Broviksson Eltjänst

Broviksson Eltjänst

Call 072-925 89 17 broviksson.se

About company

Med över 13 års erfarenhet inom elinstallationer har vi blivit specialister på underhållsarbeten, elinstallationsarbeten, reparationer av elektrisk utrustning och mycket mer. Med ett genuint intresse av el och elteknik och ett antal år av universitetsstudier så ser vi till att du som kund alltid får den service du förtjänar....

4 omdömen om Broviksson Eltjänst

Victor Oscar Alexander L
Wrote about Broviksson Eltjänst

Trevlig och kunnig kille som hjälpt oss med båda stora och små jobb i våran villa. Vi kommer att fortsätta använda Broviksson Eltjänst för framtida jobb.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Erika P
Wrote about Broviksson Eltjänst

Vi har haft samarbete med Broviksson under ganska lång tid både inom montering av solcellsanläggningar och andra eltjänster. Har alltid varit lätt att samarbeta med. Kommunikationen har alltid varit på toppnivå och allmänt upplevdes ett ansvarsfullt och professionellt bemötande. Rekommenderar starkt. Sigge K Erikas Tak o Bygg AB

Mickael H
Wrote about Broviksson Eltjänst

Killen är smart! Installerade ett nytt system för smarta hem hos mig och den tid han behövde lägga för att fatta hur det fungerar var obefintlig.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 190 omdömen 4.8 av 190 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Jonas G
Wrote about Broviksson Eltjänst

Bra, flexibel och snabb service. Hjälpte oss med all el i samband med en totalrenovering av vår lägenhet.