Väldigt effektiva och trevliga. Blev mycket bra
Buskhaga Västerås
66 omdömen om Buskhaga Västerås
Sedan starten hos Reco 2024
Killarna som var här gjorde ert riktigt bra jobb. De hade ett trevligt bemötande. Jag hade skrivit i min offert förfrågan att jag önskade få lister, fönsterbrädan samt fönsterkarmen rengjorda. Men det var inte inräknat i tiden. Nu gjorde de detta. Men med lite protest. Jag anser att det bör ingå i fönsterputs för privata boenden. Jag betalar hellre lite mer och det ingår än att behöva påtala att detta ska bli gjort.
Hej Louise, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för de fina orden om våra medarbetare och deras bemötande. Det gläder oss att höra att de gjorde ett riktigt bra jobb. Vi uppskattar också din feedback kring rengöring av lister, fönsterbrädor och karmar. Vi förstår din synpunkt och tar med oss den i vårt fortsatta förbättringsarbete. Vår ambition är alltid att vara tydliga med vad som ingår i tjänsten och att leverera en så bra upplevelse som möjligt. Buskhaga och Putsjohan team
Jag är nöjd med både bemötnlng och fönsterputs
Stort tack för ditt fina omdöme och 5 av 5! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och fönsterputsningen. Det betyder mycket för oss att få veta att du är nöjd med både servicen och resultatet. Varmt välkommen att höra av dig igen när det är dags nästa gång! Varma hälsningar, Buskahaga-teamet 🌟
Supereffektiva och duktiga på sitt jobb.
Stort tack för ditt fina omdöme och 5 av 5! 😊 Vad roligt att höra att du upplevde oss som supereffektiva och duktiga på vårt jobb. Sådan feedback gör oss verkligen glada och motiverar oss att fortsätta leverera hög kvalitet. Varmt välkommen att höra av dig igen när det är dags nästa gång! Varma hälsningar, Buskahaga-teamet 🌟
Synd att inte fönsterputsarna hade kläder som representerade företaget Putsjohan eller Buskhaga?
Tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av dina synpunkter. Vi tar med oss din kommentar om arbetskläderna – vi håller med om att tydlig profilering med företagskläder kan bidra till ett mer professionellt intryck och göra våra medarbetare lättare att känna igen. Vi är också nyfikna på att höra om du var nöjd med själva fönsterputsningen och resultatet i övrigt. Din återkoppling hjälper oss att bli ännu bättre. Buskhaga och Putsjohan team
Proffesionellt utförande och vänligt bemötande! Är mycket nöjd!
Hej Maud Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är mycket nöjd och att du uppskattar både det professionella utförandet och det vänliga bemötandet. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen att höra av dig igen när det är dags nästa gång! Varma hälsningar, Buskhaga team
Tyvärr så glömde fönsterputsaren ett fönster som jag oxå anmälde. Förväntar mig avdrag på fakturan. För övrigt är jag helt nöjd med fönstren och personens bemötande
Hej Lena Tack för ditt omdöme och för att du uppmärksammar oss på detta. Vi ber om ursäkt för att ett fönster tyvärr blev missat – det ska självklart inte hända. Samtidigt är vi glada att höra att du i övrigt är nöjd med både resultatet och bemötandet.🌺 Varma hälsningar, Buskahaga teamet
Trevligt bemötande, trevlig personal. Bra jobb!
Hej Eva, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du upplevde ett trevligt bemötande och att du är nöjd med både personalen och arbetet. Du är varmt välkommen att höra av dig igen när du behöver hjälp nästa gång! Buskhaga städ
Alldeles utmärkt arbete. Renare rutor har vi aldrig haft, vi återkommer.
Hej Göran, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att ni är så nöjda och att rutorna aldrig varit renare. Det uppskattar vi verkligen. Ni är varmt välkomna att höra av er igen – vi hjälper er gärna nästa gång också!
Bra inteeaktionnoch kommunikation. Tog ansvar hela vägen från offert till att vi som kund var nöjda med resultatet eller ej.
Hej Gunnar, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med både kommunikationen och att vi tog ansvar hela vägen från offert till färdigt resultat. Vi uppskattar verkligen ditt förtroende och är glada att du blev nöjd. Du är varmt välkommen att höra av dig igen när du behöver hjälp nästa gång!
Två proffsiga och trevliga fönsterputsare gjorde ett snabbt och bra jobb med våra fönster. Det som inte fick ett toppbetyg var putsningen utifrån med långborste av våra gamla industrifönster som inte blev helt rena.
Stort tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vad roligt att höra att du upplevde våra fönsterputsare som både proffsiga och trevliga samt att arbetet i stort gick snabbt och bra. Vi tar också med oss din synpunkt kring industrifönstren och putsningen utifrån med långborste. Äldre industrifönster kan ibland kräva en mer anpassad metod för att uppnå ett helt perfekt resultat, och din feedback hjälper oss att bli ännu bättre i vår planering och utförande. Tack för förtroendet – vi hjälper dig gärna igen framöver! Putsjohan & Buskhaga Team
Kom två mycket trevliga killar. Tvättade fönster samt inglasad balkong, som blev skinande rena. Rekommenderas.
”Stort tack för ditt fantastiska omdöme och 5 av 5! Vad roligt att höra att du är nöjd med både fönsterputs och inglasad balkong – och att resultatet blev skinande rent. Vi uppskattar verkligen din rekommendation och ditt förtroende. Buskhaga Team”
Jag blev väldigt bra bemött. Killarna var jättetrevliga. Jag hade beställt fönsterputs.
Stort tack för ditt fina omdöme och 5 av 5! 😊 Vad roligt att höra att du blev så bra bemött och att våra killar upplevdes som jättetrevliga. Vi är glada att du är nöjd med din fönsterputsning. Varmt välkommen att höra av dig igen när det är dags nästa gång! Varma hälsningar, Buskahaga-teamet
Snabb återkoppling på förfrågan och ett utmärkt jobb med fönstertvätt i uterummet
Hej Kari, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med både återkopplingen och fönstertvätten i uterummet. Det var ett nöje att hjälpa dig, och du är varmt välkommen att höra av dig igen när du behöver hjälp nästa gång! Team Buskhaga städ
Över förväntan,mycket nöjda med fina fönster!!
Stort tack för ditt fantastiska omdöme och 5 av 5! 😊 Vad roligt att höra att resultatet blev över förväntan och att ni är så nöjda med era fina fönster. Det betyder mycket för oss att få sådan feedback. Ni är varmt välkomna att höra av er igen när det är dags nästa gång! Varma hälsningar, Buskahaga-teamet
Vänligt bemötande och fina rena fönster. Trevlig personal. Har anlitat dem förut och varit nöjd! Blev det nu också!
Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet, personalen och dina fina rena fönster. Det betyder mycket för oss att du har valt att anlita oss igen och att du fortsatt är nöjd med resultatet. Vi vill alltid bli ännu bättre, så vi tar gärna emot din feedback: finns det något mer vi hade kunnat göra för att nå hela vägen till 5 av 5 i betyg? Varma hälsningar, Buskahaga-teamet
Mattorna blev som nya efter tvätten, bra service och fönsterputsare gjorde ett fantastiskt jobb! Rekommenderar båda!
Stort tack för ditt fantastiska omdöme och 5 av 5! 😊 Hej Niina Vad roligt att höra att du är så nöjd med både mattvätten och fönsterputsningen, och att mattorna blev som nya. Det betyder mycket för oss att du uppskattar både servicen och arbetet som utförts. Tack också för din fina rekommendation – det värmer verkligen! Varma hälsningar, Buskahaga-teamet
Raimonda och Chantal som städar hos oss är båda mycket noggranna, effektiva och trevliga. Provat andra städbolag innan men detta har fungerat bäst.
Hej Linn Stort tack för ert fina omdöme! Vad roligt att höra att Raimonda och Chantal upplevs som noggranna, effektiva och trevliga, och att vårt arbete har fungerat bäst jämfört med tidigare städbolag. Det uppskattar vi verkligen. Vi strävar alltid efter att bli ännu bättre, så vi tar gärna emot er feedback: är det något mer vi hade kunnat göra för att nå hela vägen till 5 av 5 i utförande? Alla synpunkter är värdefulla för oss. Varma hälsningar, Buskahaga-teamet
Trevlig och professionell, rekommenderas varmt!
Hej Anna Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du upplevde oss som både trevliga och professionella. Vi uppskattar verkligen rekommendationen och är alltid hjärtligt välkommen att anlita oss igen. Varma hälsningar, Buskahaga-teamet
Bra service o fina fönster fick jag😊
Hej Lena, Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vad härligt att höra att du är nöjd med både servicen och dina fina fönster. Du är alltid hjärtligt välkommen tillbaka – vi hjälper dig gärna igen! Varma hälsningar, Putsjohan & Buskahaga-teamet
Det var en trevlig och bra personal.Lägenheten blev väldigt fin.Jag är så jättenöjd.God jul och gott nytt år.Med vänlig hälsning, Gerd Andersson på Benvägen 36 i Västerås 🌲🎅🤗🥰
Gerd Tusen tack för ditt fina omdöme och dina värmande ord ♥ Önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År MVH Camilla
Det var två trevliga personer som putsade våra fönster. De jobbade bra och delade upp jobbet mellan varandra på ett bra sätt.
Hej Ulla, Stort tack för ditt fantastiska omdöme och betyg 5 av 5! Vad roligt att höra att du är nöjd med fönsterputsen och att vårt team arbetade trevligt, effektivt och med bra samarbete. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva detta och ser fram emot att hjälpa dig igen! 🌟 Team Buskahaga & Putsjohan
Redan från början fick jag bra intryck av deras arbetsledare. Sedan då arbetet började genomfördes det mycket bra. Dessutom trevliga tjejer.
Hej Boy, Tack så mycket för ditt fina omdöme. MVH Buskhaga team
Mycket bra och trevlig fönsterputsare! Vi har aldrig haft så fina fönster!!! Lite förvånade blev vi att han var ensam. Det var hårt och intensivt jobb (3 Tim )! Vi har dessutom ett besvärligt köksfönster som kräver 2 personer som hjälps åt. Vi är som sagt mycket nöjda och kommer naturligtvis anlita PutsJohan fler gånger!
Hej Kristina Stort tack för ditt omdöme och 5 av 5! Vad roligt att höra att du är nöjd med fönsterputsningen. Vi uppskattar verkligen ditt förtroende och hoppas få hjälpa dig igen framöver. Vänliga hälsningar, Buskahaga & Putsjohan -teamet
Otroligt noggranna. Dom städade överallt! Det luktade rent i lgh. Jag är helnöjd.
Hej Inger, Tusen tack för toppbetyget och ditt fina omdöme! 🌟 Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och resultatet. Vänliga hälsningar, Buskhaga & Putsjohan-teamet
Städtjejerna kommer alltid i tid och deras städning är perfekt.
hej Yvonne, Wow Tusen tack för toppbetyget och ditt fina omdöme! 🌟 Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och resultatet. Yvonne vad hade vi behövt att göra för att få 5 av 5 i omdöme. Vänliga hälsningar, Buskhaga & Putsjohan-teamet
Bra bemötande. Nöjd med utförd städning. Mina förväntningar uppfylldes.
Hej Ingegerd, Tusen tack för toppbetyget och ditt fina omdöme! 🌟 Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och resultatet. Ingegerd vad hade vi behövt att göra för att få 5 av 5 i omdöme. Vänliga hälsningar, Buskhaga & Putsjohan-teamet
Köpte fönsterputsning för första gången. Tog ledigt från jobbet halva dagen för att vara hemma när fönsterputsningen skulle ske, hade tid 15.00. Var hemma från 12, och sedan kom ingen? Det visade sig att de gjort klart jobbet redan innan 11.00. Lite snopet då jag tagit ledigt från jobbet i onödan. Är dock mycket nöjd med fönstren!
Varit jättenöjd. Nu pausad pga tillökning men önskar komma tillbaka efter föräldraledighet. 💙
Tack Erika, Du är hjärtligt ♥ välkommen tillbaka vi kommer sakna dig ♥ Med Vänliga Hälsningar Camilla
Jag är nöjd med ett bra utfört jobb välkomna tillbaka
Hej Gunbert, Det var jättekul att höra. Tack för ditt fina omdöme. MVH Camilla
Mycket bra och noggrann städning med det lilla extra
Hej Anna Tusen tack för dina fina ord och ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar, Camilla
HEMSTÄDNING. Den som kommer till mig och städar just nu är guld värd.
Hej Gudrun Vad roligt att du är så nöjd med städningen och personalen som kommer till dig. Tack för ditt fina omdöme Gudrun 🌹 Med vänliga hälsningar, Camilla
Så bra resultat att av vi kunde minska antalet tillfällen dom städar.
Hej Jonas Tack för ditt fina omdöme, och kul att du utökade städningen 🌺😀 MVH Camilla
Buskhaga är ett seriöst företag som det är trevligt och lätt att ha att göra med. Fint städat, bra service från kontoret aldrig något som ”sitter fast”. Känns som att ert ledord är ”allt går att lösa”. Tack. 🤗 Ingela Bylon
Hej Ingela Tack så mycket för dina fina ord och för ditt fina omdöme. Vi har fantastiska medarbetare som brinner för sitt jobb och sina kunder. Jag är så oerhört stolt över dem alla. MVH Camilla
Jag blev och blir alltid mkt väl bemött av Buskhaga Västerås-personalen. Är därmed mkt nöjd med både den service och personalen, som Buskhaga erbjuder. Mina förväntningar uppfylls helt och hållet av Buskhaga Västerås, inga problem alls. Mina upplevelser av de tjänster som Buskhaga Västerås erbjuder är enbart positiva. Vi har tjänsterna Hemstädning, 14-dagars mellanrum, samt fönsterputs hos Buskhaga Västerås.
Tack fina Tuula för ditt jättefina omdöme❤️ Med vänliga hälsningar Camilla
Jag är mycket nöjd med min städning
Tack Gärd för ditt fina omdöme ❤️ Camilla
Enkelt att få kontakt med personalansvarig. Trevlig bemötande. Duktig personal, som kan sitt jobb - hemstädning.
Hej Kerstin, Tusen tack för ditt fina omdöme. Med Vänliga Hälsningar Camilla
Mycket positiv upplevelse..Trevligt bemötande av dem som kom och utförde städningen.. Mycket väl utfört arbete på beräknad tid.. Rekommenderas varmt. Köpte städning av kök, badrum och hall..
Hej Elisabeth, Vad härligt att höra att du blev så nöjd.
Jag har blivit vänligt bemött. Mina förväntningar var att få städat med det menar jag dammat och golven avtorkade. Toaletterna rengjorda. Mina upplevelser är possitiva , trevlig personal. Jag är nöjd.
Hej Monica, det låter toppen :-) är du nöjd så är vi nöjda.
Jag bemöttes på ett mycket trevligt sätt. Förväntade mig att de skulle göra ett bra arbete vilket de gjorde över förväntan. Tjänsten jag köpte var att få den del av villan som skulle städas blev städad vilket gjordes till belåtenhet. ( som upplysning varför inte hela villan städas är att par av rummen används mycket sparsamt) Dagmar Lantell-Lindström
Hej Dagmar, Härligt att höra att du blev så nöjd :-)
Genom ett bra och informativt samtal om flyttstädning som även följdes av flera. Förväntningar är nog att få svar på sina frågor som kan vara många när man är i den situationen. Ett vänligt och bra bemötande runt just flyttstädning och berörda parter var mycket nöjda.
Hej Christina Va härligt att höra. Tack för ditt fina omdöme.❤️ Lycka till med nya boendet. God Jul 🎄
Professionalism, trevliga och effektiva medarbetare
Hej Maria, Tack så mycket för ditt fina omdöme ♥
Buskhaga städ kan jag verkligen rekommendera ett otroligt proffsigt o vänligt bemötande och deras ambition att utföra det vi önskade på ett utfördes på ett fantastiskt sätt Stort tack till er som utförde städningen och till ledningen
Tusen tack för ditt fina omdöme du gav till oss alla, de värmer i våra hjärtan ❤️ Jag ska framföra ditt omdöme till min personal idag på vårt APT. Mvh Camilla
Bra bemötande verkar bry sig om kunderna.
Hej Ingegerd Va roligt att höra att du är nöjd med vårt uppdrag hos dig ♥ Med vänliga hälsningar Platschef Camilla Åhs
Tyvärr var inte det vi kommit överens om att jag ville få gjort fixat. Min inglasade balkong var inte putsad alls, mina övriga fönster i lägenheten var tvättade men med något bristfälligt resultat.
Hej Stina, Jätte tråkigt att höra att du inte blev nöjd med vårt utförande. Balkongen har blivit putsad med då det satt tvärgående järn stag på utsidan kunde vi inte komma åt att ta där. Alla fönster var inte öppningsbara och där satt smutsen i mellan rutorna. Tack för att vi fick komma och åtgärda så snabbt och kul att höra att vi hade ett bra bemötande :-) Är du nöjd så är vi nöjda. Mvh Camilla
Otroligt skönt att komma hem till ett städat hem! Väl utfört arbete!
Hej Erika, Jätte roligt att höra att du är så nöjd med städningen.
Trevlig presentation av företaget och duktiga städtjejer som var hos mig. Super nöjd med städningen och utförande.👌
Hej Anki, Jättekul att du höra att du blev så nöjd med både pretention och städning ♥ Med Vänliga Hälsingar Platschef Camilla Åhs
Kanon service! sedan jag började jobba med dem jag har aldrig blivit orolig om hygien. De gör sitt jobb perfekt. De är våran superhero för vår företag 👌 Tack för fantastiska jobb.
Tusen tack fina Elisa för detta fina Superhero omdöme ♥ Med Vänliga Hälsningar Buskhagas Superhero Team
Kanon kanon så här fint har det inte varit sen jag flyttade in för 15 år sen och trevliga var städerskorna tack
Vad roligt att höra Kent 😀 Nu kommer vi till var 4: vecka framöver och hjälper dig med städningen. Tusen tack för fint omdöme 🌺 Mvh Camilla
Hej hej!! Trevlig personal, Jätte nöjd. Sista april var de här, vi kom hem till en fräsch lägenhet, rena fönster. Lukta gott, till och med gjort en snibb på toa rullen med deras emblem. Inger och Kalle!!
Hej Inger, Vad härligt att ni vart nöjda, Jag hoppas ni hade en fin kväll tillsammans ❤️ Tack för ditt fina omdöme Inger 🌺 Med vänliga hälsningar Platschef Camilla Åhs