Alla kategorier Lås Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Bromma Lås

Bromma Lås

Abrahamsbergsvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Bromma Lås är idag ett etablerat och auktoriserat låssmedsföretag & säkerhetscenter. Lås | Bromma | Säkerhet | SLR | SLF | SSF
Finn Malmgrens väg 71, 12150, JOHANNESHOV
Björkhagens Lås
Simon S:
Snabb, trevlig, smidigt och bra pris. Jag fick ett lås utbytt, inga konstigheter alls.

Läs vad 1 kund tycker om Bromma Lås

• Tobias B
    Tobias B skrev om Bromma Lås
    En dörr som inte går att låsa eller låsa upp om man inte gör alla möjliga knep för stunden är frusterande. En dörr som har samma problem i månader är kort sagt en källa till mental härdsmälta. Så för en vecka sedan monterade jag ned låset och åkte till Bauhaus. De kunde inte hjälpa mig men rekommenderade Bromma Lås.

Övertygad om att jag skulle få köpa ett nytt lås för ett par tusen stapplade jag uppgivet in på Bromma Lås och beskrev mitt problem. Den tatuerade snubben i kassan var kompetent som få och tyckte att han skulle försöka laga låset. Efter fem minuter konstaterade han att låset var numera ok och att han skulle skapa en ny nyckel så skulle det funka hur bra som helst.

För bra för att vara sant?

Nope. Han fixade en ny nyckel, skruvade ihop mitt lås och tog betalt, ca 150 kr. Dessutom bjöd han min dotter på en nyckelring. Men lägg av! EXCEPTIONELLT är en underdrift. Tack till den trevliga, tatuerade snubben på Bromma Lås. Nu vet jag verkligen vad jag ska rekommendera till mina vänner.
    Joakim B, Noel H gillar detta

Abrahamsbergsvägen 2, 168 30 Bromma