Alla kategorier Blommor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Blomsterjouren

Blomsterjouren

Sveavägen 109, 113 50 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Blomsterjouren!

I vår butik på centrala Sveavägen 109 i Stockholms innerstad erbjuder vi våra kunder vackra blommor och buketter anpassade för alla tillfällen. Vare sig du ska på bröllop, begravning, fira en födelsedag letar efter bordsdekoration eller en bukett röda rosor, kan vi hjälpa dig att hitta precis det du vill ha i blomsterväg.

Vi levererar samma dag som beställningen inkommer och har alltid målet att ge bra service. Vårt främsta mål är att du som kund ska bli nöjd och vilja komma tillbaka inför nästa blombeställning.

Du når oss enklast via telefon på dagtid. Mejl svarar vi på inom 48 timmar. Varmt välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu
Mån-Lör: 11:00-20:00
Sön: 11:00-18:00

Läs vad 4 kunder tycker om Blomsterjouren

• Andrea H
    Andrea H skrev om Blomsterjouren
    Ringde innan leverans vilket var bra Läs mer
  • Carolina D
    Carolina D skrev om Blomsterjouren
    Enligt min vän som skickade budet så skulle jag inte kontaktas i förväg då det verkligen skulle vara En överraskning och blommorna skulle skickas en specifik dag. Jag blev både kontaktad innan plus att jag fick blommorna en dag för tidigt. Dom sa att dom skulle komma mellan vissa tider och jag väntade men var till slut tvungen att själv ringa upp dom och då fick jag känslan av att dom hade glömt mig. Buketten var dock fantastisk och har hållt sig jättebra. Läs mer
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Blomsterjouren
    Fick blommor i samband med att vi födde vårt första barn. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    Valerija B gillar detta
  • Nakima A
    Nakima A skrev om Blomsterjouren
    Bra, mina blommor kom fram som de skulle och ni var trevliga på telefon Läs mer
    Valerija B gillar detta

Bästa blomsterbutikerna i Stockholm: