BIG Travel

1.0

5 omdömen om BIG Travel

HENRIK J
Skrev om BIG Travel

Nja. Mycket fel vid beställning och går inte att få tag i vid påringning. Hade förväntgat mig mer av deras kundtjänst. Försökte boka tåg + hotell

Anders Sven-Olof F

Vi har nu haft BigTravel som leverantör av tjänsteresor i ett par år, Vi är bundna till BT genom avtal utifrån LOU (lagen om offentlig upphandling). Servicenivån är obeskrivligt låg och det kan dröja upp till 2 veckor att få hjälp med en bokning. Vi använder givetvis Självbokningsportalen de erbjuder men den fungerar inte bra i flera fall. Kontakt med resesäljare erbjuds efter lång tid och dessa är mkt oerfarna och vill inte prata i telefon utan mailar endast. Bekräftelse på tex avbokningar uteblir, den långa responstiden...

Jonas H
Skrev om BIG Travel

Svåra att kontakta. När man väl hittar kontaktuppgifter så svarar ingen. Hållt på söka kontakt i en månad utan respons på mina frågor inför en planerad resa. Om de är svårt innan man bokat resan så lär de väl bli svårare om de blir bekymmer på resan. Blir annat bolag.

michaela d
Skrev om BIG Travel

Bra service till en början när resan skulle boka, men helt usla när vi fick problem med sagda resa! Rekommenderar inte detta företag då de har dålig koll, (bokade oss med ett bolag som inte hade nåt kontor någonstans i landet där flyget skulle gå från vilket ledde till problem vid datumändringar av biljetter mm.) och sedan varit väldigt otrevliga och okompetenta med att hjälpa oss efteråt.

Anita W
Skrev om BIG Travel

Rekommenderar inte detta företag. Säger sig sätta kunden i centrum men går något fel på resan finns inte service som utlovats. Man får boka om / fixa med nya biljetter bäst man kan. Reklamationer och ersättningar får man titta i månen efter. Otrevlig personal + att de verkar använda oseriösa flygbolag. Det finns så många andra seriösa reseföretag – använd dem i stället.