Bilhälsan AB

Ring 070-591 52 10 www.bilhälsan.nu

4 omdömen om Bilhälsan AB

Roger E
Skrev om Bilhälsan AB

Bilhälsan i Kiruna är suveräna ! Kunnig personal + Alltid trevligt bemötande och snabbt får man grejer, när man beställer. Tack vare dom så fortsätter jag att vara BMW ägare, har haft kontakt med andra sk (Bilverkstäder), där jag talat om för deras chef att personalen borde gå kurs hos Bilhälsan i Kiruna, och lära sig hur man skall bemöta kunder !!

janne
Skrev om Bilhälsan AB

Ramlade in på denna sida när jag letade efter bilhälsans telefon och måste samtidigt berömma den verkstan. Jag är inne på min 3:e BMW och har alltid servat bilarna hos dem. Fantastisk service, både när det gäller bemötande, kunskap och pris. Rekommenderas!

charlene r
Skrev om Bilhälsan AB

yoppen bra verkstad. effektiva och ärliga. Bra priser och snygga bilmekaniker, vad mer kan man begära? nästan så man pajjar bilen för att få en anledning att komma hit!

Johan S
Skrev om Bilhälsan AB

Mycket bra bilverkstad! Dom är även auktoriserad BMW verkstad. Dom är lätta att ha att göra med och ifall någon service/rep är på väg att kosta lite extra, så ringer dom upp och frågar om dom ska fortsätta eller inte. Samma sak om dom råkar hitta nåt annat fel medans dom håller på, då ringer dom och frågar om dom även ska fixa det. Rekommenderar helt klart dom här!