Bilia Kista

Bilia Kista

Ring 08-632 92 00 www.bilia.se
3.0

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

2 omdömen om Bilia Kista

Jonathan William T
Skrev om Bilia Personbilar AB

Wow, kundservice när den är som bäst! Kunde inte varit mer nöjd med hjälpen jag fick. Köpte en begagnad bil och fick hjälp hela vägen från köp till leverans. Kan varmt rekomendera för den som är ute efter en snabb och personlig hjälp! Stort tack till Aladdin för din hjälp med köpet och ditt stora engagemang.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Arash Edvin R
Skrev om Bilia Kista

Lämnade bilen (Volvo 2011) där för att den lät konstigt i motorn och den gick ryckig.. De på Bilia i Kista tyckte att det var pga en mjukvara som behövde uppdateras. Uppdateringen kostade några tusenlappar. Problemet var dock inte borta efter uppdateringen. Jag tog kontakt med dem igen och fick lämna bilen där igen, men den här gången tyckte de att det är EGR-ventilen som är problemet. Denna gång blev det mycket dyrare såklart. Men en extra försäkring som jag hade på bilen täckte dessa. De ringde och sa att bilen är klar...