Buskhaga Örebro

19 omdömen om Buskhaga Örebro

Sedan starten hos Reco 2024

Majvor S
Skrev om Buskhaga Örebro

Det bästa städbolag jag har anlitat fortsätta med buskhaga mvh Majvor SOOGNA711 gmail

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Majvor! Tack för ditt omdöme! Oh jag blir så glad =) Så otroligt kul att få höra! Det ska jag sprida till hela personalgruppen! =) Ha en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Carina H
Skrev om Buskhaga Örebro

Kommer på avtalad td. Flexibla inför städuppgifter. Bra kommunikation. Så nöjd med de som kommer och städar.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Carina, Tack för ditt omdöme! Jättekul att höra och det är ju precis så det ska vara =) Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Pia M
Skrev om Buskhaga Örebro

Noggranna och bra att lyssna på hur vi vill ha det.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Pia, tack för ditt omdöme. Det var en fin beskrivning =) Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Mia H
Skrev om Buskhaga Örebro

Alltid trevligt bemötande, noggrann.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Mia, tack för ditt omdöme och de fina orden! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Christina B
Skrev om Buskhaga Örebro

Blev bemött på ett gott sätt. Buskhaga lever upp till mina förväntningar. Städ var 4:e vecka och har samma tjejer varje gång, vilket vi är mycket nöjda med

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Christina, tack för ditt omdöme! Vad kul att höra =) man blir så varm inombords när man läser ditt omdöme för det är ju precis så det ska vara =) Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Johan E
Skrev om Buskhaga Örebro

Städar bra till rimlig kostnad

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Johan, tack för ditt omdöme. Underbart att höra och skulle det vara några funderingar så är det bara ni hör av er till oss. Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Sven-Erik N
Skrev om Buskhaga Örebro

Vi har bara städning med varierande resultat Vi upplever att de har bråttom men det kanske är för att tiden är för kort fast tidsåtgången var rekommenderad av ledning

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Sven-Erik, tack för ditt omdöme! Jag vill gärna komma i kontakt med er och prata mer om städningen. Vi vill alltid få feedback så att vi kan förbättra oss. Kan det kännas som att det stressas igenom om de är 2 som kommer och städar? Vi vill gärna kolla på upplägget eller om det är fel på tiden. Hoppas vi hörs av mer gällande detta. Jag vill ju att ni ska känna er super nöjda med oss =) Ha en fortsatt fin dag, med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Brittmarie L
Skrev om Buskhaga Örebro

Jätte bra företag! Jättebra dam som städar hos oss. Hon är så trevlig o noga. Vi är nöjda med företaget

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Britt-Marie, tack för ditt omdöme. Så kul att höra, då ska vi fortsätta med det att ha det så =) Trevlig helg med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Anneli D
Skrev om Buskhaga Örebro

Vi har hemstädning av företaget. Vi får städning den veckodag vi önskat, men tidpunkten varierar i stort sett varje gång, så vi behöver vara flexibla. Besked om tidpunkt kommer via sms oftast några dagar innan. Kvaliteten varierar. Vi har meddelat när det inte uppfyller förväntat resultat. Ofta med svar att de ska ta kontakt med de som var hos oss o med erbjudande om att någon dag efteråt komma och göra om. Detta förhållningssätt fungerar inte för oss, vi städar då av själva istället för att invänta justering. Ett grundläggande...

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Annelie, tack för ditt omdöme. Att det blir ändring av tid beror ju på flera olika anledningar men det är inget vi vill ändra bara för att. Utan det kan var sjukdom hos oss eller hos någon kund innan er. Är det så att det är en specifik tid som ni helst vill att vi kommer så kikar vi såklart på det och gör det tydligt i schemat för personalen. Det är jättebra att ni hör av er när det bristande kvalité så att vi kan prata med personalen om det. All personal som börjar hos oss får en utbildning. Men sen kan det ju vara...

Ulrika R
Skrev om Buskhaga Örebro

Rent och snyggt. Skön känsla när man kliver in genom dörren och Buskhaga varit på plats tidigare under dagen. Buskahaga har trevlig tillmötesgående personal. Känner mig helt trygg med att ha lämnat ut min nyckel för att de ska kunna städa utan att någon är hemma.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Ulrika, tack för ditt omdöme! Oh vilka fina ord och det är precis så vi vill att det ska känna! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Pia A
Skrev om Buskhaga Örebro

”Vår” Aina är den bästa man kan tänka sig Superbra på att städa vårt hus och trevligt bemötande varje gång

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Pia, tack för ditt omdöme! Ja Aina är grym! Ska hälsa henne era fina ord. ha en fortsatt fin dag, med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Ann-charlotte P
Skrev om Buskhaga Örebro

De gör ett fantastiskt bra jobb!

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Ann-Charlotte, tack för ditt omdöme! Åh vad kul att höra, man blir helt varm inombords! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Christer K
Skrev om Buskhaga Örebro

Har städning 1 gång i månaden. Är trevliga mycket noggranna lyhörda otroligt bra kan inte vara nöjdare. Mvh.christer

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Christer, tack för ditt omdöme! Oh vilka fina ord, tack! =) Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Linda L
Skrev om Buskhaga Örebro

Vi upplever att Buskhaga Örebro fungerar superbra! De är tillmötesgående, nogranna och gör det lilla extra vid städning såsom sängbäddning och vika in toapapper.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Linda, stort tack för ditt omdöme och de fina orden! det betyder mycket för oss! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Nina E
Skrev om Buskhaga Örebro

Har använt Buskhaga i många år och varit nöjd på totalen. De gånger som jag tycker att det har strulat så har jag sagt till och då har de åtgärdat detta, vilket jag uppskattar enormt.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Nina, tack för ditt omdöme! Det är jättebra att ni hör av er om det skulle vara något med städningen eller annat så vi kan hitta en lösning tillsammans. Hoppas det blir flera år till =) Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Birgitta G
Skrev om Buskhaga Örebro

Så proffsigt. Väldigt trevlig personal.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Birgitta, tack för ditt omdöme och för den fina beskrivningen! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Jon S
Skrev om Buskhaga Örebro

Trevlig och bra servie. Har haft dom i flera år.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Jon, Tack för ditt omdöme! Och vi vill gärna fortsätta flera år till att komma hem till dig och städa =) Ha en fin dag, med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Barbro B
Skrev om Buskhaga Örebro

Möter trevliga personer i kontakten med administrationen. De två personerna Tina och Andreas, som tar hand om vår städning är noggranna och synnerligen trivsamma.. De har varit avgörande för att vi anlitar Buskhaga, vilket vi annars inte gjort, då vi tycker att de har höga priser.

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Barbro, tack för ditt omdöme. Ja de är ju fantastiska och det ska jag hälsa dem =) Tack för att ni är kvar hos oss som kund! Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Kerstin L
Skrev om Buskhaga Örebro

Punktliga och ordentliga i städ och har alltid lösningar om det behövs

Svar från Buskhaga Örebro

Hej Kerstin, tack för ditt omdöme! Underbart att höra man blir så glad av dina ord! Ha en fortsatt fin dag, med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ Örebro