Byggamore AB

5.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Byggamore AB

• 2018-12-05

Elisabeth S skrev om Byggamore AB
    Jag är supernöjd med samarbetet och kan varmt rekommendera företaget.
    Jag har helt byggt om ett badrum och en tvättstuga samt bytt ut två takfönster. Det blev fantastiskt fint! Noggrant utfört arbete på utsatt tid, professionell projektledning, goda råd på vägen och förslag på lösningar till de problem som dykt upp. Mycket trevlig personal och fantastisk kommunikation! Löpande statusinformation gällande projektet, hjälp vid materialinköp och hantering av leveranser.
    Professionell hantering av offertprocessen, faktureringen och uppföljningen.
    Jag har redan anlitat företaget för renovering av mitt andra badrum och entrén samt även rekommenderat dem till mina vänner och bekanta. Läs mer
    Byggamore K gillar detta
  • 2018-11-21

Monika C skrev om Byggamore AB
    Kan varmt rekommendera företaget.
    Proffesionella hantverkare som verkligen vet hur ska man utföra sitt jobb och samtidigt bibehålla en resprktfull kommunikation. Kontakten med Byggamore har varit positivt och enkelt redan från första samtalet fram tills de var färdiga med utrört arbete. Bra kommunikation, det har varit väldigt lättsamt att prata, förklara och bolla med både ägarna samt hantverkarna. Personalen erbjuder sin hjälp och ger bra förslag på önskat projekt. Noggrant utfört arbete under förbestämd tid och trevligt bemötande.
    För min del har det varit både kakel i badrummet och renoveringsarbete i lägenheten. Känslan av glädje och nöjdhet i mitt hem efter deras insats är så pass stor att jag har redan rekommenderat de till mina vänner och bekanta. Varmt rekommenderar! Betyget är 5+ Läs mer
    Byggamore K gillar detta

Bästa byggföretagen i Värmdö: