Jag är otroligt besviken på både Mercedes-Benz och deras kundservice. Vi har ägt fyra Mercedes-bilar under de senaste tio åren, men den senaste erfarenheten har varit katastrofal. På grund av en trasig liten del står vår bil på verkstaden, och ingen tar ansvar eller ger oss några svar. Att påstå att delar inte finns tillgängliga är bara en ursäkt som visar ansvarlöshet. För oss har detta lett till stora problem, och vår familj befinner sig nu i en svår ekonomisk situation på grund av att bilen inte fungerar och vi inte...
Bilia Personbilar AB
Om företaget
Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.
4 omdömen om Bilia Personbilar AB
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpliga metoder. Tack!
Vi har väntat i över 7 veckor på att få bilen reparerad men får inget svar av verkstaden kring när bilen blir klar. VI HÅLLER PÅ I KONKURS PGA DETTA MEN BLIR IGNORERAD AV BILIA. KÖP ALDRIG EN BIL FRÅN DETTA FÖRETAG, VARE SIG DET ÄR PRIVAT ELLER FÖR FÖRETAG VARNING!!
Wow, kundservice när den är som bäst! Kunde inte varit mer nöjd med hjälpen jag fick. Köpte en begagnad bil och fick hjälp hela vägen från köp till leverans. Kan varmt rekomendera för den som är ute efter en snabb och personlig hjälp! Stort tack till Aladdin för din hjälp med köpet och ditt stora engagemang.
Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips och råd i samband med detta. Enkel tidsbokning också, vilket är tacksamt när man ska få ihop stressig vardag.
Lämnade bilen (Volvo 2011) där för att den lät konstigt i motorn och den gick ryckig.. De på Bilia i Kista tyckte att det var pga en mjukvara som behövde uppdateras. Uppdateringen kostade några tusenlappar. Problemet var dock inte borta efter uppdateringen. Jag tog kontakt med dem igen och fick lämna bilen där igen, men den här gången tyckte de att det är EGR-ventilen som är problemet. Denna gång blev det mycket dyrare såklart. Men en extra försäkring som jag hade på bilen täckte dessa. De ringde och sa att bilen är klar...