mycket gott bemötande och en proffsig besiktningsman gick igenom exakt vad vi kunde räkna med i kommande arbeten, vad vi borde tänka på och upptäckte en del aspekter som vi inte själva hade sett.

Kan inte förstå hur tidigare recensioner varit negativa, kanske har man förväntningar om att en besiktning ska lösa problem det inte är till för? Läs mer
    Maximilian R gillar detta
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Bosse

2015-06-26

Bosse skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Entreprenören var på semester och jag som amatör på området trodde att besiktningsman.se skulle checka upp att tiden för besiktningen passade parterna samt att man fått erforderlig dokumentation. Det hade man naturligtvis inte gjort och besiktningen avbröts efter 2 min. Jag blev minst sagt överraskad över detta. En ännu större chock fick jag när besiktningsmannen efter samtal med vd meddelade att jag kommer få betala 6.900 kr för ingenting. Jag ringde till vd:n och har aldrig i mitt liv blivit så dåligt behandlad som kund. Han var ointresserad över att lyssna på mig och behandlade mig som ett barn och sa att jag minsann kommer få betala nästan 7.000 kr för ingenting.

Akta er för detta företag!! Hade jag kollat omdömena innan så hade jag förstått att det hade varit bättre att vända sig till ett seriöst företag med kundkänsla. Läs mer
  • 2014-08-27

Jean O skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Helt inkompetenta. Missade flera stora brister i huset vi köpte som de sedan vägrade att ta ansvar för. I protokollet friskriver de sig sedan från allting för att slippa ta ansvar. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 70 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"

Bästa byggkonsulterna i Stockholm:

Martin S Martin S tycker:
“Vi anlitade Badrumsbesiktninga...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte