Bobby Oduncu
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 43 kunder tycker om Bobby Oduncu

• Karl Oldgren Winther skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2019-02-06

Sjukt nöjd med resultatet efter att Bobby tog sig an mitt katastrofslitna hår. Första gången jag känt mig riktigt trygg i en frisörs händer :) Läs mer
  • Hilma P skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-12-19

Bobby bryr sig alltid Om en som person Ser att varje person är unik precis som att alla hår är olika. Hos Bobby blir man aldrig besviken. Kontakta Bobby och få ditt dröm hår, frisyr, håruppsättning m.m du kommer inte att bli beviken. 🤩🙏🏼 Läs mer
  • Izabella L
    Izabella L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-11-20

Galet bra på det han gör. Vet exakt hur man ska klippa och fixa med hår. blir alltid lika nöjd varje gång 😊 Läs mer
  • Pauline S
    Pauline S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-05-18

Bobby bryr sig alltid om en genuint. Han ser alltid varje person som unik och likaså alla olika hår. Kontakta Bobby och diskutera ditt drömhår så lovar jag att du inte blir besviken av resultatet🙏🏻 Läs mer
  • Carlos I
    Carlos I skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-05-17

Bobby superhair - Riktigt bra produkt som jag använder med jämna mellanrum för att hålla hår och naglar välnärda.
    Rekommenderas.... Läs mer
  • Jennie S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-04-09

Vill man känna trygghet hos sin frisör ska man verkligen gå till Bobby! Honom kan man ge fria händer och se magi växa fram. Han ser vad som passar i både frisyr och färg, och han lyckas alltid få en att gå därifrån supernöjd.
    Som person känns han både varm och genuin, man känner sig lika välkommen och omhändertagen varje gång. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-04-08

Är inte allas kvinnors dröm att ha ett tjockt långt vackert hår!?
    Så testar man olika vitaminer och huskurer allt ifrån dyra tabletter stimulerande shampoon huskurer häng upponer ja typ allt 😂 Så jag köpte Bobbys och hade dom hemma ett tag och glömde ta dom! När jag väl fick in en rutin på tabletterna 4 st per dag så hände det grejjer! Mitt hår som stått stilla alltså varken vuxit eller äns reagerat på orkan ute började att växa!!! Har inget mer att säga: TESTA SJÄLV!!! Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-04-03

Underbart ställe , så varmt mottagen , så varmt och fantastiskt att komma dit och Bobby är en underbar människa , som ser varje människa och är så duktigt och magisk på det han gör mvh marie Tranberg Läs mer
  • Åsa S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-01-20

Skön atmosfär på Bobby’s Hårstudio!
    Proffionella råd av Bobby sedan slingor, klippning och styling av briljanta Tilda.

Supernöjd! Läs mer
  • Anna B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio

2018-01-16

På Bobbys Hårstudio blir man alltid väldigt trevligt & professionellt bemött. Bobby, Tilda & Danijela är otroligt tillmötesgående, lyssnar på vad kunden vill och är fantastiskt duktiga på allt.
    Extensions, färgning, klippning & styling. Samt att man alltid får bra tips om hårvård som passar ens hårtyp.
    Man känner sig alltid trygg & i professionella händer.

Med vänlig hälsning, Anna. Läs mer
Danijela Lecei