Buskhaga Karlskoga

28 omdömen om Buskhaga Karlskoga

Sedan starten hos Reco 2024

Anita L
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Det fungerar bra, inget att klaga på

Kerstin H
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Jag har lätt att beställa tjänster! Blir alltid väl bemött! De som städar uppträder trevligt är ordningssamma gör ett kanonbra jobb med glädje! Anpassar sej till situationen! Man får ett jättefint resultat!! Kan o har rekommenderat Buskhaga till vänner o bekanta! Har just nu städning tre ggr per år!

Ulf H
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Trevliga och professionella och utför sitt uppdrag mkt väl, trots rökig arbetsmiljö pga kedjerökare. Detta är en tjänst med regelbunden städning som min huvudman innehar. Mvh Pia Brus - GM

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Ulf/Pia! Tack för fina ord och härligt att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Anna N
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Svarar alltid på mejl! Önskar en specifikation på "potten". Vet inte hur mycket man har där eller hur mycket som dras vid tex tilläggstjänst. Några gånger har toalettstolen inte varit så ren som jag önskar. Hade katt tidigare och då var det mer besvärligt att städa. Priset på städning har inte justerats sedan katten försvann. I och för sig inget jag efterfrågat heller. Varit kund i flera år och de har alltid kommit när de ska och gjort det de ska. Vi är nöjda kunder!

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Anna! Härligt att du varit kund hos oss länge och är nöjda kunder. Hur mycket som dras vid tex tilläggstjänst bestämmer du själv, vill du lägga 3tim av din timpott på tex fönsterputs så drar vi 3tim. Vad det gäller hur mycket man har i timpotten så står på fakturan, men är du osäker så kontakta din närmsta områdeschef. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Björn M
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Jag har använt Buskhaga sedan 2021 (mars) min fru dog i maj 2021, Och dom kommer var annan vecka för att städa min lägenhet (hus 109 kv meter) och det har fungerat jättebra .Jag har kunnat ställa in när jag har varit bortrest ,vi har då hoppat över en vecka.Mina barn,två fickor tycker att jag har det städat och pyntat för att vara ensam stående man.Jag kommer att fortsätta. Det är bra att det är en person som återkommer vid varje städtillfälle som förklarar och instruerar den andra som är med det kan variera mellan omgångarna.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Björn! Tack för fina ord, fint att höra att du är nöjd med oss och våra tjänster och att du varit kund så länge. Vi hoppas kunna få fortsätta att städa och göra fint åt dig i många år framöver. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Gordon L
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Bra bemötande och inlyssnande på vad vi vill ha hjälp med.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Gordon! Härligt att höra att ni är nöjd med oss och våra tjänster. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Nina B
Skrev om Buskhaga Karlskoga

De är superbra! Noggranna, punktliga och väldigt trevliga.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Nina! Tack för fina ord och härligt att höra att du är nöjd med oss. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Sonja I
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Hej, Jag tycker att det hela tiden kommer nya personer till mig, och de är kanske lite ovana. Det vore skönt om samma personer kunde komma, dem man är van vid och lärt känna. Men de gör så gott de kan, och de är alltid trevliga. Vänliga hälsningar Sonja

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Sonja! Förstår din känsla och vi tar till oss av detta. Det ska såklart vara samma personal som kommer återkommande. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Anette F
Skrev om Buskhaga Karlskoga

2 väldigt duktiga städade kom och gjorde storstäd första gången. Vi var helnöjda Anette Fahlin

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Anette! Härligt att höra att ni är nöjda med storstädningen. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Marie E
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Bra och tydlig information av ansvarig personal inför valet av städföretag.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Marie! Fint att du är nöjd med vår kommunikation och service. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Kristina M
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Bra bemötande och god service. Mycket nöjd med både städningen oh bemötandet. Trevlig personal.. Mina förväntningar var ovanstående och det har uppfyllts. Köpte storstädning och städning var fjortonde dag samt fönsterputs och jag är nöjd med allt.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Kristina! Härligt att vi uppfyllde dina förväntningar och att du är nöjd med olika typer av uppdrag. Tack för fina ord och tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Anna-Stina H
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Har städning en gång I månaden det fungerar väldigt bra får alltid mejl eller sms om det blir någon ändring.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Anna-Stina! Fint att höra att du är nöjd med städningen och service. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Mats K
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Enkelt att ha att göra med och bra utfört uppdrag

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Mats! Fint att höra att du är nöjd med vår service och kvalité. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Kerstin S
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Vi har anlitat Buskhaga Karlskoga för städ och fönsterputs under drygt ett år och är supernöjda!!! Uppskattar att samma trevliga personer kommer varje gång!!!!

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Kerstin! Tack för fina ord och fantastiskt att höra att ni är så nöjda. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Barbro E
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Vi har haft städ två gånger per månad. Vi har blivit mycket bra och trevligt bemötta. Det är ordning och reda, med tydliga regler och avtal. Vi är ganska noga själva när det gäller städning, så det har hänt att man har missat att damma eller torka någon list o dyl. här och där. Men i stort är vi nöjda med städningen.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Barbro! Härligt att höra att ni i det stora hela är nöjda. Vi får gärna till oss om städningen inte skulle vara tillgodosedd och gör om det som inte blivit bra. Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och tar till oss om något inte blivit bra. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Linda T
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Har återkommande städning och även fönsterputs. Alltid nöjd med era tjänster. Även ett stort plus till service och bemötande.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Linda! Tack för fina ord. Härligt att höra att du är nöjd med våra tjänster, kvalité och service. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Jenny T
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Noggranna och vänlig personal!

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Jenny! Tack för fina ord. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Lars A
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Vi är nöjda med Buskhaga städning av vår lägenhet i Karlskoga var 4:e vecka.. Vi har samma kvinna som städar kök och badrum noga. Hon dammsuger hela lägenheten på tre rum och kök. Sedan våttorkar hon golven. Hon är hos oss 2 timmar. Ibland är det en annan person med och då klarar de städningen på en timme.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Lars! Härligt att ni är nöjda med personal och kvalité. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Emelie O
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Det blir fint städat och ät bra

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Emelie! Tack för fina ord. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Lennart P
Skrev om Buskhaga Karlskoga

snabba duktiga kommer i tid sociala

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Lennart! Härligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Valborg E
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Har mycket liten erfarenhet av städhjälp och är nöjd med den hjälp jag får.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Valborg! Fint att höra att du är nöjd, tveka inte att höra av dig om du vill ha hjälp med något extra. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Ulrika F
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Trevlig personal. Väl bemött! Noggranna!

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Ulrika! Härligt att höra att du är nöjd med oss. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Pirkko K
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Jag har haft Buskhaga som hemstäd en längre tid och är jättenöjd med dom. Nu använde vi dom till flyttstäd och jag har bara positivt att säga om dom. Mvh Inga Norling

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Inga! Tack för fina ord och härligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Leif H
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Har blivit vål bemött, och de utför ett bra arbere.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Leif! Tack för fina ord, härligt att höra att du är nöjd med oss. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Elisabeth B
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Det var mer noggrant städat i början när jag anlitade Buskhaga. En del gånger när jag haft städning har jag blivit besviken för det var slarvigt gjort. Jag hade nog högre förväntningar från börja. Det är ok men kanske inget jag varm rekommenderar andra.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Elisabeth! Det var tråkigt att höra att kvalitén blivit sämre, meddela gärna oss på kontoret då vi kan komma tillbaka och åtgärda det som inte blivit bra städat. Att vi får till oss när kvalitén sviktar gör att vi kan förbättra oss. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Lotta M
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Har städ varannan vecka. Fungerar utmärkt! Aldrig några problem med kontakt med dom.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Lotta! Härligt att höra att du är nöjd med både kvalité och kontakt. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Kjell J
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Trevlig personal, bra utfört jobb.

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Kjell! Tack för fina ord. Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Micael T
Skrev om Buskhaga Karlskoga

Bra bemätande och pris dock blev första städtillfället inte så bra så det har vi framfört

Svar från Buskhaga Karlskoga

Hej Micael! Ibland kan det behövas justeras och då är det toppen att du hör av dig. Vi arbetar ständigt med att förbättra oss. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia