Alla kategorier Snickare Stockholms län Södertälje Bröderna Näslund Byggare AB

Virkesvägen 10, 152 42 Södertälje — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Bröderna Näslund Byggare AB

• Ernesto P
    Ernesto P skrev om Bröderna Näslund Byggare AB
    En etta är egentligen för högt betyg. Det absolut sämsta företag jag någonsin varit i kontakt med alla kategorier. Oerhört långsamma. Tar inget som helst ansvar och dyra. Skyller bara ifrån sig hela tiden. Vår brf anlitade dem för fuktskador i huset och dum som man var lät man dem ta resten av skadorna också. Stort misstag. Läs mer
  • Jennifer N
    Jennifer N skrev om Bröderna Näslund Byggare AB
    Riktigt uselt är bara förnamnet. Mardrömmen började i januari då jag fick en vattenläcka från våningen ovanför. Bostadsrättsföreningen valde att anlita Bröderna Näslund som blev till nästa fasa. Fick information om att arbetet skulle ta en vecka då man endast skulle behöva skrapa bort färg, låta det torka och sen målas om.

Hade varit bortrest och kom hem till blodstänk på dörr och väggar. Inget hade då informerat mig om att man tappat en borr som då förstört duschkabin, toalett och kakel bakom toaletten. Detta fick jag påtala själv till dem.

I slutet av april lovade de att åtgärda det som blivit förstört. Tre veckor senare kom jag hem och lägenheten var i fullständigt kaos. Inte hade någon informerat mig om att det dragit ut på tiden ytterligare.

Än idag 3 juli är arbetet inte klart. Går inte att få tag på, de lovar att återkomma men inget händer. Undvik detta företag som pesten. Så oseriöst. Läs mer
  • Magnus D skrev om Bröderna Näslund Byggare AB
    Varning för denna skandalöst dåliga firma. En fuktskada i vårt badrum tog 8 månader att åtgärda trots att ingen torktid behövdes. Lägenheten var en byggarbetsplats och helt obeboelig under tiden. Dom verkade inte ha några egna anställda. Alla som var här var inhyrda från olika firmor. Den som utförde den så viktiga fuktspärren gjorde ett uselt arbeta med över 40 luftblåsor och fick komma tillbaka flera gånger för att åtgärda felen.
    Dom satt på flera stolar. Först var dom besiktningsmän och budgeterade skadan och sedan utförde dom arbetet. Firman verkade vara i maskopi med försäkringsbolaget. Jag fick aldrig chans att välja byggfirma. Läs mer
  • Henrik F skrev om Bröderna Näslund Byggare AB
    Fruktansvärd firma på gränsen till rena skojare. Det tog dem tre månader att fixa en fuktskada i hallen i lägenheten (utan att torkning behövdes.) Under tiden bodde vi i en byggarbetsplats där det ibland drällde in någon kille en stund utan förvarning. I fyra veckor var vi bortresta och BNB hade nycklar och lovade återställa lägenheten. När vi kom tillbaka hade nästan ingenting gjorts. De skickade snickare som cirkelsågade plank utan att täcka för elektronik, tygsoffa, kläder, gardiner och prydnader så att allt täcktes med trädamm. De vägrade erkänna något fel och bad aldrig om ursäkt för någonting. Undvik som pesten! Läs mer
    Peter P gillar detta

Bästa snickarna i Södertälje: