Broviksson Eltjänst

Broviksson Eltjänst

Ring 072-925 89 17 broviksson.se

Med över 13 års erfarenhet inom elinstallationer har vi blivit specialister på underhållsarbeten, elinstallationsarbeten, reparationer av elektrisk utrustning och mycket mer. Med ett genuint intresse av el och elteknik och ett antal år av universitetsstudier så ser vi till att du som kund alltid får den service du förtjänar....

4 omdömen om Broviksson Eltjänst

Victor Oscar Alexander L
Skrev om Broviksson Eltjänst

Trevlig och kunnig kille som hjälpt oss med båda stora och små jobb i våran villa. Vi kommer att fortsätta använda Broviksson Eltjänst för framtida jobb.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 78 omdömen 5.0 av 78 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Erika P
Skrev om Broviksson Eltjänst

Vi har haft samarbete med Broviksson under ganska lång tid både inom montering av solcellsanläggningar och andra eltjänster. Har alltid varit lätt att samarbeta med. Kommunikationen har alltid varit på toppnivå och allmänt upplevdes ett ansvarsfullt och professionellt bemötande. Rekommenderar starkt. Sigge K Erikas Tak o Bygg AB

Mickael H
Skrev om Broviksson Eltjänst

Killen är smart! Installerade ett nytt system för smarta hem hos mig och den tid han behövde lägga för att fatta hur det fungerar var obefintlig.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Jonas G
Skrev om Broviksson Eltjänst

Bra, flexibel och snabb service. Hjälpte oss med all el i samband med en totalrenovering av vår lägenhet.