Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Byggnadsfirman Otto Magnusson AB - Bygger, Reparerar och Renoverar

5 omdömen om Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Tommy A
Skrev om Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Vi har flyttat in i en 3:a med "inglasad balkong" på Glasverksgatan 38b Trelleborg Villket jävla fuskbygge. Så fort det regnar rinner det vatten in under glaset på golvet på balkongen, och det rinner ner längs med väggen in mot lägenheten. Vi tog ju en lägenhet med glasad balkong för att slippa regnet.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Jacob A
Skrev om Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Väldigt bra bemötande. Positiv upplevelse av företaget som tog ett fint ansvar, vi är nöjda. Rekommenderas!

VIKTORIA E
Skrev om Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Jag har inget förtroende för Otto bygg nej. Dom hade nåt avtal med stena fastigheter i lomma där jag bor och vi var sjuka i covid med lunginflammation. Det struntade Joakim totalt i och tjatade o ville byta fönstren ändå när vi låg sjuka. Mitt i en pandemi. Då har man inte fattat vad som är viktigt i livet. Det här är MÄNNISKORS HEM. inte främst en byggarbetsplats för otto bygg.

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

MARTIN S
Skrev om Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Har fuktskadat en fönsterkarm på min balkong då de lämnat fönster öppna i flera veckor under renovering där de kommit och gått lite som de känner för i samband med renovering via Riksbyggen. Svarar inte på mejl eller telefon när man vill påtala detta, tar inget ansvar alls.

VIKTORIA E gillar detta
Sandra A
Skrev om Byggnadsfirman Otto Magnusson AB

Jag vill rekommendera Tim Nielsen till rets hantverkare. Tim har arbetat inom bygg flera r och har stor erfarenhet inom det mesta inom byggbranschen. Tim utfr sina arbeten med hg noggrannhet och r samtidigt effektiv. Med Tims hrda arbete, hans erfarenheter och kunskap klarar han av att ta p sig vilket arbete som helst. Tim r rets hantverkare d han utfr ett perfekt arbete, fr mycket gjort p kort tid och r ppen fr att hela tiden lra sig nya saker och utvecklas som hantverkare.