ByggService Näslund AB

ByggService Näslund AB

ByggService Näslund AB är en modern hantverkarfirma med klassiska rötter som idag varit aktiv i över 50 år. Idag gör företaget i princip alla jobb för privatpersoner. Allt från totalrenovering, om- och tillbyggnation, markarbeten, badrumsrenoveringar, golvslipning, fönster, markiser och persienner, takarbeten, måleri, snickeri,...

17 omdömen om ByggService Näslund AB

Pia H
Skrev om ByggService Näslund AB

Företaget har utfört olika arbeten hos mig. Renovering av lägenhet inklusive alla moment samt förberedande av installation av köksfläkt (bilning i betong bl a). Alltid väl bemött. Företaget rekommenderas mig av en inredningsarkitekt som arbetat med Byggservice Näslund AB och varit nöjd. Så mina förväntningar var höga och de infriades till största delen. Någon målarmiss upptäcktes i efterhand.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Christopher R
Skrev om ByggService Näslund AB

Bygge av lösvirkes friggebod, vinterbonad. Perfekt tidshållning, rationell hantering Inom budget Trevligt och proffsigt bemötande. Kunniga och noggranna

Partille-sävedalens Pastorat
Skrev om ByggService Näslund AB

Vi tackar för ett proffsigt och snabbt utfört arbete. Beställningen var att inreda vårt städrum (ett mycket litet utrymme) Fick hjälp med ideer och rummet är nu praktiskt och funktionellt. Toppen!!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Blå Stjärnans D
Skrev om ByggService Näslund AB

Ombyggnad och renovering av kontor och golv.

Roy O
Skrev om ByggService Näslund AB

Renovering av badrum blev mycket lyckat: bra bemötande, tidsplanen hölls och jobbet genomfördes med hög kvalitet

Hans A
Skrev om ByggService Näslund AB

Kan varm rekommendera Näslund byggservice för ett professionellt bemötande och hög kvalitet på utfört arbete.

Carin R
Skrev om ByggService Näslund AB

Tack Byggservice Näslund för kanonbra hjälp vid flertalet ombyggnationer samt nybygget av vårt hus. Vi är så enormt nöjda och rekommenderar er gärna! Uppskattar att ni kommer med alternativa lösningar och lotsar i materialval för just sin plånbok. Snabb och proffsig hjälp, återkommer inom kort för att få nästa projekt genomfört i vårt hem. Miljoner T A C K !!!

Magnus B
Skrev om ByggService Näslund AB

Håller tider, svarar på mail, telefon, sms och gör ett bra jobb. Kort sagt allt man kan önska av en hantverkare. Dessutom trevlig! Rekommenderas varmt!

Jonas E
Skrev om ByggService Näslund AB

Markiser. Mkt bra och proffsig. Koll på läget, och mkt noga med att stämma av efterhand att projektet löper på. Bra problemlösare.

Gunilla C
Skrev om ByggService Näslund AB

Otroligt proffsigt bemötande. Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera Byggservice Roland Näslund till den som frågar efter referens. Det började med ett litet jobb utomhus, som nästa gång blev totalt byte av kök samt renovering av inomhusmiljö såsom väggar, golv, tak, el, nya inner- och ytterdörrar, genomgång av ventilation etc. Högsta betyg rakt av; gällande säkerhet kring nycklar och larm, ordning och reda, finishen på arbetet, noggrannhet och pålitlighet, och att man kommer när man skall, annars meddelar man sig. Delar...

Magnus S
Skrev om ByggService Näslund AB

Vi har anlitat Byggservice Roland Näslund vid tre tillfällen, när vi byggt ut vårt hus samt gjort ett nytt badrum. De är pålitliga, noggranna, kommer när de sagt att de ska komma, och gör det man avtalat ska göras. De håller rent och snyggt på bygget. De kommer också med förslag på förbättringar som man kanske inte tänkt på innan. De gånger det varit något att anmärka på efteråt så har de fixat detta snabbt och utan diskussion. Priset är dock högre än för andra vi jämfört med, men det är det värt för att få en pålitlig entreprenör och slippa trassel efteråt. Rekommenderas å det varmaste!

Inger A
Skrev om ByggService Näslund AB

Renovering av badrum: Bra tips för planlösningen i badrummet, flera goda råd. Bra kommunikation och mycket bra på att hålla tider och att samordna alla olika hantverkare. Mycket bra utfört arbete och god ordning o städning under utförandet. Tar tag i saker direkt när ett problem uppstår och ser till att det blir löst på ett tillfredsställande sätt.

Per A
Skrev om ByggService Näslund AB

Vi är helt nöjda med Byggservice Roland Näslund AB.

Leif A
Skrev om ByggService Näslund AB

Bra service, har ordning och gör snygga jobb.

Thomas S
Skrev om ByggService Näslund AB

Är super nöjd med Byggservice Roland Näslund AB. Dom har byggt om mitt badrum, min tvättstuga, två hallar, bytt alla innedörrar, Bytt fasad på garaget, renoverat delar av köket och mycket mer. Dom är alltid i tid, alltid positiva, och glada. Kommer med tips och idéer om både matrialval och byggnationer. Kan varmt rekommendera Byggservice till alla! Kommer aldrig att välja någon annan byggfirma.

Pia L
Skrev om ByggService Näslund AB

Vi har fått trea arbeten utförda. Uppfartsläggning , sten och asfalt samt dränering, Garage samt förråds ombyggnad, takläggning och utbyggnad av kupa, samt badrum. Förväntningarna var höga men uppfylldes för samtliga uppdrag. Vi uppskattar Näslund AB att ta han om helheten och att vi kan släppa hela uppdraget, kontaktar oss vid frågor och beslut som kommer på vägen, lämnar bra förslag och lösningar som vi själva inte tänkt på

Nilssons Plantskola
Skrev om ByggService Näslund AB

Har fått bra bemötande och proffsig hjälp vid om och tillbyggnad av äldre bostadsfastighet.