Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Stockholm Södermalm Besiktningsman.se Sverige AB

Besiktningsman.se Sverige AB

Heleneborgsgatan 54, 117 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Besiktningsman.se Sverige AB

• Bosse
    Bosse skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Entreprenören var på semester och jag som amatör på området trodde att besiktningsman.se skulle checka upp att tiden för besiktningen passade parterna samt att man fått erforderlig dokumentation. Det hade man naturligtvis inte gjort och besiktningen avbröts efter 2 min. Jag blev minst sagt överraskad över detta. En ännu större chock fick jag när besiktningsmannen efter samtal med vd meddelade att jag kommer få betala 6.900 kr för ingenting. Jag ringde till vd:n och har aldrig i mitt liv blivit så dåligt behandlad som kund. Han var ointresserad över att lyssna på mig och behandlade mig som ett barn och sa att jag minsann kommer få betala nästan 7.000 kr för ingenting.

Akta er för detta företag!! Hade jag kollat omdömena innan så hade jag förstått att det hade varit bättre att vända sig till ett seriöst företag med kundkänsla. Läs mer
  • Jean O
    Jean O skrev om Besiktningsman.se Sverige AB
    Helt inkompetenta. Missade flera stora brister i huset vi köpte som de sedan vägrade att ta ansvar för. I protokollet friskriver de sig sedan från allting för att slippa ta ansvar. Läs mer

Bästa byggkonsulterna i Stockholm:

Jan F Jan F tycker:
“I samband med vår badrumsrenov...” Läs mer

Västberga allé 1A, 12630, Västberga