Buskhaga Västerås

10 omdömen om Buskhaga Västerås

Sedan starten hos Reco 2024

Tory K
Skrev om Buskhaga Västerås

Ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd med storstädningen av min lägenhat.

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Tory Men så roligt att höra 😀 de ska jag hälsa mina fantastiska tjejer, de gör ett fantastiskt jobb. Tack för ditt fina omdöme och för att du gav oss förtroendet att få komma hem till dig och städa. Mvh Camilla

Ingela B
Skrev om Buskhaga Västerås

Duktig och noggrann personal. Lätt att nå chefen via telefon, och hon svarar snabbt om man mailar. Kan varmt rekommendera Buskhaga i Västerås.

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Ingela, Vad härligt att höra 💐 Tusen tack för att du rekommenderar oss som leverantör ❤️ Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Gärd P
Skrev om Buskhaga Västerås

Hej jag är nöjd med städningen

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Gärd Vad härligt att höra 😀 och tack för ditt fina omdöme Gärd. Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Gudrun K
Skrev om Buskhaga Västerås

Jag har hela tiden blivit bemött bra, om jag nån gång känt missnöje över något, har det blivit löst enl mig på ett tillmötesgående och värdigt sätt Jag hade förväntningar på att de skulle lyssna på vad jag ville ha gjort som har infriats. Jag köpte hemstädning, just nu har jag en som kommer och städar åt mig som är så duktig så henne vill jag helst ha kvar,

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Gudrun, Vad roligt att höra att du är så nöjd med städningen och vår duktiga personal. Med Vänliga Hälsningar Camilla Åhs

Jörgen W
Skrev om Buskhaga Västerås

Egentligen ingen koll och har bara hört att sambon är nöjd.

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Jörgen, Vad bra att ni är nöjda med städningen. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Camilla Åhs

Malin J
Skrev om Buskhaga Västerås

Mycket trevligt bemötande och proffsig personal som alltid levererar städning av kvalitet. Sen vi började med veckostädning har så mycket av vardagsstressen försvunnit och nu känns det så enkelt att bjuda hem vänner på middag när man alltid har ett rent och fint hem. Tack Buskhaga!

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Malin, Vad härligt att höra ❤️ De är ju precis så här vi vill att du och resten av våra kunder ska känna. Att få tiden att räcka till är inte alltid så lätt i dagens stressade samhälle . Njut av din lediga tid och umgås med vänner och familj så tar vi hand om städningen i ditt hem. . Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla

Thord F
Skrev om Buskhaga Västerås

Jag kan inte klaga på något. Det är bara positiva tankar jag får när jag kommer i kontakt med Buskhaga..Jag har anlitat dom för städning.

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Thord Vad roligt att höra det gör oss så glada Thord :-) Med Vänliga Hälsningar Camilla

Tuula T
Skrev om Buskhaga Västerås

Buskhaga Västerås-personalen är mkt professionell i sitt sätt att bemöta sina kunder. Blir mkt professionellt och trevligt bemött när personalen besöker oss för att utföra hemstädning. Vi har varannan vecka städning och det fungerar oerhört bra. Är mkt nöjd med både service och bemötande både vad gäller städning och vid kontakt per telefon/via mejl, när det gäller ändring contra avbokning av städtillfällen.

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Bästa Tuula, Tack för dina fina ord Tuula det värmer och känns så bra att höra. Med Vänliga Hälsningar Camilla

Mattias L
Skrev om Buskhaga Västerås

Väldigt bra bemött. Professionellt utförd städning och vi har inte upplevt några problem alls under alla våra år som kund till Buskhaga.

Svar från Buskhaga Västerås

Tack Mattias, Vår trogna kund sen länge .. tack för ditt fina omdöme. Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Eva D
Skrev om Buskhaga Västerås

Jan verkligen rekommendera dem. Alltid rent och fint efter städning 🤗

Svar från Buskhaga Västerås

Hej Eva, Roligt att höra att ni er nöjd med städningen och att du rekommenderar oss som leverantör. Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs