Gånggatan 27, 421 46 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till Bröderna Bygg Skandinavien HB!

Vi på Bröderna Bygg Skandinavien HB står för hög kvalitet i alla våra byggprojekt. Vi gör allt vi kan för att överträffa dina förväntningar och vi kan erbjuda en stor variation av byggtjänster.

Tjänster: Bygg, snickeri, badrumsrenovering, köksrenovering, totalrenovering.

Vi är ett lösningsorienterat företag som alltid strävar efter ett perfekt resultat. Vi åstadkommer detta genom att anpassa oss efter dina önskemål och idéer. Vi arbetar alltid i enlighet med de regler och föreskrifter som finns i branschen. Detta för att du ska kunna anlita oss med tryggheten i behåll.

Läs vad 5 kunder tycker om Bröderna Bygg Skandinavien

• 2020-06-10

Hussein skrev om Bröderna Bygg Skandinavien
    De gjorde marklänning i min gård, plockade bort alla stenar först sedan plattade de marken, la trä på båda sidorna av marken för stöd, och sedan la dom marken! De var väldigt snabba och effektiva, samt att det var väldigt snälla och trevlig, när man undrade något så fick man alltid svar på ett trevlig sätt! Det gjorde precis det jag fråga efter och till och med lite mer, det tvättade marken så den såg ännu finare ut!!!
    Det var väl värda pengarna som jag betalade dom och jag skulle starkt rekommendera dom!!! Läs mer
    2020-06-10 Bygg Skandinavien svarar Hussein
    Hej Hussien!

Vi på Bröderna Bygg Skandinavien är oerhört glada att höra om hur nöjd du blev med arbetet!
    Det var ett nöje att arbeta hos er och vi kommer alltid stå till tjänst för nästa projekt!

Tack för ditt omdöme!
    Med vänliga hälsningar Bröderna Bygg Skandinavien
  • 2020-06-03

Ehsan S skrev om Bröderna Bygg Skandinavien
    Behövde hjälp omgående med uppsättning av boxningsäck i lägenhet.

Företaget kontaktade mig inom 10 minuter och kunde vara på plats redan samma dag inom några timmar.

Arbetet gick snabbt och snyggt.

Jättenöjd och kan varmt rekommendera detta företag.

Stort tack! Läs mer
    2020-06-10 Bygg Skandinavien svarar Ehsan S
    Hej Ehsan!

Tack ditt omdöme, vi är jätte glada att höra hur nöjd du blev med oss.
    Hör gärna av er igen om ni skulle vilja ha ett nytt projekt utfört.

Med Vänliga Hälsningar Max
  • 2020-05-31

Christian S skrev om Bröderna Bygg Skandinavien
    Viss fasadarbete på huset samt lagning av trappa. Trevligt bemötande och väl utfört jobb! Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-31 Bygg Skandinavien svarar Christian S
    Hej!

Vi på Bröderna Bygg Skandinavien tackar dig Christian, för omdömet!
    Bröderna är så glada att höra hur nöjd du blev! Denna gången kommer trappan att hållas!

Vi önskar dig lycka till och tackar för samarbetet!
    Med Vänliga Hälsningar //Bröderna Bygg Skandinavien
  • 2020-05-22

Mehrdad H skrev om Bröderna Bygg Skandinavien
    Jag anlitade dom för total badrums renovering och kunde inte vara mer nöjd. Jätte trevliga människor, punktliga och väldigt bra på det dom gör. Det kunde inte bli bättre. Läs mer
    2020-05-22 Bygg Skandinavien svarar Mehrdad H
    Hej Mehrdad!

Tack för din fina respons på reco, det är så skönt o höra att du blev nöjd. Jag hoppas att du berättar din upplevelse till dina nära o kära om oss. Vi är superglada att vi kunde hjälpa till.

Med Vänliga Hälsningar
  • 2020-05-21

Peter B skrev om Bröderna Bygg Skandinavien
    Blev supernöjd med våran nya altan som Max och Niklas hade bygg upp för oss innan sommar säsongen. Rekommenderar Bröderna Bygg Skandinavien 👍 Läs mer
    2020-05-22 Bygg Skandinavien svarar Peter B
    Tjena Peter!

Hoppas att du kommer kunna spendera den mesta tiden under sommaren på din nya altan. Vi är så otroligt tacksamma att du valde oss och tog din tid att skriva ett fin omdöme om Bröderna Bygg Skandinavien.

Med Vänliga Hälsningar

Gånggatan 27, 421 46 Västra frölunda