Bobby Oduncu

114 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 40 kunder tycker om Bobby Oduncu

• Pauline S
    Pauline S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby bryr sig alltid om en genuint. Han ser alltid varje person som unik och likaså alla olika hår. Kontakta Bobby och diskutera ditt drömhår så lovar jag att du inte blir besviken av resultatet🙏🏻 Läs mer
  • Carlos I
    Carlos I skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby superhair - Riktigt bra produkt som jag använder med jämna mellanrum för att hålla hår och naglar välnärda.
    Rekommenderas.... Läs mer
  • Jennie S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Vill man känna trygghet hos sin frisör ska man verkligen gå till Bobby! Honom kan man ge fria händer och se magi växa fram. Han ser vad som passar i både frisyr och färg, och han lyckas alltid få en att gå därifrån supernöjd.
    Som person känns han både varm och genuin, man känner sig lika välkommen och omhändertagen varje gång. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Är inte allas kvinnors dröm att ha ett tjockt långt vackert hår!?
    Så testar man olika vitaminer och huskurer allt ifrån dyra tabletter stimulerande shampoon huskurer häng upponer ja typ allt 😂 Så jag köpte Bobbys och hade dom hemma ett tag och glömde ta dom! När jag väl fick in en rutin på tabletterna 4 st per dag så hände det grejjer! Mitt hår som stått stilla alltså varken vuxit eller äns reagerat på orkan ute började att växa!!! Har inget mer att säga: TESTA SJÄLV!!! Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbart ställe , så varmt mottagen , så varmt och fantastiskt att komma dit och Bobby är en underbar människa , som ser varje människa och är så duktigt och magisk på det han gör mvh marie Tranberg Läs mer
  • Åsa S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Skön atmosfär på Bobby’s Hårstudio!
    Proffionella råd av Bobby sedan slingor, klippning och styling av briljanta Tilda.

Supernöjd! Läs mer
  • Anna B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    På Bobbys Hårstudio blir man alltid väldigt trevligt & professionellt bemött. Bobby, Tilda & Danijela är otroligt tillmötesgående, lyssnar på vad kunden vill och är fantastiskt duktiga på allt.
    Extensions, färgning, klippning & styling. Samt att man alltid får bra tips om hårvård som passar ens hårtyp.
    Man känner sig alltid trygg & i professionella händer.

Med vänlig hälsning, Anna. Läs mer
  • Lotta G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har gått till Bobby i cirka ett år och är oerhört nöjd. Har ett lite speciellt hår, är halvsenegales och de har superkoll på vilka produkter jag behöver. Gör öven förlägning där och de är väldigt duktiga och snabba utan att tumma på bemötande eller kvalite.

Lotta Gray Läs mer
  • Menecovic M skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby is extremely talented and the only person I trust with my hair in Sweden! He really cares about his work and also cares that his clients are satisfied. In addition to being an excellent hair stylist he is a very kind and top notch person, trustworthy and caring. I have a lot of respect and admiration for him. Läs mer
    2018-01-14 Bobby O svarar Menecovic M
    Thanks Meena🌹 meant a lot that you se me and us that way. It’s always a pleasure to have you as client and now I see you more than just a very nice client. I feel like we get closer to eight others more and more every year 😀
  • Åsa D skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bemötandet är fenominalt känner mig så varmt välkommen när jag kommer! Lyssnar på vad jag vill och kommer med förslag! Har aldrig känt mig så nöjd någonsin och då är jag sjukt petig hur jag vill ha det. Sedan jag började hos. Bobby har jag förnyat mig med Färgning och klipp! Snabb, effektiv och proffsig! Har aldrig trott att det skulle vara så stor skillnad på frisör och frisör men det är en sån galen skillnad🌟 ser det på mitt hår och definitivt på mina söner och min man! summeringen är så jäkla duktig på både långt och kort hår, så jäkla nöjd, Superstar!
    Varför rekommenderar och det är galet trevliga!❤️ Läs mer
  • Fahim F skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Kvalite rakt igenom, grym service och ett väl utfört jobb. Man betalar dels för sin nya frisyr men också för upplevelsen. Proffsigt, modernt och väldigt trevligt.
    Jag rekommenderar verkligen ett besök, för jag var mer än nöjd efter mitt första besök.

Hit kommer jag fortsätta gå! Läs mer
  • Rasmus T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Riktigt bra service med världens trevligaste Bobby. Ger råd om hårvård och frisyrer. Vad som passar stilen. Känns exklusivt 😃 Läs mer
  • Lena G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Ett mycket fint bemötande av en ytterst proffsig frisör
    Lyhörd ödmjuk inkännande och rolig
    Känner stort förtroende för hans kunnande och långvariga erfarenhet.
    Kan på det varmaste rekommendera honom
    En stjärna är han 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Josefina S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Stockholms bästa och trevligaste frisör! Går alltid därifrån jättenöjd och med ett stort leende! ❤️ Läs mer
  • Jakob G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Trevlig, proffsig, kunnig. Levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Kaveh D skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Behöver inga rekommendationer med så bra rykte. Läs mer
  • Marie-lousie P skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är en mycket ödmjuk och trevlig person
    Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och resultatet var över förväntningarna Läs mer
  • Emelie B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbart bemötande, toppen service och bäst personal! Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Men det går nästan inte; att få vara hos Bobby är min lyx. Man blir så ompysslad och omhändertagen och skulle man ha en dålig dag när man går dit så går jag därifrån med ett stort leende på läpparna och resultatet är alltid helt fantastiskt, best ever 😀 Läs mer
  • Minna S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Vi är tre generationer som har gått till Bobby, jag tillhör den äldsta generationen. Och har alltid blivit bemött av en omtänksam, snäll och mycket professionell frisör. Mina barnbarn har känt sig oerhört trygga vid klippning men detta endast hos Bobby som har ett fantastiskt sätt att hantera barnen på. Kan inte säga nog med postiva kommentarer om Bobby som frisör. Mycket nöjd kund Läs mer
  • Rufus L
    Rufus L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är inte bara smart, rolig och den grymmaste frisör, han gör dessutom världens skönaste hårmassage :) Dvs - alla förväntningar på topp! Läs mer
  • Lillemor H skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Helt fantastisk dag i Stockholm med Theo och hans familj gjorde att jag fick möjlighet att träffa Bobby och besöka hans hårstudio. Bobby som är en helt underbar person såg till att mitt hår fick den bästa behandling någonsin och framförallt ägnade han flera timmar med hela familjen. Ett helhetstänk i allt ingenting utan perfektion det gillar jag och skulle gärna komma tillbaka och jag kan verkligen rekommendera Bobby han är så bra man kan bli. Läs mer
  • Vanessa B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    På Bobbys hårstudio blir man alltid väl omhändertagen och mer än nöjd med resultatet varje gång. Bobby gör fullständigt magi med mitt hår och jag går alltid därifrån nöjd med mitt hår. Och det spelar ingen roll om det är Bobby, Tilda eller Danijela som gör håret , alla är lika fantastiskt duktiga. 🌟 Läs mer
  • Linda T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har gått hos Bobbys Hårstudio i 12 år och ALLTD varit supernöjd. Jag har alltid fått den bästa servicen och bemötande från Bobby, Danijela och Tilda.. Dom är verkligen proffs uti fingerspetsarna . Deras hjärtan är av guld och den mysiga härliga känslan man får när man är där, är otroligt positiv! Jag kan från mitt hjärta varmt rekomendera dom! Läs mer
  • Avid C skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Man får uppleva glamour på vardagen med ett hjärtligt men professionellt bemötande. Resultatet, oavsett behandlingen blir alltid bättre än väntat. Ett extra plus är att jag nästan alltid får komma in när jag kan dvs Bobby är väldigt flexibel och tillmötesgående med tidsbokningen. Fantastiskt servicemänniska och frisör i ett👍. Läs mer
  • Ronia F skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Världens bästa Bobby! Finns ingen bättre frisör! Han vet vad han gör och jag blir lika nöjd varje gång! Världsklass helt klart! Läs mer
  • Ill B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Hej! Jag är supernöjd med Bobby's bemötande. Han är en fantastisk fin människa och frisör! Han behandlar alla lika oavsett om man är kändis eller "vanlig". Bobby är den bästa frisören någonsin jag klippt mig hos! Jag känner mig alltid så väl omhändertagen på Bobby's Hårstudio. Jag åker gärna upp till Sthlm från Båstad för att klippa mig hos Bobby...har aldrig känt mig så nöjd med min klippning som när jag blivit klippt av Bobby. Han är helt enkelt BÄST!!! Läs mer
  • Theoroda K skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är helt fantastisk i allt han gör! Han får en att må som en stjärna bara av sätter han pratar och är med en och han får en att se ut dom en Hollywood stjärna i håret - han är helt klart begåvad med något utöver det vanliga. Älskar honom❤ Läs mer
  • Nina Z
    Nina Z skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby is 1 of the nicest and most humble person I know. He has a heart of Gold and he happens to be 1 of the best hair stylists in the world :-) So glad that he is part of my life and part of me! Läs mer
    2017-12-20 Bobby O svarar Nina Z
    Thanks best Nina ever. Du är en true friend and I’m glad to to be your friend and hairstylist. You are one of a kind as well 😍💞
    2017-12-20 Nina Z svarar Bobby O
    Love you always and forever! ❤️❤️
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är bäst!
    Min favorit!
    Han är så duktig på alla sätt och vis!
    Jag blir alltid supernöjd och glad efter ett besök hos honom!
    Han har såå positiv energi och är jätteproffsig!
    Högsta betyg till dig Bobby!!!!!
    Love you ❤ Läs mer
  • Eddie B
    Eddie B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby och hans team är fantastiska! Jag har klippt mig hos Bobby i flera år och blir alltid lika nöjd! Läs mer
  • Sandra H skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Har gått till Bobby i flera år! Helt fantastisk nöjd blir jag varje gång, Bobby och hans team är så duktiga! Känns alltid lyxigt och man mår så bra efter att ha varit hos er! Läs mer
  • Mikael L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Rekommenderar starkt Bobby och hans team!
    Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen! Läs mer
  • Felicia B
    Felicia B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby och hans team är fantastiska! Ställer alltid upp och gör allt dom kan för att man ska få tid snabbt och man lämnar dom alltid lika nöjd! Plus att han har tagit fram dom grymmaste tillskotten för håret! Tack fina Bobby för att du alltid stället upp! Läs mer
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Har äntligen hittat salongen där jag får perfekta folieslingor i min nyans och underbara serviceminded människor som månar om mitt bästa. Jag är för evigt er kund! Läs mer
  • Vanessa L
    Vanessa L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Har tagit hand om mitt hår i flera år. Rekommenderas starkt! 😎 Läs mer
  • Sibel R
    Sibel R skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är otroligt proffsig, duktig och genuint trevlig. Ett toppenställe med grym service! Han får en alltid att känna sig riktigt fierce och snygg när man går därifrån! ☺️ Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bästa stället! Och Bobbys Superhair som Bobby tagit fram är grymma! Läs mer
  • Jonna W
    Jonna W skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är världens härligaste människa och skämmer bort ditt hår ordentligt! Vill du bli ordentligt ompysslad och bli på strålande humör ska ni gå till Bobby ❤️ Läs mer
    2017-12-16 Bobby O svarar Jonna W
    Ni är så härliga att ha som kunder på salongen. Jag får mig jämt ett gott skratt och leende när du och din andra halva besöker oss. 😍
  • Emmakarin H skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Alltid bästa service och resultat!!!!!! ⭐️ Läs mer