Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Biljardpalatset

Biljardpalatset

Ekelundsgatan 11, 411 18 Göteborg — Visa karta

Boka bord Vi bekräftar snarast via SMS
Hos oss på Biljardpalatset finner du den perfekta platsen för en helkväll. Här kan du spela både biljard och shuffleboard, äta något gott i vårt brasserie eller välja ett kombinerat middagspaket där både spel, instruktör och pris till vinnande lag ingår. Perfekt som aktivitet - både för kompisgänget och för kollegorna.

Välkommen in så får du avnjuta vällagad mat, god dryck och spännande spel i en härlig och avslappnad miljö. Vi vill att du ska känna dig väl omhändertagen från den sekund du kliver in genom dörren.
Mån-Tor: 11:30-00:30
Fre: 11:30-02:30
Lör: 14:00-02:30
Sön: 14:00-00:30
3.0/5

Läs vad 3 kunder tycker om Biljardpalatset

• Lollo
    Lollo skrev om Biljardpalatset
    Helt fantastiskt mat och supertrevlig personal!!
    Vi fick en kanonkväll hos er!
    Kommer tillbaka inom kort! Läs mer
  • Markus E
    Markus E skrev om Biljardpalatset
    Väldigt dött, vilket antagligen beror på den otrevliga personalen som schasade ut vårt sällskap på fyra eftersom en av tjejerna (som är modell) påstods vara för full vilket var en uppenbar bortförklaring. Vilken den faktiska orsaken var har vi ärligt talat ingen aning om, kanske hade vakten bara PMS och var avundsjuk för att hon själv inte hade ett modellutseende. Maffiaägd garderob som inte ger kvitto. Läs mer
    2009-04-03 Representant för Biljardpalatset svarar Markus E
    Hej Markus. Har läst din kommentar på reco.
    Magnus heter jag och det är jag som äger Biljardpalatset.
    Vore tacksam om du kunde ringa mig på 031-107135.
    Garderoben ägs utav mig och ligger inte på någon annan.
    Vi är oerhört hårda på nykterheten då vi följer de lagar och regler som svenska myndigheter har till 100 %. Ring mig då jag gärna vill reda ut vad som hänt. Under de 3 åren som jag ägt stället har vi aldrgi fått ett enda klagomål och då vi alltid sätter kunden i centrum.
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Biljard en del av Biljardpalatset
    mycket trevlig personal, perfekt att dra me ett gäng kompisar o spela biljard en hel kväll och ta en drink i baren efteråt. Läs mer

Ekelundsgatan 11, 411 18 Göteborg