Alla kategorier Restaurang Kalmar Kalmar Burger King Kalmar

Ölandsleden 7, 393 56 Kalmar — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Burger King Kalmar

• Björn J
    Björn J skrev om Burger King Kalmar
    Sveriges bästa Burger King. Här jobbar Sveriges bästa man, David Utegård. Deras hamburgare är alltid välgrillade och man får hur mycket läsk man orkar dricka. Sålänge inte personalen ser dig:P Men det gör dom inte. Snabbt går det också.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Burger King Kalmar
    Detta måste vara den bästa Burger King-restaurangen i världen. Alla deras burgare och baguetter håller högsta klass och är finare än alla andra Burger King som jag har besökt. Menyn har mycket att erbjuda så det är lätt att variera, speciellt när de har så mycket som är gott. Servicen är utmärkt och det går snabbt att få sin mat.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Burger King Kalmar
    Alltid snabb service och alltid bra mat. Dom har dock en tendens till att alltid ta bort min favorit som är sweet chili chicken baguetten och det är ett litet minus:) Fattar inte varför dom ska ta bort just den, det är ju oftast de enda jag äter!Den är ju så himla god!! Men de är alltid glada och hurtiga i driven och det går snabbt, till skillnad från vissa där man får vänta i en evighet. Sen att burger King har världens godaste pommes är ju en annan sak;). Den slår alla pommes jag någonsin ätit, och det är beroendefamkallande. Nåt annat som också vi älskar i detta hushåll är deras ostbollar! Riktigt goda. Innan Burger King kom till Kalmar avskydde jag det, för jag tyckte deras mat var torrt och smakade sunkigt. Men sen de kom hit till kalmar och jag gav dem en chans så har jag börjat älska den!

Ölandsleden 7, 393 56 Kalmar