Broviksson Eltjänst

Södra Jordbrovägen 183 LGH1, 137 62 Jordbro — Visa karta

Med över 13 års erfarenhet inom elinstallationer har vi blivit specialister på underhållsarbeten, elinstallationsarbeten, reparationer av elektrisk utrustning och mycket mer. Med ett genuint intresse av el och elteknik och ett antal år av universitetsstudier så ser vi till att du som kund alltid får den service du förtjänar. Det är ett intresse lika mycket som ett yrke.

Våra kunder är allt från bostadsorganisationer, kafféer och privatpersoner. Hos oss tycker vi det är viktigt att du som kund ska kunna anlita en elektriker på ett snabbt och enkelt sätt.

Hör av dig till oss om du har några frågor angående vår tjänst och hur du kan få hjälp på bästa vis.

Läs vad 3 kunder tycker om Broviksson Eltjänst

• Erika P

2019-03-18

Erika P skrev om Broviksson Eltjänst
    Vi har haft samarbete med Broviksson under ganska lång tid både inom montering av solcellsanläggningar och andra eltjänster. Har alltid varit lätt att samarbeta med. Kommunikationen har alltid varit på toppnivå och allmänt upplevdes ett ansvarsfullt och professionellt bemötande.
    Rekommenderar starkt.
    Sigge K
    Erikas Tak o Bygg AB Läs mer
  • 2019-03-15

Mickael H skrev om Broviksson Eltjänst
    Killen är smart! Installerade ett nytt system för smarta hem hos mig och den tid han behövde lägga för att fatta hur det fungerar var obefintlig. Läs mer
  • 2019-03-13

Jonas G skrev om Broviksson Eltjänst
    Bra, flexibel och snabb service. Hjälpte oss med all el i samband med en totalrenovering av vår lägenhet. Läs mer

Södra Jordbrovägen 183 LGH1, 137 62 Jordbro