Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Östermalm BRAV Bilverkstad AB

BRAV Bilverkstad AB

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm — Visa karta

Företaget startades i dessa lokaler 1992 av Peter Cernold. Samma ägare hela tiden. Redan från början var inställningen att vi skulle arbeta med den senaste av diagnosutrustning samt att tillgodose kunderna med en service som även dom kräsnaste kan vara ypperligt nöjda med. Detta har varit vår ledstjärna under alla år, tillsammans med vårt motto "Vi lagar bilar, inte lagrar bilar".

Vi valde tidigt även att specialisera oss på några märken. Detta för att vi ska få en stor kunskap på dessa bilmärken, vilket vi nu har.

Läs vad 20 kunder tycker om BRAV Bilverkstad AB

• Salubil A skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Bra service, gick inte och pruta, bara betala och tuta! Läs mer
  • M B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Har kört Audi i över 20 år men byter hellre bilmärke än byter till en annan bilverkstad än Brav. Lämnar in bilen på morgonen får den till lunch utan tjafs. Helt perfekt! Läs mer
  • Stellan B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Jag har varit kund hos BRAV i många år och uppfattar dem som väldigt kunniga och smidiga att samarbeta med. Skulle inte köpa en bil som de inte jobbar med. Läs mer
  • Fredrik P skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Bra bemötande, snabb handläggning. Rekommenderas! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Jag lämnade in bilen på service på förmiddagen för att mina bromsar inte fungerade. Jag fick ett suveränt mottagande och det kändes tryggt att lämna in min bil. Mina förväntningar var att det skulle bli väldigt dyrt. Bromsarna var helt slut. Jag hade tidigare år betalat ett väldigt högt belopp på en annan firma. Döm om min förvåning när Peter före lunch berättade att felet var åtgärdat, bilen var klar och allt var ordnat till en mycket rimlig kostnad. Jag kommer rekommendera BRAV Bilverkstad till alla jag känner och ger företaget 10 av 10 möjliga poäng. Läs mer
  • Jonathan B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Utmärkt service för min Range Rover Sport! Professionellt och omsorgsfullt bemötande, rekommenderas varmt. Peter gick igenom bilen långt över vad man kan förvänta sig av en årlig service på märkesverkstad. Läs mer
  • Micke Å skrev om BRAV Bilverkstad AB
    BRAV Bilverkstad har mycket trevlig och kunnig personal bra priser har servat min bil där. Och har rekommenderat BRAV Bilverkstad till bekanta alla har varit lika nöjda Läs mer
  • Stefan B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Utmärkt service för min Range Rover! Personalen är experter med tonvis av tidigare erfarenhet, inget ärende är för litet eller för stort. Läs mer
  • Pierre Å skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Servar alla mina bilar där.
    Har företag med 6 bilar.
    Suverän bemötande och raka besked.
    Bra pris och aldrig haft en reklamation.
    Rekommenderas Läs mer
  • Krister L skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Alltid bra service och bra kunskap med kunden i centrum Läs mer
  • Magnus K skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Snabbt, bra, enkelt kombinerat med trevligt mottagande. Rimliga priser dessutom. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Grymt bra bemötande. Snabbt, serviceorienterat och proffsigt i stort! Hade problem med PDC (backvarnare), det löstes snabbt och smärtfritt till och med före utsatt tid. Som gammal Jaguarägare och numera BMW-ägare känns det skönt att ha hittat en innerstadsverkstad man kan lita på! Läs mer
  • Sten S skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Batteriet var dött och dessutom fick bilen inte soppa tillräckligt, troligen bränslefiltret. Efter ett telefonsamtal var de ute och kontrollerade bilen, fixade bärgare, bytte de delar de anade var problemet och tre timmar senare ringde de och bad mig komma och hämta bilen. Service helt utöver det vanliga. Dessutom är de fantastiskt trevliga. Jag anser att de utan tvekan är Stockholms bästa bilverkstad. Läs mer
  • Björn N skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Högsta betyg utan tvekan! Mycket serviceinriktad och kunnig personal. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Extrem servicegrad och personligt engagemang. De kom längre med min Rang Rover Vouge på 1 dag än Märkesverkstaden för Land Rover på 1 ,5 månad. Rekommenderas. Peter ägaren är grym. Läs mer
  • Gustaf B
    Gustaf B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter och jag fick betala en mycket modest summa för besväret. Mycket trevligt bemötande och bra service! Rekommenderas varmt. Läs mer
    Cajsa J gillar detta
  • Janne N skrev om BRAV Bilverkstad AB
    En verkstad som jag fick förtroende för när jag bad dem byta en del och de sa att det bara behövdes en justering. Snabb och bra service. Kanon Läs mer
  • Richard H skrev om BRAV Bilverkstad AB
    En räddare i nöden!!! En verkstad man kan ringa och få hjälp snabbt, där andra har väntetider på en vecka. Jag upplever ockå personalen som oerhört kunniga och tillmötesgående. Stor kompetens gör att felen hittas snabbt och åtgärdas fort, vilket spar pengar för oss kunder. Jag kan varmt rekommendera BRAV! Läs mer
  • Disponent P skrev om BRAV Bilverkstad AB
  • Christer W
    Christer W skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Väldigt nöjd, dom är effektiva och har bra kunskap och servicekänsla och ett trevligt bemötande. Läs mer

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm