Bomhus Trafikskola

Välkommen till Bomhus Trafikskola

7 omdömen om Bomhus Trafikskola

Kenneth E
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Intensivt bra lärare med hög kompetens Bra boende

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Milo L
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Under min intensivkurs, för B-körkort, erbjöds rikligt med såväl teorimaterial som praktiska körlektioner, precis som önskat och förväntat. En del av informationen som gavs under körlektionerna må ha skillt sig mellan körlärare, men det lät mig anpassa den körstil som bäst passade mig och slutade till min fördel. Att dessutom ställa teorirelaterade frågor under de praktiska momenten var ett bra sätt för eleven att lära sig fokusera på flera faktorer samtidigt. Något som kom bra till hands efter att uppkörningen var avklarad....

Axel N
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Bra diseplin, bra handledare och fräscha bilar, tog mitt vintern 2021 och kör nu vargie dag i stockholm

Chris A
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Individanpassad utbildning i egen takt. Branschvana och kompetenta lärare.

Sebastian L
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Jättenöjd med min utbildning hos Bomhus Trafikskola. Perfekt upplägg med boende samt teori som varvades med körning. Tog CE-körkort och gjorde YKB. Välj Bomhus! //Stockholm

Peter G
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Snabb kompetent o mycket trevlig personal som utbildar på ett förstklassigt sätt! Rekommenderas till 100%

Linda V
Skrev om Bomhus Trafikskola AB

Hade en väldigt bra intensivkurs på 5 veckor med YKB och C-kortsutbildning. Kunnig, trevlig och peppande personal. Ingen negativt att anmärka på!