Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Sollentuna Bildäck i Sollentuna

Bildäck i Sollentuna

Turebergs Allé 2, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Vi erbjuder däck och fälgar till försäljning samt reparerar, skiftar och förvarar däck.
TJURHORNSGRÄND 6, 12163, Johanneshov
Söderorts Bilvård AB
Olof L:
Däckskifte, mycket bra bemötande!

Däckbytare nära Bildäck i Sollentuna:

Kanalvägen 3D, UPPLANDS VÄSBY
ProDOB Däck & Bilverkstad erbjuder med sin yrkeskunniga personal, i samarbete me... Läs mer ›
Bertil J:
Har under flera år haft min bil på årlig service hos ProDob . Har alltid mötts av trevlig och ,tycker jag , kunnig personal. Man kan alltid ...

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Christofer J:
Väldigt bra kundbemötande och utmärkt service. Dom gör sitt jobb på KM. På återseende!

Jämtlandsgatan 131-133, Vällingby
Varmt välkommen - Vi tar bra hand om din bil! Läs mer ›
Kristina S:
Toppen verkstad! Tog sig tid att skaffa fram en begagnad del så jag slapp betala 40000 på märkesverkstaden, det kostade 3000 istället!

Läs vad 1 kund tycker om Bildäck i Sollentuna

• Inger F
    Inger F skrev om Bildäck i Sollentuna
    Notera - inledningen handlar inte om Bildäck i Sollentuna; Efter att ha fått mina skitiga däck inslängda i bilen utan skyddspåsar för att jag ville säga upp avtalet med SOLNA BILTEKNIK efter en väntetid på 1 tim 15 min (tid bokad!) har jag nu gått tillbaka till BILDÄCK I SOLLENTUNA.
    Trevliga - supersnabba - ingen tidsbokning behövs - skiftet går på 5 minuter - korta köer - två stationer där de byter däcken - bjuder på kaffe som smakar BRA + kakor & godis! REKOMMENDERAS! Enda minuset är priset - 1000 per säsong MEN - det betalar jag numera gärna efter att ha prövat Solna Bilteknik för 595 per säsong.

Turebergs Allé 2, 191 62 Sollentuna