Alla kategorier Byggföretag Halland Kungsbacka ByggService Näslund AB

ByggService Näslund AB

Granåsvägen 35, 429 35 Kullavik — Visa karta

ByggService Näslund AB är en modern hantverkarfirma med klassiska rötter som idag varit aktiv i över 50 år. Idag gör företaget i princip alla jobb för privatpersoner. Allt från totalrenovering, om- och tillbyggnation, markarbeten, badrumsrenoveringar, golvslipning, fönster, markiser och persienner, takarbeten, måleri, snickeri, köksrenovering till elektronik och VVS-jobb.

Sedan starten har verksamheten präglats av dess nöjda kunder och förstklassiga service. Byggservice Roland Näslund AB drivs idag av sonen Anders Näslund och erbjuder sina tjänster i Kungsbacka och Göteborg med omnejd.

Varmt välkommen att höra av dig för en offert!

Läs vad 15 kunder tycker om ByggService Näslund AB

• Partille-sävedalens Pastorat
    Partille-sävedalens Pastorat skrev om ByggService Näslund AB
    Vi tackar för ett proffsigt och snabbt utfört arbete.
    Beställningen var att inreda vårt städrum (ett mycket litet utrymme) Fick hjälp med ideer och rummet är nu praktiskt och funktionellt.
    Toppen!!
  • Blå Stjärnans D
    Blå Stjärnans D skrev om ByggService Näslund AB
    Ombyggnad och renovering av kontor och golv.
  • Roy O
    Roy O skrev om ByggService Näslund AB
    Renovering av badrum blev mycket lyckat: bra bemötande, tidsplanen hölls och jobbet genomfördes med hög kvalitet
  • Hans A
    Hans A skrev om ByggService Näslund AB
    Kan varm rekommendera Näslund byggservice för ett professionellt bemötande och hög kvalitet på utfört arbete.
  • Carin R
    Carin R skrev om ByggService Näslund AB
    Tack Byggservice Näslund för kanonbra hjälp vid flertalet ombyggnationer samt nybygget av vårt hus. Vi är så enormt nöjda och rekommenderar er gärna!
    Uppskattar att ni kommer med alternativa lösningar och lotsar i materialval för just sin plånbok. Snabb och proffsig hjälp, återkommer inom kort för att få nästa projekt genomfört i vårt hem. Miljoner T A C K !!!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om ByggService Näslund AB
    Håller tider, svarar på mail, telefon, sms och gör ett bra jobb. Kort sagt allt man kan önska av en hantverkare. Dessutom trevlig! Rekommenderas varmt!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om ByggService Näslund AB
    Markiser. Mkt bra och proffsig. Koll på läget, och mkt noga med att stämma av efterhand att projektet löper på. Bra problemlösare.
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om ByggService Näslund AB
    Otroligt proffsigt bemötande. Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera Byggservice Roland Näslund till den som frågar efter referens. Det började med ett litet jobb utomhus, som nästa gång blev totalt byte av kök samt renovering av inomhusmiljö såsom väggar, golv, tak, el, nya inner- och ytterdörrar, genomgång av ventilation etc. Högsta betyg rakt av; gällande säkerhet kring nycklar och larm, ordning och reda, finishen på arbetet, noggrannhet och pålitlighet, och att man kommer när man skall, annars meddelar man sig. Delar med sig av erfarenhet och kommer med förslag och bra lösningar för ett ännu bättre resultat. Löser problem när/om de uppstår. Vi har fler projekt på gång, både utomhus och inomhus och det är givet vem som kommer att få jobbet nästa gång också.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om ByggService Näslund AB
    Vi har anlitat Byggservice Roland Näslund vid tre tillfällen, när vi byggt ut vårt hus samt gjort ett nytt badrum. De är pålitliga, noggranna, kommer när de sagt att de ska komma, och gör det man avtalat ska göras. De håller rent och snyggt på bygget. De kommer också med förslag på förbättringar som man kanske inte tänkt på innan. De gånger det varit något att anmärka på efteråt så har de fixat detta snabbt och utan diskussion. Priset är dock högre än för andra vi jämfört med, men det är det värt för att få en pålitlig entreprenör och slippa trassel efteråt. Rekommenderas å det varmaste!
  • Inger A
    Inger A skrev om ByggService Näslund AB
    Renovering av badrum:
    Bra tips för planlösningen i badrummet, flera goda råd. Bra kommunikation och mycket bra på att hålla tider och att samordna alla olika hantverkare. Mycket bra utfört arbete och god ordning o städning under utförandet. Tar tag i saker direkt när ett problem uppstår och ser till att det blir löst på ett tillfredsställande sätt.
  • Per A
    Per A skrev om ByggService Näslund AB
    Vi är helt nöjda med Byggservice Roland Näslund AB.
  • Leif A
    Leif A skrev om ByggService Näslund AB
    Bra service, har ordning och gör snygga jobb.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om ByggService Näslund AB
    Är super nöjd med Byggservice Roland Näslund AB. Dom har byggt om mitt badrum, min tvättstuga, två hallar, bytt alla innedörrar, Bytt fasad på garaget, renoverat delar av köket och mycket mer.
    Dom är alltid i tid, alltid positiva, och glada. Kommer med tips och idéer om både matrialval och byggnationer.
    Kan varmt rekommendera Byggservice till alla! Kommer aldrig att välja någon annan byggfirma.
  • Pia L
    Pia L skrev om ByggService Näslund AB
    Vi har fått trea arbeten utförda. Uppfartsläggning , sten och asfalt samt dränering, Garage samt förråds ombyggnad, takläggning och utbyggnad av kupa, samt badrum. Förväntningarna var höga men uppfylldes för samtliga uppdrag. Vi uppskattar Näslund AB att ta han om helheten och att vi kan släppa hela uppdraget, kontaktar oss vid frågor och beslut som kommer på vägen, lämnar bra förslag och lösningar som vi själva inte tänkt på
  • Nilssons Plantskola
    Nilssons Plantskola skrev om ByggService Näslund AB
    Har fått bra bemötande och proffsig hjälp
    vid om och tillbyggnad av äldre bostadsfastighet.

Granåsvägen 35, 429 35 Kullavik