Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Sollentuna Bildäck i Sollentuna

Bildäck i Sollentuna

Turebergs Allé 2, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Vi erbjuder däck och fälgar till försäljning samt reparerar, skiftar och förvarar däck.
TJURHORNSGRÄND 6, 12163, Johanneshov
Söderorts Bilvård AB
Love W:
Snabbt och smidigt, trevlig bemötande. Rekommenderas!

Däckbytare nära Bildäck i Sollentuna:

Vågögatan 4, Kista
Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverks... Läs mer ›
Kjell-ove B:
Hej allt var perfekt . Trevlig personal o snabb service

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
007007 S:
Löst mitt problem på allra bästa sätt, varmt och trevligt bemötande, tumme upp och kommer säkert tillbaka!

Hemvärnsgatan 9, Solna
Välkommen till en bilverkstad med mycket passion för bilar och många års erfaren... Läs mer ›
Maria F:
Alltid vänligt och proffsigt bemötande när jag lämnar in min bil för tvätt. Att det alltid finns tid är så mycket värt för mig :-)

Läs vad 1 kund tycker om Bildäck i Sollentuna

• Inger F
    Inger F skrev om Bildäck i Sollentuna
    Notera - inledningen handlar inte om Bildäck i Sollentuna; Efter att ha fått mina skitiga däck inslängda i bilen utan skyddspåsar för att jag ville säga upp avtalet med SOLNA BILTEKNIK efter en väntetid på 1 tim 15 min (tid bokad!) har jag nu gått tillbaka till BILDÄCK I SOLLENTUNA.
    Trevliga - supersnabba - ingen tidsbokning behövs - skiftet går på 5 minuter - korta köer - två stationer där de byter däcken - bjuder på kaffe som smakar BRA + kakor & godis! REKOMMENDERAS! Enda minuset är priset - 1000 per säsong MEN - det betalar jag numera gärna efter att ha prövat Solna Bilteknik för 595 per säsong.

Turebergs Allé 2, 191 62 Sollentuna