Bg Bilverkstad i Varberg AB

2.5 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Bg Bilverkstad i Varberg AB

• 2020-07-09

CHRISTIAN S skrev om Bg Bilverkstad i Varberg AB
    Bokade tid och fick bekräftelse via telefon av Mekonomen (Motorstigen 5) i Varberg för relativt enkelt jobb. Fick vänta ett par veckor på tid. Lämnar in bilen på bokad tid på morgonen. Får ingen återkoppling under hela dagen. Ingen svarar i telefon. När jag besöker verkstaden strax innan stängning har de inte ens bemödat sig att ens titta på bilen. En nonchalant äldre man står i kassan verkar tycka att det är mitt fel att de inte kollat på bilen. Väldigt oklart varför han tyckte det. Otroligt oproffsigt bemötande där Mekonomen inte borde vara särskilt stolta över att ha sitt namn på verkstaden. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Mölndal
    4.6 / 5 i betyg — 785 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!"
  • 2010-07-09

Gobben i skrev om Bg Bilverkstad i Varberg AB
    Gjorde ett kamremsbyte på denna verkstad. Fick ett trevligt bemötande och ett prisförslag som stämde väl med slutnotan. Arbetet utfördes på bestämd tid och bilen var också klar på bestämd tid vilket jag uppskattar mycket då jag är beroende av bilen. Lånebil till en mycket låg administrationskostnad. Är helt och fullt nöjd med reparationen! Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Bg Bilverkstad i Varberg AB:

Anders B Anders B tycker:
“Helheten mycket bra, trevlig o...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte