BRAV Bilverkstad AB

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 29 omdömen
Företaget startades i dessa lokaler 1992 av Peter Cernold. Samma ägare hela tiden. Redan från början var inställningen att vi skulle arbeta med den senaste av diagnosutrustning samt att tillgodose kunderna med en service som även dom kräsnaste kan vara ypperligt nöjda med. Detta har varit vår ledstjärna under alla år, tillsammans med vårt motto "Vi lagar bilar, inte lagrar bilar".

Vi valde tidigt även att specialisera oss på några märken. Detta för att vi ska få en stor kunskap på dessa bilmärken, vilket vi nu har.

Läs vad 29 kunder tycker om BRAV Bilverkstad AB

• 2020-02-27

Per Jonathan Lambert B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Alltid högsta klass. Professionellt och omsorgsfullt bemötande till rimliga priser. Läs mer
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 501 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F
  • 2020-02-27

Olof L skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Fantastiskt kunnig och professionell verkstad där också bemötandet alltid är trevligt. Läs mer
  • 2020-01-21

David J B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Mycket erfaren kompetent service, tidseffektivt smidiga återkopplingar och, alltid trevligt bemötande.

David J Barda Läs mer
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1714 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S
  • 2019-07-31

Lars A skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Kombinationen av hög kompetens och fantastisk service gör mig till en mkt nöjd stamkund! Läs mer
  • 2019-04-07

Teresia G skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Snabb och bra service med klockrent bemötande! Läs mer
    Speedy Bilservice Fruängen
    4.6 / 5 i betyg — 1232 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!"
  • 2019-03-14

Rikard J skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Snabb bokning, positivt bemötande, bra feedback och ett gott jobb gjort. Läs mer
  • 2019-03-10

Rolf Peter E skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Min Jaguar XJR fick ett allvarligt el-fel. Gick inte att starta. Brav hämtade bilen och fixade felet i generatorn både snabbt och kunnigt! Läs mer
    Speedy Bilservice Vällingby
    4.7 / 5 i betyg — 996 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppen. Bra service och väldigt trevlig och hjälpsam personal. Jättenöjd"
    Åsa christina N
  • 2019-03-09

Fredrik L skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Bra service, snabb hjälp, kompetent och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-07

Östra G skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Helt klart den bästa verkstaden som jag har varigt på.
    Det är aldrig några problem, dom löser allt fort och till bra pris.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    Mekonomen Bilverkstad Gnista
    4.5 / 5 i betyg — 202 omdömen
    Badge2020
    "Proffsig och kunnig personal med ett fantastiskt bemötande!"
    Justyna Aleksandra T
  • 2018-11-14

Salubil A skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Bra service, gick inte och pruta, bara betala och tuta! Läs mer
  • 2018-09-13

M B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Har kört Audi i över 20 år men byter hellre bilmärke än byter till en annan bilverkstad än Brav. Lämnar in bilen på morgonen får den till lunch utan tjafs. Helt perfekt! Läs mer
    Speedy Bilservice Huddinge
    4.7 / 5 i betyg — 352 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Snabbt utfört men något dyrt med service......................................."
    Maria Therese K
  • 2018-06-13

Stellan B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Jag har varit kund hos BRAV i många år och uppfattar dem som väldigt kunniga och smidiga att samarbeta med. Skulle inte köpa en bil som de inte jobbar med. Läs mer
  • 2018-04-13

Fredrik P skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Bra bemötande, snabb handläggning. Rekommenderas! Läs mer
    Speedy Bilservice Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 358 omdömen
    Badge2020
    "Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga"
    Brittis O
  • Lars H

2018-04-06

Lars H skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Jag lämnade in bilen på service på förmiddagen för att mina bromsar inte fungerade. Jag fick ett suveränt mottagande och det kändes tryggt att lämna in min bil. Mina förväntningar var att det skulle bli väldigt dyrt. Bromsarna var helt slut. Jag hade tidigare år betalat ett väldigt högt belopp på en annan firma. Döm om min förvåning när Peter före lunch berättade att felet var åtgärdat, bilen var klar och allt var ordnat till en mycket rimlig kostnad. Jag kommer rekommendera BRAV Bilverkstad till alla jag känner och ger företaget 10 av 10 möjliga poäng. Läs mer
  • 2018-04-02

Jonathan B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Utmärkt service för min Range Rover Sport! Professionellt och omsorgsfullt bemötande, rekommenderas varmt. Peter gick igenom bilen långt över vad man kan förvänta sig av en årlig service på märkesverkstad. Läs mer
    Speedy Bilservice Jakobsberg
    4.7 / 5 i betyg — 158 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök"
  • 2018-03-21

Micke Å skrev om BRAV Bilverkstad AB
    BRAV Bilverkstad har mycket trevlig och kunnig personal bra priser har servat min bil där. Och har rekommenderat BRAV Bilverkstad till bekanta alla har varit lika nöjda Läs mer
  • 2018-03-19

Stefan B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Utmärkt service för min Range Rover! Personalen är experter med tonvis av tidigare erfarenhet, inget ärende är för litet eller för stort. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 102 omdömen
    Badge2020
    "Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot."
    Taxi 0046 A
  • 2018-03-14

Pierre Å skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Servar alla mina bilar där.
    Har företag med 6 bilar.
    Suverän bemötande och raka besked.
    Bra pris och aldrig haft en reklamation.
    Rekommenderas Läs mer
  • 2018-03-09

Krister L skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Alltid bra service och bra kunskap med kunden i centrum Läs mer
    Speedy Bilservice Tyresö
    4.6 / 5 i betyg — 481 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fått mer hjälp än vad jag begärde. En trasig och läckande bränsleslang hittades när ventilationen skulle justeras. Stort tack för den hjälpe"
    Becklin C
  • 2018-03-09

Magnus K skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Snabbt, bra, enkelt kombinerat med trevligt mottagande. Rimliga priser dessutom. Läs mer
  • Peter S

2018-03-09

Peter S skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Grymt bra bemötande. Snabbt, serviceorienterat och proffsigt i stort! Hade problem med PDC (backvarnare), det löstes snabbt och smärtfritt till och med före utsatt tid. Som gammal Jaguarägare och numera BMW-ägare känns det skönt att ha hittat en innerstadsverkstad man kan lita på! Läs mer
    Speedy Bilservice Arninge
    5.0 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2020
    "Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa"
    Holger Gunnar B
  • 2018-03-01

Sten S skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Batteriet var dött och dessutom fick bilen inte soppa tillräckligt, troligen bränslefiltret. Efter ett telefonsamtal var de ute och kontrollerade bilen, fixade bärgare, bytte de delar de anade var problemet och tre timmar senare ringde de och bad mig komma och hämta bilen. Service helt utöver det vanliga. Dessutom är de fantastiskt trevliga. Jag anser att de utan tvekan är Stockholms bästa bilverkstad. Läs mer
  • 2014-03-13

Björn N skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Högsta betyg utan tvekan! Mycket serviceinriktad och kunnig personal. Läs mer
    Speedy Bilservice Södertälje
    4.8 / 5 i betyg — 238 omdömen
    Badge2020
    "Jag kom dit vid 9 -tiden och hade stort behov av dem den dagen och fantastiskt nog fick jag bilen färdig den dagen vid ett !toppen personal"
    Cecilia Carolina E
  • Johan C

2014-02-19

Johan C skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Extrem servicegrad och personligt engagemang. De kom längre med min Rang Rover Vouge på 1 dag än Märkesverkstaden för Land Rover på 1 ,5 månad. Rekommenderas. Peter ägaren är grym. Läs mer
  • Gustaf B

2013-01-22

Gustaf B skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter och jag fick betala en mycket modest summa för besväret. Mycket trevligt bemötande och bra service! Rekommenderas varmt. Läs mer
    Cajsa J gillar detta
    KW Bilservice i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 145 omdömen
    Badge2018
    "Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!"
    Janette J
  • 2012-12-08

Janne N skrev om BRAV Bilverkstad AB
    En verkstad som jag fick förtroende för när jag bad dem byta en del och de sa att det bara behövdes en justering. Snabb och bra service. Kanon Läs mer
  • 2012-11-24

Richard H skrev om BRAV Bilverkstad AB
    En räddare i nöden!!! En verkstad man kan ringa och få hjälp snabbt, där andra har väntetider på en vecka. Jag upplever ockå personalen som oerhört kunniga och tillmötesgående. Stor kompetens gör att felen hittas snabbt och åtgärdas fort, vilket spar pengar för oss kunder. Jag kan varmt rekommendera BRAV! Läs mer
  • Reco tipsar!
    "Supernöjd med service och bemötande trots att vi har en äldre bil! Ni har haft stor uthållighet i att hitta felet som gav diffusa symtom! Oc"
  • 2012-11-23

Disponent P skrev om BRAV Bilverkstad AB
  • Christer W

2012-11-23

Christer W skrev om BRAV Bilverkstad AB
    Väldigt nöjd, dom är effektiva och har bra kunskap och servicekänsla och ett trevligt bemötande. Läs mer
    Min Bil Vallentuna
    4.5 / 5 i betyg — 437 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Reparation av spridare i samband med motorstop och en grundlig stor service. Det blev en stor summa men en prisvärd reparation som vi är myc"
    Bror Kristian L

Bästa Bilverkstäderna nära BRAV Bilverkstad AB:

Ben A Ben A tycker:
“Skiftning av hjul och förvarin...” Läs mer
Mycar Gärdet (1.8km)