Bromma Lås

Abrahamsbergsvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

3.5 i betyg av av 2 omdömen

Bromma Lås är idag ett etablerat och auktoriserat låssmedsföretag & säkerhetscenter. Lås | Bromma | Säkerhet | SLR | SLF | SSF

Läs vad 2 kunder tycker om Bromma Lås

• 2020-02-18

Birgitta Karin K skrev om Bromma Lås
    Bromma Lås (som hör till Great Security) kom hem för att fixa ett strulande lås i källardörren till vår villa. De kom efter ett par dagar och bytte låshuset som var trasigt. Det gick snabbt och blev bra.
    Snart visade det sig att man tagit en kreditupplysning på mig! Det tycker jag var egendomligt och stötande. Enligt datainspektionen på https://www.datainspektionen.se/vagledningar/kreditupplysningar/ ska det finnas ett legitimt behov för att begära kreditupplysning på privatpersoner. Jag har aldrig haft betalningsanmärkningar eller liknande och i mitt fall finns det ingen anledning att misstänka något sådant. Fakturan gick på 2718 kronor – knappast ett belopp som berättigar till begäran om kreditupplysning.
    Dessutom fick jag inget rotavdrag. De hade direktiv att inte lämna något sådant om arbetstiden understeg 4 timmar (vilket den gjorde). Arbetskostnaden specificerades på fakturan och uppgick till 795 kr. En slant hade det kunnat ge mig ändå! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tvedbergs Lås
    5.0 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2019
    "duktigt på sitt jobb flexibel"
    Haydar Sameer M
  • Tobias B

2012-08-07

Tobias B skrev om Bromma Lås
    En dörr som inte går att låsa eller låsa upp om man inte gör alla möjliga knep för stunden är frusterande. En dörr som har samma problem i månader är kort sagt en källa till mental härdsmälta. Så för en vecka sedan monterade jag ned låset och åkte till Bauhaus. De kunde inte hjälpa mig men rekommenderade Bromma Lås.

Övertygad om att jag skulle få köpa ett nytt lås för ett par tusen stapplade jag uppgivet in på Bromma Lås och beskrev mitt problem. Den tatuerade snubben i kassan var kompetent som få och tyckte att han skulle försöka laga låset. Efter fem minuter konstaterade han att låset var numera ok och att han skulle skapa en ny nyckel så skulle det funka hur bra som helst.

För bra för att vara sant?

Nope. Han fixade en ny nyckel, skruvade ihop mitt lås och tog betalt, ca 150 kr. Dessutom bjöd han min dotter på en nyckelring. Men lägg av! EXCEPTIONELLT är en underdrift. Tack till den trevliga, tatuerade snubben på Bromma Lås. Nu vet jag verkligen vad jag ska rekommendera till mina vänner. Läs mer
    Joakim B, Noel H gillar detta

Bästa Låsfirmorna nära Bromma Lås:

Tvedbergs Lås (6.4km)
Haydar Sameer M Haydar Sameer M tycker:
“duktigt på sitt jobb flexibel” Läs mer